Zadnje 2 voznji sem opazil, da mi ne deluje gretje. Nekako sem pogooglal, da je v vecini primerov tezava v tem da ni antifriza ali pa je pokvarjen termostat.
Po preverjanju sem ugotovil da je posoda z antifrizom prazna.
Sedaj pa .... kateri antifriz se nalije (Mazda 6 dizl 140KM, 2009) in pa kje se ga dobi. Potem pa se kako se ga nalije ... pac obicno odpres in nalijes ali je potrebno prej vse kar je notri spraznit? Je problem ce se mesajo?
Berem (prevec forumov o CX30 berem - in potem me mine da bi kupil ) da to ni problem samo pri nas .
En anglez je moral prov na Mazda UK se pritozit, da mu je trgovec namestil nov software in s tem popravil napako z baterijo. In obenem je napisal da niso neki naklonjeni nalaganju novega.
Medtem ko nekaj nemcev pise da na vsake 2 mesece se zapeljejo mimo trgovica in preverijo ce je kaj novega in namestijo. Medtem ko drugi ob rednem servisu dobijo, nekateri morajo pa precej prosit da dobijo.
Recimo zadnji popravek je popravil tempomat/limiter da si zapomni zadnjo nastavitev in se ne resetira ko ugasnes avto.
Nemce berem, ki peljeje avto tko vsak drugi mesec in jim brez problemov nadgradijo.
Naj bi pa pri Skyactive X popravili cel kup problemov. Od cudnih razmerji pri avtomatiku, do delovanje motorja da je precej bolj gladko.
Pa problemi, da se prtljaznik sam odpira, pa popravek za Bose sistem, pa ....
Ne vem sam, bi naceloma zelel imet najnovejso verzijo in bi od uradnega servisa pricakoval, da to uredijo. Saj kaj gre lahko narobe naj bi vedeli in kako zmanjsat moznost, za to tudi (da mora bit akumulator poln, start-stop sklopljen, ....).
* DPF - o tem so ze cele diplomske napisane in kar veliki vecini enkrat crkne
* EGR - sam sem ga menjal in kar sem takrat zasledil ni tako redko
Vse ostalo (imam tako opremo kot pises) pa ni bilo problemov. Pri meni je crknil se ABS senzor, pa ventilci s senzorjem tlaka imajo krhek zelez in rad poci.
Nekateri tukaj na forumu so imeli tezave z BOSE ojacevalcem ampak ga nek forumas lahko popravi.
Preveril sem vse varovalke in so vse ok. Potem sem vzgal avto in je check engine lucka izginila in tudi OBD2 jo ni vec kazal. Po krajsi voznji so tudi ostale 3 izginile in trenutno je brez napak. Vec se pa se nisem vozil, tako da ne vem kaj bo po kaki dalsi voznji
@Jest avto je 2009 letnik tako da nima tega eloop. Akumulator je isti kot je bil prej Varta 95Ah, menjal sem pomoje ok, prvo minus dol pol plus dol in obratno nazaj. Nato sem sprogramiral sipe in toj blo to.
Bom preveril varovalke pa mogoce resetiral senzorje potem pa videl kaj bo.
P.S. Je pa zanimivo da tudi ko je avto pri miru in v prostem teku se stevec za hitrost premika 🥺
Danes probal vzgat na kable pa ni uspelo. Bilo je vec zivljenja toda vzgal ni. Tako da sem se poslovil od akumulatorja in je nov ze narocen.
Sedaj pa vprasanje. Ko dam novega not ... kaj vse rabim naredit? Vem da je potrebno nastavit stekla, da gredo sama do konca dol (tud to ne vem se kako), ali je se kaj? Nek obracanje volana levo desno?
Ko se je zacelo (16.3.) vse to sranje sem avto parkiral in od takrat se ni vzgal. Vceraj se spravim, da ga bom malo peljal na izlet in akumulator mrtev ... pogledel koronavirusu.
Akumulator je bil kupljen 14. 10. 2014 tako da ravno nov ni.
Sedaj pa ... kaj je bolje za ozivitev? Da se avto vzge na kable in grem eno furo ke do vrhnike (sreca imam potrdilo delodajalca, da lahko grem proti Ljubljani), ali da se akumulator napolne s tisto napravco?
Ali je katera opcija boljsa za akumulator ali je vse isti drek?
Vcasih si recem, da je folk malo prevec obcutljiv ... toda tole je pa res nevzdrzno. No vazno, da so na servisu ugotovili kaj je in zadevo uspesno resili.
Ok zdaj me pa res firbec matra kje je nov DPF 300 eur??? ok mogoce pri strajnar-ju
uradni servis ko sem sam spraseval je dobrih 2500 eur + 3je senzorji ker so zaradi vrocine zazrti notr in jih je potrebno dat nove dobrih 1000k + delo se pravi si pri cca 4.000 eur za nov DPF (spraseval sem v Mazda BTC) .... pri mazdi 2008-2010 ki je vredna koliko? mogoce 3500?
Ce bi bil nov dpf 300 eur + menjava 200 eur bi se verjetno velika vecina odlocala za to opcija. Tako je pa cena popolnoma nerazumna in je tako kot pac je.
Jp, isto ... meni se je potem obcasno to prizgalo na AC ko sem zapeljal cez kaksno lukno, potem kdaj kar tko na random .... in enkrat, ko se mi je prizgalo med potjo proti domu sem obrnil in se zapeljal do Pelkota ki je priklopil na racunalnik in videl kje je problem. Od takrat je mir.
Sedaj se mi je ze dvakrat pripetilo, da je zjutraj ko sem zapeljal ostro desno (na parking) za kratek cas posvetila lucka za olje (rdeca kanglica za olje). Lucka sveti cca 2 sekunde nato ugasne in toj to. Se pa naredi vedno zjutraj in ko zavijem desno na parking - voznje cca 1km.
Preverim sem stanje olja in ga je malo ok (na F). Karter je bil spucan na zadnjem servisu (7k km nazaj). Je mozen kaksen stik kabla kje oz. kaj naj preverim?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zadnje 2 voznji sem opazil, da mi ne deluje gretje. Nekako sem pogooglal, da je v vecini primerov tezava v tem da ni antifriza ali pa je pokvarjen termostat.
Po preverjanju sem ugotovil da je posoda z antifrizom prazna.
Sedaj pa .... kateri antifriz se nalije (Mazda 6 dizl 140KM, 2009) in pa kje se ga dobi. Potem pa se kako se ga nalije ... pac obicno odpres in nalijes ali je potrebno prej vse kar je notri spraznit? Je problem ce se mesajo?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani