Skoči na vsebino
Vprašanje za mazdu 6 2.2 175 KS 2016 avtomatik
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je ignacij napisal:

Ne pišem jaz džabe v vsakem drugem postu, da se mazdo kupuje samo bencinarja.

Dizel je še vedno zakon.👍

Ne kupujejo Švabi zopet novih dizlov zastonj. Je pa res, da si ga moraš malo priredit in ga lepo vzdrževati. In ni nobenih problemov z njimi.

Tako hitro, l lahkotno in z majhno porabo se mu ne približa noben. Mazdin benzinar. Cx30 mogoče, a nima dovolj navora. Atmosfercem pač manjka navor in tukaj nimamo kaj. Če bi imeli naši benzinarjih turbino, bi bili super. Ali še bolje dve. Tako pa je dizel, vsaj zame, še vedno pojem moči in suverene vožnje. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2.2 2016 175, awd karavan
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

S starostjo avta v splošnem lahko popravila postanejo nesorazmerno draga. Z novim avtom tega ranga bi v enem letu na ceni izgubil 5.000 € ... torej stroški tega popravila niso nekaj groznega.

 

Kolega ima Hondo CRV l. 2010 dizel MT s 300.000 km ... malo cvika, da bo kmalu treba zamenjati sklopko, stalo bo okoli 2.200 € ... 1/3 tržne vrednosti avta. Sam bi jo sigurno zamenjal, ker se s tem avtom še vedno pelje bolje kot z večino novih za 30.000 €. Od večjih popravil je pri dobrih 200.000 km zamenjal injektorje ... strošek okoli 1.500 €.

Točno tako. Kaj pa je jurja ali dva za popravilo, če ti je avto všeč in veš, da ga boš še dolgo vozil. Definitivno se splača vsako mazda dizelco skayactiv popravit. Jaz bi jo definitivno. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zelo visoka poraba pri Mazdi 2
Napisano
Pred eno uro je Mazda2 napisal:

Haha, že od malega sem rada šraufala. Sicer se mi pa zdi pomembno čisto za vsakega, da pozna vsaj osnove vzdrževanja svoje lastnine, pa naj gre za avto, računalnik, pralni stroj ali sobne rastline. 🙂 Zagovarjam stališče, da je vsaka ženska dolžna sama sebi, da se vsaj malo spozna, ker poznam toliko primerov, ko so kakšno kolegico na servisu nategnili po dolgem in počez, ker je tehniško nepismena. Nič ne obsojam, samo ne razumem, kako kogarkoli, ne glede na spol, ne bi zanimalo, kako njihova mašina sploh deluje. Potem pa jamramo, kako so mehaniki hudobni.

 

Je pa sigurno veliko žensk, ki se bojijo poglabljati v avte, ker je to pač moški svet in nočejo biti zasmehovane zaradi neznanja. Jaz imam zaenkrat same pozitivne izkušnje 🙂

Je ne dam!!! 😄

Pohvalno. Mi je pa včeč tale stavek :

"Nič ne obsojam, samo ne razumem, kako kogarkoli, ne glede na spol, ne bi zanimalo, kako njihova mašina sploh deluje. Potem pa jamramo". 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zelo visoka poraba pri Mazdi 2
Napisano
pred 4 urami je Agerg napisal:

Tudi moja izkušnja z 2,5 L G194 je podobna. Imam veliko on off relacij in to mi nabije porabo. Ko delam pa daljšo furo, grem pa tako na avtocesto in se peljem okrog 160, pa sem spet na dokaj visoki porabi. Povprečno se pa v zadnjem letu vrtim okrog 9 litrov.

Sem pa delal včeraj avtocestno vožnjo dokaj hitro in potem relacijo na cesti, pa sem prišel na 7,5 L povprečja. Slučajno vem, ker sem pred furo šel tankat in dal računalnik za prvi trip na 0.

Pa še zima je (gume!), pa klimo gonim ves čas, pa se vse skupaj  malo pozna.

Realna poraba, nič bat. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Uh, tle je bilo pa že toliko napačnih stvari narejenih, da vprašanje kako in kaj. Kontaktiraj miha20 na tem forumu, če ima kako idejo. Najlažje je pa stvari odklapljat, in ne poiskati pravega vzroka recimo. Recimo, zakaj si 2x menjal sito oljne črpalke? To ne more biti normalno, ok lahko se zabije če podložke na injektorjih prebija, ampak piše da so bile zamenjane in se je oljno sito spet zabilo???

 

Pa da popije toliko olja ?? Mam občutek, da nekdo pred teboj ni naredil domače naloge, sedaj pa je kar je. To da je bil odklopljen EGR, ta del razumem, ker imam tudi sam tako. Ni pa prav, da se odklopi še DPF - če so se pojavljale napake, je najbrž zabijalo DPF , takrat bi se moralo ugotoviti zakaj. Ali so injektorji oddelali svoje (kar verjeten scenarij) , ali kak drug banalen vzrok. 

 

Brez da se kdo zakoplje v tvoj primer bo težko kaj pametnega povedal, sploh če bi hotel to rešiti dolgoročno. :(

Tudi sam razmišljam, da bi moral kot prvo, najprej obvezno zamenjati mehanika, ker izgleda, da nima prav veliko pojma o mazdinih dizlih. Imam občutek, da je le lepo služil in zraven malo eksperimentiral. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava sklopke in vztrajnika na Mazdi 6
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Tonček26 napisal:

Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?

Sem imel že vse možne kombinacije. Sedaj je pa ta, ki je trenutno na avtu, najboljša do sedaj in sicer diski Textar, ploščice Textar. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava sklopke in vztrajnika na Mazdi 6
Napisano
pred 1 minuto je Tonček26 napisal:

V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.

 

Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.

 

V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.

 

Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.

 

Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.

Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane).

Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 napaka senzorja izpuha
Napisano
pred 51 minutami je Mazda6CDGT napisal:

Avto je iz mesta severno of Frankfurta. Tam verjetno ni bilo poplav. Upajmo, da so to samo poporodne težave. Tamau že pametuje, da bi ga moral poslušat in vzet meco ali pa vsaj volvota :).

Ha, ha, z meco bi si nakopal šele težave. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Janez007 napisal:

 

OK, nisi imel Honde Accord 2.2 CTDi ... da bi vedel kaj je dober dizelski avto. Ampak kolikor imam izkušnje, stari dizli počasi ratajo glasnejši, tresoči, manj gladki pri speljevanju ... Imam izkušnje z Mazdo CD175 MT - res se je zavrtela mašina, za moje pojme še preveč rada v visoke obrate. Me je pa enkrat skoraj pomagala pahniti v nesrečo, ko sem prehiteval, kljub visokim obratom je zmanjkalo moči ...  

Sem slišal ja same pohvale za Hondin dizel. Ga je imel kolega. Drugače pa mi ni jasno, kako mu je zmanjkalo  moči? 

V kakem smislu oziroma v kakšni situaciji? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Janez007 napisal:

 

Če je navor tako pomemben, zakaj potem ne tega:

 

image.png

Pa ni samo navor. Vožnja na splošno je bolj dinamična z dizlom. Vsaj s tem našim 2.2 motorjem, ki ima rad višje obrate. Z lahkoto si med najhitrejšimi na avtocesti in to z nizko porabo. Res je, več stvari gre lahko narobe, ali pa tudi ne. Kakor imaš srečo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 44 minutami je bajsi6 napisal:

15 let vozim dizle, večinoma po Ljubljani. Kratke razdalje, veliko prižiganj in ugašanj avta. Redni servisi na 15000 km. NIKOLI nobenih težav, ki se jih tukaj non stop omenja.

Itak, da se pretirava in forsira dinozavre. Pa nimajo za burek po specifikacijah in moči.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

velika poraba goriva
Napisano (urejeno)
pred 49 minutami je Z M A J napisal:

Tudi Deeyan, kolega s foruma je imel, če se ne motim skoraj 8 litrov nafte povprečne porabe, tako da verjetno je tole kar "žejna" kombinacija, pa vendar 9,5 je grozljivo preveč, toliko pijejo močni bencinski stroji, ne pa varčni dizli. :(

Dinozavri, verjetno? 🤔 

Benzinarji- Definitivno. Močni? Hm... 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča ET 45 ali ET 50? Ali paše?
Napisano
pred 12 urami je Janez007 napisal:

Ker je ChatGPT že na polnih obratih, ga na koncu vprašam še osnovno vprašanje te teme:

 

Iščem platišča za Mazdo 3 letnik 2019. Mere so 6,5Jx16 ET45. Ali lahko nanjo namestim 6.5x16 ET50?

 

Da, lahko zamenjate platišča dimenzij 6.5Jx16 ET45 z 6.5Jx16 ET50 na Mazdi 3 letnik 2019, vendar je treba upoštevati nekaj točk:

  1. Širina platišča (6.5J): Širina platišč ostaja enaka, torej 6.5J, kar pomeni, da pnevmatike ostanejo primerne brez prilagoditev.

  2. Offset (ET45 vs. ET50): Offset ET50 pomeni, da bo platišče pomaknjeno za 5 mm bolj navznoter v primerjavi z ET45. To pomeni, da bo platišče bližje notranjemu delu blatnika in komponentam vzmetenja. Ta sprememba je majhna in običajno ne povzroča težav, vendar je priporočljivo preveriti, ali bo platišče pri polnem zasuku koles ali pri obremenitvi stikovalo z notranjimi komponentami vozila.

Splošno gledano, sprememba offseta za 5 mm ne bi smela povzročiti večjih težav, vendar je vedno dobro preveriti pri strokovnjaku ali pooblaščenem servisu, da se prepričate, da platišča ustrezajo in da ne bo težav s prileganjem ali varnostjo.

Lepo povedano. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča ET 45 ali ET 50? Ali paše?
Napisano (urejeno)

Najnovejše novice. 

Pravkar sem bil s 6-ko na tehničnem. 

Ne vem, ali je to po novem, anpak so se vpičili danes pri vseh avtih predvsem v feltne in gume. 

En mercedes pred nami ni naredil tehničnega, pa čeprav je imel enake dimenzije gum, ko so bile napisane v njegovi  homologaciji. 

Ni pa imel homologacije za aftermarket platišča. Kregal se z pregledniki, da je takšen avto uvozil iz Nemčije in da nima ničesar. Poslali so ga ven brez opravljenega tehničnega pregleda. 

Noter smo bili vsak po dvajset minut.

Pred mano je bil kolega. Tako, da sem porabil tam skoraj eno uro.🤪

Gledajo pa čisto vse. Vprašali so me tudi za končnike na auspuhih, a so ugotovili, da ker so privijačeni, ne rabijo homologacije. Če bi bili privarjeni ne bi šel skozi. Tako, da izgleda, da je bolje, da imaš v vsakem primeru homologirane aftermarket feltne. 

Ali pa vsaj v sredini feltne  original mazdin  pokrovček. Tako jih mogoče pteslepiš. 

Ko je peljal mojo 6-ko noter, sem mu dal na sedež homologacijski kartonček z vpisanimi mojimi dimenzijami gum in točnim tipom feltn. Rekel je, da super,da sem mu pripravil vse in da je pri roki. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Gelipter napisal:

Lp..obstaja tudi na obali mojster za Mazde .

Je delal prej na Mazda servis kp. če rabiš imam kontakt lp

Res je.Bil je mehanik na pooblaščenem servisu za Mazde (avto plus) Hvala bogu, da je šel na svoje v najmodernejšo delavnico s tremi dvižnimi mizami. Drugače je pa tudi  dirkač. Vozi Mitsubishi Evo z

560 KM,katerega si šraufa sam. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča ET 45 ali ET 50? Ali paše?
Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Malenkost bolj noter bo platišče, bolj pogreznjena, torej v smeri amortizerja, ne bo pa neke hude drame pomoje.

 

Dejansko višji ET pomeni, da je platišče bolj skrito, kar mi gre zelo težko v glavo :)

Res je. Bo izgledalo malo bolj Češko vse skupaj. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.