Moja Mazda 3 diesel 2004 ima zadnje ?ase podobne simptome...
Za?elo se je sredi zime s cukanjem pri 2000 obratih oz. pri poskusih postopnega pospe?evanja. Motor tudi ni imel ve? take mo?i kot navadno. Temperatura motorja ni imela kakega posebnega vpliva na ?udno obna?anje (sumil sem slabo gorivo). Obisk na servisu je za?asno uredil zadevo (za 1000km).
V rezervoar smo nato dodali aditiv za ?i??enje ?ob in zadeva se je izbolj?ala. Pred kratkim (ko sem ?e mislil, da je to za mano) pa je avto ob?asno spet za?el izgubljati mo?. Pri poskusu pospe?evanja (pospe?ki spet niso bili OK) se je navadno za avtom vse ?rno zakadilo. Po nekaj dneh se je pri?gala tudi lu?ka za napako na motorju.
Ponoven obisk uradnega servisa je pokazal napako na povratnem (EGR) ventilu. Serviser je na hitro s?istil eno cev in re?eno je bilo, da bo verjetno potrebno zamenjati ventil (cca. 500 EUR) ali pa morda celo turbino (si niti ne upam pomisliti koliko EUR bi to bilo). Zdaj lu?ka ne sveti, vendar vpra?anje koliko ?asa bo temu tako.
Ima morda kdo kak nasvet ali kontakt na koga naj se obrnem. Ne vem zakaj, ampak nisem prepri?an, da bo najbolj optimalno, ?e v tem primeru upo?tevam mnenje uradnega servisa. Niso delovali ravno najbolj prepri?ljivo...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moja Mazda 3 diesel 2004 ima zadnje ?ase podobne simptome...
Za?elo se je sredi zime s cukanjem pri 2000 obratih oz. pri poskusih postopnega pospe?evanja. Motor tudi ni imel ve? take mo?i kot navadno. Temperatura motorja ni imela kakega posebnega vpliva na ?udno obna?anje (sumil sem slabo gorivo). Obisk na servisu je za?asno uredil zadevo (za 1000km).
V rezervoar smo nato dodali aditiv za ?i??enje ?ob in zadeva se je izbolj?ala. Pred kratkim (ko sem ?e mislil, da je to za mano) pa je avto ob?asno spet za?el izgubljati mo?. Pri poskusu pospe?evanja (pospe?ki spet niso bili OK) se je navadno za avtom vse ?rno zakadilo. Po nekaj dneh se je pri?gala tudi lu?ka za napako na motorju.
Ponoven obisk uradnega servisa je pokazal napako na povratnem (EGR) ventilu. Serviser je na hitro s?istil eno cev in re?eno je bilo, da bo verjetno potrebno zamenjati ventil (cca. 500 EUR) ali pa morda celo turbino (si niti ne upam pomisliti koliko EUR bi to bilo). Zdaj lu?ka ne sveti, vendar vpra?anje koliko ?asa bo temu tako.
Ima morda kdo kak nasvet ali kontakt na koga naj se obrnem. Ne vem zakaj, ampak nisem prepri?an, da bo najbolj optimalno, ?e v tem primeru upo?tevam mnenje uradnega servisa. Niso delovali ravno najbolj prepri?ljivo...
Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination
Povezava za deljenje
Deli na druge strani