pri meni merijo temperaturo 150%, pa tudi zelo znana napaka je to pri mazdi
Ekola. No mogo?e res ni lambda, je pa temperaturni senzor, ampak kakor vem se oba poimenujeta lambda, vsekakor je pa del DPFja, zato je pa tako svinjsko drag..........
Evo malo sem pobrskal po netu o strokovni literaturi, ki pojasnjuje delovanje DPF. Vse je lepo pojasnjeno na TEM naslovu.
Ima? prav, da sta tudi dva senzorja temperatur izpu?nih plinov eden pred vhodom v katalizator in drugi pred vhodom v DPF. Za aktivacijo regeneracije je pomemben diferencialni pritisk v DPF, ki ga preciziratadva sensorja, eden pred vhodom v DPF, drugi pa na izhodu iz DPF, meri pa enota diferencialni senzor. Torej ta senzor daje podatek CPU, kdaj aktivirati regeneracijo, temperaturni senzor pred DPF pa daje podatke o temperaturi izpu?nih plinov na vhodu v DPF, ki je potrebna za pravilno dozirnje bogatej?e zmesi dizel-zrak potrebne za regeneracijo DPF, oziroma ?i??enja saj z zgorevanjem,v DPF.
Tako je to.
Na skici je tudi pozicija senzorja kisika, ali druga?e lambda sonde, ki se nahaj na izpu?ni cevi pred katalizatorjem.
Potrebno je poudariti, da sta katalizator in DPF dva razli?na pojma, oba sta sestavni del izpu?nega sistema, ki zmanj?uje emisijo sajastih delcev, pri ?emer katalizator skrbi za du?ikove okside.
Naj navedem, da ima je odstranjevanje EGR vpliv na du?ikove okside, ki se po odstranjevanju pove?ajo. Zato okoljevarstveno ni priporo?ljivo niti odstranjevanje prvega, niti drugega.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sam, pol mora on POVE?AT bate, da bosta enakovredna
Ma ne.
Zmanj?a? bate pa da? uno dihtungo vmes, po kateri nosilec teme spra?uje. Potem pa ?e tiste fedre, da vra?ajo bati v pravi polo?aj. Na koncu pa, ko vse to zmontira?, vgradi? ?e en velik feder v rezervoar za gorivo. Ti so se v Ameriki ?e tako raz?irili, da niso ve? tako dragi.
In rezultat je 50% pove?ana mo? motorja ob 30% zmanj?ani porabi goriva.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Lambda 2/1 je tista za dpf, lambda 1/1 pa proti motorju, obe sta na dpf filtru, 1 cekira vhodno temperaturo v dpf, 2 pa izhodno - jih stalno cekiram preko obd Cisto mozno da ti crkne vedno ko bi moralo izvajati regeneracijo, to je na.cca 350km s tem se ni za zajebavat.
Nisem prepri?an, da ima? prav. Tisto, kar si poimenoval z lambda sondo na DPF, so senzorji. Nisem preverjal, vendar pa mislim, je v DPF pomembnej?a razlika pritiska, saj se bo dolo?eni vrednosti pove?anja pritiska, spro?i regeneracija.
Lambda sonda pa je nekaj drugega. To je senzor kisika, ki dolo?a vrednost razmerja gorivo zrak. Ta se nahaja v katalizatorju. Podatke sporo?a ra?unalniku, da ta prilagodi vbrizg goriva.
Pri takih signalizacijah, kot jih omenja smich, ni vedno tako, kot se na prvi pogled zdi. Preveriti je potrebno najprej, ali so vse vakum cevke v redu. Ali ni morda senzor zraka zapacan in mogo?e ?e kaj. Ponavadi zna biti, da gre za neko malenkost, prej kot, da bi lambda sonda odpovedala.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e misli? na motorne bate, ti nimajo dihtunge, imajo samo tesnilne in mazalne obro?ke. Edina dihtunga nad bati je dihtunga glave motorja. Torej, kaj ?eli??
Ali se samo ?ali? in ?aka? "efekat od tog", ali pa....preberi zgoraj .
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
La?ja mi je mitsubi?ijeva ?ifra uprablja se tudi v mazdah:
torej starej?i letniki imajo mitsubishijevo ?ifro XT 58172 (2004) novej?e pa X2T 58173. Kak?na je razlika ne vem. ?e pa?e starej?a verzija tudi na novej?e, bo? moral vpra?ati kakega mehanika specialista. Najabolje je, da pogleda? kako oznako ima tvoja pumpa. Ve? tega je na ebay uk. Za primerjavo poglej tole glej tudi stro?ke po?iljanja.
http:/
Pri takih ponudbah ?tarta? lahko z ni?jo ponudbo pa po?asi ugotovi? za koliko so jo dejansko pripravljeni prodati. Tale, ?e da? takoj 45 funtov te s po?tnino stane 70?. Kot ?e re?eno zgoraj, preveri svojo ?ifro.
sam ne vem ?e pa?e na mojo mazo 2.0 d. moja je letnik 2008 103 kw. Mi lahko kdo kje preveri prosim.
Hvala
Malo poglej tudi stro?ke po?iljanja. 33? za tako po?iljko je kar lep denar. Jaz sem iz Nem?ije dobil paket po DHL velikosti 50x40x40 cm, te?e 9 kg pa je bila po?tnina 27?. Za tako malo stvar 33? se mi zdi pretirano.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zgoraj je naveden postopek za programiranje klju?a, ?e jaz prav razumem.
Ponavadi se pri odklopu akumulatorja, oziroma menjavi po?aka nekaj ?asa, dokler ne reagira odklepanje in zaklepanje z daljincem (lahko pa tudi s klju?em v vratih). Potrebno je zaklenit in odklenit dvakrat, da se odblokira blokado motorja, ki jo je z odklopom akumulatorja spro?il alarmni sistem. Smerniki morajo signalizirati zaklepanje in odklepanje Tako je to pri moji blagovni znamki. Poskusi, mogo?e bo tudi pri mazdi to delovalo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Dosegel sem rekord v mali porabi s Citroen C5 HDI 2.0/163. Bil sem na severu Mad?arske in vozil po predpisih. Uporabil navadne ceste, le 60-70 km cest rezervirani za motorna vozila omejitev 110 km/h na Mad?arskem, pri nas cesto MB Dolga vas in del AC MB SL. Bistrica. Prevozil sem 768 km s povpre?no hitrostjo 73 km/h. In poraba je bila : 5,1 l/100 km dizla. ?e upo?tevamo, da je vo?eno s 3 mesece vo?enimi (nekje 6000km) zimskimi gumami, je to izjemen rezultat za avtomobil skupne te?e 1900 kg.
Pred tem rezultatom je bila porabljena ena doza Megasel Plus, ki ima v primerjavi z navadnim Megaselom precej bolj?o ?istilno funkcijo posledic zgorevanja dizla s prime?anim biodizlom.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pri do pred kratkim sorodstveni blagovni znamki Ford (Focus) je za?elo pu??ati iz strehe nad prtlja?nikom. Voda je prodirala pri oblogah zadnjih stebri?kov, 10 cm po stropom na obeh straneh. Sum je padel na zadnje lu?i, vendar tam ni pu??alo. Popokali so spoji strehe in spodnjega dela karoserije. Popravilo je opravil li?ar s tesnilno-lepilno maso in sedaj je mir.
To se ni dogajalo niti pri zastavah. Pri njih, ?e je ?e pu??alo je bilo na tesnilih ?ip in vrat, nikakor pa ne na karoseriji.
Glede na sorodstveno povezavo Forda in Mazde v prej?njih letih, je mo?no, da gre za podobno napako.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Na moji mazdi 6, cd140 2008 se mi je v?gala lu?ka DPF in utripa, isto?asno, pa se mi ej v?gala tudi lu?ka od motorja.
Kak?na ideja kaj bi bilo?
O DPF je veliko ?e napisanega. Najverjetneje uporablja? avto na kratke relacije in se je zapacal DPF. Poskusi za dalj?o relacijo ve? kot pol ure, vozi z obrati nad 2000 o/min. Regeneracija, oziroma kurjenje saj v DPF se mora izvesti do konca.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ja, bolj ti filmi, prej se ti zaba?e. ?e bi ga na ac ti??al, bi se tudi regenerirat na 100km.tako da ni samo mestna vo?nja kriva.. .
Mestna je kriva zato, ker se regeneracija ne more kon?ati zaradi premajhnih obratov in tudi ?asovno ve?inoma ne gre skozi. Tako se z regeneracijo najverjetneje filter ?e bolj ma?i. Ko bodo strokovnjaki razvozljali kako izvesti regeneracijo na malih obratih in nau?ili ra?unalnik, da pri prekinitvi regeneracije zaradi zaustavljanja motorja pri ponovnem zagonu nadaljuje delo, kjer se je prekinilo (po ogrevanju motorja), bodo re?ili problem uporabe dizelskih motorjev v mestni vo?nji in uporabi na kratke relacije.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Poraba je ni?ja samo zaradi tega, ker se ne izvajajo regeneracije, ki kr po?teno kurijo nafto.
Nekaj malega prispeva tudi zmanj?an odpor izpu?ih plinov na poti do bolj onesna?enega okolja. Ne gre pri tem toliko za skupne izpuste plinov, kot za izpust trdih rakotvornih delcev.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
O je je, na vijake daj dve matici jih "kontra"zategni in odvij vijake iz sesalnega kolektorja in, prej seveda losaj cev("matico" ki je na cevi ki pride iz izpu?nega kolektorja), pol ko pa bo? imel vijake ven pobrane pa samo odvije? do konca in to je to..
Kje sta pa to pobrala ?
To samo dela al pa ne dela.
Trditev je delno pravilna MAF lahko tudi dela nepravilno. Eden od vzrokov je lahko umazanija, ki spremeni pravilnost meritev. Ve? o tem TU.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Megasel dodajam zadnja dva rezervoarja. Senzorja zraka mi zadnji? niso mogli kalibrirati, ker je ra?unalnik javljal neugodne
atmosferske razmere - tisti dan je de?evalo in temperature so bile nekoliko ni?je.
EGR ventil je pa tako zgodba za sebe. Verjetno je res potreben temeljitega ?i??enja.
Pove?aj doziranje. Daj mu vsaj en rezervoar 50 ml aditiva. Bo pa potrebno izvesti tudi kalibracijo senzorja zraka, pa tudi obvezno o?istiti, ali celo zamenjati EGR.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
imam Mazdo6 CD120, letnik 2003, prevo?enih 278kkm. Zadnji mesec opa?am, da uga?a z veliko vibracijami. Ko motor obstoji, se iz visokotla?ne ?rpalke ?e kak?ni 2 sekundi sli?i glasen ?um pri toku goriva v cevi. Avto sicer v?iga brez posebnosti.
V zadnjem ?asu sem opazil tudi, da na avtocesti pri konstantni hitrosti (cca 130 km/h - 2700 o/min) na ravnini, ali ko gre cesta rahlo navzdol rahlo cuka. ?e peljem hitreje, cukanja ni. ?e pohodim plin ponavadi enkrat cukne, nato pa lepo vle?e. Zanimivo, da se to cukanje pojavi ?ele po uri vo?nje.
Na servisu so mi ?obe na novo nau?ili (?obe naj bi bile v redu). Sedaj je cukanja manj, se pa ?e pojavlja. Avto je sicer redno servisiran in vzdr?evan.
Tankam pa skoraj izklju?no na MOL-u ali OMV-ju z dodatkom olja za dvotaktne motorje.
Se je komu dogajalo kaj podobnega?
Hvala
Slavko
Pri tako velikem ?tevilu km ne bo dovolj zgolj "u?enje" ?ob. Tvoje ?obe so skurle najmanj 18.000 litrov dizla in pri taki koli?ini je kar nekaj ostankov zgorevanja v notranjosti motorja. Za za?etek bi ti priporo?il Megasel Plus, najnovej?i Metabond dodatek gorivu za dizela?e. Mogo?e ?e eno notranje "tu?iranje" oljnega dela motorja z Metabond CL (cleaner) in nato ?e kak dodatek za olje Metabond Gold ali Metabond EKO.
Ne bi ?kodovalo ?i??enje EGR ventila in preverjanje senzorja zraka.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zgleda da je kriva glava oziroma nekaj hudo narobe z ma?ino, ker vodo me?e ven itd.... naj bi bilo ceneje menjati komplet motor. Za to?no diagnozo ?e ?akamo mehanika. Bi pa vseeno rad izvedel nekaj ve? informacij v naprej zato moja vpra?anja spodaj.
Mazda 2, 1.4d, letnik 2004.
Ali mogo?e kdo ve kje dobiti drug motor? Na avto.net sem ?e gledal, ni? na?el. Mogo?e avtoodpadi Italija? Kje drugje?
Hvala za pomo?.
Ni vedno vse tako tragi?no kot zgleda na prvi pogled. Nisi napisal, ali zavre hladilna teko?ina, ali jo samo me?e ven.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Evo spet sem v tej temi - nesre?na kapelca je pri?gala lu?ko na armaturki. Sem priklopil ra?unalnik na OBD in javlja napako P0410... neki v zvezi z ekologijo ali pa z napa?nim od?itavanjem vstopnega zraka.
Zdele sem sicer zadevo zbrisal in lu?ke ni ve? ampak imam en tak ob?utek, da bo hitro spet nazaj. Verjetno bo treba vse vakuum cevke pregledat ipd... a ima ?e kdo kako idejo kaj bi to lahko bilo.
Pri meni je na prej?njem C5 po menjavi sklopke pri?lo, do signalizacije o ekolo?kih problemih. Zgodilo se je to, da je sosed, mehanik, pri menjavi sklopke utrgal eno vakum cevko, ki jih ima ta tip motorja precej. Na ?e omenjenem servisu so to re?ili za 15 min. Vgradili so trikraki adapter in prespojili odlomljen del.
Tako, da pri takih signalizacijah ni vse tako tragi?no kot zgleda na prvi pogled. Preveri cel sistem vakum cevk. Najverjetneje bo ?lo za kako luknjico, ali se je kaj snelo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
A je Metabond Megasel in Petrol Diesel Plus enake sorte aditiv? Po opisih slede? ima podobne lastnosti in efekte...
A kdo to uporablja na DPF dizlih?
Moja M5 je stara 3 leta in ima 66 tKm in se mi zdi da zanje ?ase motor ne prede ve? tako lepo, bolj robato laufa... Pa tud ko je hladen kdaj pa kdaj malo pocuka... Kolko sem na forumu bral cuka tudi zaradi umazanih ?ob, ne vem pa ?e se to dogaja tudi ko je motor hladen?
Zna biti kaj bolje ?e dodam tele aditive? :ne vem:
Hvala za nasvete in l.p.
Lahko zatrdim, da ni. Tudi, ?e bi bilo vse enako, bi se Megasel razlikoval od drugih aditivov po tem, da vsebuje komponento, ki zmanj?uje trenje drsih delov gorivnega sistema in podalj?uje njihovo ?ivljenjsko dobo. Pomembna pa je tudi razlika v ceni. nekaj manj kot 20? za minimalno 800 l dizla, je cena, ki jo ne dose?e noben aditiv.
Sem ?e omenil v nekem drugem postu, da je na razpolago ?e u?inkovitej?a nova varianta Megasela, ki ima dodatek v imenu Plus. Vsebina plo?evinke zadostuje za 280-420 l dizla za ceno 19,20?. Delovanje aditiva pri na kraj?i rok skorajda ni opazno, na dalj?i pa prav gotovo v tem, da ni nobenih te?av z injektorji. Pri Megasel Plus pa bi se moralo opaziti, ?e zaradi tega, ker v koncentraciji 9 ml/10l bencina pove?uje cetansko ?tevilo za 8 %. ?e pri?tejemo ?e ostale u?inke, bi se moralo opaziti tudi pri porabi goriva. Zaradi bolj?ega pojasnila u?inkov, bom prilepil ponovno prospekt.
Sedaj je na razpolago tudi dozirna plasti?na fla?ica ta ve?kratno uporabo za 0,80?.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
mam mazdo MX-5 letnik 2001 motor tip BP 1,8 103 KW
mam te?ave z plini pri visokih obratov
sem menjav katalizator univerzalni pred 2 leti
sve?ke
?galne kable
filter goriva
?rpalka goriva
senzorje na premi?ni gredi
sonda lambda univerzalna
in ?e vedno ne vem zakaj ne morem ?ez tehni?ni
rabim va?e mnenje
hvala
Veliko stvari je ?e takih, ki vplivajo na pravilno izgorevanje. Dovoj je, da sistem vbrizgavanja ne deluje pravilno, pa so te?ave z izpu?nimi plini. Na razpolago je najnovej?i aditiv za bencin, ki bi pre?istil sistem goriva, Metabond Megalene Plus, in mogo?e odpravil te?ave s plini. Nekaj o njem si lahko prebere? v pripeti datoteki.
prijatelj je na robu obupa, v omenjen avto, letnik 2008 je vlo?il cca 7000? Motor je 1.6., turbo, 150ks. Menjal je elektroniko, turbino, jermen, in tako naprej(85000km). Po 10k km pa spet te?ave, izklopi turbino,(safe mode) dela po treh cilindrih. Menjal tuljave, sve?e.
Zanima ga predvsem ?e kdo pozna te motorje malo globlje, od elektrike naprej, da mu bi ga priporo?al. Peljal ga je ?e na ve? servisov, po Italiji, Ljubljani... tako da ne igra vloge iz kje je kak mehanik, samo da obvlada stvar. Lahko da je samo kaka banalna napaka, ki pa jo, ?e nisi mojster, ne pogrunta?.
Hvala.
Ko gre na safe mode je potrebno najprej ugotoviti za kaj gre in ne takoj menjevati dele po vrsti. ?e navedene menjave zgoraj govorijo o strokovnosti dosedanjih serviserjev, saj, ko ne vejo za kaj gre, menjajo dele po vrsti.
Naj ga poskusi odpeljati k Jerov?ku v Grosuplje, ki ima sicer citroenov servis, vendar gre pri peugeotu za bratsko firmo, ki ima ve?ino sestavnih delov enakih, torej tudi motorje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Skos... hladen topel, pri majhnih hitrostih, pri vi?jih... nema veze cuka konstantno, v?asih malo manj v?asih pa kot podivjan mustang.
Ne vem kdo ti je to rihtal. V?asi se ne spla?a taka popravila prepu??ati splo?nim mehanikom. Odpelji ga k Jerov?ku v Grosuplje pa bo tvojih cukajo?ih tegob hitro konec. V kon?ni fazi obstaja tudi garancija za opravljeno delo, ki je v?asih bolj?a od "cenej?e" re?itve nekega lokalnega ?u?marja. Poglej kliko ?ivcev ti je vzel, da si nad "picasojem" ubupal zaradi najverjetneje banalne napake.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
No, danes sem meu eno zanimivo izku?njo s tem ropotom motorja pri hladnem v?igu pa sem se odlo?il malo pobrskat po forumu, ?e bom dobil kak?en odgovor.
Stvar je pa taka: mazda 3, 1,6l diesel mi je cel teden stala zunaj. Temperature so se v tem tednu tlele pri meni spustile pono?i tudi do -5 in kdaj ?e ?ez.....danes, pri ''prijetnih'' 6 stopinjah sem avto v?gal. sprva vse normalno, kot da ne bi stal cel teden na mrazu. pustil sem da je laufal dobri dve minuti, toliko da sem nastavil navigacijo.....nakar se naenkrat pojavi klopotajo? zvok. Frekvenca tega zvoka se je spreminjala z obrati motorja. zvok morda malo podoben tistemu, ki ga sli?i? na kak?nih posnetkih motorjev, katerim gredo ojnice. po dveh, treh minutah v katerih sem naredu tudi nekaj 100m pa je izginil sam od sebe. zdaj, enkrat nekaj let nazaj se mi je ?e zgodilo, da je po takem mrzlem vremenu avto po cirka nekaj sekundah po v?igu 2,3x precej zaklopotal. za kar je bila vzrok izlo?ena voda iz goriva. predvidevam oz upam da je enako tudi sedaj? samo zdi se mi ?udno, da bi se voda v sistemu tako nabrala, da bi ti dve, tri minute povzro?ala tak?en zvok? kajti avto je potem deloval normalno.....
sicer bom videl kako bo v prihodnjih dneh. ampak ?e ma kdo kak?no podobno izku?njo al pa nasvet-bi blo fajn zvedet.
Najverjetneje je problem nastal na hidravli?nih dro?nikih. V dro?niku se nahaja motorno olje (je mali hodravli?ni cilinder), ki lahko po dalj?en ?asu mirovanja ste?e ven v karter. To olje je namenjenju avtomatski nastavitvi zra?nosti med ventilom in bregasto osjo. Zaradi manj?e koli?ine olja v dro?niku je zra?nost med ventilom in bregasto osjo pove?ana, zato pride do glasnih udarcev, ki zvenijo kot nekoliko sti?ana strojnica. Ko olje ?ez ?as ponovno napolni dro?nik, se zra?nost zmanj?a in ropt utihne. ?e ni kaj huj?ega, je po navadi to to.
To je lahko znak obrabe, ali zapacanih dovodnih oljnih kanalov v dro?nik.
No, danes sem meu eno zanimivo izku?njo s tem ropotom motorja pri hladnem v?igu pa sem se odlo?il malo pobrskat po forumu, ?e bom dobil kak?en odgovor.
Stvar je pa taka: mazda 3, 1,6l diesel mi je cel teden stala zunaj. Temperature so se v tem tednu tlele pri meni spustile pono?i tudi do -5 in kdaj ?e ?ez.....danes, pri ''prijetnih'' 6 stopinjah sem avto v?gal. sprva vse normalno, kot da ne bi stal cel teden na mrazu. pustil sem da je laufal dobri dve minuti, toliko da sem nastavil navigacijo.....nakar se naenkrat pojavi klopotajo? zvok. Frekvenca tega zvoka se je spreminjala z obrati motorja. zvok morda malo podoben tistemu, ki ga sli?i? na kak?nih posnetkih motorjev, katerim gredo ojnice. po dveh, treh minutah v katerih sem naredu tudi nekaj 100m pa je izginil sam od sebe. zdaj, enkrat nekaj let nazaj se mi je ?e zgodilo, da je po takem mrzlem vremenu avto po cirka nekaj sekundah po v?igu 2,3x precej zaklopotal. za kar je bila vzrok izlo?ena voda iz goriva. predvidevam oz upam da je enako tudi sedaj? samo zdi se mi ?udno, da bi se voda v sistemu tako nabrala, da bi ti dve, tri minute povzro?ala tak?en zvok? kajti avto je potem deloval normalno.....
sicer bom videl kako bo v prihodnjih dneh. ampak ?e ma kdo kak?no podobno izku?njo al pa nasvet-bi blo fajn zvedet.
Najverjetneje je problem nastal na hidravli?nih dro?nikih. V dro?niku se nahaja motorno olje (je mali hodravli?ni cilinder), ki lahko po dalj?en ?asu mirovanja ste?e ven v karter. To olje je namenjenju avtomatski nastavitvi zra?nosti med ventilom in bregasto osjo. Zaradi manj?e koli?ine olja v dro?niku je zra?nost med ventilom in bregasto osjo pove?ana, zato pride do glasnih udarcev, ki zvenijo kot nekoliko sti?ana strojnica. Ko olje ?ez ?as ponovno napolni dro?nik, se zra?nost zmanj?a in ropt utihne. ?e ni kaj huj?ega, je po navadi to to.
To je lahko znak obrabe, ali zapacanih dovodnih oljnih kanalov v dro?nik.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ima? prav, da sta tudi dva senzorja temperatur izpu?nih plinov eden pred vhodom v katalizator in drugi pred vhodom v DPF. Za aktivacijo regeneracije je pomemben diferencialni pritisk v DPF, ki ga preciziratadva sensorja, eden pred vhodom v DPF, drugi pa na izhodu iz DPF, meri pa enota diferencialni senzor. Torej ta senzor daje podatek CPU, kdaj aktivirati regeneracijo, temperaturni senzor pred DPF pa daje podatke o temperaturi izpu?nih plinov na vhodu v DPF, ki je potrebna za pravilno dozirnje bogatej?e zmesi dizel-zrak potrebne za regeneracijo DPF, oziroma ?i??enja saj z zgorevanjem,v DPF.
Tako je to.
Na skici je tudi pozicija senzorja kisika, ali druga?e lambda sonde, ki se nahaj na izpu?ni cevi pred katalizatorjem.
Potrebno je poudariti, da sta katalizator in DPF dva razli?na pojma, oba sta sestavni del izpu?nega sistema, ki zmanj?uje emisijo sajastih delcev, pri ?emer katalizator skrbi za du?ikove okside.
Naj navedem, da ima je odstranjevanje EGR vpliv na du?ikove okside, ki se po odstranjevanju pove?ajo. Zato okoljevarstveno ni priporo?ljivo niti odstranjevanje prvega, niti drugega.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani