?e ni pumpe v rezervarju, je nizkotla?na pumpa nekje drugje. Jaz sistema na mazdi ne poznam, vendar je commonrail sistem tak, da visokotla?na ?rpalka zahteva dovod goriva nekje 3 bar, ki ga ustavarja nizkotla?na ?rpalka.
Pozdravljen, pri svaku sva jih zamenala sama in sicer sva jih zamenjala z ledicami. ?e vzame? ?arnico ven vidi? zraven plasti?no podno?je, iz podno?ja odstrani? ?arnico in jo zamenja? z ledico. Pazi da bo ledica prav obrjena, druga?e te ?aka ponovno raztavljanje. Pa ?e to, barvo lahko poljubno izbere?, saj je na ?arnici barvna gumica, ki obarva konzolo.
A je bla pri vas ro?na klima? ker pri avtomatski mislum da se da kar tko u izi menjat
?eprav ste menjali grelne sve?ke bi js na tvojem mestu probu ?e ?e dejansko delujejo s tokovnimi kle??ami kolko toka gre ?ez.(lahko je pokvarjen rele,pregorjena varovalka .......)
Pa ?e neki, pri 1.4 D je biu tudi pogost faler da je vleklo fou? zrak v cevke goriva in so bli notr balon?ki zraka,seveda diesel ?e ma zrak notr ne v?ge oz. v?ge kadar se izzra?i po dolgem vergljanju. Na vrhu motorja bo? vidu nekaj prozornih cevk in majhno pumpico na levi, kadar no?e v?gat poglej ?e so balon?i zraka v njih oz. nakajkrat popumpaj nafto in bi moglo kresnt .
Zdaj sem govoril z mehanikom in o?itno sem imel prav; zjebal sem senzor na gredi, ker je jermen presko?il za en zobec. Zaradi ?esa se pa to zgodi? :ne vem:
nevem zakaj bi se senzor zjebal zaradi preskoka jermena,prej bi reku da se je jermenica razletela in zjebala senzor
?e je mehanski se ga da preiskusit z vakum ?rpalko da vidi? ?e je sistem tesen in se premika,?e je elektri?en ga lahko poskusi? s testerjem. maf ti pa javi ker glede na obremenitev motorja ni dovolj pretoka zraka
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
senzor je najbr? ?ou,od?ituje kot da je zadaj obte?en
Povezava za deljenje
Deli na druge strani