Vglavnem, potrdili so mi na kar sem sumil. Vsi 4 injektorji fu?, obnovljeni leta 2017, septembra, za sabo imajo 17.000km. Malo pa bom naredil kam ne zagemblat denarja :http://www.transmatic.si/
Okej, ko bom dal noter cev, bom preveril tlak, ?e bo premajhen kaj je pametno narediti, ?ipati na nominalni tlak ali manj?ati fi na koncu izpuha, da dobim primernega in potem vgraditi ustrezen reducir nekam na spoj?
Ker se pri Hrvatih vle?e obnova oz. sploh rezultati testa injektorjev ?e ni(v?eraj so jih testirali), sem se odlo?il da pokrpam ?e eno zadevo in sicer prazen izpu?ni lonec kot posledica odstranjenega filtra in katalizatorja pred leti.Pred ?asom sem vas ?e povpra?eval o tej zadevi,ni bilo odgovora, ampak poizkusil bom ?e enkrat. Kako naj ustrezno nadomestim luknjo v ?irokem delu izpuha? Mogo?e je kdo zasledil,bi lahko kdo koga povpra?al, pozna kdo koga, kakega mehanika?
Takrat sva govorila o tem kam si jih po?iljal, moji so bili ?e na poti drugam, na ?alost. Potem pa je res nekaj na tem, Puri? Hrva?ka. Zdaj so na poti dol.
Naj vam povem samo to da je Puri? na Hrva?kem edini avtoriziran za servis Denso tehnologije na na?em koncu, eden je v Italiji, Nem?iji.
Dal pa sem na servis v Lj, dvakrat ?e, v drugo so nekaj klepali skupaj, priponka, pa je nekaj ?asa delal vredu, potem pa spet enako, eden ne dela prav.
no, daj kontakt in poglej ?e se kaj zgodi, ?e se ne, je nekaj z multimetrom narobe, najverjetneja pergorela varovalka v notranjosti, kar je po videnem zelo verjetno.
ker mi je mehanik moral zaradi ?alabajzerko obnovljenih injektorjev podreti slednje ?e enkrat dol, je po?kodoval naslednji rezervni del (povratni vod iz injektorjev-cev) kat.?tev. RF7J13G90.
pred 5 leti sem odstranil DPF filte in katalizator. Ker je znotraj luknja ve?ja, je posledi?no nadtlak turbine manj?i, zato je nastala turboluknja. Odlo?il sem se da bom zavaril noter cev, ampak vpra?anje kako?
Ali enako kot je obstoje?a cev, ali manj?o? Skica v prilogi.
Cev bo po celotni dol?ini enakega premera, kot na sliki.
kodiran klju?, oz po doma?e povedano, dodaten ventil na ?rpalki goriva katera prekine dotok, ?e se ne odkodira. Se da zaobit, da dobi ventil direktno napajanje iz klju?avnice. Tako sem sam uredil pri kombiju..
a tudi vam dela ventilator hitreje v avtomateskem kot v ro?nem na?inu? Npr.; dam na avtomatsko, loputo mi obrne v obraz, piha z dolo?enjo hitrostjo, v trenutku ko dam ro?no se mi zni?a hitrost ventilatorja za cca. 15%.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot sem rekel, enkrat sem ?e zagemblal 900?, ?e bi v prvo dal 900 in ne 700..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani