Glede zvoka kot da bi tolkel s kladivom, na hrvaškem je bil primer in vzrok je bil slaba kompresija izmerjena je bila 6, pod garancijo so menjali kompleten motor g194. Kot zgleda je bolj osamljen primer kot pravilo.
2,0 Diesli imajo jermen
2,2 Diesli imajo verigo
Bencinarji zadnjih 15 let vsi verigo razen ta malih 1,3 motorjev. Ne vem pa kako je na 1,5 SkyA motorju
Kako se kaj obnesejo diski. Tudi sam jih bom moral zaradi tresenja zamenjati. Očitno je problem zvijanja diskov pri malo zaviranja in enakomerni AC vožnji
to je vse nice-to-have :), avto je letnik 2016, torej, če gledamo za koliko ga je @ignacij prodal 16.5k....(če sem si prav zapomnil je bil letnik 2017, pa je imel vse super truper urejeno, servisirano), je ta avto vreden max.13, 14k€......vse tvoje našteto je dela/materiala za 5k€, kar je verjetno več kot 1/3 vrednosti avta.....nikoli sam ne bi tega vložil v 8 let star avto....to je bolje da ga v Savo, Dravo ali kar je bližje zapelje....ali pa kot so predlagali da na avto.net in da enemu šverotu za 10k......(razen če ti je life vse to popravljati, izgubljati svoj čas, živce, in še vse ostalo zraven....).....nekdo je na forumu napisal, da je avto za to da ga voziš, ne da si njegov suženj
Imas popolnoma prav. Ampak jaz bolj vzdržujem ljubiteljsko, lepo počasi si delam sam, pomembno mi je da je avto v nuli da sem brez skrbi. Drugače se pa strinjam s tabo avtu ne smeš bit suženj, se zavedam ampak jaz v vzdrževanju uživam to mi je sprostitev tako kot je nekaterim šport ali bilo kaj druga je meni vzdrževanje avtov 🙂 .
Saj je dosti zdržal, pa še naj kdo reče da mazda dizel ni ok, z zelo površnim vzdrževanjem je zdržala 220000km to je top. Na tvojem mestu bi vložil v avto malo več in semnaprej brez skrbi, naredil bi sledeče:
- spral motor
- speskal sesalne kanale
- odklopil egr
- sčistil dpf
- menjal podložke na šobah
- menjal sitico na oljni črpalki
- menjal ketno za oljni črpalki
- menjal pogonsko ketno
- menjal olje
- menjal vse filtre
- menjal hladilno tekočino
- menjal olje v menjalniku
- menjal zavorno tekočino
- zavaril štift med malo in veliko turbino
Ko bos to naredil si miren nadaljnih 200000km. Vmes pa menjava motornega olja na 10000km.
1. Če spustiš olje iz karterja, ga gre ven blizu 4litre
2. Če spustiš olje iz karterja + snameš dol karter in menjaš filter, ga gre ven blizu 4,5 litra
V vsakem primeru ostane še cca 2 litra olja
Jaz mislim, da ni dobro prisilno spirat olja s črpalko - največ boš naredil, če boš že samo menjal olje. Nekateri so pri 60kkm že totalno zapacani - moj npr je bil pri 90kkm še dobr, na 120kkm se je že poznala črnina. Kdaj menjat je odvisno od tebe in tvoje vožnje - veliko mestne vožnje ali pa veliko naglih teranj na AC. A se voziš sam al voziš družino polno otrok + počitniško prikolico vsake pou leta. Nekateri ga sploh ne menjavajo, pa vseeno naredijo 300kkm bp.
Je pa odsvetovano, če imaš že visoke kilometre, npr 200kkm, da ga potem sploh ne menjaš, ker lahko narediš več škode kot koristi.
Bo pa definitivno še @scania kaj dodal glede tega. Povej pa, kater motor imaš in v kakšni kombinaciji, bencinci so manj obremenjeni kot dizli.
Sem jih tudi jaz poklical po telefonu in so mi zagotovili, da je notri pravo olje. Na računu pa napačno zaradi njihovega ''sistema''.
Ta njihov odgovor pri meni ne pije vode. Jaz bi vstrajal da menjajo olje na svoje stroške, da sem zraven in da na novem izpisu piše tako kot mora. To je njihovo šalabajzerstvo in bi se pač na težji način naučili.
Ne leti na kogar koli ampak opažam, da ste na uradnih servisiv v večini zadovoljni z vsemi odgovori, pri popoldancih ali s.p. jih pa ko se kaj zgodi na hruške obesate pa imajo velikokrat vec znanja, boljse naredijo kljub temu da popravljajo vse avte, na pooblascenem samo doticno znamko pa se taksna salabajzerstva dogajajo da te mine.
Kako so pa bili servisi delani? , zdajbolj je mrzlo večja je zračnost klackalic. Pri hladnem zagonu je mazdin bencinar malo bolj glasen. Kaj pa da malo gas dodaš, takrat zvok zgine? Moral bi ker tlaknaraste in zracnost klacklaic zapolni olje. Katero olje je v avtu?
Kako so pa bili servisi delani? , zdaj bolj je mrzlo večja je zračnost klackalic. Pri hladnem zagonu je mazdin bencinar malo bolj glasen. Kaj pa da malo gas dodaš, takrat zvok zgine? Moral bi ker tlak naraste in zracnost klacklaic zapolni olje. Katero olje je v avtu?
Živjo. Imam enako težavo. Sedaj, ko je zima, je še toliko bolj moteče. Čas preden se kabina ogreje je enostavno predolg. Če avto stoji na mestu, se po 10-15 minutah zrak v kabini zelo malo segreje.
Vzrok napake še iščem...zaenkrat po internetu.
Temperatura motorja se normalno dvigne na delovno temperaturo?
Da ga ni pred prvim pojavom napake kakšen "Miha20" programiral? 😜
Za @miha20 pa jaz jamčim, da je strup, res pozna zadeve in ve kaj dela. Če je kdo v mazda skupini na fb, lahko vidi tudi vso ostalo njegovo delo na mazdah, od obnove mazdinih dizlov do menjav turba, ketn itd...
Težava glede porabe olja je lahko tudi pcv ventil, ki je razlog tudi pacanju sesalnih kanalov. Pri naslednjem čiščenju sesalnih kanalov ga imam v planu menjat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Opa se opravičujem sem spregledal
Povezava za deljenje
Deli na druge strani