Dando oz. cleopatra je kar najbolj zadel vso zadevo, ter postopek preverjanja in se popolnoma strinjam z njim in priporo?am isto. Dodal bi samo, da je najbolje najdit kolega z enakim avtom, ter probavat kable, v?ig, ter elektroniko in pre?ivet popoldan skupaj. Potem vsaj ve? to?no kaj je hin.
Ne more? to kar tak ugotovit kaj je. ?e nisi sve?k menjal ?e 100k km, potem so sve?ke...ddddddddddddd!
Za?nemo pa? raziskovati pri najcenej?ih stro?kih - sve?ke - kupimo. Potem na kablih (fajn si jih je prej sposodit in probat) - ?e je to to - kupimo KVALITETNE!!!, nato pa ?e tuljava, ki jo je tudi fain sprobat preden kupimo.
je ?e lahk kei druga? MAF? ?e bi bil MAF potem avto ne bi cukal...ampak ne bi vlekel...in bi nazaj sekalo, ali bi pa bil zalit...
benz filter in podobne zadeve bi se tudi druga?e kazale...
?e prav konkretno cukne (iz nenada na polno, ampak kratko) pol je vsekakor nekaj na v?igu
Odvisn...?e bo? delal sam, te pride min. 500?, ker je dost materiala (jermeni, vodna pumpa itd), tak da ponavad ?e material (z motorjev vred) nanese cca. 700-800?. ?e ti dela drug, pa ?e tist zraven ?tej.
?e je motor bil dobro vzdr?evan in je z njim delal nekdo, ki ve kaj dela, potem ne more crknit verjem...
V svojo sem dal motor v6 s 300k km in je bil vsak dan na 8k rpm, pa ni spustil du?e. Vedno pa je imel na voljo hlajenje, sve?e olje, vedno je bil ogret itd...
Poobla??en servis? No ja...cena za kiler za 323F V6 je 400?, ra?unaj ?e monta?o pa je 500
To je ve? kot polovica cene avta Ne vem zakaj podpira? tak te sevise. Je res, da je dolo?ene zadeve bolje prepustit njim, ter dolo?ene dele kupit orginal mazda (sploh ker ponaredki ne obstajajo).
Je pa tudi res, da ti v?asih kak?no delo 5x kvalitetneje opravi kak "doma?" mehanik, ki sicer druga?e dela na servisu drugih avtomobilov. In si vzame ?as in ima ve? volje (ker je pa? kolega)
To obnavlja vsak, ki obnavlja pu?e na rokah. Ampak ?e ti je zadevo pre?rla rja, potem bo moral neko naprej obnovit oz. izdelat "ohi?je" da bo nekdo drug notri napre?al gumo. moje mnenje je, da se ne spla?a.
Hec je, da sem jaz to imel narazen (ampak mi ?e ni sputilo) in sem potem zadevo primerno oja?al oz. fiksno privaril. Bla?ilniki se po treh mesecih (tu nekje) ?e niso ni? prito?evali in ni? "jamrali". Ni pa to najbolj pametno. ?e misli? avto dolgo vozit...potem ti ne preostane drugega. Priporo?am fehtanje za kak ?tudentski oz. gotovinski popust
Matej vem da jih je kupo in so bili 100? kom., ?e se ne motim. Jaz pa sem zadevo povaril in se je prve nekaj mesec solidno obnesla (sedaj je avto razbit).
Videl sem jih na internetu za dosti manj, ampak potem ?e po?tnina, mogo?e carina, pa si na istem.
Pri starej?ih modelih to funkcijo opravlja stikalo. Notri ima tuljavo, ker ko pride do ve?je sile (npr. ko steklo stoji) te?e DOST ve?ji tok skozi elektromotor?ek in s pomo?jo tega pojava tuljavica v stikalu vr?e vn.
Sem ?e dolgo planiral narediti spojler, ki se dviguje. Na mx-3 pustiti tisto ?rno plastiko spodaj in potem narediti serijski V6 ki bi se dvignil cca 8cm (ta spojler pa malo pobrusiti spodaj, ker ima na kraju "sede?"). Ampak na konc ugotovi? da rabi? pnevmati?ni cilinder, mehanizem, mali kompresor?ek, ventil?ek, rele itd...
Spojlerji na avtu so VE?INOMA (ve?inoma...) le za brezveze. Nekih ne vem kakih u?inkov pri navadnem divjanju oz. magari na?em dirkanju ni za pri?akovat.
?e bi pa delal v tej smeri bi pa vsekakor najprej delal na tem da bi bil avto v podnu z RAVNIM dnom. Nekateri zadevo poznate, drugi ne (mogo?e celo zavese).
aha...pol tak ql. Jst ne bi tega spojlerja montiru. 626 ima zelo lepe linija, sam ?ist pr tleh mora bit + pragovi oz. podalj?ki. Ostali spojlerji za moj okus odpadejo. Pa ?e tisti podalj?ki mi niso najbolj.
Ti kr lepo nadaljuj pa fain porihti avto Sicer ne vem cele zgodbe (za kolk si ka kupu itd) ampak mislim da se bo? kaj hitro nau?il, da avto ki so bili mal bolj zbiti ni za kupovat. In mislim da 626 se ?e da lepo dobit. Druga?e je recimo pri mx-3, ko se ?e vse ble zlomane
Glede ?vasanja...CO2 je eden izmed najslab?ih ?vasov (zelo rad pokne - ker je pretrd - ni ?ilav, pa ne pretopi najbolj zadeve). Je pa za pleh zelo ql in priro?en.
Poleg tega bi sam neki povedo. Eno je rja na blatnikih, drugo pa tam spredaj pri ?ipi. To je skoraj glavni stebri?ek. Kako bi zgledlo da to ne bi popravu in bi ?el na streho??? khm...
Zadnje lu?i? Snami si mazda 626 manual. Priporo?am emule...Druga? pa tut brez tega gre. Ponavad ti delo samo nakazuje.
A tist spojler si ?e fiksn tako montiral? Mislim da ni najbolj varno...bi moral dol na pleh ga pritrdit.
Glede tega da je rja samo pri ?ipi. ?ipa je bla mogo?e enkrat menjana in so z tisto zajlo po?kodovali barvo...in ?ez nekaj let za?ne to lu?tno rjavet. Ali pa je bil avto tam zaleten...te?ko kr tak re?t. Nisem slik dost dobr pogledo...
Druga? za B6 motorje vem, da ne pijejo olja, pa ima lahko 300tkm. Sam ?e je lastnik vedo kako delati z njo. Tak da na?eloma pri mazdinih 4cyl motorjih ni panike glede porabe olja.
Je pa vsaj popravilo v mejah normale! Ne pa za V6 ko je samo komplet dihtung (prek interneta) ?ez 400?!!! Kje so ?ele tefloni (24V) itd... jao...pa batni obro?ki...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Solenoid je elektromagnetni ventil. Trajni magnet, ko ?ez da? ?trom, se spro?i
Povezava za deljenje
Deli na druge strani