Jaz mam z g. Majesom neverjetno dobre izkusnje. Ne sam da je profesionalen ampak tudi extremno prijazen in ustrezljiv. Recimo enkrat mi je crknil motorcek za regulacijo visine luci in mi je potekla garancija, on je to zamenjal brezplacno in je dal na svoj avto. Pa se vedno fer je bil. tko da jaz ne vem kaj je blo v tvojem primeru...
Pa se nekaj: a ste kdaj pomislili da je vcasih problem tudi pri vasi komunikaciji, ker z gamo kot pravim imam res odlicne izkusnje....vsakic ko grem vzamejo cas zame. David npr. ma tudi iste izkusnje...
PS: nov avto je nov...najboljsi
lahko ,da ima? ,verjetno ima mo?akar tudi nekaj znanja, pri njem me je najbolj motilo to,da ni hotel prisluhniti ,da je problem drugje in ne v na?inu na?inu vo?nje. kategori?no in vstrajno je zavra?al da bi bila napaka na avtomobilu ( vendar je bila) in zaradi njegovega "znanja" sem avto vozil na servis kjer so mi vsaki? restirali ra?unalnik po ?isto nepotrebnem . v enem tednu po zamenjavi ra?unalnika sem prevozil 2000 km in avto zaenkrat deluje normalno ,celo poraba je manj?a kot pred zamenjavo , tako da so njegove izjave ,da sem vozil avto na kratke razdalje pa? plod njegovega razmi?ljanja in mo?akar se bo pa? moral kar ?e nekaj nau?iti.
avto sem dobil ,dela, napaka ni bila na?in vo?nje ampak je lu?ka DPF utripala zaradi drugega vzroka (baje povi?an nivo olja)kar pa v resnici ni bil,menda so zamenjali ra?unalnik,kot sem dejal imel sem avto pokvarjen 4 mesece ve? ko en mesec skupaj je bil na servisu ,vendar po mnenju MMS je sedaj avto popravljen ",to ,da ga vozi? na servis in ,da si vedno ti kriv za napako z na?inom vo?nje,stro?ke katere si imel ko ga vozi? na jalova popravila ,(zaradi po mojem mnenju neznanja seviserja G.Majesa )pa lahko pozabi? oz si lahko sre?en ,da ti avto dela. ali kot sem ?e dejal na za?etku MAZDA PRVI?,ZADNJI? IN NIKOLI VE?.
Vso to zgodbo sem objavil,da se boste bralci te rubrike la?je odlo?ali pri nakupu avtomobila,verjetno pa bo objavljena v eni izmed avtorevij v kateri pa vas bom seveda obvestil.
mislim da bo napaka kon?no odpravljena (zamenjan je ra?unalnik,kateri je kazal napa?no)saj je petica na testiranju pri MMS od 24.8. in upam da bo 31.8 kon?no delovala,seveda vas obvestim
mislim ,da so se sedaj stvari za?ele obra?ati na bolje ,potem ko mi je gospod iz MMS ponovno ponovil delovanje DPF FILTRA in na?in pravilne vo?nje (to, kar so mi vsaki? povedali na servisu(g.Majes ) da je pri?iganje odvisno od na?ina vo?nje) in je tudi gospod iz MMS od?el na testno vo?njo in"padel" na vo?nji (pri?gala se mu je DPF kot sem mu napovedal jaz po cca 25 km(bil sem mu za sovoznika)) se je mislim kon?no pokazalo,da je napaka drugje in ne v mojem na?inu vo?nje ampak na avtomobilu ,kot sem vedno vstrajno trdil jaz.
Prav tako je pohvalno,da je gospod iz MMS sam pri?el po avtomobil k meni domov in mi pripeljal nadomestno (svoje) vozilo, po drugi strani pa me je verjetno imel dovolj saj sem bil verjetno sedaj ,ko sem bil pri koncu z ?ivci tudi nenormalno te?en ,da so me za?eli jemat resno.
avto je sedaj na sevisu in sedaj kon?no upam v to,da bo petica naposled le za?ela delovati normalno in mogo?e s tem ko bodo na mojem avtu odkrili tovarni?ko napako pomagal tudi komu izmed vas,da mu ne bo treba prepri?evati seviserjev,da vozi normalno in je napaka v avtu in ne v na?inu vo?nje.
avto pa kar naj bo na sevisu ,da bo napaka najdena in odpravljena saj imam spodobno nadomestno ?estico
[Za sebe vem, da po preteku garancije gre ta filter ven, razen ?e res ne bo problemov.
Zvonko, izgleda da ima? res ponedeljkov avto in ti ga nemudoma morajo zamenjati. Filter so ti ?e menjali ali ne? Jaz bi zraven pripeljal novinarje (recimo AvtoMagazin), kjer bi spremljai tvojo zgodbo in jo
seveda objavili. Kontakiraj ?e MMS, kje imajo vodjo tehni?ne slu?be, ki bi se naj tudi spoznal na te zadeve.
Lep pozdrav,
Bojan
hvala za nasvet ,dobil sem ?e mail od uredni?tva ene od avtorevij(katere pa? nebom delal reklame)da bi pri njih objavili to ?torijo, pa bom ?e malo po?akal saj me je sram ,da imam tak avto ,ne ?elim pa ga prodati nekomu ker vem ,da bi ga s tem pa? pahnil v obup. Kontaktiral sem MMS in sicer vodjo tehni?ne slu?be in se dogovoril sa sestanek inobljubil mi je,da bo poiskusil problem razre?iti.
[Torej za tvoje tegobe ni kriv dizel motor, marve? elektronika, oziroma "luknja" v znanju SERVISERJEV, ki bi jo tako radi pripisali tebi in te prepri?ali, da ne zna? voziti.
odkar je bil avto prvi? na sevisu sugeriram serviserju da mogo?e pa le napaka ni na filtru tako kot pravi? tudi ti ampak ,da je mo?na napaka na ra?unalniku ali na ?obah za vbrizgavanje ali napaka na elektroin?talaciji zaradi majhnih tokov (KRMILNI TOKOVI PRI RA?UNALNIKIH SO OKOLI 5 V) in pride do takoimenovanih hladnih spojev ,vendar je vsaki? to kategori?no zavrnjeno z razlago ,da ?e bi imel jaz prav bi ra?unalnik pokazal napako a je po njihovem mnenju ra?unalnik nezmotljiv.
evo, super informacija, ki jo lahko vklju?i? v tvoj dopis...
hvala za nasvet ,tudi jaz sem pridobil informacije ,da so na japonskem zelo hude omejitve glede brzine vo?nje in seveda tudi kazni in je pri njih prakti?no nemogo?e voziti z vi?jimi obrati saj takoj prekora?i? hitrost ( petica ima 6 brzin vendar gre v tretji prestavi pod obrati takoj 130) in bi torej za pravilno delovanje rabil le 3 prestave in s tem porabil cca 11 l dizla na 100 km pa ?e eno slikco kako zgleda lu?ka DPF med vo?njo za tiste ki oklevajo med dizlom in bencinarjem -torej ?IMDLJE STRAN OD DIZLA ,nam nategnjenim pa bog pomagaj
evo, super informacija, ki jo lahko vklju?i? v tvoj dopis...
hvala za nasvet ,tudi jaz sem pridobil informacije ,da so na japonskem zelo hude omejitve glede brzine vo?nje in seveda tudi kazni in je pri njih prakti?no nemogo?e voziti z vi?jimi obrati saj takoj prekora?i? hitrost ( petica ima 6 brzin vendar gre v tretji prestavi pod obrati takoj 130) in bi torej za pravilno delovanje rabil le 3 prestave in s tem porabil cca 11 l dizla na 100 km pa ?e eno slikco kako zgleda lu?ka DPF med vo?njo za tiste ki oklevajo med dizlom in bencinarjem -torej ?IMDLJE STRAN OD DIZLA ,nam nategnjenim pa bog pomagaj prav tako je bilo re?eno na servisu ,da to zahteva evropa in da na japonskem DPF filtra nimajo torej kdo koga farba
dejstvo je da vsaki? ko odpeljem avto na sevis pa do ponovnega pri?iga lu?ke DPF je ?as kraj?i,prej je bilo mir vsaj 6500 km nato pa 2000 km nato 1500 sedaj pa se pri?ge ?e prakti?no po 250 km.
kar se ti?e mojih stro?kov pa ?e jih primerjam z a-cosmosom pri njih je najcenej?a ura po ceniku 9000 sit,
potem je moja ura bistveno ve? saj imam avto za slu?bene potrebe in v podjetju imam vodilno mesto ,bistveno ve? vredna ,s tem ko imam "?kart" avto pa se mi povzro?a neposredno tudi ?koda na tem podro?ju(avto sem kupil za slu?bene potrebe in za vo?njo ,ne pa za vo?njo v servis),v a-cosmosu sem bil ?e najmanj 8 krat in vsaki? izgubim najmanj 3 efektivne ure . Kar pa se ti?e G.Marjana mislim ,da je bil prav on tisti ,kateri mi je dal odgovor,da ne ve kaj sem storil narobe ,ko se mi je pri?gala DPF po 10 kilometrih na avtocesti po odhodu iz sevisa , ne ve ker pa? ni bil zraven v avtu.
Kar pa se odvetnika ti?e bom seveda poiskusil re?iti najprej brez ,?e ne bo druga?e pa bom zaprosil g.Aleksandra ?eferina iz odvetni?ke pisarne ?eferin ,kateri je tudi moj osebni prijatelj ,da prevzame stvar v nadaljni postopek in re?evanje.
Si se ?e odlo?il kako bo? ukrepal? Mislim da je to zelo velika napaka, tovarni?ka na tem avtu in prav ti si ta nesre?ne? ki si ga kupil, ponedeljkov avto....
ker v a-cosmosu kot zgleda niso dorasli napaki ,saj se seveda izgovarjajo,da je to izrecno samo zaradi na?ina vo?nje ,kak?ne pa ne vedo saj niso takrat zraven ko vozim, bo to o?itno moral prevzeti v roke ODVETNIK,seveda pa jim bom pred tem jim naredil seveda ?e malo reklame .
ali mi kdo svetuje kateri sevis je sposoben to napako DPF urediti.
Pelji avto pred servis, pokli?i gasilce naj pridejo pred servis in lepo zakuri pred njihovim servisom avto!! PM, probaj peljat v tujino avto naj ti ga popravijo, pi?i Mazdi v Nem?ijo naredi malo sranja!
verjetno je to najbolj?a ideja,vendar ne vem ?e bo avto vzdr?al vo?njo do servisa ,do tam je namre? kar 40 km kar je za mojo mazdo verjetno preve? ,da bi zdr?ala, ne da bi se pokvarila prilagam sliko nemo?nega avtomobila, oz ?tevca kot dokaz
(te?ko je voziti in slikati ,zato se opro??am za malce nejasno sliko,pa ?e ?ivci so na koncu!!!)
danes sem dobil odgovor od sevisa da je z avtom vse uredu ,res lepo od njih vendar je narobe to ,da mi danes gori lu?ka DPF in ne vem ve? koliko potrpljenja imam sploh ?e. na avtocesti se mi je pri?gala lu?ka in za?ela utripati(kar pomeni posvetuj se s servisom) imam posnet tudi film?ek na katerem je dobro videti izhod avtoceste(da ne bo spet razlaha ,da je bila po?asna vo?nja in na kratko razdaljo) KAJ MI JE ?E STORITI AVTO ZA A-COSMOS DELUJE NORMALNOOOO!
Predlagam, da za?ne? z pismenimi zahtevki za odpravo napake. Ne prerekaj se s serviserji, ker bodo oni prej na?li napako pri tebi (kot si napisal so ?e), kot pa na "brezhibnem" avtomobilu.
?e me spomin ne vara, je od takrat ko se je za?ela ?e poteklo 45 dni in je mogo?e ?e ?as, da zahteva? zamenjavo izdelka (to mo?nost je treba ?e preveriti).
hvala SIRIUS za nasvete
preteklo je ?e ve? kot 45 dni ,saj je bil avto odpeljan z avtovleko ?e 21 maja pri 6400 km
Tudi sam ti predlagam takoj?njo pisno reklamacija na MMS.... tako kot sta ti predlagala Vuk in Labi.... po zakonu so ti dol?ni nov avto v garanciji v kolikor ne morejo odpravit napak na njemu nemudoma zamenjat z istim avtom....
JAz na tvojem mestu nebi ?akal na odgovor, ampak se odpravil do odvetnika in napisal reklamacijo...
LP daVid
hvala za nasvet, to bom vsekakor storil ,vendar bom prej po?akal na njihov pismeni odgovor s servisa saj ga ?e vedno ?akam,hvala tudi vsem za nasvete in vpra?anja katere mi po?iljate na zasebni mail
sramotno je ?e to da dobi? nadomestni avto (mazdo 3) za katero v eni uri ni mogo?e najti(na servisu )originalnega prometnega dovoljenja in ti potem dajo dve ?rni komaj razvidni fotokopiji vendar je zopet za nih to ?isto normalno, kot sem ?e dejal pismeni odgovor bom objavil takoj ko ga dobim
seveda sem jih vpra?al,zato sem ?elel tudi to napismeno ,niso mi znali odgovoriti kaj sem storil narobe ko sem avto odpeljal s sevisa in se mi je po 10 km lu?ka na avtocesti ponovno pri?gala in sem seveda dobil odgovor ,da serviser ne ve ker se pa? ni peljal poleg in da da je NORMALNO , da se lu?ka pri?ge ?e ?e avto pelje? v avtopralnico in ga tam parkrat premakne? preden pride? na vrsto. POZIV VSEM TISTIM KI KUPUJEJO MAZDO 5 ne kupujte avta ?e ga boste imeli za doma?o uporabo brez serviserja za sovoznika ,ker pa? ne boste vedeli kaj ste storili narobe tako kot jaz.V mojem 21 letnem vozni?kem sta?u sem naredil preko 800 000 km kar pa pri mazdi5 katero sem naredil v ?tiih mesecih 14000 km ni dovolj . Zato prosim ?a va?a mnenja in nasvete
danes po ?tirih dneh sem dobil avto iz servisa baje je popravljen, razlaga je bil ,da je to zaradi na?ina vo?nje, o?itno pa? ne znam voziti (saj sem v ?tirih mesecih naredil samo 14.000 km) seveda pa sem ?elel to imeti tudi na papirju zato se javim takoj ko to dobim pismeno ali pa prej ?e mi lu?ka spet zagori.
Kaj pa pri MMS pravijo? Glej, ?e gre za stvarno napako in glede na izku?nje drugod po Evropi je ?as, da zahteva? menjavo avtomobila, ker kot ka?e napake ne znajo odpraviti.
Zakon je na tvoji strani in prepri?an sem, da pri uvozniku ne bodo ?li tako dale?, da bi se bilo potrebno preko sodi??a pogovarjat.
Dr?im pesti, da se bo zadeva v tvoje zadovoljstvo uredila.
To bi lahko rekli vsi ljudje za vse znamke avtomobilov! Hitro si obupal in vrgel pu?ko v koruzo, pa ?e avto ima? v garanciji.... ?eprav je to tvoja odlo?itev meni tak vseeno, vendar vedi da ni? ni popolno tako tudi ti nisi, in brezhibno!
to da je avto v garanciji je res toda avto nisem kupil zato ,da ga bom vozil na servisna popravila ampak za vo?njo, vsako garancijsko popravilo pa je slaba reklama za mazdo, kar pa se ti?e popravila v mojem primeru zame to ni popravilo ?e se ista napaka ponavlja ampak ma?enje do naslednji? !
na zalost se ji je danes spet "utrgalo" in lu?ka DPF je po 14 dneh in po prevo?enih cca 1000 km od zadnjega v?iga ponovno zasvetila in kljub vo?nji z 4000 obrati in porabo med 11 in 15 litr ni ugasnila niti po 40 kilometrih vo?nje celo ve? avtu se je utrgalo ko sem se ustavil in je bil avto v prostem teku je avto za?el sam spreminjati obrate iz 1500 na 3000 obratov in to sam saj v avtu ni bilo nikogar vse to imam lepo posneto ?e koga zanima mu lahko to po?ljem fotodokumentirano za konec:MAZDA PRVI? ZADNJI? IN NIKOLI VE?
Re?im vo?nja zadnjih 2000 km je bila bli?je nasvetu serviseja 2200-3000, pred pri?igom lu?ke pa 9000 km pri 1500-2500 vrt/min.
LP Marko
verjetno si imel isti problem vendar pa kot sam ve? vo?nja pri vi?jih obratih ni prijetna niti poraba ni majhna
saj je takoj zraste na 8 litrov,zanima me tudi ali imate tudi ostalih vozniki ve?jo dejansko porabo za cca 1 liter kot vam jo poka?e ra?unalnik (ra?unalnik resetiram ob vsakem to?enju goriva zaradi sprotne kontrole porabe)
sei bi jst ?e kei dodov sam bom biv raje tiho,da ne bo bilo kake zamere s strani osebja na servisu :mi pijemoo:
kar se servisa ti?e so mi danes popoldne sporo?ili da je avto popravljen in sem ga pa? prevzel v servisu in mislim oziroma upam da je sedaj hvala bogu popravljen
Smejem se in crkavam od smeha, pomoje ti tud pokrova motorja niso odprli.
)
kaj so delali in kaj delajo ne vem saj je danes petek (avto je tam od ponedeljka), v servisu imajo mojo tel.?tevilko in dogovorjeno je ,da me pokli?ejo ko bodo sigurni,da je avto popravljen- do danes ni?
Tudi, ?e je na njem tovarni?ka napaka?????........
Poglej, sedaj me bo kak moderator spet okrcal, vendar kljub temu, ?e ne bo menjave filtra lahko poskusi? z aditivom iz grupe 007 za nafto, ki zaznavno zamnj?uje dimljenje, se pravi, da omogo?a bolj?e izgorevanje z manj saj, pove?uje cetansko ?tevilo in ?e in ?e.... Mogo?e si naletel na nekvalitetno gorivo, ki povzro?a ve?ji dotok saj, kot jih je filter sposoben o?istiti.
Zgolj predlog za morebitno re?itev klica v sili....
?al moram tudi to mo?nost da je bilo gorivo nekvalitetno izklju?iti,tudi jaz sem pomislil na to mo?nost in sem na PETROLOVI ?rpalki reklamiral gorivo (tankam samo na njihovih ?rpalkah) in po odvzetem vzorcu goriva s istega to?ilnega mesta s katerega sem imel gorivo v rezervoarju, sem dobil odgovor da je gorivo ustrezno in ,da ni imel nih?e drugi te?av z gorivom.(en vzorec imam doma v originalni embala?i)
Na servisu so pa? resetirali in pa ponovno nastavili ra?unalnik,mislim pa da vzroka napake niso odpravili
napaka je po mojem mnenju v napa?nem izgorevanju saj je tudi poraba za cca 1 l kot jo poka?e ra?unalnik,verjetno bodo zamenjali DPF filter
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
lahko ,da ima? ,verjetno ima mo?akar tudi nekaj znanja, pri njem me je najbolj motilo to,da ni hotel prisluhniti ,da je problem drugje in ne v na?inu na?inu vo?nje. kategori?no in vstrajno je zavra?al da bi bila napaka na avtomobilu ( vendar je bila) in zaradi njegovega "znanja" sem avto vozil na servis kjer so mi vsaki? restirali ra?unalnik po ?isto nepotrebnem . v enem tednu po zamenjavi ra?unalnika sem prevozil 2000 km in avto zaenkrat deluje normalno ,celo poraba je manj?a kot pred zamenjavo , tako da so njegove izjave ,da sem vozil avto na kratke razdalje pa? plod njegovega razmi?ljanja in mo?akar se bo pa? moral kar ?e nekaj nau?iti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani