A3/B3 : premija za motorna olja - ?e posebej stri?no stabilen , 0W -X , 5W -X , 10W- 40 , 15W- 40 za raz?irjenih ?asovnih presledkih , HTHS viskoznost > 3,5 mPa × s
A4/B4 : A3/B3 kot tudi za DI dizelsko gorivo , vklju?no CR dizel, 0W - 30 , 0W - 40 , 5W - 30 , 5W - 40 , 10W - 40 ; A4 rezerviran za DI bencina ; HTHS viskoznost > 3,5 mPa × s
A5/B5 : Premium razreda kurilno olje : podobno A3/B4 0W -30 , 5W -30 , pa se zni?a HTHS viskoznost kot A1/B1 (< 3,5 mPa × s) na dalj?ih intervalih
Razvrstitev C za osebna vozila dizelske motorje s filtrom trdih delcev opredeljuje tako imenovane nizko SAPS olja . Ta razstava ob gorenju zelo omejenih predelih sulfatnega pepela , fosforja in ?vepla ( SAPS ) , ki bi lahko negativno vplivali na sestavne dele pepel oblikovanje prepustnosti filtra delcev .
C1: Low - SAPS olja s spu??enim HTHS viskoznostjo < 2,9 mPa × s , nizko viskoznostjo ( 0W -X , 5W -X) , predstave kot A5/B5 , vendar z sulfatirane zelo omejene koli?ine pepela , fosforja, ?vepla .
C2 : Low - SAPS olja s spu??enim HTHS viskoznostjo > 2,9 mPa × s, z nizko viskoznostjo ( 0W -X , 5W- X) , zmogljivost kot A5/B5 z omejeno, vendar ve?ji dele? Sulfatni pepel , fosfor, ?veplo kot za C1 -04 za sprostitev .
C3 : Low - SAPS olja z visoko viskoznostjo HTHS > 3,5 mPa × s, z nizko viskoznostjo ( 0W -X , 5W- X) , zmogljivost kot A3/B4 z omejeno, vendar ve?ji dele? Sulfatni pepel , fosfor, ?veplo kot za C1 -04 za sprostitev .
Vendar pa obstajakonflikt med " SAPS " sestavine v olju z visoko stri?ne stabilnosti in nastalih ostankov zgorevanja .
Poenostavljeno lahko re?emo, daHTHS viskoznost ozna?uje odporen na pretok in s tem stabilnost mazalnega filma motornega olja pri povi?ani temperaturi -vrednost je pribli?no 3,5 mPa x e natoolja pri visokih temperaturah zelo stri?no stabilne . Za vrednosti pod ( pod 3,5 mPa × s ) , se imenuje zmanj?a HTHS viskoznost , kar lahko pomeni , ki jih je zmanj?ano odpornostjo , da te?e manj izgube zaradi trenja v motorju in s tem porabo goriva , ampak tudi manj mazanje in stri?no stabilnost.
Primer C- razvrstitev za osebna vozila dizelske motorje , ki sledi s filtrom trdnih delcev lahko v povezavi poenostavljeno re?emo olja po ACEA C1 imajo zelo spu??eno HTHS viskoznost , ki lahko pomagajo pri var?evanju goriva , so med nizkimi SAPS olj iz tega Razred najbolje filtra za trdne delce ( DPF ) , saj je dolo?eno , da je tonajmanj , vendar imajo olja po ACEA C1ni tako dobra stabilnost mazanje , kot v primerjavi z drugimi olji ( ACEA C2/C3 ) te specifikacije . ( = > C1 = bolj?e za DPF , C3 = bolj?e za motor )
Pozor! Za olja s spu??enimi HTHS viskoznost je posebna olja , njihova uporaba zahteva , da jeproizvajalec vozila ujema celotno gradbeno verigo na njem. Pri starej?ih ali neustreznih vozil lahko olja v skrajnih primerih celo do po?kodbe motorja , ali pa lahko izlo?ili vra?anje , filter za trdne delce .
Je lahko lamda sonda kaki senzoor ve? stvari. Priklopit na tester in bo pokazal kaj je.
Ma s temi testerji mam izredno dobre izku?nje, kadar koli pride? pove da ni? ne poka?e ali drugi odgovor tukaj sicer nekaj ka?e samo ne vemo kaj ka?e tako da...
Jaz imam ma?ino 2.0i bencinar, se opravi?ujem ker nisem prej napisal.
Tisto sliko sem pa z neta snel, ker sem preuredil sliko, da gori samo tista lu?ka, sploh nisem ponislil, da je to lahko slika od dizla kar je mogo?e zaradi obratomera, moj ima do 8 000, ?e se ne motim.
Ne vem ali ima bencinar EGR vseeno pa me zanima a ma kdo kak?no slikco kje se to nahaja ?e ga ima, da ne bom kaj drugega snel in spucal
V knjigi z navodili o uporabi avta pod tehni?ni deli oz. motor, tam proti koncu.
Navaja pa 3 viskoznosti olj: 5w30, 10w40, 5w20. Verjetno tudi 5w40 lahko noter vlije?.
lp
Ja sem pogleda, pa na strani 8-11 ?e se ne motim ti pove temperaturno obmo?je katero je zelo majhno, skoraj nobene razlike. se mi zdijo tiste oznake A3 pa SLA ali kaj ?e pi?e, sem pustil v avtu knji?ico, ali kdo ve kaj tisto pomeni. Po mojem so tisto pravi podatki za olje, ne pa to 5W40 to je bolj tko, tko.
Jaz sem na 95tkm dal Textar plo??ice na original diske in sedaj pri 105tkm ni? ne cvili, piska ali ?kripa. Na?eloma bi se za Textar komplet odlo?il. lp
Jih bom ?e kar pustil gor, jih je ?e 6mm, original pa 12mm, tako da za 80.000 - 100.000 km sigurno ?e bodo
Hja, tkole je. Mojo ?estico je za?ela napadat korozija. Pripenjam eno fotko (ta je z googla) ampak pri meni se to dogaja na zadnjem blatniku na istem mestu kot tukaj, s tem da je pri meni precej manj. Ampak je pa.
Kako nekak prepre?it nadaljni razvoj? Sem nekaj ?e brusil pro?, in mazal z barvo in lakom. Nisem pa ziher, ?e bo to res to. Pomoje bo ?lo naprej. Kaka ideja? Tri kone.si mogo?e?
no zdej pa mene neki zanima, zakaj ima mazda 6 karavan (al combi) na zadnjih diskih samo polovico povr?ine diska lepo "zdrsano" ostala polovica pa je rjava?
mogo?e malo n00b upra?anje, sam sva se z tastom zataknila pri tem tako pere?em upra?anju in me sedaj zanima kako pa kaj, da bom lahko pri?el stvari do dna
?e si menjal zadnje plo??ice ti jih mehanik ni prilagodil diskom in ko si prvi? zabremzal si jih tam "razsu" in so ratale mehke in tam ne bremzajo, drugo, premalo bremzanja.
Meni je bil za pohvalit SLX 0W30 samo to sem ga imel na jermenarju na verigi ne vem ?e ni preredek. Druga?e imam zdej Magnatec 5W40. Ta je v bistvu zamenjal TXT
Najbolje je, da se menjalni?ko olje redno menja, neglede na to ali gre za avtomatski ali ro?ni menjalnik.
Jaz ga vedno zamenjam, ko kupim avto.
Omenjeni funkciji pa sta mi te dni zopet pri?le zelo prav.
HOLD se odli?no izka?e pri vo?nji po serpentinah oziroma ridah, kjer odli?no vzdr?uje hitrost in obrate.
Med pogovorom smo ugotovili, da omenjena funkcija prepre?uje nenehno pretikanje med spu??anjem po klancu navzdol, ko nimamo noge na plinu.
Po doma?e re?eno funkcija prepre?uje da bi vozilo zbezljalo, saj ga nenehno poizku?a zadr?evati na ?eljeni hitrost.Kot sem opazil, ve?inoma ?asa dr?i vozilo na 1000 obratov.
Pri vo?nji navkreber oziroma po klancu navzgor pa prepre?uje pretikanje v vi?je prestave.
Primer : Pri 60km/h menjalnik prestavi, odvisno od polo?aja in pritiska pedala za plin, v tretjo oziroma ?etrto prestavo. Omenjena funkcija pa menjalnik zadr?uje v ni?ji prestavi, da vozilu pri vzpenjanju ne izgublja na mo?i. Sami vemo, da ?e bi dali na klancu v vi?jo prestavo, bi se vozilo po?teno mu?ilo.
Pri vo?nji po klancu navzdol ali navzgor je pa? potrebno upo?tevati tudi fizikalne zakone.
POWER pa mi je te dni pri?el zelo prav, ko sem na AC v klanec prehiteval tovornjak, avto pa imel polno nalo?enin zaseden.Tu sem pa? potreboval zalet in ve? mo?i da sem premagal klanec.
Po mnenju mnogih je funkcija tudi zelo priro?na, ko si za?eli? bolj dinami?ne vo?nje.
Kot sem ?e povedal tega ne prakticiram.
Sli?al pa sem tudi da omenjene funkcije ni dobro vklapljati, dokler ni motor ogret oziroma na delovni temperaturi.
Vidi? pri meni pa to dela vse sam. ?e grem navzdol pritisnem dvakrat zaporedoma bremzo pa sam zbije brzino in ti ohranja hitrost oz. bremza z ma?ino dokler ne pohodi? gasa. Po klancu navzgor pa isto. Zbije na ni?jo brzino in ohranja brzino dokler ne popusti? gasa ali dokler se ne zravna cesta.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja ma ?ip?it olje 0w30 glih ni, je pa drago, ribne pa lahko vseeno
Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani