Skoči na vsebino
Spet te?ave s ?estico - ne v?ge
Napisano

Meu isti problem lansko leto,avto verglal vzgt pa nikakor ni hotu. Po razdrtm motorju ker so bli 100% da je zaribu,so majstri naknadno ugotovil da mi je racunalnik crknu.

 

Kaj ti je pa tester pokazal? ste ga dali na tester?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spet te?ave s ?estico - ne v?ge
Napisano

Sej ?e odvije? cev ki gre na injektorje vidi? ?e ustvarja pumpa pritisk...jaz sem imel enak problem kot ima? ti, avto ni hotel v?gat in mi ni delal ventilator od gretja, potem sem nekaj brskal po varovalkah pri motorju in okoli tiste mase ki sem ti prej omenil in je za?el ventilator spet delat in je avto v?gal, od takrat je minilo dve leti in se ni ve? ponovilo. Ampak ?e dandanes nevem v ?em je bil problem. Za vsak slu?aj preveri ?e ti dela ventilatorr v avtu.

 

ok, to so dobre informacije.. bomo vsekakor to preverli.. hvala.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spet te?ave s ?estico - ne v?ge
Napisano

Po moje je pa pumpa kriva in ne pride nafta niti do injektorjev.

 

Nafta v motor pride. Vseeno pa sam tudi sumim pumpo - pomoje ne fila pod dost pritiska.. pumpa je spet jurja+ :(

 

@batko

 

Nene.. cedilo sem spucal in podlo?ke zamenjal ko sem menjal vztrajnik in sklopko (pri pelkotu ). Na avtocesti so mi zaribali ojni?ni le?aji, pa je jermen presko?u.. you know the rest. Popravilo je trajalo en mesec.. 2 dni po tistem ko sem avto dobil nazaj smo se s punco in sinom vra?ali iz trgovine je nekaj cukalo in piskalo in se je za?elo kaditi izpod pokrova motorja - zaribal je ?e le?aj od ?ponarja od alternatorja (rolica ), pa je jermen od alternatorja drsal dokler se ni scvrl in strgal. En teden po tem je za?el tresti ?e drugi ?ponar, za katerega ni ponaredka in je original 280? brez davka.. k sre?i pa?a gor tudi ?ponar od 136 konjske verzije, ki je za ve? kot pol cenej?i.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spet te?ave s ?estico - ne v?ge
Napisano

@MiSko1980

 

Pri meni ni nikoli bil problem z v?iganjem.. vedno je v?gal v prvo, ne glede na to ali je bilo mraz ali toplo. Avto ni imel nobenih ?udnih glasov v nobenem obmo?ju obratov/obremenitvi. Po generalki na motorju je predel kot dobro namazana muca :prstgor:

 

@?irinofski

 

Glede na to da je bila pred 8 k km narejena generalka na motorju ( nova glava, 2 nova bata ), bi rekel da je kompresija OK. bom vseeno rekel mehaniku naj preveri, ?e ?e ni... vidim da bo imel v ponedeljek veliko novih stvari za pregledati.. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spet te?ave s ?estico - ne v?ge
Napisano

IMV je bil ?e menjan pri 150k km.. Tudi ko sem imel z njim te?ave, mi je crkoval pri prostem teku.. v?gal mi je normalno. Je mogo?e da zaradi IMV ventila niti ne v?ge?

 

Hvala za odgovor. Bi to napako na senzorju moralo pokazati na testerju?

 

Ne IMV ni kriv, avto bi moral vseeno v?gat...poglej skupno maso ki je pod filtron od zraka, tam je masa ki gre na injektorje. In varovalke ki so pri motorju.

 

Tega nismo ?e probali.. Hvala za idejo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spet te?ave s ?estico - ne v?ge
Napisano

Pozdravljeni,

 

Jaz s tem avtom res nimam sre?e. Gre za mazdo 6 diesel, letnik 2004. Kupljena od prvega slovenskega lastnika s preverjeno zgodovino pri 100k km. Sedaj ima 195k km. Lastnik sem ?e 5 let.

 

V zadnjih treh letih sem za izredna popravila vlo?il ?e 5k ?. Po pol leta normalnega delovanja imam spet problem - avto ne v?ge. Pred 14 dnevi sem v soboto normalno pri?el domov, v nedeljo je avto stal, v ponedeljek zjutraj je normalno verglal, vendar ne v?ge.

 

Poskusili smo ?e drugo nafto, filter za nafto je nov ( menjan pred 5 k km ), grelne sve?ke so dobre, nafta v motor pride, tester ne poka?e nobene napake, poskusil sem z drugim klju?em, akumulator menjan pred 5 k km. Tavelik servis (jermen, ?ponarji, vodna pumpa, jermen alternatorja in ?ponarji alternatorja ) narejen pred 5 k km. motor je v fazi ( ni presko?u jermen za kak zob ).

 

Ima kdo ?e kako idejo kaj pogledati? al pa ?e vsaj kdo ve za kak globok prepad z dovozom za avtovleko, ker tega avta imam ?e pun k***c..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

sklopka
Napisano

ne dajat od luk-a sklopko in vztrajnika ker imajo v ve?ini probleme z njimi...je res da so cenej?i od ostlih konkurten?nih znamk, ampak dosti manj kvalitetni. Se ne spla?a ?parat nai tistih par eurih razlike, ker te samo delo mnehanika pride drago ko ti mora ?e enkrat vse skupaj razdreti...

No?em bit pameten, govorim iz lastnih izku?enj!

 

kak?ne izku?nje pa ima??

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

sklopka
Napisano

to je vztrajnik, 100%. imel isto te?avo. V sklopu sem menjal ?e sklopko ( preventivno, ker je pa? bilo ?e vse razdrto, imel sem pa 165 k km ). Vztrajnik ni poceni zadeva. Sam sem iskal najcenej?o varianto pri raznih posrednikih, vendar sem najcenej?ega (luk) dobil prek mehanika, ki je imel pri svojem dobavitelju 30% popust. poglej malo teme o vztrajnikih, kjer sem opisal svojo izku?njo. Sama menjava vztrajnika in sklopke je pri?la okoli 850?. ime mehanika pa tudi dobi? na forumu ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hladna M6 crkne
Napisano

Evo, pravkar iz servisa, kjer so opravili diagnostiko.

Ma?ina je pokazala napako na senzorju tlaka na Common railu. Baje je to zelo drgao za zamenjat.

Ful sem dober avto kupil... %$#$%

 

..ne jim verjet na prvo besedo. Imel sem enake probleme in hotel zamenjati IMV ventil.. na poobla??enemu servisu (Makoma) so mi trdili, da se samo IMV ventila ne da dobit (vsaj ne uradno) in mi hoteli zamenjati celo benz pumpo (1200?+) :whatever: .. no.. IMV se seveda dobi, povpra?aj na forumu, ker jih nekateri imajo kar nekaj na zalogi :P . jaz sem ga kupil na mazdi v BTC .. mislim da je bil okoli 170? ( pa sem kasneje videl da sem ga prepla?al), menjava pa je manj kot 5 minut dela.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6
Napisano

Moja je bla na dvigalu, ja :). Kakor sem ?e par postov vi?je napisal.. sklopka je ?e lepo prijela in sem domneval da ni ?e fu?, ampak ?e je ?e vse razkopano, je dobro da se zamenja, pa ima? potem skrb manj.

Je res kar rjava po podvozju.. sploh po pragovih ( blatniki pa niso problem). zdej bom dal rihtat par prask na avtu ( kasko :P ) ..pa bom vpra?al li?arja kaj lahko glede tega naredi(m). Najraje bi sam vse zbrusu, pa namazal z eno za??itno barvo..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6
Napisano

Danes sem prevzel mojo mazdo 6 pri g. Peljkotu v Medvodah... po menjavi vztrajnika, sklopke, ?i??enju cedila v karterju, podlo?ke za ?obe, olje za menjalnik, mali servis in ?e par malenkosti .. Morem re?ti da je to sedaj drug avtomobil :bravo:. Tresenje v leru in pri pospe?evanju je popolnoma izginilo.. Pod 160km/h med ljubljano in NM ni ?lo .. od same sre?e :blush: . Za to popravilo sem po branju forumov dal na stran 1500?, vendar sem pri?el skozi z 1200?. Cene nisem niti zbijal (?eprav sem ponavadi kar trd pogajalec B) ), ker sem bil z delom in odnosom zelo zadovoljen. Brezpla?no mi je bil posojen tudi nadomestni avtomobil (za 2 dni in to ?isto novi kangoo :notworth: ) .. Sam sem mislil, da bi pri?el ceneje skozi, ?e bi sam nabavil material, vendar je bolje da ti mehanik nakupi material, ker ima veliko popusta pri dobaviteljih (on je dobil material za 680?, meni pod 850? ni ratalo nikjer).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6
Napisano

po mojem mnenju imajo amaterski mehaniki kar prav... :blush:

 

Na moji M6 imam trenutno enak problem.. samo da ne izgine s segretjem motorja. Si prepri?an, da se s ?asom ne samo navadi? na tresenje? Meni v ponedeljek mehanik menja vztrajnik in sklopko ( s samo sklopko ni (?e) ni? narobe .. ampak jo preventivno menjam sedaj, ko bo ?e vse razkopano in imam potem spet ve? kot 150k km mir..). Pelji k mehaniku - meni je domneve o okvari vztrajnika potrdil po 2. sekundah vo?nje :)

 

..je pa popravilo precej drago (zaradi materiala) - pripravi se na ?ok :glare:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 vrata
Napisano

Mislim,da imam isti problem . Jaz sem si sicer naredo pripravo in natuhtal kako mehanizem deluje , zagnal sem ?ipo dol in zadel tisti mosti?ek in so se odprla .. Lahko jih zaklenem in gre normalno odpret ,dokler ne potegne? kluke,ko je avto zaklenjen pol ne gre . Tako da res zgleda da mora bit neka vzmet ... Pa nisi posku?o menjat samo vzmeti ???

 

jaz nisem mogel priti niti do mehanizma. Ker ko so vrata zaprta je 1/3 notranje tapicerije za armaturko. Razstavil sem sovoznikova vrata, da sem videl kako zgleda mehanizem.. vendar, kot pravim.. na voznikovi strani to ni bilo mogo?e (lomit tapicerijo dol pa nisem upal).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 vrata
Napisano

imel sem popolnoma enak problem. en teden sem se tako vozil okrog.. pa so se ?ez par dni ?ude?no odklenila :D ..vendar preden sem pri?el do mehanika.. so se spet zaklenila.. Kriva je bila po?ena vzmet v mehanizmu za zaklepanje. :whatever: . 215? na Makomi .. morali so potrgati ?epke za tapicerijo, da so pri?li do mehanizma..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Blokirajo mi zadnjnje plo??ice na M6
Napisano

Makoma mi je na poti v slu?bo.. zato sem se ustavil in se pozanimal.. Ker pa so zavore in feltna po 10 km ?e popolnoma vro?i .. si ne upam iti iz NM v medvode. Avto sem peljal na zavorni sistem jeni?, tle blizu NM. pravi da je za obnovo 3 ure dela .. kar bo 55? .. plus komplet zadnjih zavornih plo??ic.. tako da bo verjetno res okoli 100?...

 

hvala za vso pomo?! :cheers:

 

..za zamenjavo vztrajnika se bom pa vseeno obrnu na gospoda iz medvod..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.