Skoči na vsebino
katero olje priporocate
Napisano

Castrol GTX je mineralno olje, obnese se dobro.Samo ?e avto dosti tira? v obrate ga je prej potrebno menjati ker ne zdr?i toliko kot sinteti?na....zaradi temperatur,iztro?enosti dodatkov polimerov......se spremeni gradacija s ?asom uporabe hitreje.:)

 

 

Jaz sicer uporabljam samo sinteti?na olja, samo castrol ne dela ?istih sinteti?nih.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

resetiranje cpu-ja ?!
Napisano

glej bistvo je v tem , damora? ECU-ju vzeti napajanje tako da odklopi? klemo iz akumulatorja.Ker pa ima ecu v sebi ?e razne kondenzatorje, ti dr?ijo naboj in ker procesor v ecu ni velik porabnik energije, podatki v pomnilniku ostanejo ?e nekej ?asa.Zato mora? pa? vklopiti neki porabnik v avtu da se ti kondenzatorji spraznijo in se pomnilnik izbri?e.Zato so napisali zgoraj da dr?i? bremzo, ker je ?arnica odzadi porabnik.Pa saj ?e pusti? samo klemo dol je tudi dobro ,samo mora? dosti dalj ?asa ?akati.Vseeno kaj samo nek porabnik vklopi, npr. lu? v kabini,.....razume? zdaj.

 

 

Lp :bravo:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323f 99", menjava kabinskega filtra
Napisano

ne vem to?no kako ima? ti narejeno, ?e ima? tudi na desni zgoraj ?e en predal ali airbag.?e ima? predal ga vzame? ven in pride? lepo do ?rajfov za spodnjega, pa ob strani tisti pokrov ?e vzame? dol pride? tudi zraven.Moral bi videti kako ima? to narejeno.Samo ziher je potrebno na easy dol jemati, ker na silo ni bilo ni? gor dano, v?asih treba pa? malo ve? stvari dol vzeti da pride? zraven.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervni deli in servis v LJ
Napisano

novi homokineti?ni zglob te pride okrog 16k sit, malo pod 17k.Zraven pa ?e dobi? man?eto.To v GMT v MS.Seveda je to ponaredek, je pa izdelano v isti tovarni kot dela original mazda dele.Ne spla?a se ti obnavljati, raje kupi novega.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

varnostne matice
Napisano

samo tistim profijem ki se ukvarjajo z sposojanjem plati?? za stalno, noben problem demontirati take matice.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mehankar mi pokvaril mazdo
Napisano

samo ?e ga bo? pihal s kompresorjem pazi da ne bo? imel prevelikega tlaka ker s tiste plo??ice ki je gor zjedkano gresta zelo tanki ?ici (debeli kot las)v pretvorni?ko elektroniko senzorja.Pa s ?i??enjem s pal?ko tudi pazi da ne bo? zahaklal in ji pretrgal.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

PTFE dodatki, izku?nje in kaj svetujete?
Napisano

ne RS notri dajati, pije ga rado, pa to olje je za dirke, ?e ga non-stop ti??i? do podna.Sem imel pa nisem bil zadovoljen.Sedaj imam valvoline vr1 racing 5-50, je vredu ,bolj?e se obnese kot z RS.Drugi? moram sprobati od motula 300v.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 626 Ne V?ge
Napisano

poglej ?e je na sklopko vezano kako stikalo, mogo?e je to krivo, samo za kaj takega sli?im prvi? da to dela.

 

Pa ko si varovalko menjaval ,si prej dal dol kleme od akumulatorja?

 

Pa ?e da? na mestu gas ko dr?i? sklopko gredo obrati gor normalno, napi?i malo ve? kako se ti to dogaja.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava Ma?ine
Napisano

ne vem ?e ti glih pa?e notri 1.8 v6, verjetno je prej bila tvoja 1.6 16v pa so potem dali notri motor 1.8 a6v.Potem daj notri 2.0 v6.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zadnji Amortizerji
Napisano

lepo to.Druga?e pa ?e menja? samo fedre bo tudi ok, samo ?portni amortizerji z ?portnimi fedri je ?isto nekaj drugega.Vredu so tudi monroe reflex amotizerji z ?portnimi fedri, se lepo obnesejo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323f pri 145.000km - da ali ne
Napisano

jaz mam tudi 1.5 motor na 323c pa do sedaj nobenih problemov.Prevo?eno ima 116k km.Kaj sem kje zasledil bi naj samo crknili kdaj pa kdaj v?igalni kabli za sve?ke(stro?ek 9k sit), druga?e pa glede te ma?ine tudi na tujih forumih nimajo nobenih problemov.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

poglej pod splo?no in lepljenje odbija?a.To lepilno maso od 3M nama?e? gor ,po?aka? 20 minut, lepo pobrusi? in prebarva? pa se sploh ne vidi ni?.

Potek:

-po?mirgla? z zelo grobim ?mirgel papirjem

-pospraya? natanko z plastik primerjem

- po 10 minutah zme?a? skup komponenti A in B tega lepila

-z maso zapolni? odrgnine

-lepo pobrusi? , nato ?e na fino da bo lepo gladko

- pospraya? ?e enkrat z plastic primerjem

-pre?prica? z dvokomponentno barvo

-spolira? in je gotovo.

 

?e so odrgnine samo povr?inske,samo malo lak dol :

-za?mirgla? na fino

-plastic primer

-barvanje

-poliranje.

 

:rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.