To?no tako. Jaz sem pri svoji ?estki ?e tud obupal nad avt. klimo (pa verjetno bi pri vsakem avtu, zato ni mazda kriva ). Pa ne toliko zaradi smeri pihanja, ampak zato ker vedno premo?no piha, jaz pa sem ob?utljiv na prepih (sinusi pa to). Raj?i ro?no na?timam na ni?jo temperaturo in dam ventilator na ni?jo stopnjo. Celo zdi se mi, da se avto tako hitreje shladi.
Nevem, kaj pa ?e bi probal tankat Super100? Jaz zadnjih 8 mesecev tankam samo ?e ta bencin, ker se mi zdi da je motor malenkost ti?ji, bolj mirno te?e, poraba pa se mi je zmanj?ala za cca. 0,2 litra (ravno toliko in ?e malo ?ez, da opravi?i vi?jo ceno bencina). Je pa res, da mora? pokurit ene 2-3 polne tanke, da opazi? efekt. Koliko prevo?enih km pa ima avto? Je bolj mestna vo?nja ali so relacije?
Tako je, to je pri vseh Mazdah 6 dizel. BC ka?e za kak liter premajhno porabo. Zanimivo, da pri bencinarjih pa ka?e pravilno oz. so odstopanja najve? do 0,15 litra (spet v smeri manj?e porabe, kot je v resnici). :ne vem:
Splo?no znano je, da so lucasove zavorne plo??ice malo tr?e in zato tudi rade cvilijo. Imam slabe izku?nje z njimi iz prej?njega avta, enako tudi stric, ko je ?e imel mazdo 626. Zato sem pri 75.000 km dal gor prednje plo??ice od nippan parts oz. kashiyama co. in zaenkrat (po cca. 1500 km) ni nobenega cviljenja, plo??ice pa tudi zelo dobro primejo. ?e samo pomislim, da sem dal za njih cca. 30 EUR (original pridejo cca. 120 EUR), za ta denar ni bolj?ega za M6.
Jaz sicer nevem kaj se dogaja z diski pri va?ih M6, ampak jaz ko sem zadnji? menjal prednje zavorne plo??ice, je mehanik rekel, da so diski ?e skoraj kot novi (avto ima 75.000 km). Zadnje plo??ice so pa zrabljene manj kot do polovice, zato so ostale gor. Aja za plo??ice sem pa dal 8.900 sit (Nippan parts oz. Kashiyama co.), originalne bi me pri?le 29.700 sit. Baje da so original mazdine od iste oz. sorodne firme, samo da dajo potem gor pe?at od mazde in so zato pa? toliko dra?je, kvaliteta je pa ista. Zaenkrat sem z njimi zelo zadovoljen.
Pri meni pa zaenkrat vse originalne ali pa zape?ene CD/R-je lepo bere. Se pa zato matra z CD/RW-ji (v?asih prebere, v?asih ne). Kako je s tem pri drugih M6, a vam bere CD/RW-je ali ne? Aja, pa nimam radia s CD enoto, ki bi brala MP3.
To me resno ?udi da lahko pri 50 000 km skuri? diske.... moji so pri 60 000 km skoraj kot novi... plo??ice grejo pa h koncu..... :ne vem:
Jaz tudi nevem, ko vsi govorijo, da naj bi bili original diski pri M6 slabi. Jaz imam 73.000 km pa so diski ?e povsem v redu. Enako grejo pa plo??ice h koncu, o?itno je to za te kilometre normalno. Zdaj pa nevem a bi kupil original plo??ice ali od nippan parts ali od koga tretjega?! Da ne bo slu?ajno potem za?el kaj tresti, ko bodo nove plo??ice in stari diski?
Hm, pri meni tudi podatek o dometu kilometrov deluje pravilno. Sicer jaz nikoli no?em probavat do nule, ampak enkrat vem da je pisalo ?e 56 km, cagar na analognem ?tevcu pa ?e ni bil povsem na nuli, se pravi pod zadnjo ?rtico. O?itno je res nekaj na tem a je bencinar, a je dizel.
ok, nimam dizla, ampak tole se nana?a na BC: po BC imam povpre?no porabo 8.8, na roke vodena statistika mi daje rezultat 8.89 v 13000km. tako, da moj BC la?e minimalno.
Enako pri meni. BC vedno poka?e kak deciliter manj kot je v resnici, se pravi deluje v redu. Nazadnje recimo pri relaciji Lj.-Pag-Lj. Poraba po BC je bila 7,2 litra, na roke izra?unana pa 7,3. A je mo?no, da ta BC ne dela dobro samo pri dizlih, medtem ko pri bencinarjih dela v redu? Samo ne vem kak?no vezo bi to imelo... :ne vem:
Baje, da so cenovno ugodne in tudi kvalitetne plo??ice od "nippan parts". Vsaj tako pravi stric, ki jih je pri hondi nedolgo nazaj menjal, prej pa tudi pri mazdi 626 in bil vedno zadovoljen. So menda ravno prav trde (ne premehke, ne pretrde). ?ez cca. 10.000 km (pri 80.000) bom moral tudi sam menjat vse plo??ice pa me zanima, ?e ima kdo tu kake dobre/slabe izku?nje s temi plo??icami od "nippan parts"?
Diski so pa pri meni pri skoraj 70.000 km povsem v redu (s tem, da ne vem kako je bil avto vo?en prvih 60.000 km), mi je kar ?udno ko sli?im tole...
Da ne bom odpiral nove teme... Tri tedne nazaj sem na LPP-ju imel tehni?nega (homologacijo) za zatemnjena stekla. Vse sem lepo opravil, uredil, pla?al in zaposleni tam mi je rekel, da dobim nov karton o izpravnosti vozila po po?ti, ampak do danes ni ?e ni? pri?lo. Je to normalno, da mi toliko ?asa ne po?ljejo?
Druga?e je pa zvok bolj zamolkel, tako da je treba kar dobro prisluhnit, ?e ho?e? sli?at. Se pa kot re?eno to pojavi le na vsake toliko ?asa in ne le pri hladnem motorju ampak tudi ogretem. Itak bom v kratkem imel redni servis pa bom ?e tam malo vpra?al, ?e bodo vedli kaj bi to bilo.
V?asih kadar avto lavfa na mestu, se sli?ijo v kabino eni taki ?udni zvoki, na mo? podobni tistim, ki jih oddajajo naprave za gluhe pri prehodih za pe?ce (pa ?e v intervalih se jih sli?i na podoben na?in kot pri prehodih ?ez cesto). Saj verjetno da ni ni? narobe (pa tud nasploh avto dela kot mora), ampak me pa vseeno zelo firbec matra kaj povro?a oz. od ?esa prihaja to "klik-klikanje" izpod prednje havbe, ?e bi kdo vedel?
To je res ?ist normalna cena za redni servis. :ne vem: Jaz sem imel pri polotu dra?je servise, ?e sem ga servisiral na poobla??enem servisu, zdaj za mazdo bom imel pa junija servis, tko da bomo vidli kolk bo...
Tudi jaz nisem opazil nobenih posebnosti na menjalniku pri M6. :ne vem: S tem da je bil menjalnik pri prej?njem avtu ena od bolj?ih stvari (VW Polo). Sem pa vozil recimo ?e 2 razli?na clia (prej?nji model), tam pa ko doda? gas, menjalnik ska?e naprej in nazaj, isto je bilo tudi pri starih meganih in vseh renaultih nasploh... To bi me pa res motil.
?e so ti nato?ili 4,3 L in ra?unali 4 L, potem si ?e bolje pri?el skozi. Nevem zdaj to?no za ta motor, ampak lahko da ga je 3,8 L v karterju, ostalo pa filter pobere. Zna bit pa tole res jeba. Mene so zafrknil na poobla??enem servisu za VW pri polotu, ko so mi notri nato?il skoraj liter preve? olja in zaradi tega mi ga je metalo ven ?ez oddu?nik pri zra?nem filtru. Ko sem jim to omenil, so se delali kot da ni? ne vejo. ?lovek mora biti res pazljiv in kotrolirat kaj v?asih delajo ti na?i vrli serviserji...
Sem ?el potem kar naredit optiko in to k ?panu pri Brezovici, so mi tud kolegi priporo?il njih. In ja, stane 8000 sit. V glavnem, bila so neka minimalna odstopanja, katera so odpravli. ?e ne drugega, bom sedaj vsaj mirneje spal.
Heh, sem pri?akoval take odgovore, da eni ja... drugi ne...
ce das vecje feltne (ki so najbrz sirse) in po moznosti majo drugacen ET kot originalne, potem si ze spremenil geometrijo podvozja- se posebej to velja za hi-tec podvozje kot ga ma mazda6-tako da s tega vidika je optika priporocljiva (zame kar nujna)
obraba gum je lahko enaka, ampak avto se precej lepse pelje ko mas nastavljene prave vrednosti z novimi feltnami (to jaz delam optiko vsakic ko menjam iz zimskih/letnih)...
Feltne, ki sem jih dal gor so sicer original mazdine (5-krake), so pa ve?je in ?ir?e. Kako to misli?, da se avto lep?e pelje, v kak?nem smislu? Sicer tudi sam spadam med tiste bolj natan?ne ("picajzlaste"), ki ho?ejo imet vse v nulo po?timan, tako da me je tale post ?e skoraj prepri?al v to.
Pred kratkim sem dal na svojo M6 17 col gume in feltne (prej so bile gor 15 col, tako zimske kot tudi letne). Pa me zdaj zanima, ?e je priporo?ljivo naredit optiko ali ta ni potrebna? Ne bi rad namre?, da bi mi pobral skoraj nove gume, po drugi strani mi pa tudi ni za vre?i stran tistih 10, 15 jurjev ali kolikor ?e pride optika, ?e le ta ni potrebna... Kaj mi svetujete?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani