Skoči na vsebino
Zavore tresejo
Napisano
pred 12 urami je Boss napisal:

Ne vem, no. Jaz sem imel težave samo na prvi M6, potem na drugi sem sam zamenjal za ATE pa je bil do skoraj 300kkm mir. Na tejle tretji pa ni sledu od tresenja in upam, da tako tud ostane.

Enako. Le na prvi seriji. Pri tej zadnji 6-ki pa je bilo ugotovljeno, da so brembo tresli zaradi napačne vgradnje. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 12 urami je dvorjan napisal:

Kadila bo, ko boš pohodil, regeneracije DPF bodo pogostejše, bo pa precej bolj poskočna.

Zdaj, kdaj bo kaj odletelo, ve samo ciganka. Ali pa še ona ne. 😃

Problem pri teh 6-kah dizel je, da jih veliko čipiranih na 210 konjev na avtocestah pri velikih hitrostih "poblesavi".Po besedah tunerja, pri katerem smo skupinsko to hoteli naredit, gredo radi vrtljaji v "over" vrtljaje, takrat je nevarnost za mašino, da gre v ramengo. 

Prav tako mi je čipiranje teh motorjev odsvetoval moj sedanji mehanik, ki mimogrede vozi rally z mitchubishijem laserjem evo (500 konjev) in si motor rihta sam. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tudi moja je bila na 210 KM za pol ure. 

Nato pa nazaj na original. 

pred 3 urami je mazdaman napisal:

Brat je poskusil na 175 dati na 210 pa se ni bneslo se je po eni uri vrnil k tunerju in vrnil na original.

tvojo kvecjemu na 175 se pravi original mapo

Ali pa niti to ne. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavore tresejo
Napisano
pred 1 minuto je Scr3am napisal:

Menjaj zavore za aftermarket in bo vredu. Original roba je iz pralnega praška in bo po vsej verjetnosti po hitrem postopku spet isto.

Original je vse, kar se tiče zavor na cx30 od Ate, tako diski kot ploščice. Se pravi, da je Ate firma iz pralnega praška ali kako? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavore tresejo
Napisano
pred 2 urama je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

Kateri model pa je to? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano
pred 2 minutama je miha20 napisal:

Drži ja regeneracijo more delat med 250-350km  po 200kkm je problem v dpf filtru pepel od dizla in olja, po tem ga jz samo doma operem.

Za mazdin 2,2 dizel je predvidena tovarniško regeneracija vsakih 180-200 km. Če jo dobro tiščiš, zna delati tudi prej, pri 150 km. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Čuden zvok pri speljevanju
Napisano
pred 1 minuto je vzupan3 napisal:

A si mogoče takrat kaj ugotovil, ker jaz imam identični problem :blink:

Uf, to je bilo na prejšnji 6-ici. Se pa spomnim, da se je to pojavilo samo enkrat. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski in ploščice
Napisano
pred 11 minutami je NevLado napisal:

Najboljše je, da zavore "zmerno" uporabljaš - to se pravi bremzaš k bremzaš, ne držiš iz hriba dol celo pot, če morš na AC zavrt - zaviraš rahlo intervalno.

 

Jaz imam Zimmermann po priporočilu @scania ampak navadne, ne športne - sem zelo zadovoljen po 40kkm prevoženih.

 

 

Mislim, da ima sedaj scania gor diske Textar, prav tako tudi jaz (komplet s ploščicami) Zaenkrat (po prevoženih 30000 km) bremzajo ko kot morajo in se niso zvili tudi pri res brutalnih zaviranjih. So pa definitivno najboljša kombinacija do sedaj. Imel sem original diske in ploščice  (sranje) nato sem montiral narezane Brembo in Brembo ploščice (sranje, so se zvili). Upam, da tej Textar zdržijo. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 31 minutami je SpEkTr napisal:

Grem stavit, da nisi bile menjane podložke na injektorjih in je zaradi tega celo sranje emoji51.pngemoji853.png

Ta mazda je tipičen avto lastnika, ki nikoli ni odprl havbe. Samo pali in gas. 

Seveda je normalno, da je posledično mašina v zelo slabem stanju. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 14 urami je Agerg napisal:

Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.

Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.

 

Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?

Uf... Sem mislil, da pri benzinarjih ta lučka sploh ne obstaja. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Usnje
Napisano
pred 3 urami je J_ernej napisal:

 

Potreboval bi predvsem za sedeže, ker so usnjeni. Želel sem naročit Gliptone Leather Care, ampak se mi ne splača plačevat poštnine za eno pakungo. Bom poskusil naročiti kar tega iz spoliraj.si pa da vidimo kaj bo.

Kot so ti že drugi napisali, to usnje v mazdah ni niti "u" od usnja. 😊 Za svoj guštvpa lahko uporabljaš bilo kaj, samo, da boš vesel. Če boš mazal volan  ti bo zdržalo usnje na volanu 10 let, če ga ne boš pa najbrž 120 mesecev. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Še katrca je imela to pod dodatno opremo

Samo katrca je bila francosti izdelek, 101-ka pa višek jugo tehnike. 🤣🤣

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem s turbino P0299
Napisano
pred 17 minutami je SpEkTr napisal:

Čak, saj misliš za šestico? Sem bil prepričan, da si enkrat nekje pisaril, da ti je to mehanik že pred časom uredil.

Ja, šestica. Mehanik je samo pregledal vse skupaj in naj bi bila, baje, vgrajena že novi tip. Če je pa to res pa ne vem. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem s turbino P0299
Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

A nisi ti to loputo zavaril?

 

Meni so to uredili na uradnem servisu z uradnimi deli :)

Ne vem. Kdaj naj bi to naredili? 

Ker na uradnem servisu nisem bil že tri leta. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem s turbino P0299
Napisano
pred 19 urami je SpEkTr napisal:

Facelift? Misliš letnik 2017? 

 

Še vedno imaš lahko težavo, ker imaš notri še del ki je bil narejen leta 2016. Težavo so pa odpravili z deli mislimda je bil april ali maj 2017. Tako da, sigurno imaš v tem primeru še staro verzijo in če to drži, ob priliki preventivno zaemnjaj, kot sem to naredil jaz.

Kje si pa nabavil dele ta menjavo? Moja je konec 2016 in bi bilo pametno to zamenjati. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem s turbino P0299
Napisano
pred 15 urami je tomzel napisal:

Hvala za link, moja je sicer že facelift. Te lopute so se lomile do facelifta. Sem pa na češkem forumu našel podoben primer in so menjali nek senzor. https://www.mazdaklan.cz/threads/p0299-nizsi-pretlak-turba.3610/

Ne bo držalo. Tudi na FL se še vedno lomijo. 😉

Sicer pa, brez veze, da potem sprašuješ na forumu o problemu, če imaš že sam rešitev. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-stop sistem
Napisano

Meni je pa ravno danes zjutraj javil, da so gume napumpane spredaj 2,2,zadaj pa samo 2,1. Zanimivo, še v"eraj ni bilo alarma. Mogoče je pa krivo to, da je bilo zjutraj samo 7°C? Kakorkoli, meni je stvar všeč. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Škrtanje pri ročnem menjalniku
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ja, sem že in občutek daje, da imaš prav. 👍

S časom bo še bolje. Na moji 6-ki je po menjavi in prevoženih nekaj tisoč kilometrih menjalnik postal mehek kot putrček. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
pred 2 urama je amatej napisal:

Pozna kdo koga, ki se ukvarja s poliranjem in je OK? Na parkirišču me je nekdo s plastiko naslonil na sovoznikova vrata. Za klepat ni nič, rabim pa nekoga da mi pove ali bo lahko spravil ven s poliranjem. 

Če ni vdrto, kupi Menzerno polirno pasto ( grobost 400 all in one-poliranje in lesk hkrati) in z vato ali mehko krpo spoliraš. Bi moralo it vse ven. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski in ploščice
Napisano
pred 5 urami je scania napisal:

Update: naročil textar pro+ diske, ki imajo več karbona in ploscice, v pon prevzamem potem pa konc tedna menjam ko bom se kar gume, da bo avto perajt za jugo road trip konc oktobra. Upam da bo bolje.

Tej textar so fajn, ker sploh ne rjavijo in izgledajo vedno kot novi. Po moje boš zadovoljen z to kombinacijo. 

Jaz jih bom dal gor tudi na cx30, ko bo čas menjave 

Edino malo več je zavornega prahu na feltnah, kar pomeni, da dobro opravijo svoje delo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski in ploščice
Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Potnik mi je reko, takrat ko je M2 sklopko rihtal, da so trenutno najboljši diski Textar, pakne pa ATE.

 

To je bilo marca.

Isto pravi moj mehanik, ki je bil prej mehanik na uradnem mazda servisu. 

Da prisega na textar. In sicer oboje-diski +ploščice. Takoj za njimi pa ATE- vse skupaj. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.