odmontirat jih je enostavno cevko dol pod pokrovom in gre ven na zati? na?in, to je to.
Pa si prepri?an da je to to, ker ?e si navadno vodo iz tam nalival ti je lahko zmrznila, oziroma zapacka se lahko ?e na izhodu posode - kako dela zadaj?
Jures, Tnx za info!
To se mi je zgodilo ?e poleti. Ziher je bil nek papir, ker so bili svaljki po ?ipi in strehi vedno, ko sem pral ?ipe.
Zdaj preprosto ?prica postrani, kot bi ?e nekaj ostalo v ?obah.
O?itno je nekdo na petrolu v kanglo za vodo dolivat vrgel papirnato brisa?o ali nekaj podobnega. To vodo sem nalil v rezervoar za pranje ?ip. Robec je namlelo in potegnilo skozi pumpo. Nekaj ?asa je skozi ?obe na sprednje ?ipe letela bela svinjarija, zdaj se je to ustavilo vendar ?obe vode ne ?pricajo ve? tako kot bi morale ampak vsaka malo po svoje. Skoraj tako kot ?e gre? s trdim scat.
Ali kdo ve, kako zakomplicirano je te ?obe odmontirat in s?istit ali pa jih morda kar zamenjat in koliko bi le te stale?
Teorija kako nahackat denso navigagijo + navteq mape (M6 letnik 2006; ni touchscreen, zaslon navigacije vgrajen v sredinski predal pod ?ipo; v predalu za rokavice glavna enota kamor da? DVD; na DVDju so datoteke s kon?nico .kwi):
"I think, there is no official update disk from Mazda. But, since Mazda Navigation system uses the same map format as Toyota and Lexus, it is theoretically possible to create an update disk for our navigation using latest Toyota maps.
As far as I know, all maps are recorded in so-called Kiwi format (KWI file extension).
After digging related websites, I found the following information: the map data is actually stored in ALLDATA.KWI, INDEXDAT.KWI and IDX folder.
So, the procedure could be the following:
1) Create an ISO image from the original DVD and mount it using one of the tools available.
2) Purchase or download Toyota Nav. Update disk and copy files, mentioned above to the mounted ISO image.
3) Record this ISO on DVD-DL disk.
Also, it seems, like LOADING.KWI is responsible for that annoying "I agree" screen, so we could find a way to disable it."
Moji m6, 143 2006 se na ?tevcu pribli?uje cifra 120.000 KM. Zdaj me pa zanima, koliko me bo stal velik servis in kaj vse se na tem servisu stori? Kateri servis izbrat?
Ali servisirat na uradnem servisu ali poiskati alternativo?
Mazde ne vozim na original servis, tako da se bom tega lotil sam. Zdaj me zanima ?e ima kdo kak predlog kako to naredit u?inkovito. Kupil sem ?e neko kav?ukovo maso za za??ito podvozja v spreju. Verjetno zdaj samo z izvija?em ostrgam rjo in na?pricam za??ito. ?e prej pa polepim okolico z za??itnim trakom. Ali bi bilo bolje prej pobarvat in potem za??ito gor? Imam tudi tisti lak reparatur kit sestavljen iz barve in laka.
Sem menjal zimske gume za letne in sem opazil: Na notranjem robu zadnjih blatnikov - tam ko prideta skupaj prag in blatnik so se pojavile pikice od rje. O?itno so kamen?ki s koles natolkli barvo. Zdaj ?elim to popravit, da ne bo ?ez par let luknje. S ?im se lotit? A morda kdo ve, ali je ?e kje drugje za pogledat, ?e se kaj za?enja?
V?eraj je bil zamenjan EGR ventil - je pa tanova izvedenka (elektronski in ne pnevmatski) in je zato tako drag.
Zdaj upam, da je s temi lu?kami konec.
Bom pa za vsak slu?aj pogledal, v kakem stanju so kabli.
Hvala za komentar!
Zagoreli sta mi lu?ki od motorja in zdrsa. Z OBD testerjem sem pogledal za napako in izpisalo je kodo za napako na senzorju temperature v interkulerju. Pomeril sem z in?trumentom napetost na senzorju in je bila 0. po podatkih iz autodatabi mogla bit pri 0°C okorg 4V se mi zdi (zej ne vem ve? to?no).
Kabel je bil prekinjen takoj za tem ko se zlomi v notranji blatnik.
Resetiral sem napako od takrat sem naredu ?e 8000K+km in napake ni ve?????
Aja pa ?e to. En lep ?as nazaj sem pisal probleme z ABS. Da se mi ko je mokro vklaplja v levem zavoju, posebej v kri?i??ih ko zaviram. Zraven prej?njega kabla gredo tudi ?ice od ABS senzorja levega kolesa.
Na eni izmed ?ic je bila izolacija prebita. Tud to sem izoliral s po?irko in od takrat dela vse brez problema.
Tam je problem ko pride ?op kablov in se zalomi v blatnik. Tam je slaba re?itev.
Vgradili so ga zaradi ekologije, da je "manj" ?kodljivih izpustov, ?e ?e za drugam ne je vsaj zato da dobi fabrka dovoljenje za pordajo - opravi homologacijo.
A to pomeni, da zdaj avto ne bo ?el ve? ?ez tehni?nega?
"Podlo?li" so EGR ventil. Ni mi ?isto jasno kaj to pomeni. In naredili regeneracijo DPFja - ki pa menda ni bil zabasan. Ni pa bilo to?no jasno, ?e je to re?ilo te?avo. Zaenkrat se ?e nisem kam dale? peljal.
Evo danes avto spet zgubu mo?. Ni pomagal nekajkratni restart. Po ene 3etjem restartu se je pri?gala lu?ka za motor in lu?ka za sistem proti zdrsovanju koles. Klical AMZS - od?lepali avto na servis; diagnoza: Ni? konkeretnega ni crknilo. Zdaj je avto na servisu in se mu bodo bolj podrobno posvetili, da vidimo, kaj bo...
Btw.: kako dolgo zdr?ijo akumulatorji v Mazdah? ?e slu?ajno avto bluzi zaradi kakega padca napetosti? Ko sem ga verglal, je malo pobralo lu?ke na armaturi.(Avto je letnik 2006)
jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!
Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!
Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e?
A si bil pri kakem serviserju s tem problemom? Mene je strah, da se bo enkrat povsem ustavlo vse skupaj. Pravzaprav mi pred obiskom servisa na katerem so samo pobrisali napake avta samo z restartom ni uspelo spravit v navadni mode, ampak je avto kljub restartu ostal v safe mode-u.
Na serviso so bili prijazni. Te?avo sem imel na poti, z avtom polnim prtljage dojen?kom in ?eno - verjetno bi kako dalj?e ?raufanje trajalo neznosno dolgo.
Zadnji? sem peljal po avtocesti in je avto (M6 Diesel 143, letnik 2006) izgubil mo? - v 4 je uspelo peljati 120. Ko sem se ustavil ugasnil motor in ga ponovno zagnal je avto deloval normalno. Izguba mo?i se je ponovila - zopet na avtocesti. Tokrat ponovni zagon motorja ni ve? pomagal. Zatosem avto peljal na Mazda servis. Avto so priklopli na ra?unalnik in ugotovili, da je v spominzu ra?unalnika citiram: "cel kup napak, ki same po sebi ne pomenijo ni?. Med njimi napaka kot npr da turbina ne polni dovolj, vendar so preverili in je turbina ok". Zatorej so nalo?ili novo programsko opremo - avto je deloval dobrih 1000 km, potem pa je zopet izgubil mo? in jo dobil nazaj po restartu. (#"!$"!!#"$!"&&!!! Slab?e kot Windowsi!!!!)
Avto naj bi imel prevo?enih 105000 km, olje je kak centimeter nad oznako F, servis je bil narejen pred 10000 km. Tankam v glavnem na Petrolu.
Ali se komu sanja, kaj bi lahko bila napaka in ali je kdo imel podobne izku?nje?
Kupil sem elektri?no hladilno torbo, misle?, da imam v prtlj?niku moje m6 karavan priklju?ek za ?trom. Priklju?ka ni. Sedaj tuhtam, kako v prtlja?nik napeljati ?trom. Ciganska re?itev je podalj?ek iz vti?nice preko kabine v prtlja?nik (bljah)
Ali je imel kdo kak podpoben probem in kako mu ga je upelo re?it?
Filter klime sem kupil v Ljubljani v trgovini Euroton. Filter je stal 22 eur. Zamenjal sem ga v 5 minutah. Zraven filtra so navodila s fotografijami, ki jih pripenjam.
Ali kdo ve, kje bi lahko kupil filter klime za mazdo 6? Moj filter je ?e konkretno zapacan in zasmrajen. ?e klima laufa v kabini smrdi po avtocesti.
Na servisu ho?ejo za filter imeti 40 eur, kar se mi zdi veliko.
Filter pa lahko brez orodja zamenja? v 10 minutah sam.
Tuhtam tudi o razku?evanju celotnega ventilacijskega sistema s plinom
Jaz sem kupil komplet gumic za brisalce v Conradu. Malo ve? kot 3 (tri) eur za par. Potem samo gumico na metlici zamenja? in odre?e? na dol?ino. Jih pa nimajo na zalogi in jih je potrebno naro?iti in traja 2 tedna, da jih dobijo. Zaenkrat bri?ejo ok.
Po petih letih je ?as za menjavo brisalcev na moji M3, zanima me kje jih kupujete oz. kje ste jih najceneje dobili? Na servisvu bi me verjetno kar opalili. Sem sli?al da so Boschevi bolj?i kot Champion, ali je to odvisno od modela do modela?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jures, Tnx za info!
To se mi je zgodilo ?e poleti. Ziher je bil nek papir, ker so bili svaljki po ?ipi in strehi vedno, ko sem pral ?ipe.
Zdaj preprosto ?prica postrani, kot bi ?e nekaj ostalo v ?obah.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani