sem ?el na ra?un pogledat... textar! U pi*** nej gre vse skup
Se da re?it kako al je treba menjat?
baje textarove naj ne bi bile slabe... ne vem, sem sli?al od ve?ih mehanikov... pa ?e v bugattija veyrona jih vgrajujejo verjetno ne istih kot v mazde, ampak vseeno
Zdej ko imam nove zavorne plo??ice na avtu, mi je za?elo cvilit ko premzam.. en mesec ni blo ni? za sli?at, sedaj pa ?e teden dni cvili ko la?je zaviram! To je stvar ki mi pri avtonu gre skoraj najbolj na jetra!!! Kaj se da tu naredit?
to je meni tudi delalo po menjavi in pozneje spet prenehalo, zdaj pa ?e ve? kot leta ni? ne cvili
Mi ni dalo mira, pa sem malo pobrskal. Na ebayu dobi? glavo rabljeno za 160 eur, en bat pa te pride 75 eur. Kaj ti ni bolj?e menjat glavo in bat in vsaj ve? kaj ima?. Pri rabljenem motorju je spet loterija kaj bo? dobil. Kar se ti?e dela, pa menjati cel motor ali zamenjati glavo in bate si pribli?no na istem. No?em te v ni? silit, samo premisli malo preden gre? v nakup motorja, ki te bo pri?el okrog 2.000+delo.
?e je vse ostalo ok, bi jaz tudi raje popravil ta motor in potem vsaj ve? kaj ima?, kot je rekel batko. jaz sem na mojem zamenjal 2 bata, vse dihtunge in naredil velik servis. z delom in deli vred me je stalo 1700 ?. ?obe pa ne vem ?e ?e bom kdaj nesel na test, ker so se mi zasrali. mi je rekel da so 3 zani? in samo ena dobra in glih tista, ki bi naj bla dobra, je bila na onem batu, ki je po?il... tak da sem vrgel 140 ? v ko?...
tudi jaz sem prvo mislu da je turbina pol pa mislem da sem prav tvojo temo najdu ( pa si ?la ti materna... ) in pred podiranjem turbine smo zmeril kompresijo in evo ti ga na!
in kaj si se odlo?il, bo? menja motor ali bo? popravljal? ?e cilindri niso po?kodovani, se ti spla?a popravljat...
saj ravno to je najbolj zanimivo da jih sploh ni blo men je avto normalno delal vse do srede ko me je pustil na cedilu sredi avtoceste( za?el laufat po treh cilindrih pa bel dim se je kadil) tako da je bila potrebna avtovleka s takim batom sem se vozil bog ve kolk dolgo :ne vem:
pri meni tudi ni bilo nobenih znakov... naenkrat je izgubil mo? in kompresijo, pa kadit je za?el ko.... sem najprej mislil da je turbina...
Sem malo pofirbcav po nem?kih forumih pa je polno podobnih primerov.
Nekateri so malo pred, bi lahko rekel temu katastrofalno okvaro motorja menjali ali obnavljali injektroje.
Drugi za to krivijo premajni kanale za vodo in olje ki hladijo motor. Kanali naj bi se ma?ili. Spet drigi krivjo ?rpalko za olje itd.
Nekateri celo gredo v to?bo z svojim mazdinim sevisom, ker jim ne uvaljavjajo garancije.
Je pa ve?ina primerov s po?enim ali s stopljenim batom pri mazdah okoli letnik 2003.
Sem prepri?an da in?inirji, konstruktorji, ali pa sektror za razvoj pri mazdi sigurno vedo kje so ga posrali, da prihaja do tega.
Lp.
jaz sem imel po?en bat na moji ki je letnik 2005... po moje je za stopljen bat kriva ?oba, ki je polivala bat ali pa mogo?e zama?en hladilni kanal, kot je bilo prej omenjeno...
glede firm ki pa testirajo ?obe, pa je tudi problem ker te v?asih ho?ejo samo napizdit, da je ?oba zani? samo da bi ti prodali novo oz.obnovljeno... sem mel moje na testu in mi je majster rekel da so 3 zani? oz. da dovajajo premalo nafte, ena pa je ok. preden sem mu jih dal na test me je spra?eval kaj je narobe z njimi, ampak mu nisem ni? povedal in sem rekel da pa? ho?em videt v kak?nem stanju so... pol ko pa mi je rekel da so tri fu?, sem mu rekel da mi je po?il bat in je da je to to da so ?obe hin... ironija pa je v tem, da je po njegovem testu bla dobra edina ?oba na prvem batu, na katerem je bil tudi po?en bat......
to je mazda 6 2.0 dizel 2003 na motorju je bil narejen velik servis ( 180000 km)plus o?i??eno cedilo(196000 km) skratka jeba!!!
motor na katerem je narejen velik servis al da se ?ez 10 tiso? spet popravlja??
jaz sem imel pred pol leta enak problem, s tem da se mi bat ni raztopil ampak je razletel, drugi pa je bil napokan. tak da ?e bo? rabil kaj info me pokli?i 041 820 226
mazdica mi spet ne da miru... zdaj me nekaj altenator zajebava, v?asih no?e v?gat in moram it potol?t po altenatorju in potem spet gre... kolko se spoznam na to bom moral zamenjat ali obnovit altenator... ali? ima kdo kak?nega v prodaji oz.?e kdo pozna kak?nega vredi majstra ki obnavlja altenatorje?
M5 je imela serijski problem na gumicah fedrov ali celo fedrih
pri moji m6 tudi rahlo poka ko zavijam levo, ?utijo se tudi majhni trzaji na volanu... kak?na ideja? smo tudi z mehanikom gledali in nikjer ne najdemo lufta...
Po popravilu po?enih batov, zdaj mazda v prostem teku nenormalno trese... Ko stari traktor! ?obe sem mel na testu in baje dve dovajata premalo nafte motorju in ne vem ?e je to mo?en vzrok temu...
Razmi?ljam da bi peljal avto na servis da mi na novo sprogramirajo ?obe. Je ?e kdo delal to? Pa kolko kaj ra?unajo za to?
Ali trese mogo?e zaradi malo zdelanega vztrajnika? Ko ga ugasne? tudi strese...
Imam problem pri enem avtu in sicer P405 1.8 16V. Gre za to, da zaganja? ni niti pisnil, ko sem zasukal klju?. Potem sem menjal akumulator ker je blo okol plus kleme polno nekega oksida. Sedaj moram menjat ?e klemo, ker je pomojem zani? in slabo prevaja ?trom. Avto kljub novemu akumulatorju ni zavrtel, zaganja? ni niti pisnil. Potem sem ga v?gal s porivanjem in med vo?njo ?e parkrat obrnil klju?, naenkrat je zaganja? pri?el delat. Sedaj normalno v?iga. Ker ima avto starej?a gospa, se mi zdi da tole ?e ni ok. Vpra?anje: A mi zaganja? ni zavrtel, ker je premalo ?troma ?lo skozi oksidirano klemo, sedaj se je pa med delovanjem nekako prebil skozi? Al je druga mo?nost da je zaganja? za?tekal, sedaj sem ga pa pretelovadil pa bo nekaj ?asa ok?
Rad bi vedel a naj samo klemo zamenjam, al moram ?e zaganja? podret.....
Thnx
?e ?e ti bo kdaj naredlo, samo malo potol?i po einlaserju... ponavadi gre, razen ?e je res zani?
saj ne morem verjet, da bom to rekel, ampak mazde 6 iz 1. serije so bolj ali manj avto ?ivljenja kot Renault...
1x kupi?, pa se ne more? ve? re?it ...
servisira? jo pa 1x dra?je kot "pommes-frittes"...
na ?alost so deli res svinjsko dragi! mene je ta mesec mazdica "olaj?ala" dveh jurjev ?! upam do bo zdaj ?la ok, po enem tednu preizku?nje je ?e vse vredi...
urejeno! ena notranja gumica v servo pumpi ni lepo sedla v utor in je prepu??ala olje, smo jo poravnali zdaj pa je vse b.p.
da povzamem, mel sem po?en 1. bat, ko smo menjavali batne obro?ke na ostalih smo ugotovili da je napokan tudi 2.bat... po vseh mukah sem dobil enega novega po zelo ugodni ceni(novi original 350?), drugega pa sem zamenjal z rabljenim. Obenem sem opravil veliki servis in dal testirat ?obe (ironi?no je bila edina dobra ?oba na prvem batu, ki je po?il, ostale tri baje dovajajo premalo nafte... :ne vem: )
skupni stro?ki material in delo:1700?
padla pa je tudi odlo?itev, da rabljene mazde z dizel motorjem ve? ne kupim!
upam samo da bo zdaj vse ok in da nebo ?ez 14 dni ?la turbina...
druga?e pa mi je avto zakon ne glede na to sranje ko sem ga mel...
Po enem mesecu ?ivciranja, iskanja rezervnih delov in ?raufanja, moja mazdura kon?no spet obratuje!!!
Zdaj ko pa smo kon?no spravili motor skupaj,pa nekaj servo zajebava... Na mestu je trd ko star traktor, pa z mehanikom nikakor ne moremo ugotoviti zakaj... ko ga na mestu pod gasom obra?as do konca na obe strani, pridejo na posodici za olje ven mehur?ki, ki pa jih nikoli ne zmanjka. Smo to prakticirali pol ure pa ni blo ni? bolje...
Ima kdo kak?no idejo oz. ?e je kje kak ventil za odzra?evanje?
Oznaka desno od pomi?ljaja, pomeni viskoznost olja pri delovni temperaturi 100°C, se pravi, da ima olje SAE 25W-50, pri 100°C viskoznost ki ustreza standardu SAE 50, ni pa nobene razlike v viskoznosti na temp 100°C med 5W-50 in 25W-50.
"W" - pomeni winter, oziroma viskoznost pri niski temperaturi, ki pa se ne meri vedno pri konstantni temperaturi, ampak:
0W .... -30°C
5W ..... -25°C
10W .... -20°C
15W .....-15°C
20W .... -10°C
25W .... -5°C
?tevilke levo od "W", pa pomenijo, npr. 15W, da se olje pri tempetaruri -15°C ima enako viskoznost kor olje SAE 15, 25W pri temp -5°C, pa kot olje SAE 25. V "grobem" se te temperature lahko tudi tolma?ijo, kot min. temperatura za zagon motorja, vendar ni ?isto tako, ampak za uporabnike je tak?na groba ocena OK. Za na?e okolje kjer so temperature na morju do max -5°, ni pametno uporabljati olja z zimsko oznako manj?e od 15W, saj bi pri hladnem startu bilo olje preredko in bi slabo mazalo motor, v avtomobilu pa uporabljamo tudi ni?je ?tevilke, saj temperature lahko padejo tudi do -25°C. Ko se motor segreva po?asi olje dobiva viskoznost ki je deklarirana desno od pomi?ljaja.
Bistveno je, da olje ni pregosto pri temperaturi hladnega starta, saj potem moter te?ko za?enemo. Ni pa kaj hudo narobe, ?e namesto 20W-50 uporabimo, 15W-50, saj je razlika le v hladnem startu.
v moji servisni knjigi sta navedeni samo dve tovarni?ki specifikiaciji...
5W30
10W40
edino kar ne vem, je to ali sta 5W30 in 10W40 podobni olji, ali naj ne bi mi dizla?i uporabljali 5W40... meni so ga moji mehaniki odsvetovali... ?e? ?e je predpisano 5W30, uporabljaj tega in ne 5w40, ker ne bo mazalo vseh delov kot bi moralo..
Pred cca. 6 meseci sem imel iste te?ave , z sklopko in vztrajnikom. ce na servisu je bila 1250 eur. Jaz sem zamenjal oboje za 480 eur. deli + 200 eur. delo.
Razlaga:
1. OBNOVLJEN vztrajnik sem kupil preko bolhe od enega gospoda z primorske. Ko sva se dobila mi je pokazal kaj je dejansko bilo obnovljeno. Ker se ta gospod spozna na te stvari, mi je dejal, da na vztrajniku ponavadi grejo vzmeti, zato ni enakomernega pritiska na lamelo kar povzro?i tresljaje in posledi?no obrabo sklopke oz. lamele.
2. Sklopka nova v avto trgovini VALEO je bila 470 eur. in ?e to ker se baje poznava z prodajalcem.
Na tem istem forumo sem dobil ?tevilko enega prodajalca avto delov ki naj bi oskrboval tudi mazda servise in, ki prodaja tudi na drobno. Cena kompleta torej (potisna plo??a, lamela in le?aj) 275 eur. Pika na I pa je, da ti to vse pripelje na dom.
3. Kam naj peljem menjat sklopko. Cena delovne ure na mazda servisu je bila 52 eur. "WTF". Zato sem se odlo?il, da probam kje drugje in sem se odlo?il za CHEVROLET servis. Cena delovne ure 29 eur.
Zamenjava sklopke in vztrajnika je traja 2 uri. Ker je to servis imajo tudi prikju?ke z katerim so mi pregledali komplet ra?unalnik na mazdi, ter poiskali morebitne napake, ki jih ni bilo.
Torej ?e povzamem vse od menjave je poteklo 6 mesecev moja mazda 6 2004 dizel te?e kot urica, brez napake.
PS: ?e se spra?uje? kako ve? ali je rabljen vztrajnik slab ali dober, lahko ti re?em JE VIDET. Plo??a na vztrajniku mora biti gladka skoraj brez praske.
Torej meni je ratalo pridet dosti ceneje, kot na servisu; ne vem zakaj nebi tudi tebi.
LP Uro?.
ma? mogo?e cifro od tega gospoda, ki je imel obnovljen dvomasni vztrajnik? oziroma ?e ve? kje bi dalo ?e dobit kak?nega?
jaz upam da so na RF7 masini (CD140 in 143) res boljsi materiaki kot na RF5 masini.....
120 ja... ne vem kaj je z temi motorji... meni enostavno ne gre v glavo da bi lahko pri teh km tako bat po?il, zgleda da so res slabi materiali... mam doma JCB(kopa?a) ima ?ez 20000 delovnih ur in gre ko urica... turbina je ok, masten ni ni?, olja ne pije skoraj ni?... ne vem, o?itno proizvajalci avtomobilov res no?ejo naredit "dobrega" avta...
to je moja prva mazda in sem malo razo?aran... pelje se res lepo in udobno, ampak ko pa gre nekaj narobe pa malo pozeleni? ko vidi? cene rezervnih delov... do zdaj nisem vedel da so dra?ji od nemcev...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
baje textarove naj ne bi bile slabe... ne vem, sem sli?al od ve?ih mehanikov... pa ?e v bugattija veyrona jih vgrajujejo verjetno ne istih kot v mazde, ampak vseeno
Povezava za deljenje
Deli na druge strani