Sicer se ne spomnim, da bi bil moj vpra?anje karkol v zvezi s podlago, oprijemom ali obrabo, ampak vseen hvala za odli?no teorijo.
Vpra?anje pa je ?e vedno ?e bi kdo koga poznal, ki zna zadevo zrihtat in bom lahko iz prakse poro?al, mi pa tud zdj ?e uspe neki malga izvest ?e je asfalt gladek
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Brez problema zavrti v prazno tud po suhem, s 100% zaprtim ?e la?je kot odprtim, zato pa je ta navada ?vasanja pri drifterjih. No, pa tko kot sm ?e reku, mam dva diferencijala in ?vasanje je za namen proge..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Prej je to bol (poceni) enosmerni zasilni izhod, ker je diferencijal potem skos zaprt in ni ravno za na cesto..no ker pa ?e mam enga na rezervi, bi za foro probal, ker cene tapravga stuffa so kr konkretne (cca 1k? s po?tnino in menjavo vred - http://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/61-1196a.html ), rabljeni Torsen originali se pa najprej te?ko najdejo in je hkrati treba menjat z ohi?jem vred ?e obe aksi in kardan, cena je pa tud blizu prve varjante.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Malo offtopic mogo?e..pozna kdo koga ki je ?e kdaj ?vasal al pa nasploh zna za?vasat diferencijal? ?e neki ?asa mam doma enga na rezervi in me zmer bol mika imet en drift diff za na progo.
Skratka, rad bi enga ki to zna, da ne bi na konc bli zobniki ?e na ohi?je za?vasani
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Glede na porabo bi znal bit neki tazga, mogo?e sta pa hkrati lambda in CEL odleteli
Nisem js ?vasu, tko da te?ko re?em, se pa definitivno bol spla?a aftermarket cat, lani in letos bil opravljen tehni?ni brez ve?jih te?av, sam neki minut je mojster gas naviju, da se je jedro segrelo.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Cel downpipe treba dol vzet, odrezat tastarga vn in nov cat pri?vasat vmes, vsaj js mam tko narjen mam pa to?no tega magnaflow 200celi?nega ki si objavu.
Kak?no ma? pa kej porabo, mo? je normalna?
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Najbol da proba? mal po filingu, ker je tud od gume do gume odvisno, svoj faktor pa doda ?e optika.
Poleti jih lahko malenkost manj napumpa?, sploh ?e bo? hitro vozil po ovinkih, ker se guma segreje, hkrati pa tudi zrak v njej in s tem raz?iri, guma pa potem za?ne zgubljat oprijem. Za demonstracijo tega pojava priporo?am obisk kak?nega track daya na progi, pa ?e meje avta bo? na?el in u?ival v gokart filingu
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Sicer je mal odvisno od ?irine feltne in ?elje kolk bi rad da gume dr?ijo, na?eloma bo pa nekje med 2,4 in 2,8 dost. Manj?i kot bo pritisk bolj bo guma dr?ala in se hkrati tud bolj obrabljala in bo poraba vi?ja.
Js osebno zadi mal ve? napumpam, da ni preve? oprijema
Za veliki servis se pa res ?e ne mudi toliko, js sm pri moji menjal pri nekaj ?ez 70k, ampak je bil ?e 10 let star in ?e prvi. Cena pa odvisna kam pelje? oz. kolk dobra kolega sta z mehanikom
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
KW res dela AP gewinde, ampak je ?isto druga serija, drugi bla?ilniki in fedri. Tuki je pa? dobesedno tolk muske kokr dnarja. ?e bi rad pocen kupi ta-technix za 200?, ampak ne odgovarjam za rezultat
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Pelko je zgre?il znamko. ?e ho?e imet veliko prometa, bi moral imet servis za kaj drugega, ne pa za Mazde. In tukaj niti Zmajska reklama ne bo pomagala...
Kokr js vem ima ?e zdj ve? prometa kot uradni servisi
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Tako je,pripelji jo do Medvod ker na uradnem bi seveda najraj kr celo klju?avnco zamenjal. Js sm dal nekih 60 ali 70? ?e se prav spomnim,cela nova pride pa krat 3.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ja no pa? taki detajli, ki se opazjo ?ele ko ma? enega zraven drugega, v nasprotnem primeru pa tko kot se je nekaj objav nazaj napisal ugibanje, streljanje v prazno..ipd.
Kakorkol no, tuki se ne bo mlin?ka menjal z V8, 2JZjem ali wanklom, da bi motor ?e na dale? opozarjal nase, ?eprov bi blo to men dost bol v?e?
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Na pokrovu ventilov je pa baje razlika, pri enem napis mazda vgreznjen, pri drugem izbo?en. ?eprav to je ''baje''.
Res pa je, da na prosto oko te?je opazi? razliko pri obeh motorjih. Preverjeno.
No ja, sm si v?eraj kar v ?ivo ogledu in tud to da je en napis vgreznjen, drug izbo?en ne dr?i.
Vseen pa priznam, da sm se motil in za prihodnje reference samo ?e napi?em kar je nekaj malega druga?e; sesalni kolektor je pri 1.8 za cca 30? bol nagnjen proti glavi motorja, dve vakum cevki sta malo druga?no postavljeni zarad tega in ?e ena mejhna razlika je pri cin?puli. Seveda pa to opazi? ?ele ko ima? enega zraven drugega.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Morda bom usekal mimo ampak skor ziher sem, da je sesalni kolektor pri 1,8 malo ve?ji, oziroma nekaj je druga?e. ?e se ne motim imajo 1.8 BP (vsaj te, ki sem jih videl) dvodelni kolektor, torej bi lahko bil spodnji kolektor 1.8?
Sicer pa govorim za picajzlarijo, pa?, ?e je ?e RES treba homologirati. Toliko me pa pozna?, da sem imel ?e kar nekaj predelav in dlje od felten in fedrov nisem mel homologacije in se mi zdi taka debata dosti nepotrebna..
Razumem, da si ?e dal nekaj ?ez in pri tej zadevi pa roko na srce, ?e bi ti nekdo odprl mx5 havbo, ne bi kar tako zagotovo vedel kater motor gleda?, brez da bi ti lastnik povedal in bi blo zgolj ugibanje, je tako? Samo to je bil moj point, da na pogled ni razpoznavno in bi ve?jo razliko opazil npr. ?e bi se zamenjala osvetlitev ?tevcev, pa ?e tm bi moral poznat specifiko letnikov, da imajo do l.01 zeleno osvetlitev, kasnej pa rde?o. No vglavnem kot si tud sam reku, mal po nepotrebnem kompliciramo Se bo lastnik sam odlo?u kaj naredit..
Kolektor in pokrov sta druga?na v kak?nem smislu? Naj kr avtor teme poslika oba izven avta in naredmo anketo kater je kater Bi rd vidu prave MX-5 poznavalce
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Kater sodni izvedenc pa vidi razliko na u?? Dejstvo je, da se razlika da opazit edino na valjih, ki merijo konje. Zdj pa mi povej kako bojo ?li 'razbit' avto merit kolk konjev je imel, ?e izgleda vse serijsko?
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sicer se ne spomnim, da bi bil moj vpra?anje karkol v zvezi s podlago, oprijemom ali obrabo, ampak vseen hvala za odli?no teorijo.
Vpra?anje pa je ?e vedno ?e bi kdo koga poznal, ki zna zadevo zrihtat in bom lahko iz prakse poro?al, mi pa tud zdj ?e uspe neki malga izvest ?e je asfalt gladek
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani