Sicer nevem kako ima touran to narejeno, sam zgleda so se polomili neki 'haklci' ki vle?ejo ?ipo z vodilom, mogo?e tudi da se je samo snela. Zadeva je 100% simpl za zrihtat, sam voljo mor? met, da potegne? tapeto dol. Lahko se zmeniva, da pripelje? zadevo, pa pogledava kaj bi se dal zrihtat ane. Pa magari probaj pra?at ?e na team-vw forumu, ker tam vozijo novej?e vwje, na favdlu je ve? ali manj 'retro' scena.
pozdravljeni, jaz imam mazdo mx5, letnik 91 in sedaj se mi skoraj vsak dan pojavljajo naslednje te?ave -
zjutraj v?ge kot nova, ko pa kon?am slu?bo mi sicer v?ge ampak kot da bi laufala na dva ali tri cilindre. Ko prevozim cca. do 10 km mi za?ne sama po sebi delati normalno. Tudi ?e jo ponovno v?gem dela normalno. Nobena lu?ka se mi ne pri?ge, sve?ke, kabli novi. Ali ima kdo take te?ave, aja, ?e obrati se mi nikoli ne zni?ajo pod 800.?! lp, primorska :ne vem:
Prvo, da te malo razo?aram, ?e je avto letnik 91, je skoraj nemogo?e da bi bil 1.8, ker so prve fabr?ke najke dobile ta moped s faceliftom leta 94. (Je sicer mo?no da ga je kdo montiral, v kar pa zelo zelo dvomim, ker je kr en zajeten kup dela.) Ali pa mogo?e ni 91...
Zdej pa k problemu;
Najprej ti svetujem da ga stestira? in sicer v motornem zalivu ima? eno ?katlico ki pi?e gor DIAGNOSIS ali nekaj v tem stilu, v tej ?katlici pa je en kup konektorjev. Vzame? eno sponko za papir, jo razmontira? in prebrika? konektorja TEN in GND. Se vsede? v avto, da? kontak in ?teje? kolikokrat utripne engine check lu?ka. ?e prej si sprinta? tole Diagnostika in tako morda izlo?i? nekatere probleme.
Druga?e pa mogo?e v?igalne tuljave, tesnilo glave, napa?ne sve?e. Kej drugega mi pa trenutno ne pade na pamet.
Lahko,da je razdelilna kapa ?e preke konc,?e prav?, da so kabli in sve?ke nove dry.gif
Zadeva je taka, glede na to da mam komplet avto razmontiran, bi se vmes znebil ?e egr sistema, se pravi ventila, cevi, vseh vakuumov na hitro komplet. Nekateri mehaniki to zelo propagirajo, nekateri spet ne. Potem ?e gledamo dobre stvari; samo sve? zrak v vsisu, ena stvar manj ki lahko crkne, malo bolj 'pospravljen' motorni zaliv in pa seveda nesmemo pozabit te?e Me pa zanima katere so slabe stvari odstranitve egra oziroma blindiranje le tega, razen mogo?e ekologije?
Gre se seveda za mx5 na bp, zdej ker letnik je avto nevem, po vinu je 94, in pa 1.6 moped, na vseh nalepkah pi?e 1.8 moped, po prometni 97 in 1.8, tako da mi ni lih jasno Mogo?e ?e kako bi to zvedu?
Dej povej kako je za?elo ropotat (kak?en zvok), pa kolk casa je stal? Olja je blo dost? Kaj pa hladilne teko?ine? Ker ni re?eno da je neka katastrofalna zadeva.
Malo naglas razmislam, sam mozno da so dro?niki za?el ropotat, sicer NB nej bi mela ve? hidravli?nih tako da vpra?anje.
Hvala vsem za pomo? in nasvete. ?e tole, ?e morda veste. Ali se ta tesnila, torej tesnilo pokrova motorja/ventilov in tesnilo/O-ring pri razdelilcu v?iga dobi posami?no v trgovinah z avtodeli, ali je treba kupiti kak komplet?
Lej kdo je reku da ?paramo na olju? Pa jz sm dejansko uporabljal to olje v golfu, ene 60kkm, pa ni blo nikol nobenega problema, pa je mel avto na koncu 300+kkm, pa ga nismo dal v kose zaradi motorja. V mazdi se pa tega ne grem, ker je splo?no znano, da ho?e met bolj?e olje zaradi 'glasnih' dro?nikov, pa ma avto 'samo' 150kkm. Je pa to GM olje druga?e.
Za po?tnino ?e nisem pisal maila (naj bi bila nizka), ampak ?e je manj kot 15 ?, bi se ?e po?asi izpla?alo, sploh ?e je kdo za kak?n group buy.
Btw. pozna kdo tole AC Delco olje?
Zakaj pa bi kompliciral, gre? v taposa kupi? filter ki ko?ta ene 5? pa olje, najcenej?i mislm da ko?ta 17?, dihtnga pa ene 0.5?, zra?n filter pa tut ne ko?ta 100?.
Jaz imam novo sklopko,cca. 3000 km sem naredil z njo in imam iste probleme! :ne vem: Pogovarjal sem se tudi z mehanikom in pravi,da ?e ti slave cilinder popu??a,ti zmankuje zavorne teko?ine,ker je skupaj povezano,jaz pa imam zavorno teko?ino na max!? :ne vem:
Zdej nevem kako ma NB narjeno, ampak NA ma posejbej rezervoar za sklopko. Magari probaj olje zamenjat. Lahko da ma? potisni le?aj hin, mogo?e sama napaka na sklopki, ali vztrajniku, nevem ugibam?
uzam? ?ist en obi?n kabl za zvo?nike, prklop? na akomulator, valda da? zihrngo umes, in napelje? po pragu do prtlja?nika. ta je najbl simpl. lah pa s fuseboxa potegn? pa tm namontira? ?e varovalko itd...
Vzamemo sponko za papir, in jo vtaknemo v terminala GND in TEN v diagnosis boxu v motornem prostoru.
Se vsedemo v avto in damo kontakt. Ko se lu?ka (engine check) ugasne za?nemo ?teti kolikokrat utripne, ?e utripa na dolgo (1,6s) to pomeni da je dvo ciferno ?tevilo, ?e utripa na hitro pa eno ciferno. Recimo; enkrat na dolgo utripne, in 5x na hitro, je to koda 15.
Kode;
1. Ignition pulse
2. Ne signal
3. G signal
4. SGT signal (1.8L)
8. Airflow meter
9. Water thermistor
10. Intake air thermistor in airflow meter
12. Throttle position sensor
14. Atmosferic pressure sensor
15. Oxygen sensor (output too low)
16. EGR function sensor (1.8L)
17. Oxygen sensor (output not charging)
25. PRC solenoid valve (1.8L)
26. Solenoid valve (evaporative canister purge)
27. EGR solenoid valve (vacuum) (1.8L)
28. EGR solenoid valve (vent) (1.8L)
34. Idle air control (1.8l)
36. Idle speed control valve
Tole je samo za mxke katere imajo obd (ne obdII).
Upam da komu prov pride pri odkrivanju te?av, pa da ni treba lih na servis hodt.
Ma ?imdl pre? od mo?nika! Men so tut trdil da se za moj avto neda dobit nobenih kosov, ker je uvo?en iz amerike in ?t. ?asije ne klapa. Nakar mi zadnij? en prijazen gospod na Gami v btcju pove, da ni noben problem, sam ?tevilko po?lje v avstrijo in dobi v roku 8h ur odgovor kera zadeva pa?e... profesionalnost pa taka!!!(na mocniku)
Do YavarYe X6V6-ja zapelji, pa poglejta ane. Zna bit da ma? kje kak?no vakuum cevko prepereto.
No banda, kje nabavljate rezervne dele, tisti ki kej sami doma po?ravbate?
Ker teli na?i mazda servisi niso za nikamor, in sicer rabim tesnilo oljne ?rpalke za mx5, sm preklical od a-neta do taposa, pa nimajo, jebatga pa? vozim malo bolj redek avto. Se pozanimam ?e na gama centru, pa me tip prepri?uje da ?rpalka nima tesnila. Kako ga nima, ?e je v service manualu lepo narisano.... No uglavnem sem poslal scan service manuala, zdej pa upam da najdejo zadevo. Ker ?e ne dobim, nevem kaj bom naredu, za?el po dele hodit v avstrijo?
p.s. neko? sem mel tel. ?tevilko mazdine tehni?ne pomo?i al nekej takega, ma mogo?e kdo to cifro, ker sm jo gladko zgubil.
Se strinjam z ostalimi. Iz lastnih izku?enj ti lahko povem da bo pu??alo. Sicer meni takrat ni blo panike ker je bil avto za 2 meseca, pa je hvalabogu samo enkrat dez padal. Se pravi ?e ima? namen avto imet dalj ?asa kupi raje novega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sicer nevem kako ima touran to narejeno, sam zgleda so se polomili neki 'haklci' ki vle?ejo ?ipo z vodilom, mogo?e tudi da se je samo snela. Zadeva je 100% simpl za zrihtat, sam voljo mor? met, da potegne? tapeto dol. Lahko se zmeniva, da pripelje? zadevo, pa pogledava kaj bi se dal zrihtat ane. Pa magari probaj pra?at ?e na team-vw forumu, ker tam vozijo novej?e vwje, na favdlu je ve? ali manj 'retro' scena.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani