Castrol GTX je mineralno olje, obnese se dobro.Samo ?e avto dosti tira? v obrate ga je prej potrebno menjati ker ne zdr?i toliko kot sinteti?na....zaradi temperatur,iztro?enosti dodatkov polimerov......se spremeni gradacija s ?asom uporabe hitreje.
Jaz sicer uporabljam samo sinteti?na olja, samo castrol ne dela ?istih sinteti?nih.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
glej bistvo je v tem , damora? ECU-ju vzeti napajanje tako da odklopi? klemo iz akumulatorja.Ker pa ima ecu v sebi ?e razne kondenzatorje, ti dr?ijo naboj in ker procesor v ecu ni velik porabnik energije, podatki v pomnilniku ostanejo ?e nekej ?asa.Zato mora? pa? vklopiti neki porabnik v avtu da se ti kondenzatorji spraznijo in se pomnilnik izbri?e.Zato so napisali zgoraj da dr?i? bremzo, ker je ?arnica odzadi porabnik.Pa saj ?e pusti? samo klemo dol je tudi dobro ,samo mora? dosti dalj ?asa ?akati.Vseeno kaj samo nek porabnik vklopi, npr. lu? v kabini,.....razume? zdaj.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ne vem to?no kako ima? ti narejeno, ?e ima? tudi na desni zgoraj ?e en predal ali airbag.?e ima? predal ga vzame? ven in pride? lepo do ?rajfov za spodnjega, pa ob strani tisti pokrov ?e vzame? dol pride? tudi zraven.Moral bi videti kako ima? to narejeno.Samo ziher je potrebno na easy dol jemati, ker na silo ni bilo ni? gor dano, v?asih treba pa? malo ve? stvari dol vzeti da pride? zraven.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
novi homokineti?ni zglob te pride okrog 16k sit, malo pod 17k.Zraven pa ?e dobi? man?eto.To v GMT v MS.Seveda je to ponaredek, je pa izdelano v isti tovarni kot dela original mazda dele.Ne spla?a se ti obnavljati, raje kupi novega.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
samo ?e ga bo? pihal s kompresorjem pazi da ne bo? imel prevelikega tlaka ker s tiste plo??ice ki je gor zjedkano gresta zelo tanki ?ici (debeli kot las)v pretvorni?ko elektroniko senzorja.Pa s ?i??enjem s pal?ko tudi pazi da ne bo? zahaklal in ji pretrgal.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ne RS notri dajati, pije ga rado, pa to olje je za dirke, ?e ga non-stop ti??i? do podna.Sem imel pa nisem bil zadovoljen.Sedaj imam valvoline vr1 racing 5-50, je vredu ,bolj?e se obnese kot z RS.Drugi? moram sprobati od motula 300v.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
lepo to.Druga?e pa ?e menja? samo fedre bo tudi ok, samo ?portni amortizerji z ?portnimi fedri je ?isto nekaj drugega.Vredu so tudi monroe reflex amotizerji z ?portnimi fedri, se lepo obnesejo.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
jaz mam tudi 1.5 motor na 323c pa do sedaj nobenih problemov.Prevo?eno ima 116k km.Kaj sem kje zasledil bi naj samo crknili kdaj pa kdaj v?igalni kabli za sve?ke(stro?ek 9k sit), druga?e pa glede te ma?ine tudi na tujih forumih nimajo nobenih problemov.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Castrol GTX je mineralno olje, obnese se dobro.Samo ?e avto dosti tira? v obrate ga je prej potrebno menjati ker ne zdr?i toliko kot sinteti?na....zaradi temperatur,iztro?enosti dodatkov polimerov......se spremeni gradacija s ?asom uporabe hitreje.
Jaz sicer uporabljam samo sinteti?na olja, samo castrol ne dela ?istih sinteti?nih.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani