nad porabo,se ne prito?ujem je pa? cca 7-8 l te?ko manj, ampak kvaliteta avta 0000000,en teden bom pa? imel pokvarjen avto domaaaaaaaaaaaa
.... samo da se nisi zmenil za nadomestni avto.... meni je poleti zjutraj nekaj "cukala", pa sem ji jo pustil na servisu in zahteval nadomestni avto... druga?e pa bi takoj poklical na MMS, ali pa ?e kam drugam..... ?e je v garanciji zahtevaj nadomestni avto, naj Mazda pla?a, saj je tudi ona odgovorna za napake.... dobro, ?e je ena napaka ?e ne re?em - se zgodi, vendar po toliko "letanjih" po servisih....
no, ?elim vse najbolj?e, da "zrihtajo" in potem spet veselo kilometrom nasproti......
Hmmm tole pa di?i po uradu za za??ito potro?nikov ali pa tr?nem in?pektoratu RS. Avto je v garanciji in v kolikor karkoli ne deluje tako kot je v specifikacijah so dol?ni na servisu odpraviti. Ti jih naslednji? samo opomni naj se nehajo zajebavat in naj ti zadevo uredijo tako kot je treba in ?e ne znajo naj se obrnejo na proizvajalca za pomo? in re?itev. V nasprotnem primeru jih bo? pa? prijavil in zahteval od?kodnino preko pravnih sredstev.
Primer v Nem?iji - nekdo je ?el preverit homologacijo in ugotovil, da je maksimalna obremenitev vozila le cca 200kg ve?ja kot je te?a praznega (stehtanega). V specifikaciji praznega vozila je bila namre? navedena te?a cca 250kg ni?ja kot v resnici. Enostavno je napisal prito?bo prek odvetnikov, da je avto zanj neuporaben in da je bil zaveden pa je to?bo dobil. Avto namre? ni ustrezal specifikacijam.
Malo spremljam tuje forume in ljudje imajo velike probleme zaradi DPF, predvsem pa zaradi povi?anega
nivoja olja, ki je posledica nedokon?ane regeneracije filtra. Problem so izklju?no mestne vo?nje, ?eprav v navodilih nikjer ne pi?e, da avto ni primeren za mestno vo?njo, prav tako prodajalci tega ne omenjajo. Ko pa je prvi problem, pa ti serviserji govorijo, da se je to zgodilo zaradi nepravilne uporabe avta... HALOOO. In to je primer za urad za varstvo potro?nikov. Tudi pri nas sem vpra?al serviserja, ?e imaj kaj problemov z DPF in podobno, odgovor: "sploh jih ni, mogo?e kak?en voznik, kateri je sam kriv....."
V tujini so se ve?ino zmenili, da je menjavo olja in ?i??enje filtra pokrila Mazda, res pa da po dolgem pregovarjanju ali pa celo z gro?njo kak?nega AutoBild-a, novinarjev in seveda odvetnikov.
Uradno stali??e Mazde je, ta je to pa? tak?na tehnologija in se ne da ni? narediti, za vse probleme pa so krivi vozniki, ker nepravilno uporabljajo avto. Sme?no in to v ?asu elektronike in ne vem ?esa v 21. stoletju avto nepravilno uporablja?. ?e Yugo je bil bo?ji, si ga v?gal in je "?el".......
Mazda se sicer trudi odpraviti problem, vendar ji ravno ne "rata" najbolj. Prvi poskus je bil v za?etku leta, ko so zamenjali software in ?ipko za preverjanje nivoja oja, saj po novem gre v motor 0.7L olja manj kot prej. S tem so dobili prostor za ve? goriva v olju. Obstaja pa ?e en update, ki je iz?el nekje avgusta, katerega so mi nadgradili zaradi "cukanja" pri hladnem motorju. Sedaj je bolj?e.
Jaz dosedaj ?e nisem imel problemov (tok-tok), ?eprav je moj stil vo?nje me?an, malo mesta malo pode?elske ceste (avtocesta enkrat-dvakrat mese?no).
V tola?bo, ni Mazda edina, ki ima ta problem, povi?anje nivoja olja se pojavlja pri Fordu, VW, Oplu,..... pri vseh, ki uporabljajo podoben na?in ?i??enja filtrov.
pomoje bi kar izklopil to regeneracijo, ?e ne deluje kot je potrebno
?e se filter ne uspe o?istititi (ve? neuspe?nih poskusov regeneriranja), ti za?ne utripa lu?ka DPF, motorna
elektronika pa preklopi v zasilni program, kar pomeni, da se pelje? kot z 30 konji. ?e ?e vztraja?, pa ?e zraven
dobi? dve lu?ki in sicer DSC in lu?ko motorja.
Sicer bi jaz filter ?e dal ven, vendar zadeva ni tako enostavna, da bi lahko samo en "rohr" namesto njega noter dal, saj je vse to povezano z motorno diagnostiko. Ne upam si zamislite, kaj vse bi utripalo v armaturki potem........
Mislim, da nas je na forumu kar nekaj z Mazdami 5, ki uporabljajo podoben sistem filtra kot ?estica. Pa tudi uporabnikov ?estic z DPF je kar nekaj.
Natan?neje sem se o tem razpisal ?e na zgoraj omenjenih postih.
@ sanyy: ?e ti res tako hitro raste nivo olja, to pomeni, da se filter nikoli ni do konca uspel regenerirati, saj je bila regeneracija prekinjena s tem, ko si ugasnil avto. Pri vsaki prekinjeni regeneraciji pride nekaj neizgorete nafte v olje. To se ve?inoma dogaja pri mestnih vo?njah t.i. stop&go. Kaj pa lu?a DPF, ti je za?ela kaj utripati ali svetiti, kar je pogost pojav, ko nivo olja dose?e znak X na merilni palici.
Na za?etku leta je mazda izdala popravek za dizle, kjer so zamenjali merilno ?ipko (gre po novem manj olja not, samo 4.1L), prav tako pa je ta popravek, re?eval probleme dvigovanja nivoja olja, saj so spremenili na?in in koli?ino vbrizganega dizla pri regeneraciji. Po informacijah tujih forumov in serviserja pri nas, sej je ve?ino teh problemov z nadgradnjo res re?ilo.
Na ?alost je res, da imajo tu problem vozniki kratkih relacij, ko se motor dovolj ne segreje in se filter
nikoli ne mora s?istit. Regeneracija se druga?e "dogaja" vsakih 200 do 300 km, v?asih manj, vse pa je odvisno od na?ina vo?nje, prav tako pa ima vpliv tudi nafta. ?alostno je, da ta sistem ?e ni popolnoma dozorel in smo mi kupci poskusni zaj?ki. Je pa res, da se s tem problemom bolj ali manj uspe?no ubadajo tudi ostale avtomobilske znamke, ki uporabjajo podoben sistem (Ford, VW, Opel,......). Koliko malo spremljam druge forume, filtri drugih proizvajalcev "zdr?ijo ve?", kar pomeni, da se regeneracija ne dogaja tako pogosto in s tem manj mo?nosti za dvig nivoja olja.
Sedaj pa ?e moje izku?nje. Prvih 20 tiso? je nivo olja narastel cca. 1.5cm nad oznako F, lu?ka DPF nikoli zasvetila, poraba se je gibala okoli 7 litrov. Pri prvem servisu so potem naredili nadgradnjo, menjali merilno palico in sedaj po 27 tiso? je nivo olja nekje 0.5 cm nad oznako F, poraba se je ustalila med 7-7.2. Obrati pa so vedno okoli 2000 do 2500, razen avtocesta in pospe?evanje ipd.....
Moj na?in vo?nje je 1/3 mesto ostalo lokalna cesta-magistralka, in pa ob?asno AC. so pa vmes tudi kratke relacija, do babic in dedkov, v trgovino,............
?alostno je, da pri nakupu avtomobila o tem problemu nih?e ni? ne ve, tudi ?e jih spra?uje?, prav tako te nih?e ne opozori, da avto ni za kratke relacije, ker potem bi marsikdo vzel bencinca namesto dizla.
V uporabnikov priro?nik poglej, kaj se vse po?ne pri 20.000km... Jaz tud ?e nisem sli?al, da bi bilo potrebno kak?ne ventile ro?no nastavljat - ma ?e pri Wartburgu iz leta 1990 so se nastavljali samodejno?!?!
Nimam trenutno priro?nika, bom zve?er pogledal. Ima kdo mo?nost dostopa
Evo, na Gami so mi upgrade-ali motor CD110, prvi vtis je da ?e iz ni?jih obratov mal bolj? potegne, malo ve? odzivnosti, nad 3000 je ?e isto. Bom sporo?il kako je s porabo. Doslej imam povpre?je 7,2 litra, ne divjam ampak ne vozim 80 po AC, nekje od 140-160 in pa nekaj mestne vo?nje.
Glede napake ra?unalnika je pa menda tako, da je pozimi napaka ?e ve?ja ker grelec rabi nekaj goriva in bolj je mraz ve? ga rabi in ga ve? ste?e "mimo" ra?unalnika. Je pa res butasto. Sem pa govoril s kolegi in pri Renaultih je odsopanje okoli 10%, pri BMW 320d menda 0,8 litra ... mogo?e imajo s tem opraviti tudi ?tevci na bencinskih??
Ima? pa letnik, kateri? Moj je bil narejen aprila 2006.
Sicer je moja poraba malo pod 7 litrov, v mrzlem zaradi dodatnega grelca pa je bila 7.5 litra na 100km.
Od kdaj imajo ta upgrade, je to ?e starej?i ali sedaj novi. Na mojem servisu 14 dni nazaj niso o tem ni? vedeli? Govori pa se na tujih forumih, da obstaja za dizle (M5 in M6) upgrade, ki zmanj?a porabo, re?uje
problem regeneracije DPF filtra in povi?anja nivoja olja in ?e par zadev, govora pa je tudi o tem, da
avto bolj potegne pri ni?jih vrtljajih.
?e ima? kaj ve? informacij iz game, bi bilo dobrodo?lo.
Sem nov na tem forumu in sicer z namenom, da izvem kaj ve? o tej znamki, ki me odkrito povedano mika ?e nekaj let... Avte namre? menjujem na 3 leta, ker na?ibam 40 - 50.000 km letno.
Odlo?am se za nakup novega enoprostorca in moja pozornost se je ustavila na dveh avtomobilih. Mazda 5 in Toyota Corolla Verso. Nekako bolj me vle?e k Mazdi, saj se mi zdi, da za isti denar dobim ve?.
Ko pregldujem malo te forume pri eni in pri drugi znamki, so povsod kar razprte debate o serijskih okvarah, zani? servisnih storitvah, problemih z dizli... itd... in me pol nekako malo premetava sem in tja, pa se ne morem odlo?it... Mater je to en napor in uzitek hkrati... kupovat nov avto namre?... :-)
No, bistvo vsega je, da bi tiste ki vozite dizl 5-ko prosil da podate kak?no odkrito mnenje, pluse, minuse oz. morda kak?en nasvet o tem modelu.[/u] Odlo?am pa se za CD143 z GT opremo...
V naprej hvala tistim, ki si boste vzeli kak?no minuto za razre?itev moje dileme... Pa dajte mi kak?en vredu nasvet kak "staro" uti?at, ko mi mori s tem, da je to prevelik avto, kak bo ona parkirala, bla bla bla .... Jo bom ?e nekrat v avto?olo poslal....
Pri tem modelu nima? kaj zgre?it. Za ta denar je avto maksimalno opremljen. Mi je kar ?al, da nisem
vzel bolje opremljenega saj je bila razlika "le" 600k SIT. Porabo lahko pri?akuje? od za?etka nad 7l, kasneje pa se ti zna ustavit okoli 7 ali pa manj.
Od vsega skupaj je odvisno, zakaj rabi? avto. Recimo jaz ne bi zamenjal drsnih vrat za ni? drugega, pa
magari kasneje kupim stari kombi ala traffic . ?e posebno otroci jih obo?ujejo, saj je vstop/izstop
enostaven.
Na probleme pa lahko danes naleti? pri bilokateri znamki, ?eprav je lahko visoko po
lestvici zanesljivosti, vendar lahko ima? smolo in si ravno ti eden izmed 100-tih, ko lahko ima? probleme.
a je kdo razen mene ?e podvomil v kvaliteto mazdinih stekel,oz zakaj isti brisalci na drugih znamkah pa bri?ejo u redu ? tudi na moji mazdi brisalci delajo meglo.
to se tudi jaz spra?ujem, saj imam sedaj ?e druge brisalce, sicer Aerotwin, zaenkrat kar zadovoljen,
?eprav bi lahko bilo bolj?e
posebej sedaj, ko ni de?ja in bolj rosi iz megle, moram vsakeko toliko ?asa "?ricnit" na ?ipo, da
Avto sem imel na rednem servisu, pa ni noben niti za ESP ni? vedel, kaj ?ele za software za motor, a ima mogo?e kdo revijo da objavimo sken in malo izobrazimo servise?
Sken revije lahko dam zve?er.
Sem pa pisal G. Bezek-u(vodja teh. slu?be) na mazda SLO, ki mi je zatrdil, da so dobili obvestilo o modifikaciji DSC sistema, ni pa ?e znal povedati, kako bo to potekalo. To je
bilo nekje 17.10.
Glede software-a za motor, pa je ?e pisal uporabnik zvonko, saj se mu je zmanj?ala poraba.
Mimogrede: moja poraba zadnjih 5 tanjkanj je pod 7 litrov (6.8, 6,7,......).
Da vle?e Mazda 5 samo med 2000 in 3000 obrati se mi ?e ne zdi tako hudo saj naj bi imela ?e pri 1500 300Nm navora pri 2000 obrati pa 310Nm kar je 100%. To pomeni oziroma ?e jo ?ge? do 4000 obratov samo isto vle?e. To sem se apsolutno moral navadit pri prehitevanju saj mora? razumet da jo to to in ni? ve?.Sem vozi 1.9 TDI(rde? I) audi in je enako samo, da je ta stalni sunek manj?i. Enako se mi je zdelo pri Peugeotu. Skratka to je diesel. Glede na to, da sem prej vozil 1.8GTI, je to velka razlika, saj je ta vlekel do 6500 oziroma pri 7200 je bila blokada. Noro. Pogre?am. Je pa razlika v porabi. Tam je bila 10l tu pa je nekaj nad 7l in s to razliko, da se z Mazdo tudi peljem 180km/h kar pa je tudii lepo.
Velika ?alost pa je ta, ?e ti na servisu re?ejo, da mora vozit med 2500 in 3500 vrtljaji. Zakaj torej sploh diesel, saj se tu poraba mo?no pove?a drasti?nega u?inka v brzini pa ni.
Zaenkrat vozim normalno z niskimi vrtljai (po mestu in okolici, na avtocesti pa cca med 2500 i 3500), saj se mi do sedaj ?e ni pri?gala ?ude?na lu? DPF.
Do sedaj sem zadovolje, me pa mo?no zanima kaj bo s tem filtrom. Upam, da bo ?e naprej OK, ?e ne ga pa od?agam ven po garanciji ?e to deluje normalno kot je nekdo ?e omenil. Vseeno bom ekolo?ko ?istej?i kot Golf 1 ali 2 ter razni Tami?i ko se skoraj zadu?i?, ?e vozi? za njim.
LP
Jaz imam narejenih skoraj 9k km. Trenutno ?e nisem imel problemov z DPF lu?ko "tok-tok" in
upam, da bo tako ostalo.
Kar se porabe ti?e, se mi giblje, je od 6,7 do najve? 7 litrov. Tudi, ?e ga "?gem" po avtocesti, ni
poraba ni? ve?ja. Se mi zdi, da poraba naraste, ?e vozim konstanto do 2000 obratov.
Jaz skoraj vedno menjujem pri okoli 3000 ali ve?, saj mi je v?e? ta sunek .
Zmotno je, ?e kdo misli, da so novi dizli za nizkotura?no vo?njo, a'la Golf II. To so sodobni motorji, ki jih
je potrebno priganjat, vozit optimalno in to je med 2000 in 3500 obrati. Sicer mi je zgornja meja malo prenizka, glede na to, da ima M5 rde?e polje pri 5000 obratih, neha pa vle? ?e pri 3500.
Vo?nja pri nizkih obratih, lahko pri izgorevanju saj povzro?i povi?anje nivoja olja, saj pri tak?nem
na?inu dizel, ki je posledica zakasnelega vbrizga neizgoret ostaja v motorju in s tem posledi?no v olju.
Lp,
Vrzite DPF filtre ven pa bo mir.
To se bo skoraj 100% zgodilo po treh letih, ko garancija zapade, saj tudi druge
avtomobilske znamke uporabjajo podobno tehnologijo in bo interesentov kar nekaj. ?eprav
uradni servisi razlagajo, da ne gre. Pa? je potrebno namesto filtra vstavit cev, in nanjo priklju?ni te senzorje
za temperaturo, pritisk,.... Ker razlike v pritisku ne bo, tudi ne bo ?is??enja....
Pridobili bomo kar nekaj plusov, predvsem manj?a poraba, manj nervozni pogled na armaturko,
Da ne govorimo, da nadgrajeni grelec, ki ga lahko za?enemo z daljincem, uro ali GSM-jem blagodejno vpliva tudi na motor saj je ta po pol ure delovanja grelca ogret skoraj na delovno temperaturo. Nobenega robatega razbijanja v mrzlih jutrih, ?e nima? ogrevane gara?e in motor ste?e s tako lahkoto, kot da bi se ravnokar pripeljal. Tudi olje je lepo teko?e in z lahkoto podma?e vse vitalne dele takoj po zagonu in upam si trditi, da ta grelec ob?utno podalj?a ?ivljensko dobo motorja ali pa vsaj prepre?uje prezgodnjo obrabo ali okvaro motornih sklopov.
No, da pa o udobju sploh ne govorimo, ko se pozimi pridrsa? do avta ves premra?en, noti te pa ?aka 15-20 stopinj. Iz avta pa so se ?e prej?njo zimo izselili raznorazni spreji za odmrzovanja in vsamogo?a strgalca za led saj sem ?e skoraj pozabil kako zgledajo zamrznjena stekla.
V glavnem, zadevo TOPLO priporo?am
Kje pa si si dal zmontirat in predvsem kolik?na je bila cena?
Edin pomanjkljivost tega sistema je, da nima posebnega rezervoarja za ogrevanje, kamor bi lahko natankal pravo kurilno olje. Prihranek je sicer odvisen od ?asovnega intervala delovanja.
Pri nekaterih avtomobilih ni slu?ajnost, da je vebasto vgrajen. Nekateri dizel motorji s skupnim vodom nimajo dovolj "odpadle" toplote za ogrevanje v hudi zimi, zato so vgrajeni dodatni grelci. Ali je zaradi tega vgrajen tudi v nekaterih mazdah, ne vem, je pa vsekakor koristna in uporabna zadeva, ki k temu pomaga ?e premagovanje te?av za obrabo pri hladnih zagonih
Ni "slu?aj 2 da je ta grelec vgrajen tudi pri Mazdinih dizlih. Vsi novej?i dizel motorji se zaradi dobrega izkoristka, se pozimi ne morejo ogreti na delovno temperaturo, zato imajo vgrajene grelce, da hladilno teko?ino
?imprej ogrejejo na ?eljeno temperaturo (85 stopinj).
Sama poraba goriva pozimi zaradi tega ni ni? ve?ja, saj je motro hitreje ogret na delovno temperaturo in s tem je manj?a poraba goriva.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
.... samo da se nisi zmenil za nadomestni avto.... meni je poleti zjutraj nekaj "cukala", pa sem ji jo pustil na servisu in zahteval nadomestni avto... druga?e pa bi takoj poklical na MMS, ali pa ?e kam drugam..... ?e je v garanciji zahtevaj nadomestni avto, naj Mazda pla?a, saj je tudi ona odgovorna za napake.... dobro, ?e je ena napaka ?e ne re?em - se zgodi, vendar po toliko "letanjih" po servisih....
no, ?elim vse najbolj?e, da "zrihtajo" in potem spet veselo kilometrom nasproti......
ne pozabi poro?ati
Lp,
Povezava za deljenje
Deli na druge strani