Zanimivo. Ponavadi je ravno tako, da je cist djabe sprogramirat centralca. Lahko da imas keyless in je tam kej drugace, amapak naceloma lahko vsak posameznik sam sprogramira daljinca.
Nič keyless, čist navaden standarden Mazda ključ, ki pa mi je žrl baterijo eno na mesec.
Veste v čem je štos... jaz sem imel kar precej problemov z izdelavo drugega ključa. Ni problem kjuč izrezat iz surovca, da paše v ključavnico in jo odklepa. To zna vsak ključar. Tud čip lahko nardijo, da avto vžge. Problem je z daljincem za odklepanje. Tega mi je lahko pa šele tretji ključar naredu in to je ta v Supernovi (Clavis doo). Bil sem tud pr tistmu v Leklerku, pa je naredu ključ, sam daljinca pa ni mogel sprogramirat. Zato mi ni bilo všeč, ko je nekdo pol narobe povzel moj post, ko sem govoril, da so mi ključ uspešno nardili v Supernovi, on je pa kot kaže to razumel kao da v Leklerku, a glih tam mi ga niso mogli. In potem je debata začela kazati glih na tega, ki ni mogu nardit ključa in bi uporabnika, ki je hotu tud dat nardit ključ, napotili k napačnemu ključarju. Ko sem jaz bil v fazi izdelave drugega ključa, so mi vsi, pri katerih sem bil, sprva trdili, da bojo nardili ključ. Pol se pa voziš okol, pa čakaš, ves hepi, da boš končno dubu ključ z delujočim daljincem, na konc pa nič. Pol pa slaba volja, pa žalost...
Ni supernova, je pa sosednja stavba pred Eleclercom.
Če sm reku v Supernovi to pomeni v Supernovi. Na Rudniku v Ljubljani. Če greš not na stranskem vhodu, prideš do njih direkt naravnost. Firma se pa imenuje Clavis doo. Tisti mojster iz Leklerka (Ključek) meni ni mogel naredit ključa, tale iz Supernove pa brez problema za Mazdo 3 in za Mazdo 2. Vmes sem šel na kofe, še spil ga nisem dobr, pa me je že klical, da je fertik.
Evo, jaz sem včeraj zamenjal te nosilce. Spodaj je amortizer privit s 17ko, zgornja šalčka z 12ko, amortizer na šalčko pa z 10ko. Grip klešč nisem rabil, sem dal kar v šraufštok. Ni komplicirano, je šlo kar dobr. Sem pa presenečen nad iztrošenostjo starih. Čist gnili, aluminij požrt in spremenjen v neko prašnato maso, ki se je kar usula ven. Zgornje palce amortizerjev so pa tud tako zarjavele, tam na vrhu, kjer so pod tistim penastim blažilcem, da se je premer palice zmanjšal sigurno za ene 2-3mm. Ful mi je žal, ker nisem v štartu še amortizerje kupu, pa bi še njih takoj zamenjal. Glede na to, da niso tok dragi, priporočam (@godlike). Zdaj bom imel pa dvojno delo. No, po menjavi teh šalčk je sicer šklopotanja manj, ampak kaže, da so tud amortizerji zanič. Zato sem se odločil, da bom tudi te zamenjal.
Hvala za vse sugestije. Auspuh je OK pritrjen, stabilizator štangce ne morjo bit, ker jih ni (toga prema). Zavorne ploščice tud ne, ker ma bobne. Poznam pa to foro s ploščicami, sem imel tak problem spredaj na Nissanu. Plastična zaščita amortizerjev tud kr trdno stoji.
Na tehničnem ni bilo težav, amortizerji so tudi preverjeni na AMZS. Sem že čist spraznu prtljažnik, vse ven - dvigalka, rezervno kolo, poden, polica... pa še zmeri neki ropota. Zdej bom začel s sanacijo tam, kjer lahko sam - najprej bom zamenal nosilce amortizerja. Če to ne bo, bom najbrž še amortizerje. Če še to ne bo, pol ostanejo pa sam še puše od preme, kar pa močno dvomim, da bi pri 115kkm blo že hin. Nisem še slišal, da bi to kdo menal.
Pomoje zgornji nosilci, ker majo tud neko gumo v seb. Ne vem, js jih bom na blef zamenjal, sej niso tak strošek (za 2 kom sem dal 45 EUR). Pa da vidmo, če bo nehalo ropotat.
Na Mazdi2 letnik 2008 mi na zadnji premi nekaj šklopota na vsaki manjši cestni luknji, razpoki, neravnini... Amortizerji so testirani na AMZS in so v redu. Prema je toga, nima stabiliztatorja. Kolikor sem gledal, bi lahko morda bil vzrok v zgornjih nosilcih amortizerjev, tudi zvok prihaja nekje od tam. To bi se lotil sam zamenjat, nisem pa čist ziher, če ne kaj preveč špona potem ko odstraniš amortizer. Da pol mogoče ne bi mogel več vse skupaj nazaj zmontirat. Preme mislim da ni treba stran jemat, fedra tudi ne, saj je ločen od amortizerja. Kolikor sem gledal, se le najprej spodaj odšravfa amortizer, potem pa še zgoraj nosilec. Nazaj se zmontira pa v obratnem vrstnem redu. Dvigala nimam, kanala tudi ne, to bi delal kar na tleh. Z orodjem sem spreten, sem že kar nekaj prešravfal, samo zadnjih amortizerejv pa še ne. Je kaka fora, moram kaj posebej pazit?
Če bi rad le še en ključ za rezervo, se da narediti kopijo. Meni so naredili že za dve mazdi v Supernovi na Rudniku v Ljubljani. Kompleten, zložljiv, z daljincem in čipom.
Sam če ti samo en zvočnik hrešči, a ni bolj logično, da je le on okvarjen in ne ojačevalec? Če je zvočnik zanič, je v Gameljnah en mojster, ki to popravlja. Meni je v Mazdi3 2010 hreščal standardni zvočnik v zadnjih desnih vratih, pa mi ga je zrihtal za 20 EUR. Sam ga moraš vzeti ven in mu ga dostaviti, jaz sem ga poslal po pošti. Če rabiš naslov, ti ga lahko pošljem na zs. Ga smem objaviti tule?
Ne vem, če boš to lahko kar tako popravil. Del, ki zapira ogledalo je en cel motorni sklopek v enem kosu in enem ohišju. Tole sm najdu na youtube - sicer ni za tvoj letnik, je za letnik 2014, ampak velik drgač tud ne more bit
Fantje, hvala vsem za nasvete. Pregledal vse releje, enake malo pozamenjal med sabo, a problem ostaja. Vsa elektrika dela, a avto ne vergla in niti na porivanje ne v?ge. S faznpriferjem sem probal, ?e pride tok do ?tarterja in pride. ?udno mi je pa to, da pride tud ko je kontakt izklopljen. Torej na ?tarterju je skus tok. A ni to mal ?udno?
Mislim, da je po 18. letih napo?il trenutek, da za?nem razmi?ljati v smeri razgradnje. Vsaka nadaljnja investicija (tudi morda v mehanika) je glede na vrednost avta nesmiselna. Je tud ?e precej rjav... Morda koga zanima za dele?
Ampak elektrika dela, lu?i gorijo, radio dela, kontrolne lu?ke na armaturki se pri?gejo, le ?tarter je popolnoma mrtev in tudi na porivanje avto ne v?ge. Pomoje to niso znaki crknenga akumulatorja, ali?
Ja, varianta z verigo. Ta je bila menjana pri dr. Pelkotu pred dvemi leti, pri cca. 200.000 km, zdaj jih je cca. 230.000. Z avtom sem ?el zjutraj normalno v slu?bo, popoldne, ko sem hotel domov, pa je bil ?e mrtev.
Sicer ni Mazda... je pa japonc. Nissan Almera, 1.5, bencinar, letnik 2001. ?e bo morda kdo kaj vedel... avto kar naenkrat ve? ne v?ge. Kontakt da, vsa elektrika dela, vergla pa ne. Od ?tarterja popolnoma nobenega ?ivljenja, nobenega klika ali kaj podobnega. Avto smo porinli, pa tud ne v?ge. Probali ?e z drugim klju?em, ?e bi bil slu?ajno ?ip s kodo kriv, pa ?e vedno ni?. Ob dejstvu, da tud na poriv ne v?ge, sem pomislil na kako "glavno" varovalko, kak rele, ali pa morda immobilizer. Ima kdo kako podobno izku?njo? Al me lahko usmerite, kaj naj pogledam?
A ni max. velikost diskov omejena z zavorno ?eljustjo? ?abe se ozira? na to, da ma? 17 col felge, ?e je pa ?eljust postavljena za 16 col felge in ta omejuje tudi velikost diska.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nič keyless, čist navaden standarden Mazda ključ, ki pa mi je žrl baterijo eno na mesec.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani