Meni osebno je 5 vratna mazda dovolj dobro uporabna kljub malo vi?jemu nakladalnemu robu.
Dizajn petvratne mi je pa precej lep?i kot karavana. Najve?ja prednost pa je to, da ko zlo?i? zadnje sede?e je dno raz?irjenega prtla?njega prostora popolnoma ravno.
Pri porabi pa je po mojem mnenju klju?no pospe?evanje, pa tudi kon?na brzina predvsem na avtocesti. ?e vozi? po AC 120 v ?esti dose?e? najbolj optimalen navor (2000 vrt) in je poraba precej manj?a kot ?e vozi? okrog 150.
Sem pa ugotovil da ?e res zelo zelo agresivno vozi? pospe?uje? in res dirka?ko vozi? poraba na cel tank te?ko prese?e? 7 litrov, ?e vsaj ne zavira? preve? naglo in pusti? da se hitrost sama zmanj?a.
Moja Mazda ima povpre?no porabo 6,45 pa tud potovalni ra?unalnik zelo to?no ka?e. Je pa res ?e bi se ve? vozil sam bi bla poraba ?e mal ve?ja.
Jaz z DPFjem nisem dosedaj imel niti enega problema... same pozitivne lastnosti (ni dimne zavese, ko se peljem v klanec, izpusna cev ni crna ... ) ... Ampak itak sem verjetno "posebnez", ker sploh vozim dizla
Verjetno ima? same dolge razdalje in ?isto ni? kratkih.
Ce si ga servisiral na pooblascenem servisu imas za to tudi Mazdino mobilno pomoc (MES) ... in avto spravijo do servisa brezplacno (seveda samo do pooblascenega) ...
to je pa loh ?isto drugo, najprej si reku samo da je ?la. dobro poglej vse cevke ce so nataknjene in zadihtane, pa pglej kok olja mas - lezaj turbine ce se ne motim s stem maze, tuki detajlov ne poznam, mi je pa beja doo to razlagala, da se priporo?a namesto 20.000 menjati olje v mazdi na 15 ali celo 10 ravno zaradi turbin, ?e posebej pri dpfjevkah, kjer se olje red?i z nafto
Verjetno res bolje menjat olje prej. olje ima trenutno 5000 km po menjavi in ga je dovolj. Pa baje se to DEXELO da dobit po dost ugodni ceni a ve? mogo?e kje?
to pa ni res. Ti gre? komot na servis in povpra?a? kaj je ?lo k hudi?u. In ?e je avto res par dni izven kot pi?e?. bi se moralo dat pogoditi. Morda te bojo sprva odpikali, a se komot obrne? na MMS. Tako bi jaz naredu. ?e pa uvidi?, da ti ne preostane drugega kot menjava, gre? pa pa? na lastno pest iskat kose, saj ti garancije itak ne more nih?e pogojevat, ker je ni. Samo pogumno in odlo?no a ne nesramno.
Ja ja saj se strinjam, sam avto je treba tja odpelat z vle?no slu?bo, pa zdej itak nimam ?asa sem v slu?bi verjetno kasneje popoldne.
Povpra?ujem, ker menjava turbine izven garancije na poobla??enem je tolk k en manj?i rabljen avto. Zaenkrat samo razmi?ljam kaj nardit ?e je slu?ajno res ?la.
Avto v prostem teku deluje normalno, ko da? gas pa mo?no piska in ne potegne. Upam da je ?la sam kak?na cev al kej manj?ega. ?e misel da je ?la mogo?e turbina pa za?ne kr fajnl glava bolet.
Zato spra?ujem, ker ko ga enkrat odpelje? na servis je konec ne more? ve? drugam.
V?eraj mi je crknila turbina. Zelo mo?no piska, avto pa nima mo?i tako da se sploh ne upam vozit. Avto je samo nekaj dni ven iz garancije. Mojstri kaj predlagate kdo mi bo to popravil za ugodno ceno. A ga sploh lahko peljem ali ga je potrebno nalo?it?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Napaka nastane na ventilu ki odpira delovanje turbine in ostane skoz odprt oz zaprt, menjat je treba celo turbino, vsaj na poobla??enem servisu.
Pozdrav
Povezava za deljenje
Deli na druge strani