Ok... prevo?enih imam nekaj ?ez 100k km in bo po?asi treba za?et mislit o velikem servisu. Ker Mazdinih servisov ne poznam kaj dosti, me zanima kje blizu koro?ke se nahaja kak dober mehanik, ki bo to zdilal za neko razumno ceno?
Vem da so mazdini servisi dragi ko hudi? (po povpra?evanju 1100-1250?) in me zanima ali se spla?a to zadevo po?timat tudi pri kakem doma?em mehaniku? Al je mazda res tako kompleksna da tega ni za reskirat?
Rad bi menjal tudi komplet diske in pakne (mi pri zaviranju nad 160km/h trese), naredil optiko itd... v glavnem ko pride avto s servisa ima da je mir in je po?timan kot je treba...
Pozna kdo kak?no dobro spletno trgovino z mazda deli?... da si malo izra?unam koiko me pride goli material.
BTW: ?e tema ?e obstaja, bi prosil za prestavitev posta... iskalnik ?al ne najde ni? meni uporabnega
?ivjo!
?e ?e ni prepozno, v Avstriji stane velik servis 640? z vsemi originalnimi deli + MES garancija! PREVERJENO!!!
pa svoje olje lohk zravn prnese? in je ?e cenej!
lohk ti skeniram ra?un, ?e ne verjame? (oz. ?e kdo ne verjame)
se prav: vsi jermeni, natezovalci, filtri, olje...skratka vse po normativih za velik servis!
?e te zanima servis v AUT, mi pi? na prvat, da ne bo kdo s5 komentiru, da delamo nekateri reklamo za Avstrijce!!
To je pestilo tudi mojo biv?o ?estico in je bil res problem v odtoku za klimo. Ker so servisirali v garanciji ?al ne vem kaj so naredili, da je bilo pol OK.
ista zadeva pri men, ksno leto nazaj, zama?en odtok za vodo!!!!!!
p.s. ni nujno, da od zunaj na vidi? iglic in...mor? vodo vlit skozi in vidi?, ?e odteka!pobaj!druzga ne more (skoraj) bit! al pa res odtok od klime!
mah nism preve? ljubitelj Fordov ampak vseeno hvala imam carismo 1.8 GDI 125 hp
pa je kr len na za?etku ko ga stisne? in mislim da je 6ka 1.8 120hp tud. Sem pa imel prilo?nost pelat 6ko CD136 pa sm kr sko?u od navdu?enja zato se nagibam k dieslu
Ja sm se tud pogovarju s starim ?vercerjem in mi je tud reku da ni panike zdej diesla furat na kratke razdalje, ker to nima ve? legendarne Bosch pumpe in da to ne crkuje ve? kr tko...
mika me, da se pridru?im Mazda floti in sicer nameravam kupiti Mazda6 Sport Combi CD120 TE.
Do sedaj sem imel Hondo in Mitsubishija in odtajam zvest Japon?kom...
Zanima me kaj morm pazit ko kopujem ta(k) avto...je bolje kupiti diesla ali bencinarja (zelo blizu do vsakdanjega kruha cca 2km)...kaj pomenijo CE oz. TE oznake (ok vem da je to oprema )
No tok zaenkrat pa hvala za odgovore
?ivjo!
v primeru, da se odlo?i? za diesel-a, potem prvo poglej pod blatnikom, na levi strani spodaj (na za??itni plastiki koloteka) da ni slu?ajno kak?nega oljnega made?a! Mazde imajo namre? za prednjim odbija?em na levi strani vgrajen intercooler, ki pa dokaj rad pu??a!! Preglej zadnje robe na blatniikih, da ni ksnih mehur?kov - rjre, drugace pa z motorjem, ?e je servisiran naj nebi blo probleemov. Jz imam dizla, pa se veliko vozim na kratke razdalje pa ni neke stra?ne porabe!!tam 7 litrov mestna vo?nja, tk, da ni? bat!
Jaz imam svojo ?estico CD120, ?e peto leto, pa skoraj nobenih problemov!kaksn ventil?ek pozimi zna mal zatajit tu in tam drugas?e pa ni? stra?nega!pa imam 290.000 km!
moje mnenje!kupi dizla, ?e je servisiran pa zdravi robovi vrat ter blatnikov!
Glede na to da imajo M6,M3,CX vse ZAJLO za prestave(prenos od prestavne do menjalnika) in ne ?TANGE kot modeli DO M6,M3,...
Tako da nosilci motorja ne morejo vplivat na prestave, tudi ?e so vsi gotovi do amena.
Tako da malo te?ko verjemem v to, ?e bi bil problem ?e v 1. in 3. prestavi bi blo to ?e mo?no, ker pa je samo v 5. pa ne more bit drugega kot sinhron, in guess what ni prvi in ni edini.
Ja potem takem, tudi z ro?ico ne more? prepre?it (?e jo dr?i?), da ga ne bi vrglo iz brzine!! a je tak? :ne vem:
Nova je pa menda 600? (vsaj za tanovo sestico) ... vsaj tako so mi rekli na servisu... ko so mi jo menjali... tako,d a ce je cena rabljene 150-200?, je to se kar OK cena ...
aja!? ful draga zadeva! torej rabljena al pa zavarovalnica!
Jermen dol vzet na dizlu NI samo par minut dela, zato ker mora? na desni pri koloteku plastiko stran pobrat, da laho sprosti? ?ponar mikro jermena, da je treba kolo dol in avto dvignit verjetno ni treba posebej razlagat.
Ja no pa 15 min.
p.s kje bi dobil poceni za mazdo 6, zadnjo desno zunanjo lu??za rabljene ho?ejo po 150-200eur!!
ps. kaj pa te stane, da vr?e? jermen dol pa izklju?i? ?e to mo?nost? glede na tvoje izku?nje pa ja ve?, da je vsega skup 10 min.dela !? a ne?
sicer pa tle na foromu smo zato, da si delimo izku?nje pa mnenja glede na?ih prevoznih sredstev a ne, ne pa neko te?enje bv..kdo bo imel prav! jaz sem tudi samo amater, ?e posebej glede na tebe in tvoje izku?nje, malo nekaj pa tudi po?raufam tej pa tej.
Lej majstr ne pametuj, 31 let ?raufam, tako da lepo prosim, da se umiri? za?ne? namesto ! (klicajev) uporabljat . (piko) in ? (vpra?aj) in velike za?etnice, pa ?e ?e samo po eno kos teh lo?il. Bo ?lo ?
Jemem je pa 21 ?, ?e je to tak problem, ?ponarju pa sem zamenjal samo le?aj za 5?, zdej se pa pojej.
ej lej, glede na to, da ?e ?raufa? ve? kot 30 let si sigurno ?e profi in o tem mislim, da nih?e ne dvomi , ampak ne me "furat" ,da lejko pri nas naredi? na uradnem servisu velik servis z jermeni, pa itak vemo kaj vse spada zravn, + olje z vsemi filtri, za po tvojem 600??povej mi servis pa gremo verjetn vsi mazda?i tja,ajde!na dan z reklamo,v mislih imam diesla, ?e samo olje je skoraj 100? (Dexelia)!
ps pa ?e ?e sam ?raufa?, sam sebi ne more? dati doma v gara?i MES garancijo! a ne???
Da, tako je, menjali so tudi ta jermen. Pa je tak?en zvok problem ali je to normalno in se moram s tem sprijazniti? Sicer zvok potihne po kak?ne pol minute in nato vse te?e normalno.
Vse skupaj 233?, avto sem samo pripeljal in odpeljal, sam nisem naredu ni?.
ja na bencinarju! pa za dizla?a?pa na katermu servisu so ti menjal?pa dodaj npr. k velikemu servisu se jermene pa napenjalce, pumpa, delo in si na jur?ku!a ne?
Imam Mazdo 6 diesel 120. Pravkar sem izvedel servis na 120.000 km, kjer so, med drugim, zamenjali tudi zobati jermen. Od tedaj mi iz motorja pri vsakem v?igu avtomobila prihaja ?udno bren?anje, ki po minuti preneha. Na servisu pravijo, da gre za samonastavljanje jermena in da je to OK. Zanima me ?e ima kdo podoben "problem" oziroma kak?no je va?e mnenje na to temo.
glede na to, da si delal veliki servis, so ti sigurno menjali tudi jermen altenatorja in ti skoraj sigurno se sli?i napenjalec jermena (altenatorja)!!!!
Ne me narobe razumet, ni? ni narobe z nova?enjem, vendar najprej bi ?elel vedeti zakaj bi hodili tja? Nisem ?e sli?al kake pohvale razen tvoje....?
Torej, kaj si kot mazda?i lahko nadejamo na servisu Robinson? Ali kot re?emo ' added value...'?
Ksn nick pa tej imam, ?e ne slovenski??
Ne me narobe razumet, ne delam reklame za Avstrijske servise, ampak kar se mojih izku?enj ti?e pa tudi od mojih znancev, so servisi z deli v Avstriji res ob?utno cenej kot pri nas,z original deli.
Mimogrede sem dale? od Robinsona v Avstriji in tam na servisu ?e nisem bil, pa vseeno vozim mazdo v Avstrijo na nek drugi servis servisirat. Bi pa raje itak na na?e servise hodil, ?e nebi bli tolk prekleto dragi!.
npr. velik servis pri nas predra?un 1200? na Mazdi 6 diesel, v Avstriji 590? komplet z delom in MES vred tko da...je za razmislit. :ne vem:
Nimam avta doma, pa bi rad naro?il ta kratko, pa me zanima ali M5 ali M6 navoj? Obstajajo sicer tudi take z M5/M6 adapterjem samo bi rad kar direktno vzel.
A kdo ve, ali pa lahko pogleda z matico? Po moje je M5
Tako, sem sve?e(ajde, ca. teden dni) pe?eni in seveda ponosni lastnik Mazde 5, bencinar 1.8 ...ker nisem ravno najbolj ve?? na podro?ju mehanike si bom kljub predhodni uporabi search funkcije in nekajurnem branju drznil vpra?ati izku?ene foruma?e za nasvet glede servisa rabljene Mazde.
Mazda 5
letnik 2005
113000 km
bencinar
Za diske sem ?e sam ugotovil, da so bolj bogi (trese volan pri zaviranju), olje, filter in sve?ke ...toliko ?e bi vedel. Veriga se verjetno ne menja? Pri prej?njem (ni bila Mazda) mi je pri 160.000 km ?e pri?ela ropotati veriga, pa sem posledi?no tudi glede tega malo paranoi?en. Kaj pa ostalo? Pri v?igu v?asih malce nagaja in je potrebno dodati na plin (kar mi sploh ni v?e?), tudi pri uga?anju jo v?asih malo strese... ostalo je videti oz. se "ob?uti" zaenkrat OK.
Forum sem bral, ampak glede M5 bencinarjev nisem izsledil neke izdatne informacije glede ve?jega servisa (upam, da me ne boste zdaj sklapirali ) pa bi vse, kot ?e prej omenjeno prosil za nasvet kaj vse bi vi menjali preventivno ali pa zgolja zaradi notranjega miru ?e bi sami kupili to?no tak?en avto?
Pa tudi za priporo?ilo kak?nega izku?enega in zanesljivega mehanika Mazd (v okolici Ptuja oz. Maribora) bi bil zelo vesel.
Kakorkoli ?e, za vsak nasvet bom zelo vesel ?e sem pa koga (verjetno s 100x ponovljeno tematiko) razjezil pa se mu seveda opravi?ujem.
V kolikor se pa potepate v okolici Ptuja pa se za nasvet z veseljem oddol?im... w.a. pivo, dve ali tri!
lp Dejan
ti samo tankaj in u?ivaj v vo?nji kot je ?e omenjeno, tisto kar mora? za servis opravit pa le reskiraj.
aja, pa na va?em koncu se ti menda ful spla?a na servis v Avstrijo it, k Mazda Robinson.
O?itno se na touranu odlimala ali od?raufala ?ipa na zadnjih sede?ih na sovoznikovi strani. Sli?i se kako motor?ek vrti,samo vrti v prazno in kasneje ?ipa po?asi zleze dol do nosilca in se kasneje lepo zapre ko ja pa? zapre?.
Bi mi to kdo znal u?timati saj ?e bom dol jemal notranjo oblogo z vrat jo verjetno ne bom znal u?timat saj nimam pravega orodja...?e manj pa pojma da ne bom ?e kaj bolj zjebal
Hvala za odgovore in nasvete
na Mazdah se to ne dogaja tko da probaj na Wv forumu!
A mi kdo zna povedat kako odzra?im sklopko. Dogaja se mi da pedal ostane v spodnji legi Ob?utek imam da je nekako gumjast.Nimam pa problema s tresenjem ustrajnika ali speljevanjem.
HVALA.
jaz sem odzra?il direktno na cilindru, na vijaku za pritrditev "lajtenge"!
Saj jo moras imeti v avtu...tudi, ce nimas rezervne gume ...
Poglej zadaj desno pod stranskim predalom... ce odpres in snames stranska vratica, se dvigne se dno.. in spodaj je dvigalka ... Vsaj tako je pri moji...tudi 2008, in ima woofer pod dnom tam, kjer pride rezervno kolo in kit za flikanje ter elektricno pumpo ...
ja v ?estici vsaj, je pa dvigalka kar dobr skrita! tudi jaz je nisem na?el tko da sem drugo nabavil, ?ele po letu in pol kar sem imel avto sem jo na?el!
prosim za pomo?/nasvet - mazda 6 diesl 100kw, l 2003, 180ooo km
Pred letom dni sem bil malomaren in nisem preverjal olja v motorja - posledica fu? turbina. Kupil obnovljeno vmes naredil 15ooo km in do danes dvakrat dolil olje.
zadnje mesece sem opazil da mi mogo?e malo bolj dimi, vendar ni? dramati?nega
10 dni nazaj pa sem je parkiral v klancu z nosom navzdol, ko sem jo zjutraj pri?gal je naredil pravo dimno zaveso, po preveritvi je bilo olje malo pod minimumom, zato sem ?el do kolega ki mi je zamenjal olje in filter in zadeva je ok oz. "normalno" dimi se pravi ko je hladna in ko pohodim gas.
4 dni nazaj pa se peljempo mestu in ko se ustvim na semaforju dam v ler in za?ne klenkat v motorju zraven pa izgubi nekaj mo?i. se peljem naprej in ko pove?am obrate klenkanja ni ve? sli?at. Potem vajo ponovim ?ez nekaj ur in spet isto. Zadnja 2 dni se te?ava ne pojavlja ve?.
Ima kdo idejo kaj bi lahko bilo? Panika?
hvala za pomo?
kar je napisal BOSS je povsem res in prvo to preveri, da ne bo kasneje...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e ?e ni prepozno, v Avstriji stane velik servis 640? z vsemi originalnimi deli + MES garancija! PREVERJENO!!!
pa svoje olje lohk zravn prnese? in je ?e cenej!
lohk ti skeniram ra?un, ?e ne verjame? (oz. ?e kdo ne verjame)
se prav: vsi jermeni, natezovalci, filtri, olje...skratka vse po normativih za velik servis!
?e te zanima servis v AUT, mi pi? na prvat, da ne bo kdo s5 komentiru, da delamo nekateri reklamo za Avstrijce!!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani