No sej zato spra?ujem tukaj na forumu, ker sam nisem dovolj pameten, da bi ugotovil napako. Vozim relativno normalno brez dirkanja. Preberi poste malo vi?e. Vzrok ?e vedno i??em. Mislil sem da bom dobil kej pametnega, pa ?e ni.
Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??
Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.
V torek grejo injektorji ven in jih nesemo na pregled in ne vem kaj ?e (mislim da ?i??enje in eventuelno obnovo- ?e se ne motim). EGR pa ne vem zakaj bi ga sklopu ker verjetno ma?ina ki ima DPF ga nuca. Niti ne vem ?emu slu?i in kaj se zgodi ?e ga sklopi? in kaj ?e je priklopljen?
Evo. Sem stestiral. Ve? ali manj dolge relacije, avtocesta od 110-130km/h. Povpre?je pa 8,2l/100. Sem prav ?alosten ker ta kra?a tolko pije. Gledal sem BC in se mi trenutna poraba pri regeneraciji dvigne za 1-2l. Ko mam pa na?timano trenutno porabo pri normalni vo?nji ene 60km/h ka?e trenutno porabo v 4 prestavi ene 11l. Zdej nimam pojma kaj bi lahko bilo narobe.Ali naj se sprijaznim s tem kar je al kaj? Druga?e sem pa ugotorvil da ko se dela regeneracija avto ne vle?e nikamor.
Dobil podatek kdaj se dela regeneracija!! Po potrebi. ?e dela? veliko kratkih vo?enj ve?krat, ?e ne manj. Trenutna poraba pa se ti pove?a za cca 1 liter. Druga?e tisti ventil dela OK, ker ?e ne bi bil za mano dim, pa ?e lu?ka bi se vklopila ?e bi bil fu?. Za mano pa ni niti sledu od dima, no vsaj jaz ga ne vidim. Se prav ?udim enim k dajo gas pa za njimi ?rn dim. Pri meni tega ni.
Nivo olja je nekje malce nad full. Druga?e pa te regeneracije pa nimam pojma kdaj in koliko krat jih dela. A je to mo?no sploh kje videt???? Druga?e pa mislim, da mi je kolega reku, da se vklopi vsakih 30km, ma nisem siguren.
Za to se moram malo pozanimat pri kolegu ki je mazda? do zadnjega ?raufa (mehanik). A se poraba kaj zmanj?a al ne? Mene najbolj skrbi da se mi ne ma?ina zjeb....
Evo to me tudi zanima. To je v bistvu ?ip ali nekaj podobnega. Ne me razumet narobe ?e napi?em kako oslarijo. Eni mi pravijo da se poraba zmanj?a eni da se zjeb...motor. Koliko pa ko?ta taka predelava? Ali je velik poseg? Kje to delajo? Ali mogo?e to naredi? lahko sam doma oz. nekdo ki ima ra?unalnik za to vozilo?
Mazda 6, 143Km, letnik 2006, 138.000km. Filter DPF. Redno servisirana. Na vseh servisih menjano vse kar je bilo potrebno. Res se mi zdi zelo ?udno. Svak ima enak motor na M5 pa nu bere cca 6,5. Res ne vem kaj je razlog tako veliki porabi. Ali imate kake ideje? Sem bil zaradi tega tudi na swervisu, pa so priklopili na ra?., ugotovili pa itak ni? ne.
Sicer je tema ?e kar nekaj ?asa stara, pa bi vseeno rad malo podebatiral okrog porabe. Ker sem razmeroma nov na forumu nisem ?e kaj dosti pisal. Sem lastnik Mazde 6 SPC 143KM in zdi se mi da mi kuri zelo veliko. Poraba se mi giblje tam okrog 7,8-8,5l/100Km. Zdi se mi malo pretirana saj ne veliko pretiravam z gasi. Namre? po avtocesti furam povpre?je 130km/h, imam mestne in primestne vo?nje. Skratka nek normalen in povpre?en voznik omenjenega avta. AJa pa ?e to vedno gledam da ne pretiravam z obrati in furam da lepo te?e tam okrog 2000 obratov in manj. Hvala vam za odgovore. No upam da tema ni ?e prav usahnila in da, bo kaj odziva.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni pri taki brzini pije ?ez 12. Druga?e ko sem ?el na morje nalo?en in barka cca 1800kg 12l/100.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani