Ta, ki sem ga menjal na levi strani je ?tukan ja. Bil je prekratek kabel. A misli?, da je v tem problem? Nisem mel druga?e nobenega problema s spajkanjem.
Druga?e imam tud ?e desnga od 2.0 sej sem oba vzel od tebe. Bom probal zamenjati ?e desnega za 2.0 pa bom videl, ?e dela.
Na za?etku, ko sem menjal je tud meni delal kak?en mesec pol se mu je pa kar vtrgal. Najprej je sam ABS lu?ka gorela pol pa ?e za ro?no zravn.
LP
Mo?no, jaz sem ?tukal z istim kablom (sem razrezal malo senzor ki je bil fu?) spajkal pa malo te?je. No ko sem dobro izoleral zadevo je bilo ene 2 leti vredu, mislim ?e zdaj dela use ane Za foro izmeri upornost, da vid? ?e te ta zaj**ava ki je bil ?tukan, da nebo? brezveze s5 menjal senzorjev.
Aja, no potem mora bit pa ta od 1.5, nevem pa niti kater je, levi al desni.
Glede ro?ne je skoraj ziher premal bremz olja, kot je ajvar rekel. Lu?ka zna svetit ?e ?e je malo pod low
in ti deluje brez problema? ima? oba od 1.5? jaz imam druga?e samo na eni strani zadaj drug senzor. mogo?e bi moral zamenjati ?e na drugi strani za enak senzor
?e kak?ne ideje? jaz res nevem kaj bi ?e lahko bilo
LP
Aha se spomnim ko sem ti dal senzor.. meni sta delala oba (en je bil 1.5 en od 2.0) zadaj brez problema. Zdaj zadnji? sem pospravlal skladi??e nekaj pa sem na?el ?e drugega 2.0, ?e ti kaj pomaga lahko proba?.
Druga?e meni se je zgodilo da sem nekako pretrgal (spredaj) kabel, tako da sem ga se?tukal in bilo je zlo jebeno spajkat une ?udne ?i?ke.
Preveri ?e 1x use senzorje in spoje ?e so kje ?tukani slu?ajno.
Od prelepega poletja, en dan pred RD-jem, ko mi je sredi poti na fe?to poknla ma?ina, pri 280000 prevo?enih, po njeni menjavi (400?) in vsem skupaj, je spet malo ?as seveda, da nekaj rikne!
Na relaciji cca. 50km, je moja predraga Suzzy, spluvala ven vso hladilno teko?ino, po pravkar saniranem hladilniku, ki je spu??al.
Pa ?isto nove ?evlce sem ji kupu, da bi ja bla vesela.
Kakorkoli...
Problem smo na?li seveda pri vodu iz vodne pumpe...vpra?anja, ki se porajajo so slede?a:
1) ali je ?la samo neka tamle dihtunga,
2) ali je ?la vodna pumpa
Veselje pr bajti je neizmerno, jeza ?e toliko ve?ja!
?e je samo to?ka 1, je stro?ek minimalen, ker imam zalogo ?e od stare ma?ine.
?e je pa to?ka 2, je pa frka. 300? minimalno za komplet. Pumpa, zobati jermen, napenjalnik, tralal in hopsasa, kar spada zraven in z delom.
In ?e seveda, vpra?anje za Stare bajte tega foruma:
3) ali se mi sploh ?e spla?a pedenat ta avto, ali ga po?ljem v ve?na lovi??a in nabavim nazaj Yugota (sem lahko veliko sam po?raufal)?
Ob vsem napisanem je v planu tudi spedenati pleh! Malo je ?e rjasta!
Vidim da razmi?lja? v napa?ni smeri. ?e je to?ka 1. je treba isto raztavit vse, sepravi zobat jermen napenjalce itd... Zdaj velike servise je treba delat tako da teh 300? se bo? olaj?al slej ko prej. ?e pa ma?ina ?e ni godna za velik servis se pa samo zamenja vodno pumpo oz. dihtungo. Je pa res da je kar dosti dela z raztavljanjem, da se dokoplje? do pumpe...
Luknjo ?es, pa da vn ?trli... meni pa druga?e zgleda kot custom made kolektor, direkt na glave, brez vrisov in ostalih drobnarij Verjetn za kak turbo projekt
Najla?je ga bo od?ravfat od spodaj. Dr?i se pa glave in kolektorja, predlagam da od?ravfa? na glavi, ker je gor ?e par cevi k se snamejo skupaj s kolektorjem.
Pa ne pozabi ?e cevi iz ventil deklca, ta tudi dr?i kolektor na ma?ini.
Pa ?e kolektor ne mrda, preveri use ?ravfe, na sredini so ?ravfi, na levi in desni strani sta pa po 2 matici
Okeej. Na fotrovi 6ki se je pojavilo kapljanje olja pri levem koloteku. Zdaj kolotek sem snel in videl totalno masten intercooler oz spodnja cev ki pride do intercoolerja. Zdaj cev je kar oreng mastna, tko da nevem ali je to direkt iz intercoolerja (kolikor vem ?ezenj te?e zrak :ne vem: ) ali prihaja kje od motorja. Olje je pa fajn ?rno tko da sklepam da je motorno
zadevo rukne? ven pa je nazaj zbrika? blokado in to je to.
Aja nabavi? nov modul za centralno zakl. pa ima? s5 2 dalinca
To mislm da bi bla ?e najbolj optimalna re?itev, glede na to da je ?e ta daljinec bolj slabo lovil.. Pozna? ?e mogo?e kje bi se to dalo dobit oz. kot kaj naj i??em? Mogo?e avtoalarm ali kot centr. zaklepanje?
Ti ima? kodiran klju?, ki delije neodvisno od daljinca.
Mislim da ni kodiran, ker ko ga zaklenem z daljincem za?ne pri volanu utripat ena lu?ka (naknadno vgrajena ledica) Torej tudi ko sedim v odklenjenem avtu, (brez daljinca) bo avto verglu v prazno na armaturki bo pa utripala lu?ka z ikonco klju?a, tako da moram najprej daljinca pritisnit da ga lahko normalno pri?gem.. Sicer pa ker ne poznam ?ist to?no teh kodiranih klju?ev, lahko da se motim
Imam probelm in sicer zgubil sem dalinec od centralne ter posledi?no tudi kodno varovanega v?iga. Avto se seveda normalno vozi, problem je ?e ho?em menjat akumulator ali ?e ''pade dol + ali -'' se avto avtomatsko zakodira ko ponovno priklopim ?trom. Zdaj ''rezervo'' je fotr ?e davno zgubu, tko da je bil to edini dalinc. Gre se pa za mazdo 323f L97.
Aja mislim da je bil kodno varovan v?ig naknadno vgrajen ker je napeljava dokaj ?udno napeljana.
Ma kdo izku?nje s tem oz. kdo ve kaj se naredi v takem primeru??
Jah problem je ker je luft tudi med odbija?em in blatnikom na sovoznikovi strani, odbija?a pa nemorem spraviti vi?je, kar pomeni da je glavni nosilec (na katerega je pri?ravfan odbija?) zamaknjen, posledi?no je tudi vezna ter lu? ni?je.
Torej hupa mi ne dela sploh, oz obe, ker sta dve, da obe na 1x crkneta je malo verjetno ampak sm probal tudi neko tretjo hupo, a useen ni delal. V manualu sm na?el skico varovalk ampak so za pre-fl verzijo katera ima posebej varovalko za hupo, FL pa nima nikjer samo hupe. Varovalke so sicer use kul, je pa en druga fora, in to da mi use toliko ?asa za?miga airbag lu?ka.. Mogo?e kdo ve na katero varovalko je vezana hupa?
Mi lahko kdo pove postopek kako za vraga se zamenja zadnje pakne pri mazdi 6 1. generacije? Pri 323f jih zamenjam z zavezanimi o?mi... tle mi pa ni? ni jasno
ok malo off ampak zanima me nekaj-menjal si disk in ?e sem prav razumel samo levega?????? kaj pa desni??
Ponavadi se prodajajo v kompletu in se tudi v kompletu menjajo
Ja da povzamem na hitro, disk je tresel, imel sem rezervne (beri: rabljene) in ker desni nikakor ni hotel iz avta za rabljene dele, sem zamenjal samo levega...
Ali bi kdo vedel kako oz kje pri Mazdi 323f BA se meri hitrost, ker ?tevec ne ka?e hitrosti. 1x se mi je to ?e zgodilo, ampak takrat mi je tudi levi disk tresel, ko sem ga zamenjal je pa normalno meril. Ali je mo?no da je sedaj ?e desni disk fu? in zaradi tega ne meri hitrosti? Aja avto nima zajle za merjenje tako da se ta ni snela...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
eh yavare, to so sami amaterji. moj fotr jih ni menjal dokler nista obe za?eli crkvat
Povezava za deljenje
Deli na druge strani