Skoči na vsebino
problem z mazdo 5
Napisano

nad porabo,se ne prito?ujem je pa? cca 7-8 l te?ko manj, ampak kvaliteta avta 0000000,en teden bom pa? imel pokvarjen avto domaaaaaaaaaaaa

 

.... samo da se nisi zmenil za nadomestni avto.... meni je poleti zjutraj nekaj "cukala", pa sem ji jo pustil na servisu in zahteval nadomestni avto... druga?e pa bi takoj poklical na MMS, ali pa ?e kam drugam..... ?e je v garanciji zahtevaj nadomestni avto, naj Mazda pla?a, saj je tudi ona odgovorna za napake.... dobro, ?e je ena napaka ?e ne re?em - se zgodi, vendar po toliko "letanjih" po servisih....

 

no, ?elim vse najbolj?e, da "zrihtajo" in potem spet veselo kilometrom nasproti......

ne pozabi poro?ati

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

... pa sem mislil, da so ti z zadnjo menjavo vse "porihtali" ....

Jaz bi se obrnil kar na g. Bezek-a pri MMS-u, ker to je ?e absurd.

 

.... malo nas obve??aj, kako bo sedaj potekalo in kdo bo kriv.....

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi z DPF
Napisano

Hmmm tole pa di?i po uradu za za??ito potro?nikov ali pa tr?nem in?pektoratu RS. Avto je v garanciji in v kolikor karkoli ne deluje tako kot je v specifikacijah so dol?ni na servisu odpraviti. Ti jih naslednji? samo opomni naj se nehajo zajebavat in naj ti zadevo uredijo tako kot je treba in ?e ne znajo naj se obrnejo na proizvajalca za pomo? in re?itev. V nasprotnem primeru jih bo? pa? prijavil in zahteval od?kodnino preko pravnih sredstev.

 

Primer v Nem?iji - nekdo je ?el preverit homologacijo in ugotovil, da je maksimalna obremenitev vozila le cca 200kg ve?ja kot je te?a praznega (stehtanega). V specifikaciji praznega vozila je bila namre? navedena te?a cca 250kg ni?ja kot v resnici. Enostavno je napisal prito?bo prek odvetnikov, da je avto zanj neuporaben in da je bil zaveden pa je to?bo dobil. Avto namre? ni ustrezal specifikacijam.

 

Malo spremljam tuje forume in ljudje imajo velike probleme zaradi DPF, predvsem pa zaradi povi?anega

nivoja olja, ki je posledica nedokon?ane regeneracije filtra. Problem so izklju?no mestne vo?nje, ?eprav v navodilih nikjer ne pi?e, da avto ni primeren za mestno vo?njo, prav tako prodajalci tega ne omenjajo. Ko pa je prvi problem, pa ti serviserji govorijo, da se je to zgodilo zaradi nepravilne uporabe avta... HALOOO. In to je primer za urad za varstvo potro?nikov. Tudi pri nas sem vpra?al serviserja, ?e imaj kaj problemov z DPF in podobno, odgovor: "sploh jih ni, mogo?e kak?en voznik, kateri je sam kriv....."

 

V tujini so se ve?ino zmenili, da je menjavo olja in ?i??enje filtra pokrila Mazda, res pa da po dolgem pregovarjanju ali pa celo z gro?njo kak?nega AutoBild-a, novinarjev in seveda odvetnikov.

 

Uradno stali??e Mazde je, ta je to pa? tak?na tehnologija in se ne da ni? narediti, za vse probleme pa so krivi vozniki, ker nepravilno uporabljajo avto. Sme?no in to v ?asu elektronike in ne vem ?esa v 21. stoletju avto nepravilno uporablja?. ?e Yugo je bil bo?ji, si ga v?gal in je "?el".......

 

Mazda se sicer trudi odpraviti problem, vendar ji ravno ne "rata" najbolj. Prvi poskus je bil v za?etku leta, ko so zamenjali software in ?ipko za preverjanje nivoja oja, saj po novem gre v motor 0.7L olja manj kot prej. S tem so dobili prostor za ve? goriva v olju. Obstaja pa ?e en update, ki je iz?el nekje avgusta, katerega so mi nadgradili zaradi "cukanja" pri hladnem motorju. Sedaj je bolj?e.

 

Jaz dosedaj ?e nisem imel problemov (tok-tok), ?eprav je moj stil vo?nje me?an, malo mesta malo pode?elske ceste (avtocesta enkrat-dvakrat mese?no).

 

V tola?bo, ni Mazda edina, ki ima ta problem, povi?anje nivoja olja se pojavlja pri Fordu, VW, Oplu,..... pri vseh, ki uporabljajo podoben na?in ?i??enja filtrov.

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis Mazda 6 pri 140.000km
Napisano

aja se to sem poazbil:

dal sem noter nov aditiv, tokrat STP Diesel injector cleaner...

 

pa prask mam cel miljon, najbolj motece je to, da sam ena je moja, druge so pa od drugih :(

pa sprednja hauba cist popikana (ampak to ze vemo)

 

kako pa vpliva ta STP aditiv na delovanje DPF filtra?

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nafta curlja v motor M6 dizel
Napisano

pomoje bi kar izklopil to regeneracijo, ?e ne deluje kot je potrebno

 

?e se filter ne uspe o?istititi (ve? neuspe?nih poskusov regeneriranja), ti za?ne utripa lu?ka DPF, motorna

elektronika pa preklopi v zasilni program, kar pomeni, da se pelje? kot z 30 konji. ?e ?e vztraja?, pa ?e zraven

dobi? dve lu?ki in sicer DSC in lu?ko motorja.

 

Sicer bi jaz filter ?e dal ven, vendar zadeva ni tako enostavna, da bi lahko samo en "rohr" namesto njega noter dal, saj je vse to povezano z motorno diagnostiko. Ne upam si zamislite, kaj vse bi utripalo v armaturki potem........

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nafta curlja v motor M6 dizel
Napisano

Sam je pa malo smeha s tem-po novem obstajajo diesel avtomobili samo za dolge proge(ta novi),in

pa avti za vsak dan(na?i ta starej?i). :whatever:

 

Ja, je prav sme?no, ko poslu?a? izjave uporabnikov, kaj jim serviserji vse natprobijo. Nikjer v navodilih ne

pi?e, da je avto samo dolgoproga?. Omenjeno je samo, da se lahko mogo?e dvigne nivo olja, ?e pa zasveti

lu?ka DPF pa gre? enih 15-20 minut na izlet, da filter "popuca?".

 

Ko pa reve?i pridejo na servis, pa poslu?ajo, zakaj se vozijo po mestu, ali pa stojijo nekje v koloni

na avtocesti ?zmeden?

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nafta curlja v motor M6 dizel
Napisano

Evo, da se ?e jaz oglasim.

Mislim, da nas je na forumu kar nekaj z Mazdami 5, ki uporabljajo podoben sistem filtra kot ?estica. Pa tudi uporabnikov ?estic z DPF je kar nekaj.

 

Natan?neje sem se o tem razpisal ?e na zgoraj omenjenih postih.

 

@ sanyy: ?e ti res tako hitro raste nivo olja, to pomeni, da se filter nikoli ni do konca uspel regenerirati, saj je bila regeneracija prekinjena s tem, ko si ugasnil avto. Pri vsaki prekinjeni regeneraciji pride nekaj neizgorete nafte v olje. To se ve?inoma dogaja pri mestnih vo?njah t.i. stop&go. Kaj pa lu?a DPF, ti je za?ela kaj utripati ali svetiti, kar je pogost pojav, ko nivo olja dose?e znak X na merilni palici.

 

Na za?etku leta je mazda izdala popravek za dizle, kjer so zamenjali merilno ?ipko (gre po novem manj olja not, samo 4.1L), prav tako pa je ta popravek, re?eval probleme dvigovanja nivoja olja, saj so spremenili na?in in koli?ino vbrizganega dizla pri regeneraciji. Po informacijah tujih forumov in serviserja pri nas, sej je ve?ino teh problemov z nadgradnjo res re?ilo.

 

Na ?alost je res, da imajo tu problem vozniki kratkih relacij, ko se motor dovolj ne segreje in se filter

nikoli ne mora s?istit. Regeneracija se druga?e "dogaja" vsakih 200 do 300 km, v?asih manj, vse pa je odvisno od na?ina vo?nje, prav tako pa ima vpliv tudi nafta. ?alostno je, da ta sistem ?e ni popolnoma dozorel in smo mi kupci poskusni zaj?ki. Je pa res, da se s tem problemom bolj ali manj uspe?no ubadajo tudi ostale avtomobilske znamke, ki uporabjajo podoben sistem (Ford, VW, Opel,......). Koliko malo spremljam druge forume, filtri drugih proizvajalcev "zdr?ijo ve?", kar pomeni, da se regeneracija ne dogaja tako pogosto in s tem manj mo?nosti za dvig nivoja olja.

 

Sedaj pa ?e moje izku?nje. Prvih 20 tiso? je nivo olja narastel cca. 1.5cm nad oznako F, lu?ka DPF nikoli zasvetila, poraba se je gibala okoli 7 litrov. Pri prvem servisu so potem naredili nadgradnjo, menjali merilno palico in sedaj po 27 tiso? je nivo olja nekje 0.5 cm nad oznako F, poraba se je ustalila med 7-7.2. Obrati pa so vedno okoli 2000 do 2500, razen avtocesta in pospe?evanje ipd.....

 

Moj na?in vo?nje je 1/3 mesto ostalo lokalna cesta-magistralka, in pa ob?asno AC. so pa vmes tudi kratke relacija, do babic in dedkov, v trgovino,............

 

?alostno je, da pri nakupu avtomobila o tem problemu nih?e ni? ne ve, tudi ?e jih spra?uje?, prav tako te nih?e ne opozori, da avto ni za kratke relacije, ker potem bi marsikdo vzel bencinca namesto dizla.

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis pri 20 tiso?
Napisano

Nimam trenutno priro?nika, bom zve?er pogledal. Ima kdo mo?nost dostopa

do tehni?nih podatkov za mazdine dizle?

 

Lp,

 

Uradno stali??e od serviserja.

 

Na Mazdinih dizlih se pri 20 tiso? MORAJO nastaviti ventili, kar pomeni, da nima avtomatskega (hidravli?nih)

ventilov.

 

Sem malo razo?aran, leto 2007 in ro?na nastavitev ventilov, pa 16 V SOHC motor namesto DOHC...... :(

 

Ma kaj te dizle razvijajo za vzhodu Sibirije :angry:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis pri 20 tiso?
Napisano

V uporabnikov priro?nik poglej, kaj se vse po?ne pri 20.000km... Jaz tud ?e nisem sli?al, da bi bilo potrebno kak?ne ventile ro?no nastavljat - ma ?e pri Wartburgu iz leta 1990 so se nastavljali samodejno?!?!

 

Nimam trenutno priro?nika, bom zve?er pogledal. Ima kdo mo?nost dostopa

do tehni?nih podatkov za mazdine dizle?

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis pri 20 tiso?
Napisano

Ni treba ker imajo mazde od letnika 91 naprej samodejno hidravli?no nastavljive ventile, tako da se samodejno nastavijo vsaki? ko za?ene? motor. :jupiii:

PS. Teha ?e honde nimajo. :ne vem:

 

Mislim, da to za dizle ne dr?i. Dizel (?eprav je 16V) ima ?e klasi?ne ventile in eno odmi?no gred (SOHC), in

zobati jermen. Bencinarji pa imajo ?e nekaj ?asa verigo.

 

?e je kdo bli?e tehni?nim podatkom o motorju, me naj prosim popravi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis pri 20 tiso?
Napisano

skoraj bo teh 20 tiso?.

Sedaj pa me zanima, ?e je potrebno pri tem prvem nastavitvah nastavljati ventile, saj

dizel motorji ?e nimajo hiravli?nih ventilov, ampak klasika preko SOHC (ena odmi?na gred).

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Upgrade-an motor
Napisano

Evo, na Gami so mi upgrade-ali motor CD110, prvi vtis je da ?e iz ni?jih obratov mal bolj? potegne, malo ve? odzivnosti, nad 3000 je ?e isto. Bom sporo?il kako je s porabo. Doslej imam povpre?je 7,2 litra, ne divjam ampak ne vozim 80 po AC, nekje od 140-160 in pa nekaj mestne vo?nje.

 

Glede napake ra?unalnika je pa menda tako, da je pozimi napaka ?e ve?ja ker grelec rabi nekaj goriva in bolj je mraz ve? ga rabi in ga ve? ste?e "mimo" ra?unalnika. Je pa res butasto. Sem pa govoril s kolegi in pri Renaultih je odsopanje okoli 10%, pri BMW 320d menda 0,8 litra ... mogo?e imajo s tem opraviti tudi ?tevci na bencinskih??

 

Ima? pa letnik, kateri? Moj je bil narejen aprila 2006.

Sicer je moja poraba malo pod 7 litrov, v mrzlem zaradi dodatnega grelca pa je bila 7.5 litra na 100km.

 

Od kdaj imajo ta upgrade, je to ?e starej?i ali sedaj novi. Na mojem servisu 14 dni nazaj niso o tem ni? vedeli? Govori pa se na tujih forumih, da obstaja za dizle (M5 in M6) upgrade, ki zmanj?a porabo, re?uje

problem regeneracije DPF filtra in povi?anja nivoja olja in ?e par zadev, govora pa je tudi o tem, da

avto bolj potegne pri ni?jih vrtljajih.

 

?e ima? kaj ve? informacij iz game, bi bilo dobrodo?lo.

 

Lp,

Bojan

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NAKUP MAZDE 5 GT CD143
Napisano

Pozdrav vsem "Mazda?em" !

 

Sem nov na tem forumu in sicer z namenom, da izvem kaj ve? o tej znamki, ki me odkrito povedano mika ?e nekaj let... Avte namre? menjujem na 3 leta, ker na?ibam 40 - 50.000 km letno.

 

Odlo?am se za nakup novega enoprostorca in moja pozornost se je ustavila na dveh avtomobilih. Mazda 5 in Toyota Corolla Verso. Nekako bolj me vle?e k Mazdi, saj se mi zdi, da za isti denar dobim ve?. :bravo:

 

Ko pregldujem malo te forume pri eni in pri drugi znamki, so povsod kar razprte debate o serijskih okvarah, zani? servisnih storitvah, problemih z dizli... itd... in me pol nekako malo premetava sem in tja, pa se ne morem odlo?it... Mater je to en napor in uzitek hkrati... kupovat nov avto namre?... :-)

No, bistvo vsega je, da bi tiste ki vozite dizl 5-ko prosil da podate kak?no odkrito mnenje, pluse, minuse oz. morda kak?en nasvet o tem modelu.[/u] Odlo?am pa se za CD143 z GT opremo...

 

V naprej hvala tistim, ki si boste vzeli kak?no minuto za razre?itev moje dileme... Pa dajte mi kak?en vredu nasvet kak "staro" uti?at, ko mi mori s tem, da je to prevelik avto, kak bo ona parkirala, bla bla bla .... Jo bom ?e nekrat v avto?olo poslal....

 

 

Pri tem modelu nima? kaj zgre?it. Za ta denar je avto maksimalno opremljen. Mi je kar ?al, da nisem

vzel bolje opremljenega saj je bila razlika "le" 600k SIT. Porabo lahko pri?akuje? od za?etka nad 7l, kasneje pa se ti zna ustavit okoli 7 ali pa manj.

 

Od vsega skupaj je odvisno, zakaj rabi? avto. Recimo jaz ne bi zamenjal drsnih vrat za ni? drugega, pa

magari kasneje kupim stari kombi ala traffic :D. ?e posebno otroci jih obo?ujejo, saj je vstop/izstop

enostaven.

 

Na probleme pa lahko danes naleti? pri bilokateri znamki, ?eprav je lahko visoko po

lestvici zanesljivosti, vendar lahko ima? smolo in si ravno ti eden izmed 100-tih, ko lahko ima? probleme.

 

 

Vsekakor pa avto malo pelji, da dobi? ob?utek.

 

 

LP,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Brisalci
Napisano

a je kdo razen mene ?e podvomil v kvaliteto mazdinih stekel,oz zakaj isti brisalci na drugih znamkah pa bri?ejo u redu ? tudi na moji mazdi brisalci delajo meglo. :whatever:

 

to se tudi jaz spra?ujem, saj imam sedaj ?e druge brisalce, sicer Aerotwin, zaenkrat kar zadovoljen,

?eprav bi lahko bilo bolj?e

 

posebej sedaj, ko ni de?ja in bolj rosi iz megle, moram vsakeko toliko ?asa "?ricnit" na ?ipo, da

potem ni megle.

 

mogo?e je pa res kaj na steklu........

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Brisalci
Napisano

@ btrafela: a mi lahko poves kako si zadovoljen z brisalci? ti si montiral aerotwine ne?

 

Jaz sem po dveh mesecih zamenjal originalne za AeroTwin. Do sedaj bri?ejo super v obe strani brez

kak?nih sledov.

 

Je pa res, da je bilo to jesen malo padavin in so se vse ma??obe ter svinjarija s ceste

prijeli za ?ipo in brisalce, odtod tudi ve?ji problemi. To sem tudi jaz opazil, vendar ko

parkrat med vo?njo "?pricnem" teko?ino za ?i??enje stekel, pa zadeva za?ne delovat tako kot treba.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prvi servis Mazda5 CD110 20.000
Napisano

Me tudi skoraj ?aka tak?en servis.

Olje je drago, ker je to olje brez ?vepla Dexelia DPF. Liter mislim da stane

okoli 5 jurjev. V M5, pa ga gre krepkih 5 litrov. Sicer, zakaj je tak?na cena olja

mi ni jasno. Morajo pa imeti vsi dizli z DPF filtrom olje brez ?vepla.

 

Bolj se mi zdi ?udno delo..... HALOOO 30 jurjev...... Pa ka soj

generalko delali. Saj ?e vpra?a?, ti bodo rekli, da so vse preverjali....ja,ja,ja,......

 

Sicer pa si lahko zraven, vsaj jaz bom, ko bom ?el na servis.

Imam izku?nje s prej?njim avtom. Ko sem ga pustil na servisu, so mi rekli, da ?ez tri-?tiri ure bo kon?ano.

Ker sem po?akal zraven, je bilo kon?ano v eni uri, pa so res preverili vse, kar se lahko na hitro preveri.

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Avto sem imel na rednem servisu, pa ni noben niti za ESP ni? vedel, kaj ?ele za software za motor, a ima mogo?e kdo revijo da objavimo sken in malo izobrazimo servise?

 

Sken revije lahko dam zve?er.

Sem pa pisal G. Bezek-u(vodja teh. slu?be) na mazda SLO, ki mi je zatrdil, da so dobili obvestilo o modifikaciji DSC sistema, ni pa ?e znal povedati, kako bo to potekalo. To je

bilo nekje 17.10.

 

Glede software-a za motor, pa je ?e pisal uporabnik zvonko, saj se mu je zmanj?ala poraba.

 

Mimogrede: moja poraba zadnjih 5 tanjkanj je pod 7 litrov (6.8, 6,7,......).

Trenutno prevo?enih je 12 tiso?.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Sem brskal spet po tujih forumih.........

 

Mazda bi naj izdala software popravek za dizle. V Nem?iji bo uradno na voljo nekje v novembru.

Ljudem se je na Mazdah 6 kar po?teno zni?ala poraba (primeriz 8l na skoraj 6 l).

Tudi testna M5 v reviji AutoBild (ki ?e ima nov softwer za ESP in ostalo gramo), jim je na

testu porabila 6,3 litra na 100km. Revija je iz?la 6.10., ?e ?e jo bo kdo na?el v trafikah, druga?e

lahko ?lanek poskeniram, ko bom imel ?as.

 

Kdaj bo pri nas na voljo ne vem, bo potrebno malo na MMS vpra?at, kako bo s tem, ?e

sploh imajo te informacije (upam, da berejo ta forum).

 

Sicer pa bo potrebno v naslendjih mesecih tako ali tako nadgraditi ESP programje, hkrati

pa mi ?e lahko nalo?ijo novo programje za motor.

 

LP,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

..........

 

Ima? pa ?e eno re?itev, ki se ji re?e chiptuning, ki "popravi" karakteristike motorja in pri?ara pravi :D na obrazu.

Boss, over and out

 

Sem malo bral po tujih forumih. Na?eloma se da ta 110KM motor lepo tunat, vendar vsi opozarjajo, da

ne vedo, kako se bosta ta filter in "una lu?ka" DPF obna?ala.

Druga?e bi ?e jaz to ime not....... :ouje:

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Da vle?e Mazda 5 samo med 2000 in 3000 obrati se mi ?e ne zdi tako hudo saj naj bi imela ?e pri 1500 300Nm navora pri 2000 obrati pa 310Nm kar je 100%. To pomeni oziroma ?e jo ?ge? do 4000 obratov samo isto vle?e. To sem se apsolutno moral navadit pri prehitevanju saj mora? razumet da jo to to in ni? ve?.Sem vozi 1.9 TDI(rde? I) audi in je enako samo, da je ta stalni sunek manj?i. Enako se mi je zdelo pri Peugeotu. Skratka to je diesel. Glede na to, da sem prej vozil 1.8GTI, je to velka razlika, saj je ta vlekel do 6500 oziroma pri 7200 je bila blokada. Noro. Pogre?am. Je pa razlika v porabi. Tam je bila 10l tu pa je nekaj nad 7l in s to razliko, da se z Mazdo tudi peljem 180km/h kar pa je tudii lepo.

Velika ?alost pa je ta, ?e ti na servisu re?ejo, da mora vozit med 2500 in 3500 vrtljaji. Zakaj torej sploh diesel, saj se tu poraba mo?no pove?a drasti?nega u?inka v brzini pa ni.

Zaenkrat vozim normalno z niskimi vrtljai (po mestu in okolici, na avtocesti pa cca med 2500 i 3500), saj se mi do sedaj ?e ni pri?gala ?ude?na lu? DPF.

Do sedaj sem zadovolje, me pa mo?no zanima kaj bo s tem filtrom. Upam, da bo ?e naprej OK, ?e ne ga pa od?agam ven po garanciji ?e to deluje normalno kot je nekdo ?e omenil. Vseeno bom ekolo?ko ?istej?i kot Golf 1 ali 2 ter razni Tami?i ko se skoraj zadu?i?, ?e vozi? za njim.

 

LP

 

Jaz imam narejenih skoraj 9k km. Trenutno ?e nisem imel problemov z DPF lu?ko "tok-tok" in

upam, da bo tako ostalo.

Kar se porabe ti?e, se mi giblje, je od 6,7 do najve? 7 litrov. Tudi, ?e ga "?gem" po avtocesti, ni

poraba ni? ve?ja. Se mi zdi, da poraba naraste, ?e vozim konstanto do 2000 obratov.

Jaz skoraj vedno menjujem pri okoli 3000 ali ve?, saj mi je v?e? ta sunek :D.

 

Zmotno je, ?e kdo misli, da so novi dizli za nizkotura?no vo?njo, a'la Golf II. To so sodobni motorji, ki jih

je potrebno priganjat, vozit optimalno in to je med 2000 in 3500 obrati. Sicer mi je zgornja meja malo prenizka, glede na to, da ima M5 rde?e polje pri 5000 obratih, neha pa vle? ?e pri 3500.

 

Vo?nja pri nizkih obratih, lahko pri izgorevanju saj povzro?i povi?anje nivoja olja, saj pri tak?nem

na?inu dizel, ki je posledica zakasnelega vbrizga neizgoret ostaja v motorju in s tem posledi?no v olju.

 

Lp,

 

 

 

 

Vrzite DPF filtre ven pa bo mir.

 

To se bo skoraj 100% zgodilo po treh letih, ko garancija zapade, saj tudi druge

avtomobilske znamke uporabjajo podobno tehnologijo in bo interesentov kar nekaj. ?eprav

uradni servisi razlagajo, da ne gre. Pa? je potrebno namesto filtra vstavit cev, in nanjo priklju?ni te senzorje

za temperaturo, pritisk,.... Ker razlike v pritisku ne bo, tudi ne bo ?is??enja....

 

Pridobili bomo kar nekaj plusov, predvsem manj?a poraba, manj nervozni pogled na armaturko,

mal ve? mo?i......

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina Zimska Akcija 06/07
Napisano

Kva pa vem no.

Jaz sem nabavu za 98000SIT za Mazdo 5 zimske gume + jeklena plati??a + vijki + monta?a.

Za pozimi pa res ne rabi? ALU plati??. Lahko pa tud.

 

LP

 

ja i??em samo jeklena plati??a za M5. Po kak?ni ceni si jih dobil in kje?

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodatni grelec dizel
Napisano

Da ne govorimo, da nadgrajeni grelec, ki ga lahko za?enemo z daljincem, uro ali GSM-jem blagodejno vpliva tudi na motor saj je ta po pol ure delovanja grelca ogret skoraj na delovno temperaturo. Nobenega robatega razbijanja v mrzlih jutrih, ?e nima? ogrevane gara?e in motor ste?e s tako lahkoto, kot da bi se ravnokar pripeljal. Tudi olje je lepo teko?e in z lahkoto podma?e vse vitalne dele takoj po zagonu in upam si trditi, da ta grelec ob?utno podalj?a ?ivljensko dobo motorja ali pa vsaj prepre?uje prezgodnjo obrabo ali okvaro motornih sklopov.

 

No, da pa o udobju sploh ne govorimo, ko se pozimi pridrsa? do avta ves premra?en, noti te pa ?aka 15-20 stopinj. Iz avta pa so se ?e prej?njo zimo izselili raznorazni spreji za odmrzovanja in vsamogo?a strgalca za led saj sem ?e skoraj pozabil kako zgledajo zamrznjena stekla. :P

 

V glavnem, zadevo TOPLO priporo?am :prstgor:

 

 

Kje pa si si dal zmontirat in predvsem kolik?na je bila cena?

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodatni grelec dizel
Napisano

Edin pomanjkljivost tega sistema je, da nima posebnega rezervoarja za ogrevanje, kamor bi lahko natankal pravo kurilno olje. Prihranek je sicer odvisen od ?asovnega intervala delovanja.

Pri nekaterih avtomobilih ni slu?ajnost, da je vebasto vgrajen. Nekateri dizel motorji s skupnim vodom nimajo dovolj "odpadle" toplote za ogrevanje v hudi zimi, zato so vgrajeni dodatni grelci. Ali je zaradi tega vgrajen tudi v nekaterih mazdah, ne vem, je pa vsekakor koristna in uporabna zadeva, ki k temu pomaga ?e premagovanje te?av za obrabo pri hladnih zagonih

 

Ni "slu?aj 2 da je ta grelec vgrajen tudi pri Mazdinih dizlih. Vsi novej?i dizel motorji se zaradi dobrega izkoristka, se pozimi ne morejo ogreti na delovno temperaturo, zato imajo vgrajene grelce, da hladilno teko?ino

?imprej ogrejejo na ?eljeno temperaturo (85 stopinj).

Sama poraba goriva pozimi zaradi tega ni ni? ve?ja, saj je motro hitreje ogret na delovno temperaturo in s tem je manj?a poraba goriva.

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.