A to na uradnem servisu re?em nej mi enomasnega vgradijo pa pol pravo sklopko al kako to gre? Al morm sam ?arat pa iskat vztrajnike, ki bi pasal in potem ?e sklopko, ki bo pasala?
lp
Po mojih informacijah, za mazdo6 trenutno ?e ne obstaja enomasni kit. Bo treba ?e malo po?akat
Slaba stvar enomasnega je potem bla?enje sunkov pri speljevanju, sicer jih obla?i lamela, vendar ne tako kot "dual-mass flywheel", ravno zaradi tega so za?eli prakticirati le-te in iz piz*e naredili kozolc.
Biu pri mehaniku, ki obnavlja in popravlja A/C in je rekel da je kompresor ok, ker ?e nebi bil, tut pol k vklopi nebi normalno delal (vklopil in izklopil). K enkrat klima za?ne delat dela super, samo ?tart je problem....
imam problem s klimatsko napravo. Sem uporabil iskanje in nisem na?el n?, kar bi mi pomagalo. Problem je slede?i; ko vklopim A/C se mi ne vklopi takoj, se pravi se vklopi v?asik po 5min vo?nje, v?asih pa po 20min, v?asih pa takoj. Ko za?ne enkrat delovati (se kompresor vklopi), potem hladi normalno in se tudi kompresor normalno obna?a (vklju?i in izklju?i). A/C je bila pred mesecem dni na novo nafilana, o?i??ena ter pregledana, vse BP.
Avto je m6 120cd l.2002
Prosim za info kaj storiti.
P.s. ali ima mogo?e to kaj veze z webastom, ker meni se ?e vedno vklaplja, ?eprav je zunaj 30 stopinj.
baje da je vztrajnik, stane pa cca. 1000? na cosmosu, jst pa sm mal pobrskal po netu in na?el na ebayu komplet s sklopko valeo za 700? + 50? po?tnina, pri nas pride pa cca. 800? komplet.
Glede vztrajnika mi je mehanik svetoval tako, da naj pustim kot je dokler nebo za?elo zelo tresti in butat.
kaj pa pri speljevanju? Tudi trese? Probaj speljati brez dodanega plina pa bo? videl.
Druga?e ko sem jst objavil temo z enakim problemom so mi odgovorili da je vztrajnik hin, tresenje sem obla?il z menjavo vseh rok in kon?nikov, vendar vseeno potrese v drugi prestavi (zaviranje z motorjem), tako sem se odlo?il da bom probal iz preventive zamenjati spodnji nosilec oz. stabilizator motorja. Ko bom to storil bom poro?al.
V?eraj namastil pa ni ni? bolj?e. Po natan?nem pregledu na dvigalu za optiko se je ugotovilo da poka v volanski letvi, zra?nosti pa ni nobene, tako da optika se je nastavila glede letve pa "ne diraj lava dok spava". Zanimivo pa je da za?ne pokati k je avto zagret, danes zjutraj, ko je bilo mrzlo, niti enkrat ni po?ilo. Ka?e da je servo olje ze bolj bogo, ko se segreje za?ne pokat, sicer pa barva deluje ?e kr uredu smrdi pa po za?ganem. Bom zamenju olje in poro?al.
Prej ?e poglej, ?e je feder lepo v le?i??u amortizerja in zgoraj v ?alci. Zna se naredit, da ko si ga "probaval" ti je na ovinku sko?il feder vn in s tem se je vi?ina avta spremenila in posledi?no tudi optika nakar ti stoji volan postrani in avto vle?e v eno stran. Ni nujno da ti ga ful vr?e vn, dost je sam da pade iz le?i??a (zgoraj so ponavadi plasti?ni k se znucajo)... hkrati preveri ?e kak feder ni odlomlen. Ponavadi ?kripajo, cvilijo fedri, pri mazdi6 pa zna tudi prva kriva roka.
Kolkor vem kon?niki in stabilizator ?tangice ne ?kripajo ampak tou?ejo, ropotajo. ?e informacija ni na mestu, se opravi?ujem.
Naj bi pomagalo samo premik volana not in ven, ter gor in dol. Najprej to poskusi, in ?e ne bo delovalo pa po tem pdfju na novo namazat.
Premikanje volana sm probu, delovalo je za cca.10km (ve?krat napisano na angle?kem forumu, dokon?no se re?i z novim mazanjem z "super grease"), tak da zdej grem kar naprej po PDFju. Zanima me samo katero mast naj uporabim.... Vsi predlogi dobrodo?li.
Pozdravljeni, ker nimam pravic odpiranja novih temj v DIY forumu, sem se odlo?il da ga postam sem, ker mislim da 3/4 mazd poka v volanu.
Skratka ker sem pri svoji mazdi menjal vse roke, kon?nike,.....blablabla ter ker je nako pokanje ?e ostalo sem se odlo?il malo poguglati in na?el naslednje (danes bom sam sprobal):
Tako, obnovljen kolektor, zamenjani le?aji, vse stestirano (sklopka, regler, diodna plo??a) in hitro narejeno (2 uri). Monta?a samega alternatorja mi je pa vzela cca. 2uri ?asa. Cena obnove je zna?ala 80?.
Peljem ga v litijo, avtoelektrika dobravec, kako bo pa obnovljen pa poro?am ko ga zmontiram nazaj na avto in zmerim. Morm pa povedat da so po telefonu zelo korektni in prijazni ter pripravljeni pomagati, saj mi ga bodo zelo hitro porihtali.
Situacija je taka, v?eraj sem odstranil alternator z avta (adijo pamet kok dela, sm mogu skor cel prvi konc odstrant pa ?e to sm ga komaj vn dubu), danes sem ga pa rastavil in na?alost ugotovil da je hin kolektor na rotorju, tako da gre jutri na obnovo (nevem ?e lahko napi?em kam) in bo tudi jutri gotov.
situacija je taka, vode v filtru ne znam spustiti in mislim da jo ni notri (se strinjam z prej?njim postom), premeril sem aku v mirovanju in ima 12v, pri v?ganem avtu brez lu?i je napetost 11.8v, z lu?mi pa 11.6v. Med delovanjem motorja sem tudi snel + klemo iz aku in je avto nemudoma ugasnil.
Opazil pa sem tudi da se pri kontaktu pri?ge ABS lu?ka, nato ugasne, med "verglanjem" zaganjanjem se pa lu?ka ponovno pri?ge in ko avto zalaufa zopet ugasne.
Ostale lu?ke (prvi post) ugasnejo pri cca.900-1000rpm.
Sumim da je v okvari "regler" regulator napetosti. Prosil bi ?e mi lahko kdo pove kako ga je najla?je zamenjati (sneti cel altenator,....) skratka postopek kako ga zamenjati in kako ugotoviti kateri regulator je pravi (bosch, valeo, hitachi,....) alternatorju se samo vidi oznaka da je alternator od mitcubishija co.
aha, se pravi posveti ob kontaktu. Men pa sveti skos, dokler mu ne dodam plina. Po temu sode? ti dve opozorilni lu?ki naj nebi bile povezane; ena za vodo v filtru, druga za aku.
Je mozno da se mi obe napaki pojavijo hkrati? se pravi in voda v filtru in fu? krta?ke oz. regler.
Mi kdo zna povedati kje dobiti, v primiru ?e je fu?, regler za alternator in kak?na je pribli?no cena?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha, kje se pa nahaja stikalo in kako ga preveriti ?e je res hin? A je za menjavo potrebno izprazniti sistem?
Lp T
Povezava za deljenje
Deli na druge strani