Jaz menim, da ni veliko razlike pred fl in po fl 2015, kar se motorja ti?e (seveda ?e je bila odmi?na ?e menjana pri stari), edina razlika je, da imajo mlaj?e ve?inoma precej manj kilometrov, posledi?no manj te?av. Edino turbina oz. loputa, ki preusmerja pline med turbinama naj bi bila izbolj?ana (tema na forumu, takih primerov glede na tuje forume ni malo) ampak ne vem kako zanesljiv je ta podatek. Prav tako ne vem ali so veri?ni pogon oljne pumpe kaj nadgrajevali, se tudi dogaja, da gre motor v ... zaradi odpovedi mazanja.
Ne vem, kaj so za vas dobre bremze. FL ima spredaj ve?je diske od stare in bremze delajo zaenkrat v nulo.Kaj ti pomagajo bremze od porsheja, ?e za tabo vozi star clio in ima zavorno pot 300 metrov, ko mu enkrat zablokirajo kolesa.Za normalno vo?njo so bremze o.k in ker je tu ve?inoma govora o dizel variantah, itak pravijo, da so to avti za starej?e ob?ane za ob?asne izi nedeljske izlete.
320mm ima ?ele FL 2018, 2013 do FL 2018 imajo 297, kar z 19 col izgleda skoraj kot kro?ni?ek za espresso skodelico
Da, moj o?e pred nekaj leti. Stal je na kri?i??u (ne z mazdo, ampak bi izgledalo enako, saj je precej naklona in se ?aka z zategnjeno ro?no ali pa pa? stoji? na bremzi).
Ma, kaj ?e je avto pred teboj na semaforju? Isti k Al je dnevna lu? Al ne. Tisti, ki avta podnevi ne vidi, vemo kako je. Ajde med vo?njo recimo da je OK, ?e pa stoji na miru pa res ne vem.
Kaj pa ?e obrnemo, torej da si prvi v koloni na semaforju in zategne? ro?no? Je smiselno, da se tedaj ugasnejo dnevne lu?i?
Pri ro?nem menjalniku na klancu zategne? ro?no na klancu v kri?i??u, ko ?aka? na zeleno oz. da lahko spelje? (pustimo pomo? ob speljevanju v klanec, tisto ima drugo funkcijo). Zakaj je ?e smiselno, da ob ?akanju z zategnjeno ro?no dnevne lu?i ugasnejo? Smiselne razlage verjetno ni, prav tako je samo pri mazdi tako re?eno.
Na?eloma so obnovljeni enako dobri kot novi, seveda ?e je narejeno tako, kot se spodobi. 150k na?elom zdr?ijo tudi novi, nekateri pa? 100k, drugi pa lahko ve? kot 200k.
Fajn je tako: dr?i? bremzo , da? v P, zategnes ro?no in spusti? nozno bremzo. Tako avto ne sloni na menjalniku..
Tako je edino pravilno. ?e posebej pomembno ?e je avto avtomatik in parkira? na klancu, da ne sloni avto na menjalniku oz. motorju, saj se bojda tisti precej skromno dimenzioniran "?tift" pozicije P lahko tudi odlomi.
Prva ima v 2. prestavi pri 80 km/h malenkost ?ez 4k obratov, mo?nej?a pa pri isti hitrosti skoraj 5k.
V 4. prestavi je pri 180 km/h pri 150ki 4.500 obratov, pri 175ki bi jih bilo ca. 5.200 (pa prej menjav v 5., verjetno je rev limiter ?e malo pred 5.200).
Scenic 2009 tudi ne... dobesedno lak kot nov, razen tam, kjer so pa? praske. Enako Espace 2012, pa je bil vo?en samo po ac (steklo ke precej popikano).
?akaj no, od kdaj so pa opli nem?ki avti?
?e ?eli? imeti avto brez o?pic od kamen?kov in po desetih letih brez kan?ka rje, potem kupi francoza.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V Avstriji jih ?e merijo... Pri 180k s prvim dfp vse ok.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani