porabo imam okoli 8, te?ko pridem pod 8...pa sem nato probal en tank zelo lepo vozit pa nikakor nisem pri?el pod 8, je blo kr 8,2, kar pa je po mojem preve? za lepo vo?njo...
To je pa veliko, jaz imam na l2004, 136Km, povpre?no porabo 6,7. Od tega 80% avtoceste, ponavadi vozim 150km/h (?e ni gu?ve), v?asih ga tudi ve? stisnem. Zadnji tank sem malo var?eval in sem ?el max 150km/h, ve?inoma pa sem vozil 120-130km/h, pa sem pri?el na 6,34.
jaz sem M6, 136KM kupil pred poletjem. Za nakup sem porabil par popoldnevov in kar nekaj bencina, ?el sem oglede vse od gorice do celja, grosuplja..., pogledal sem jih 9, letnike od 2004 do 2007, na koncu sem na?el v Kopru, 2004 letnik, kot novo z 120k prevo?enih, naredil sem veliki servis in zamenjal gume, vse skupaj je pri?lo okrog 1k. Od takrat sem naredil 15k km in avto dela super, porabo a ima 6,7 (80% avtoceste, cca 150km/h). Predlagam ti, da si ogleda? ve? avtomobilov, bo? dobil ob?utek kaj je ohranjeno in kaj ne. Veliko jih je bilo tudi karamboliranih....
dobr no, v ?em je fora, da ne pove? za kero avtohi?o se gre!? ti pri?akuje? pomo? tu, ostalim pa no?e? pomagat s tem ko bi povedala za kero avtohi?o gre da se ?e nebi keri isto nate*nil..
Sem lastnik Mazde 6 letnik 2003 (diesel). Imel sem prazen tank, od?el tankat na petrol, ko sem se pripeljal domov mi je za?el motor ?udno "peti", ko nek star traktor. Ko sem ga posku?al ?e 3-5 x v?gati ni ve? v?gal ampak je samo "verglou". Pri?el je mehanik, ki je priklopil avto na ra?unalnik, kateri je pokazal da naj bi bila napaka v IMV ventilu. Danes smo ventil zamenjali, a avto vseeno ne v?ge. Ko ga je ponovno priklopil na ra?unalnik, ta ni pokazal nobene druge napake. Mi lahko kdo pove ali je ?e imel podobne izku?nje in kaj je narobe!
hvala za odgovore
Ra?un od Petrola spravi, mogo?e bo dobro to?it, ?e si kaj ?udnega natankal.
Se mi zdi za kk?nag 1k ? predraga, pol bi raje vzel to M6 z GARANCIJO vsaj en cajt bi bil BP, ?e ne je pa itak garancija pa ?e dol se da mal zbit cena. Jo ?e en cajt gledam, pa sm v
Ne vem, jaz bi raje vzel kupljeno v Sloveniji od prvega lastnika, pa ?eprav je jurja dra?ja. Sam sicer ?akam na bencinarko, karavana, samo trenutno ni velike izbire. Kdor ?aka, do?aka.
pa ?e eno vpra?anje, ?e ima mogo?e kdo kak?no idejo, kaj je tukaj narobe. Xedosa sem kupil pred kratkim od 1. lastnika s potrjeno servisno knji?ico. Motor je 1.6, avto je letnik 98, prevo?enih ima realnih 98000 in ima pred kratkim zamenjan jermen. Problem je, da mi pri pospe?evanju v ni?jih prestavah (1,2), pri pribli?no 2500 obratih, cuka, v vi?jih obratih dela normalno. Ima mogo?e kdo podobne izku?nje? Kaj bi lahko bilo tukaj narobe?
Ok, ?e se odlo?i? (tako kot jaz) da bi zni?al stro?ke servisov, potem ga ne bo? vozil na poobla??eni servis, temve? kakemu privatniku. Meni je YavarYe priporo?il ?loveka, ki ima veliko znanja o xedosu in ga dobro pozna. Kasneje sem se spomnil da je ta mehanik delal na Mazda - Gruda poobla??enem servisu za mazde, dokler se niso preusmerili na drugo znamko).
Delal sem ve?ji servis na 200 KKm, in mi je za delo vzel 35.000 (16 ur, izra?unaj koliko to pride na na poobla??enemu... Nekaj delov sem prinesel sam nekaj neoriginalnih vendar kvalitetnih je kupil on, nekaj je pa bilo treba kupiti originalnega (on je kupil). ?lovek je bil zelo korekten, dr?al se je vseh dogovorov in rokov. Delo je opravil natan?no. Ponudil mi je nadomestno vozilo v tistem ?asu ko avta nisem imel. Pozna vse te?ave za xedosa, in sem opazil da jih je preverjal tudi na mojem V6 modelu... Osnovne rezervne dele (olje, filtri) je imel kar poceni. Tisti servis me je pri?el cca.100 Ksit (seznam rezervnih delov je bil kar obse?en, po moji ?elji: preventiva in ne kurativa), in sva se dogovorila na pla?ilo v dveh obrokih. Sprejme le gotovino.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani