Hej, jmeni se je tudi pojavil en problem in en kup vpra?anjev.
Danes, ko se je punca vozila, je avto kar naenkrat izgubil mo? par kilometrov pred domom, po tem se je pa ?e pri?gala lu?ka za motor. Ko je prispela domov, sem se vsedel avto, in videl, da ?e ko dam v leru gas, se obrati dvignejo po?asi in po "stopni?astem" vzorcu. Motor pa tudi v prostem teku nekako neenakomerno te?e. :/
Po tem sem od?ital OBD kode, in dobil slede?e:
P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P1301: Boost Calibration High
P0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P0200: Injector Circuit Malfunction
Zanima me, kak pribli?no bi bil obseg popravila, in ali bi se ga dalo opraviti ?e pred vikendom!
LP,
Rok 051326699
pobri?i kode pa se pojdi peljat pa poglej kaj se ponavlja, ?e se ponavlja, potem pa naprej.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Imam vpra?anje povezano z gretjem avtomobila/kabine. Imam Mazdo 6 l.2006 CD 120Hp 150.000km prevo?enih kilometrov, ro?na klima.
Sedaj ko je vreme bolj hladno (zjutraj 7?C) se opazi slede?e (predpogoj = motor mrzel).
1) Avto v?gem in temperatura motorja se pri?ne normalno dvigati proti delovni temperaturi (predpostavimo, da je DELOVNA TEMPERATURA to?no na sredini med H in C).
To dvigovanje traja do cca. 1,5km vo?nje pri vo?nji z cca. 2000 vrtljaji.
2)Ko pride do 1/3 do DELOVNE TEMPERATURE se kazalec ustavi. Nato moram narediti ?e vsaj 2km vo?nje, da se odlepi od te to?ke
in nato se spet hitreje pomika proti delovni temperaturi (sredina med C in H). Ves ta ?as mi piha mla?no v kabino. ?e recimo stojim pred ?elezni?ko
progo ali semaforjem, se ne bo odlepil od te to?ke.
Ko preide to to?ko se temperatura hitrje premika k delovni temperaturi. A ves ta ?as mi piha mla?no.
3) Ko je kazalec ?e na DELOVNI TEMPERATURI
mi v kabino po?asi piha ?edalje bolj vro? zrak.
4) Po cca. 10km vo?nje mi piha zelo vro? zrak, da moram zmanj?ati gretje v kabini.
Na servisu lani so:
- zamenjali termostat
- prepihali cevi za radijator (notranja pe?ka v kabini)
- zamenjali vodno ?rpalko
?e dela webasto se zadeva ogreje prej, a vseeno po istem poteku. Kazalec stoji na 1/3 med C in H nekaj kilometrov. Opazil sem tudi, da
?e sem prej ugasnil avto z webastom mi je v kabini bilo sli?ati, kot da bi voda vrela (burr burr ipd), sedaj pa teh zvokov ve? ni.
Ko je bil avto nov, je bilo zna?ilno to, da je pri?el prej do delovne temperature in prej pri?el pihati VRO? zrak v kabino (recimo po 4-5km brez Webasta). pa kazalec za temperaturo motorja ni ?e dosegel DELOVNE TEMPERATURE.
Na kazalcu za temp. motorja se je "videlo", ko je odprl temostat, ker je temperatura v motorju v hipu padla za 1/5
in se potem spet segrel nazaj na delovno temperaturo in po?asi po nekaj skokih ustalil na sredini med C in H.
Zanima me, kaj bi lahko bil ?e vzrok za tak?no delovanje? Avto je ?e ve?krat bil na servisu ampak vzroka ?e niso odkrili.
A ima PELKO ?e kak?no IDEJO?
Hvala za odgovor.
Simpl, termostat preve? in prezgodaj odpira.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
veliko jih naredi napako da kar direkt s pi?tolo za?nejo pa gre navoj in odtrga, najprej z roko pol pa frrrr
Druga?e pa si (je nekdo) dajal konusne vijake, ki so za litke (imajo kot nekak ?leb za matice) na plehnate, ki imajo ravno podlago za vijake. Vijak s konusom ne sede pravilno na feltno in pok.
Ne vsega verjet, ker NI res !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Boss js jo zamenjam v dobre pol ure, je treba po?raufat dol pokrove ?ez intrekuler, sam interkuler, od?raufat ?e v?igalne tuljave ki so direkt na sve?ko in potem ?ele sve?ko in nazaj po istem postopku.
Ni mi pa jasno kater butec menja samo eno sve?ko ?
47 eur za priklop na tester...sem imel boljse mnenje o servisu na velenju (govora je o A.S?)
Js to naredi m za kofe, pa sploh ga ne pijem, zdej pa ra?unajte za kolk.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Na 100 Kkm jih je treba zamenjat, ke rzgubijo na svetilnosti, kasneje pa ?e za?nejo menjat barvo, ker se dogaja tebi.
?imprej zamenjat, ?ele takrat bo? videl kako zani? so ti svetile zadnjih 50kkm
Verjemi to je z izku?enj, ko sem nekomu prvi? menjal ?arnice pri 150 kkm, je tip sam reku zdej bom pa spet videl, ker je razlika bla ?e na steni in to orng razlika.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ali mi kdo lahko pove ali je pametno samodejno menjati xenon ?arnico na Mazdi 6 2008, kajti imam informacije da lahko z tem sam sebi naredim ve? ?kode kod koristi (pokvarim konektor...), celo nekateri mehaniki no?ejo imeti opravka z tem...
ali ima kdo ?e kake izku?nje z tem?
Hvala za odgovore.
Bu?e, ?e si malenkost tehni?en ti, 80% akrobata jo bo? zamenjal ?e ne pa raje pusti, ker je narejeno smotano nedostopno da glava pa?e. Sam sem jih ?e kar precej zamenjal samo je jeba, ni prostora ze ve? kot mojo drobno roko.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
K bo sponzor foruma, al pa kluba bo tud ta reklama lahko gor !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani