Skoči na vsebino
mazda premacy te?ave
Napisano

ja samo kak je to mo?no da se po ponovnem startu potem vzpostavi normalno stanje in avto normalno deluje celi dan ne glede na ?tevilo startov in ne glede na dol?ino vo?nje nevem bom pregledal ?e injektorje

ali bi blo mo?na napaka na z klju?em izklopljeni alarmni napravi

prej?ni lastnik jo je samo izklopil nevem pa ?e jo je tudi odklopil

gremo na?i.....

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda premacy te?ave
Napisano

no stvar je slede?a nabavil sem premacya letnik 2000 1.8

problem je slede?i ko avto po dalj?em stanju pribli?no 8 urah ponovno startam se po 10 minutah vo?nje enostavno =izklopi"en celinder tako da moram avto ugasniti in ponovno zagnati ta postopek navadno moram ponoviti 5-6 krat potem pa je vse ok

in drugi dan je spet ista zgodba in to se kar ponavlja vendar ne vsaki dan pa? pa nekaj krat na teden

v?igalne tuljave, kablI, sve?ke so nove

HELP!!!! :(:(

gremo na?i.....

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DISPLAY PONOREL
Napisano

preveri napetost akumulatorja pri vkloplenem vozilu z pri?ganimi lu?mi napetost mora biti okoli 14 volte pri ugasnjenemu vozilu pa malo ?ez 12 voltov odvisno od akumulatorja

to je samo moje razmi?lanje mogo?e se bo zdaj kdo obesil na to :unsure: :ne vem:

gremo na?i.....

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda trese
Napisano

kaj pa zvite feltne,izrabljena krogla,izrabljena rokica,preveri strut rod in podobno skratka vse kaj ima vpre?ano gumo in vijak skozi nekje mora? imeti prosti hod ker druga?e nebi treslo kaj pa izraba gum kak?na je kaj pa optika??? <_<

gremo na?i.....

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

oznake za nivo olja v menjalniku 323 BG
Napisano

skrajni zgornji rob zobnika je za full polno polovica zobnika pa je za low ?e pa ma? mazdo 323 hb ali pa sedan pa je zgornji rob zobnika za low in zgornji rob ki je nad zobnikom ki zgleda kot distan?nik pa je tam zgornji del za full(vir:mazda323 service and repair manual(haynes)) :bravo: sicer pa so tvoja navodila prava

gremo na?i.....

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pokrov motorja se ne da odpreti
Napisano

Pozdravljeni,

sem sveze registriran clan tega foruma, sicer pa lastnik ze druge M6.

 

Popoldan sem nameraval pregledati nivoje tekocin v avtomobilu in sem ugotovil, da se je (po moje) snel bovden (zajla po slovensko) za odpiranje pokrova motorja.

 

Ker mi je prakticno nemogoce, brez da si vzamem dopust, priti na servis sprasujem, ce je ze kdo imel podoben primer oz. poznate kaksno prirocen nasvet, kako bi odprl pokrov motorja, brez da kaj sesujem.

 

Hvala vsem za nasvete.

 

lp T.

 

majhen popravek

bovden je "ohi?je"za "zajlo "zajla pa je samo ?ica sicer pa nebi vedel kaj je tvoj problem res je mo?no da se je kje odpel hakeljc ki odpira pokrov poglej prvo pri ro?ki za poteg potem pa bo treba iskati drugo pot :bravo: good luck

gremo na?i.....

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tester za tstaro MX5
Napisano

evo postopek kako testirati

odpre? diagnose priklop

pove?e? gnd in ten premakne? klju? v kontaktni klju?avnici na pozicijo on in v armaturni plo??i se ti pri?ge engine kontrolka.?e je kaj narobe bo lu?ka pri?ela utripati ?tej ?tevilo utripov in ?tevilo utripov pomeni ?tevilka napake po kodni knji?ici.INsicer bo lu?ka najprej za trenutek ostala pri?gana kasneje pa pri?ne z utripanjem pri utripanju pomeni ?tevilu po?asnih utripov prvo mesto in ?tevilo hitrih utripov drugo ?tevilo

primer ?e lu?ka prvotno utripne trikrat na dolgo in ?tirikrat na kratko to pomeni ?tevilko 34(napaka na IAC)in tako naprej.

ko bom usposobil skener bom ti skeniral tudi kode ter ti jih objavil.

podatki so iz knjige o mazdi

post-364-1180814876_thumb.jpg

gremo na?i.....

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Akomulator
Napisano

:unsure:

Doma ima? polnilec za akumulator ki polni max cca 15 A(in ga napolni do konca), alternator pa je 90 A)pa ga ne napolni), kje je tukaj logika ? :blink:

 

res da ima altenator 90 a ampak od teh 90 a gre velika ve?ina v porabnike avtomobila le neka malenkost ostane za akumulator moramo pa razmi?lat tudi o tem da imajo dana?nji avti klimo, el ?ipe in podobno kramarijo + tega moramo cele dneve kuriti lu?i kar ?e dodatno obremeni altenator da se o fe?terkariji sploh ne pogovarjamo :unsure:

za mazdo 323 je originalni 60 Ah akumulator

gremo na?i.....

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.