ker sem sedaj zamenjal injektor in se mi pri?iga lu?ka motorja, ker verjetno ni pravi injektor...seveda to ?e ugotavljamo, peljal na ra?. pa ?al ne poka?e ni?, saj se lu?ka samo pri?ge n kar ugasne, pa ?e to bolj redko...
pa nek ropot se sli?i med 1000 in 1500 obrati, mehanik bolj cilja na dro?nik...jaz pa mislim da bi lahko bil tudi injektor, kolikor sem prebral tu gor...
nato sem klical na mazdo in pravijo, da niso vsi ravno enaki...
tak da pizd.....se nadaljuje
o?itno mi ho?e moja mazda vse ?iv?ke po?rt... bom dal premerit upornost injektorjev in ugotovil kako in kaj...upam pa, da je problem tule...
Pa ti sedaj sam rihta? ta avto??? Kaj pa prito?ba?
poslal dopis, zdaj moram po?akat 8 dni(skoraj mimo), nato lahko spro?im postopek, kar pa zna trajati(pa? sodstvo)...torej itak nimam druge kot da avto popravim...
ampak res.... avto nazaj pa bunke.
ne bunke, takih ni ?koda->ubit...toliko ?ivcev ?lo, da bi ga lahko z golimi rokami zadu?il...(brez greha)
jaz bi temu rekel prvenstven nateg... za mene
?la turbina, injektor in vse to po slabih 5000 kilometrih...
Danes ho?e mehanik zadevo sestavit (menjava podlo?k) in ugotovi, da je injektor pokjen, torej neuporaben... pa me zanima ?e ima kdo doma kak?nega??? avto je pa diesel 136KM (2002)
Sploh ne morem verjeti....mehanik preveri tudi podlo?ke injektorjev, kot sem mu naro?il...in kaj ugotovi, da so te itak fu?, so ?e bile menjane, so pa PLASTI?NE! halooooo, pa vsaka druga?ne barve
Kako je lahko folk tako nor? namesto bakrenih podlo?k za 20 evrov, vgradi ?lovek plasti?ne podlo?ke...
jaz sem pa najbolj pameten, ker sem kupil tak avto...
od razbite ja, za turbino je hotel 400? in po?teno vztrajal pri ceni(ni hotel spustiti niti za cent )...zdaj pa ?e +delo, +priklop na ra?. da bom brez napake oz. lu?ke na armaturki...
Miha, upam da te bo ?im cenej vse skupej pri?lo ter da ti bo Mazdura potem slu?ila kot se za Japonski stroj spodob, namre? ?e bi ?elel imet stalne neke te?ave, bi verjetno kupu Francoza!
hvala ze spodbudne besede jaz tudi mo?no upam, da bo sedaj vsaj naslednjih 30000km mir oz. brez ve?jih problemov ker ?e ne pa...
Zakaj prosi? za nasvete, ?e ne misli? nobenega upo?tevati???? Si izgleda ?lovek, ki dela s svojo glavo tudi takrat, ko naleti na problem, ki ga ne zna re?iti sam. Nekatere stvari samo domneva?, od foruma?ev pa zahteva?, da ti tvoje domneve potrdijo. Napisal si, da motor deluje normalno, samo da kadi ?rno in pije olje ter hladilno teko?ino. Ne, motor ni deloval normalno in tudi povlekel ni normalno, le da ti tega nisi mogel zaznati, ker tega motroja najverjetneje ne pozna?.
?e ?eli? ta avtomobil imeti ?e za naprej, ga bo potrebno nekoliko podrobneje pregledati, tudi izmeriti kompresijo in, ko bo? ?e to po?el (?e bo?), bo zelo enostavno zamenjati tudi podlo?ke. Pa zelo priporo?ljivo bi bilo o?istiti EGR ventil, ker ta lahko povzro?a sr....
?elim ti sre?en razplet.
glej, sem prosil za nasvet preden sem ?el mehaniku...da sli?im ?e kaj pametnega iz kak?nih drugih (izku?enih) ust, nato mi je mehanik povedal in potrdil, kaj je bilo narobe in v ?em je problem...v mojem primeru mi je olje pil avto zaradi turbine...ker je le ta bila pokvarjena->sedaj je fu?(potrdilo njegovo izjavo)... nikakor pa ne delam s svojo glavo, saj v tem primeru ne bi obiskal nobenega mehanika in bi zadevo re?eval kar sam...
podlo?ke...bom menjal ?e bo avto olje pil ?e po zamenjavi turbine, v nasprotnem primeru jih ne bom...
Si pomislil da olje ki je v motorju motroju ne pa?e ?
o tem ?e nisem razmi?ljal, saj je bila za pitje olja kriva turbina...
torej, sedaj sem ugotovil kje je bila te?ava in kaj je bilo narobe...za pitje olja in kajenje avta je bila kriva turbina, ne pa podlo?ke!!!
Sirius, takoj ko sem zvedel kje je te?ava sem to tudi napisal, torej od takrat naprej ne rabim ve? nasvetov, saj je vzrok znan...nasvete sem rabil preden sem bil seznanjen s pokvarjeno turbino...sem pa vsem zelo hvale?en za nasvete!
Dobro, ?e je vedel da mu mal olja pije ni tak problem. drugo je ?e neka stvar crkne, pa se jo ne zamenja oz. popravi tako kot se zagre, ampak se neki zakamuflira. To je bolj sporno. To da pije olje, boh pomagaj. Vsak avto ?ez ?as pije olje, eni ve? drugi manj..
pa ja ne bo? rekel, da je normalno da avto popije dobre pol litra olja na 1000km...???
tud ?ez ?as ni normalno!!! vsaj za mene ne! pa ?e spije toliko olja poj je 100% nekaj narobe!
bom poro?al kako bo, ko bom zamenjal turbino...?e pa bo ?e tako po?re?en, pa je nekaj narobe...
Razumel sem,ne skrbi.Ti nisi razumel,da je ?la turbina zaradi podlo?k.Tipu pred tabo je ziher kar nekaj ?asa
?rlo olje in naposled mu je riknila turbina.?ele potem je zadevo krpal? -?eprav ne vem,kaj se tam da krpati in se vozila re?il.
To,da bo? dokazoval,da je bila skrita napaka razumem,da pa bi dokazoval,da so krive podlo?ke ,pa bolj te?ko,oziroma nikakor.
od kod pa tebi, da je turbina ?la zaradi podlo?k??? saj pravim, ?e so krive podlo?ke bo olje pil tudi, ko bom zamenjal turbino...?e bo ?e vedno pil olje->bom zamenjal podlo?ke...?ele takrat bom lahko rekel, JA-> podlo?ke so krive...?e olja ne bo ve? pil ?e ga pa ?e vedno bo, potem problem iskati drugje...
tukaj gre zato, da je tip DOBRO vedel, da mu pije olje...in DOBRO je vedel, da je problem v turbini...
Glede pitja olja (bakrene podlo?ke) so ?e poizku?ali dokazovati,da je serijska napaka, a brezuspe?no.
Upam,da bo tebi uspelo-ker to je glavni razlog,da ti je ?la turbina.
Mislim,da se je tip pred tabo hotel re?it avta,ker ni vedel,kaj je vzrok za pitje olja.
In servisi najbr? tudi ne.In potem je pri?el do sklepa,da je najbolje se takega avta re?it.
Moje razmi?ljanje in ni nujno,da je res.
glej nisi ravno razumel...na turbini se vidi, da je bila nestrokovno "popravljena" oz. sploh ni bila odpravljena napaka na njej, bila je narejena skupaj toliko, da je pa? delala...na to me je opozoril mehanik, saj na podlagi njegovega mnenja je bilo to ugotovljeno, ne na podlagi mojega!
zato mi je tudi on sam predlagal, da je mogo?e dobro premisliti o tem, da bi zahteval denar nazaj, vsaj za popravilo le te...saj na podlagi njegovega strokovnega mnenja in videnega...
?e zakoni:
Skrite napake
462. ?len
(1) ?e se potem, ko je kupec prevzel stvar, poka?e, da ima stvar kak?no napako, ki je z obi?ajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogo?e opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, ?teto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.
(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se poka?ejo potem, ko mine ?est mesecev, odkar je bila stvar izro?ena, razen ?e je bil v pogodbi dolo?en dalj?i rok.
Obvestilo o napaki
464. ?len
(1) Kupec mora v obvestilu o napaki stvari natan?neje opisati napako in povabiti prodajalca, da stvar pregleda.
(2) ?e je obvestilo o napaki, ki ga je kupec pravo?asno poslal prodajalcu s priporo?enim pismom, telegramom ali na kak?en drug zanesljiv na?in, prispelo z zamudo ali ?e ga prodajalec sploh ni dobil, se vendarle ?teje, da je kupec izpolnil svojo obveznost in prodajalca obvestil.
------------------
In moje mo?nosti:
------------------
Pravice kupca
468. ?len
(1) Kupec, ki je o napaki pravo?asno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:
1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izro?i drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
2. zahteva zni?anje kupnine;
3. odstopi od pogodbe.
(2) V vsakem izmed teh primerov ima kupec pravico zahtevati povrnitev ?kode.
(3) Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec kupcu tudi za ?kodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splo?nih pravilih o od?kodninski odgovornosti.
mislim, da je vse skup enostavno...dokazljivo pa brez problema na podlagi strokovnega mnenja mehanika!
Poskusil bom, saj mislim, da je prodajalec ZELO dobro vedel za napako...
posvet s pravnikom je bil koristen...vsekakor treba poslati dopis... dokazovat ne bo problem, sploh zaradi pitja olja... ker tu se ne more sprenevedat, pa tudi na turbini se ve? kot o?itno vidi, da se je nekdo mo?no trudil, da bi vse skupaj delovalo normalno...
bomo videli, ?e ne bo pa? padla to?ba glede goljufije...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
YavarYe, kolk si ti to ziher???
ker sem sedaj zamenjal injektor in se mi pri?iga lu?ka motorja, ker verjetno ni pravi injektor...seveda to ?e ugotavljamo, peljal na ra?. pa ?al ne poka?e ni?, saj se lu?ka samo pri?ge n kar ugasne, pa ?e to bolj redko...
pa nek ropot se sli?i med 1000 in 1500 obrati, mehanik bolj cilja na dro?nik...jaz pa mislim da bi lahko bil tudi injektor, kolikor sem prebral tu gor...
nato sem klical na mazdo in pravijo, da niso vsi ravno enaki...
tak da pizd.....se nadaljuje
o?itno mi ho?e moja mazda vse ?iv?ke po?rt... bom dal premerit upornost injektorjev in ugotovil kako in kaj...upam pa, da je problem tule...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani