Skoči na vsebino
MX-5 vpra?anja
Napisano

Sicer se ne spomnim, da bi bil moj vpra?anje karkol v zvezi s podlago, oprijemom ali obrabo, ampak vseen hvala za odli?no teorijo.

 
Vpra?anje pa je ?e vedno ?e bi kdo koga poznal, ki zna zadevo zrihtat in bom lahko iz prakse poro?al, mi pa tud zdj ?e uspe neki malga izvest ?e je asfalt gladek :ninja:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-5 vpra?anja
Napisano

S to izjavo se pa ravno ne strinjam ;)

 

 

Brez problema zavrti v prazno tud po suhem, s 100% zaprtim ?e la?je kot odprtim, zato pa je ta navada ?vasanja pri drifterjih. No, pa tko kot sm ?e reku, mam dva diferencijala in ?vasanje je za namen proge..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-5 vpra?anja
Napisano

Prej je to bol (poceni) enosmerni zasilni izhod, ker je diferencijal potem skos zaprt in ni ravno za na cesto..no ker pa ?e mam enga na rezervi, bi za foro probal, ker cene tapravga stuffa so kr konkretne (cca 1k? s po?tnino in menjavo vred - http://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/61-1196a.html ), rabljeni Torsen originali se pa najprej te?ko najdejo in je hkrati treba menjat z ohi?jem vred ?e obe aksi in kardan, cena je pa tud blizu prve varjante.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-5 vpra?anja
Napisano

Malo offtopic mogo?e..pozna kdo koga ki je ?e kdaj ?vasal al pa nasploh zna za?vasat diferencijal? ?e neki ?asa mam doma enga na rezervi in me zmer bol mika imet en drift diff za na progo.

 

Skratka, rad bi enga ki to zna, da ne bi na konc bli zobniki ?e na ohi?je za?vasani :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-5 vpra?anja
Napisano

Glede na porabo bi znal bit neki tazga, mogo?e sta pa hkrati lambda in CEL odleteli :D

 

Nisem js ?vasu, tko da te?ko re?em, se pa definitivno bol spla?a aftermarket cat, lani in letos bil opravljen tehni?ni brez ve?jih te?av, sam neki minut je mojster gas naviju, da se je jedro segrelo.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-5 vpra?anja
Napisano

Cel downpipe treba dol vzet, odrezat tastarga vn in nov cat pri?vasat vmes, vsaj js mam tko narjen mam pa to?no tega magnaflow 200celi?nega ki si objavu.

Kak?no ma? pa kej porabo, mo? je normalna?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-5 vpra?anja
Napisano

Najbol da proba? mal po filingu, ker je tud od gume do gume odvisno, svoj faktor pa doda ?e optika.

 

Poleti jih lahko malenkost manj napumpa?, sploh ?e bo? hitro vozil po ovinkih, ker se guma segreje, hkrati pa tudi zrak v njej in s tem raz?iri, guma pa potem za?ne zgubljat oprijem. Za demonstracijo tega pojava priporo?am obisk kak?nega track daya na progi, pa ?e meje avta bo? na?el in u?ival v gokart filingu ;)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-5 vpra?anja
Napisano

Sicer je mal odvisno od ?irine feltne in ?elje kolk bi rad da gume dr?ijo, na?eloma bo pa nekje med 2,4 in 2,8 dost. Manj?i kot bo pritisk bolj bo guma dr?ala in se hkrati tud bolj obrabljala in bo poraba vi?ja.

 

Js osebno zadi mal ve? napumpam, da ni preve? oprijema :zvizga:

 

Za veliki servis se pa res ?e ne mudi toliko, js sm pri moji menjal pri nekaj ?ez 70k, ampak je bil ?e 10 let star in ?e prvi. Cena pa odvisna kam pelje? oz. kolk dobra kolega sta z mehanikom :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-5 vpra?anja
Napisano

KW res dela AP gewinde, ampak je ?isto druga serija, drugi bla?ilniki in fedri. Tuki je pa? dobesedno tolk muske kokr dnarja. ?e bi rad pocen kupi ta-technix za 200?, ampak ne odgovarjam za rezultat :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vztrajnik
Napisano

Vztrajnika ni treba vedno menjat, v ve?ini primerov se ga da poglihat na drejponku. Jaz sem dal za garnituro sklopke 115? pa 50? za monta?o.

Bi se ti dalo kaj ve? pojasnit, kam morajo vsi dizel-fahrerji pripeljat svoje voze na tako ugodno re?itev? Najbr? bi ?e komu prav pri?lo..

 

V primerjavi s tiso?evrsko menjavo se mi zdi to odli?na alternativa, da ne bo kdo rekel da sem vedno antipremogovnik :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Pelko je zgre?il znamko. ?e ho?e imet veliko prometa, bi moral imet servis za kaj drugega, ne pa za Mazde. In tukaj niti Zmajska reklama ne bo pomagala...

Kokr js vem ima ?e zdj ve? prometa kot uradni servisi :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Klju?avnica M6
Napisano

Tako je,pripelji jo do Medvod ker na uradnem bi seveda najraj kr celo klju?avnco zamenjal. Js sm dal nekih 60 ali 70? ?e se prav spomnim,cela nova pride pa krat 3.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX5 NB zamenjava mot.1.6 z 1.8
Napisano

Ja no pa? taki detajli, ki se opazjo ?ele ko ma? enega zraven drugega, v nasprotnem primeru pa tko kot se je nekaj objav nazaj napisal ugibanje, streljanje v prazno..ipd.

 

Kakorkol no, tuki se ne bo mlin?ka menjal z V8, 2JZjem ali wanklom, da bi motor ?e na dale? opozarjal nase, ?eprov bi blo to men dost bol v?e? :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX5 NB zamenjava mot.1.6 z 1.8
Napisano

Na pokrovu ventilov je pa baje razlika, pri enem napis mazda vgreznjen, pri drugem izbo?en. ?eprav to je ''baje''.

 

Res pa je, da na prosto oko te?je opazi? razliko pri obeh motorjih. Preverjeno.

No ja, sm si v?eraj kar v ?ivo ogledu in tud to da je en napis vgreznjen, drug izbo?en ne dr?i.

 

Vseen pa priznam, da sm se motil in za prihodnje reference samo ?e napi?em kar je nekaj malega druga?e; sesalni kolektor je pri 1.8 za cca 30? bol nagnjen proti glavi motorja, dve vakum cevki sta malo druga?no postavljeni zarad tega in ?e ena mejhna razlika je pri cin?puli. Seveda pa to opazi? ?ele ko ima? enega zraven drugega.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX5 NB zamenjava mot.1.6 z 1.8
Napisano

Morda bom usekal mimo ampak skor ziher sem, da je sesalni kolektor pri 1,8 malo ve?ji, oziroma nekaj je druga?e. ?e se ne motim imajo 1.8 BP (vsaj te, ki sem jih videl) dvodelni kolektor, torej bi lahko bil spodnji kolektor 1.8?

Sicer pa govorim za picajzlarijo, pa?, ?e je ?e RES treba homologirati. Toliko me pa pozna?, da sem imel ?e kar nekaj predelav in dlje od felten in fedrov nisem mel homologacije in se mi zdi taka debata dosti nepotrebna..

Razumem, da si ?e dal nekaj ?ez in pri tej zadevi pa roko na srce, ?e bi ti nekdo odprl mx5 havbo, ne bi kar tako zagotovo vedel kater motor gleda?, brez da bi ti lastnik povedal in bi blo zgolj ugibanje, je tako? Samo to je bil moj point, da na pogled ni razpoznavno in bi ve?jo razliko opazil npr. ?e bi se zamenjala osvetlitev ?tevcev, pa ?e tm bi moral poznat specifiko letnikov, da imajo do l.01 zeleno osvetlitev, kasnej pa rde?o. No vglavnem kot si tud sam reku, mal po nepotrebnem kompliciramo :D Se bo lastnik sam odlo?u kaj naredit..

 

attachicon.gifkon?no.jpgKon?no zunaj

Dobr stroj, sam ?e pa tuki kdo ne ugotovi da ni original, se je pa za vpra?at ?e mu o?i dobr delajo :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX5 NB zamenjava mot.1.6 z 1.8
Napisano

Kater sodni izvedenc pa vidi razliko na u?? Dejstvo je, da se razlika da opazit edino na valjih, ki merijo konje. Zdj pa mi povej kako bojo ?li 'razbit' avto merit kolk konjev je imel, ?e izgleda vse serijsko?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX5 NB zamenjava mot.1.6 z 1.8
Napisano

Me zanima kater mojster na tehni?nem na pogled prepozna razliko med 1.6 in 1.8 motorjem :)

 

Aja za info..same dimenzije bloka, kolektorjev, glave, bremze, izpu?ni plini so pri evropski NB seriji IDENTI?NI.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.