Na Xedosu mi je za?el odstopat lak iz rok brisalcev.
Najprej sva s kolegom zadevo enostavno pobrusila s ?mirgel papirjem (dokler ni povr?ina mat), spihala s kompresorjem, jo o?istila z alkoholom in potem pobarvala z mat ?rnim sprejem. Barva je dr?ala nekaj mesecev, potem pa je za?ela na polno odstopat in kmalu so bile roke take, kot po ?mirglanju.
V drugo sva pobrusila stvar na polno, torej z vrtalko in brusnim nastavkom + ?mirgel papir. Potem spihala, o?istila z alkoholom, pobarvala s primerjem. Ko se je primer posu?il pa ?e dva nanosa mat ?rnega laka. Barva je zdr?ala na brisalcih pribli?no enkrat dlje kot brez primerja, dobrega pol leta.
Kolega pravi, da je to zaradi tega, ker so roke brisalcev pra?no barvane in bo barva vedno odstopila.
Torej doma?i mojstri, kako pobarvati roke, da bo barva dr?ala? Ker vsake pol leta jih pa res ne mislim jovo na novo barvat.
Par dni nazaj mi je na cesti odletel originalni pokrov feltne na mojem Xedosu 6, katere imam na zimskih gumah (letne gume so na ALU feltnah)
Najprej sem mislil, da je samo kak ve?ji kamen priletel izpod gume in nisem bil kaj dosti pozoren, potem pa vidim doma da ni pokrova. Naslednji dan sem ga ?el iskat pa ga ni bilo ve?. No ja nima veze.
Kje bi se dalo dobit 1 pokrov feltne, tak kot je na sliki spodaj, 14 colski? Na e-bayu ni ni? pametnega, vsaj sam ne najdem. Mogo?e komu v gara?i le?i kak?en pa ga ne rabi ve?, ali pa ga kdo od foruma?ev prodaja? ?e se kdo bolj spozna - kateri modeli so ?e imeli take pokrove, s starim Mazda znakom?
Zdej ?e za eno primerno ceno ne bi dobil enakega pokrova, bi ?el v nakup 4 novih. Pa me zanima - a je vseeno kake pokrove kupim, samo da so 14 colski? ?e ne, kateri 14 colski pokrovi so primerni.
Kolikor sem gledal cene so kar navite, tudi prek e-baya, kjer je draga po?tnina. I??em nekaj ?im cenej?ega in ?imbolj osnovni izgled, podoben originalnemu pokrovu, brez nekih imitacij alu felten in podobnih ri?astih zadev. Itak ti pred na?im blokom vse kar je lepega spizdijo, od brisalcev do kapc ventil?kov...
So mi pa zanimivi pokrovi v ?rni barvi, samo glede na to, kako grdo izgleda ?rna feltna brez pokrova, sem malo v dvomih.
Sam polnim toliko, da rob gume ?e te?e po cesti. ?e je preve? napolnjeno, potem ima samo sredina gume stik s cesto in se posledi?no obrablja samo sredina gume.
Ja, Cool Blue je res tazadnji drek, ?e tiste kitajske plasma white iz Leclerca so mi v povpre?ju zdr?ale dlje. Pri Philipsu se sicer bolj nagibam k X-treme vision.
Kaj pa za dolge lu?i, H3 ?arnica - kak?na priporo?ila?
Trenutno uporabljam na Xedosu Osram Cool Blue, katerih imam pa po?asi ?e poln kufer, ker redno crkujejo na par mesecev, ?e ne rabim ni? pr?kat in menjat ?arnic po pol leta sem ?e vesel. Vedno imam 2 rezervi s sabo, in nazadnje je bila kaplja ?ez rob, ko sem v zadnjih 2 tednih porabil obe rezervi. Svetita pa ni? kaj bolje od navadnih.
Pri zasen?enih lu?eh mi je najbolj pomembna ?imve?ja svetilnost, tisti kao xenon moder efekt mi ni pomemben. Bi pa rad malo svetlej?e pozicijske lu?i, katere se komaj vidi.
Ta prodajalec ima v paketu Philipsove X-treme Vision H1 + plus pozicijske W5W Philips Blue Vision. A je sploh kak?na opazna razlika pri poziciskih, ?e zamenja? navadne pozicijske ?arnice z Blue Vision?
druga?e pa gledam tudi Osram night breaker plus H3. ?al Philips ne dela X-treme Vision H3 ?arnic, za Philips Blue Vision H3 pa sem na raznih forumih zasledil, da je spet bolj kot ne xenon efekt, svetilnost pa ni kaj ve?ja.
Evo, auspuh je zrihtan, pa da malo updejtam tole temo, da si bo lahko ?e kdo z njo kej pomagu.
Cena auspuh + delo:
- Lau? 120 ?
- Dolinar 130 ? (+14 dni ?akanja na auspuh )
- Cugelj cca. 100?
- izpu?ni sistemi v Stegnah 95?
zmagovalna ponudba pa je bila Peter Gerk?i? s.p. v Ljubljani na Tr?a?ki - material + delo, z ra?unom - 68 ?. Tipo naredi auspuh in ga namontira v eni urci, sem mel ravno ?as neki spit v Intersparu na vi?u. To je ceneje, kot ?e bi ga naro?il prek e-baya iz Nem?ije in ga dal nekam zmontirat
Torej, naslov teme pove vse - pregnil mi je srednji lonec za Xedos 6, kje bi ga dobil najceneje? Kolikor sem klical naokoli, ga nikjer nimajo na zalogi, povsod bi ga sami naredili.
Klical sem k Lau?u, pa ho?ejo za auspuh+delo 120?, kar se mi zdi odlo?no preve?, sploh glede na ceno iz e-baya.
Jutri grem v Izpu?ne sisteme v Stegnah, da dvignejo avto, vidijo zadevo in povejo ceno.
Nekaj sem na?el tudi na e-bayu - bi bil kateri izmed spodnjih dveh v redu?
Kje se najceneje dobijo dobri brisalci za mazdo6, 2008? Te ki so gor, ?e malo slab?e bri?ejo, pa bi jih rad menjal.
LP, TomazO!!
Pred parimi dnevi so mi pred blokom ukradli brisalce, tako da sem ?el v Motomat (po novem Adel) po nove Bosch Aerotwine. Cena za oba je bila 28?, s 15% popusta na gotovino so pri?li 23 ?.
Men Xedos 6 1.6 papca pribli?no liter na 3000km. Pelko mi je reku, da je to v mejah normale za ta avto.
Sem pa zadnji? menjal tesnilo pokrova ventilov, ko je bilo prav o?itno, da je pod tesnilom vse mastno. Ampak tudi po zamenjavi ni ni? kaj bistveno bolje, mogo?e porabi malo manj olja, ma?ina od pokrova ventilov navzdol je ?e vedno mastna. Mam pa? bele?ko v predalu kamor vpisujem, koliko olja sem dolil pri katerih kilometrih, pa ?ekiram olje na cca. 2500 km.
Na za?etku sem vsaki? sproti kupoval olje na Petrolu, drago kot pes, 17 ? liter, zdaj pa lepo kupim 4L Valvolina 5V40 na Petrolu na zlate to?ke (33?) in ga po potrebi dotakam v litersko kantico, katera je stalno v avtu.
Zanima me kje v okolici Lj bi bilo najbolje dat testirat amortizerje na moji 6-ki (ima 250 000 km) in kje je menjava + optika najugodnej?a? Sem pa gledal KYB na olef.si
Hvala za odgovore.
M
Pelko ti naredi optiko za 30?, ceno menjave ima verjetno tudi pol cenej?o od uradnega servisa, glede testiranja amortizerjev pa ne vem.
Sam sem sprobal 2 tipa poceni brisalcev, te tanove oblike. Nad obema sem bil razo?aran.
Prvi so bili neka poceni varianta iz Leclerca, po 6,5?/kom, brisali so katastrofalno.
Drugi so bili tudi ena ?unga-lunga varianta za 10?, ko mi jih je majster montiral, mi je zvijal roko brisalca, da je sploh povsod brisalo... recimo da je v optimalnih pogojih dobro brisalo. Seveda so mi bile zvite ro?ke grde in sem jih ?el ravnat, posledica pa je bila da je spet brisalo za en drek. Brisalci so ?li po hitrem postopku dol.
Potem sem pa naletel na tole zadevo, Aerovision brisalci, sicer original Fiatovi brisalci. Po prebiranju feedbacka uporabnikov sem jih ?el nabavit, in lahko re?em le to, da je to to za ta denar. Sploh dobro delajo pri zmerni hitrosti, od 60 do 90 km/h nekje, ko jih veter lepo pritisne ob ?ipo. Cena je bila cca. 20 - 25 ? za oba brisalca.
Kak?ni so Aerovision brisalci v primerjavi z Bosch, Valeo ali Champion brisalci? Po komentarjih so tam-tam, osebno ne bi vedel, ker nisem sprobal nobene izmed teh znamk - se mi zdijo ?isto predragi. Sem bil pa navdu?en na Valeo Silencio klasi?nimi brisalci, katere sem imel, preden sem se odlo?il, da je Xedos preve? kul avto za navadne brisalce
Se je pa spet izkazalo, da je ?koda ?rot kupovat, ker je to stran vr?en denar + na koncu mora? orenk zadevo kupit. Dr?i kot pribito: "nisem dovolj bogat, da bi lahko kupoval poceni".
Ne gre mi v glavo, kako so lahko cene akumulatorjev tako narasle v teh slabih petih letih.
Marca 2007 sem kupil akumulator Topla 12V 60Ah na AMZS, cena je bila 54?. Zdaj se ravno tak akumulator na AMZS prodaja za 87?, najceneje pa se ga dobi za 78?.
Majku jim nabijem, pa to je ja 61% podra?itev!!! Na podlagi ?esa, me zanima
Sem gledal cene na AMZS in na Petrolu - so dragi kot ?afran, se jih je bolje ognit v velikem loku.
Za primerjavo:
Akumulator Varta 12V 60Ah: Petrol 100?, AMZS 97?, Velog 80?
Akumulator Topla 12V 60Ah: AMZS 87?, Velog 78?
Edit: sem se oglasil osebno pri Velogu in so mi ?li toliko na roko, da sem dobil akumulator Dynamic ?e po akcijski ceni, torej 55?. Brezpla?no so predhodno testirali starega in polnjenje akumulatorja med tekom motorja. Tudi menjavo sem dobil brezpla?no, s tem da sem star akumulator pustil pri njih. Storitev na nivoju, pohvalno - priporo?am.
Hja, klical na Anet oziroma zdaj je to Adel (Motomat + Anet), in nimajo nobenega 12V 60Ah akumulatorja v akciji, najcenje pride Boschev 93? - kar je 15? dra?je kot pri Velogu.
Edit: Bemti, klical na Velog glede zgornjega akumulatorja Dynamic plus, in so imeli akcijo samo do danes do 9ih zjutraj, druga?e je redna cena s popustom 70?. Vsak teden imajo v akciji samo 1 akumulator, in akcijo menjajo vsak petek ob 9ih zjutraj
Zgleda da bo treba kar hitro menjat akumulator na moji Xedos 6 1.6i. Avto mi je zadnja 2 dneva komaj v?gal. Trenutno je noter rde? Topla akumulator, ki se je kar solidno dr?al zadnjih slabih 5 let.
Zdaj nekih prese?kov od akumulatorja ne bi rad kupoval, ker vpra?anje, koliko ?asa bom ?e imel ta avto (beri idioti na cesti).
Gledal sem pri firmi Velog, pa pridejo akumulatorji 12V 60Ah znamk Topla (zagonski tok 510A), Varta (540A) in pa Bosch (540A) okoli 80?, par ojrov gor ali dol.
Imajo pa v ponudbi tudi cenovno ugodne akumulatorje Dynamic Plus 12V 60Ah 510A za 55? (ker se Velogove strani ne da linkat, sem naredil print screen).
Pozna kdo mogo?e to znamko, kak?ne izku?nje z njo? Google najde bore malo. Glede na opis ima akumulator tehnologijo "velikih", samo manj?o ceno.
citam, na tistih diagramih zgleda vse skupaj kar zajebano za nekoga, ki je odra??al v bloku in ima dru?boslovno izobrazbo ... ... tko da nobena razlaga ni brezveze, brez veze je samo ograja na pokopali??u
jstdoma - potem se ?tevci in plasti?na ?ipa pred njimi skupaj dr?ijo in lahko vse skupaj ven vzame? ter zamenja? lu?ke zadej? Mislim, zadeva verjetno ne razpade na 100 kosov, kot je narisano na diagramih?
Crknila je ?arnica, ki ima na diagramu ?tevilko 55262. Kolker je meni razvidno, niso vse ?arnice za osvetljevanje armaturke enake, uporablja se celo 4 razli?ne tipe ?arnic. Se dobi to na Petrolu ali je treba kam posebej hodit ponje?
Torej naslov teme pove vse, danes se peljem zve?er proti domu in opazim, da je en del ?tevcev temen. Malo sem eksperimentiral s pri?iganjem in uga?anjem lu?i, trkanjem, pa je zgleda dokon?no crknl.
Kolikor sem uspel v temi pogledat, nisem na?el nobenih vijakov okoli ?tevcev, da bi odstranil prozorno plastiko in ?tevec ter pri?el do lu?k. Koliko je to sploh dela, da dobi? dol ?tevce? 10 min, pol ure ali mogo?e 2 ure in odstranitev polovice armaturke? Kak?ne lu?ke sploh so zadaj, da osvetljujejo ?tevce? Mislim tip in kje se jih da kupit. Je dobro preventivno zamenjat ?e ostale, ?e je ?e vse razkopano?
Malo sem preiskal stare teme o Xedos 6 in tega nisem nikjer na?el. Bi se pa tudi priporo?al za service manual od Xedosa 6 1.6i letnik 1997, ?e ga mogo?e kdo ima v elektronski obliki. Noben izmed linkov, ki sem jih na?el, ne deluje ve?.
Enostavno pa lahko luknjo pokita? in blindira?....ter da? standardno anteno na ?ipo ali skrito v armaturo....
To?no tko, notranjo anteno na ?ipo za sredinsko ogledalo, pa mirna bosna. Notranja antena te pride 10?, komu se pa da stalno nekaj jebat s to zunanjo anteno - pa crkne, pa gre motor?ek, pa vandalizem, pa pti?i...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na Xedosu mi je za?el odstopat lak iz rok brisalcev.
Najprej sva s kolegom zadevo enostavno pobrusila s ?mirgel papirjem (dokler ni povr?ina mat), spihala s kompresorjem, jo o?istila z alkoholom in potem pobarvala z mat ?rnim sprejem. Barva je dr?ala nekaj mesecev, potem pa je za?ela na polno odstopat in kmalu so bile roke take, kot po ?mirglanju.
V drugo sva pobrusila stvar na polno, torej z vrtalko in brusnim nastavkom + ?mirgel papir. Potem spihala, o?istila z alkoholom, pobarvala s primerjem. Ko se je primer posu?il pa ?e dva nanosa mat ?rnega laka. Barva je zdr?ala na brisalcih pribli?no enkrat dlje kot brez primerja, dobrega pol leta.
Kolega pravi, da je to zaradi tega, ker so roke brisalcev pra?no barvane in bo barva vedno odstopila.
Torej doma?i mojstri, kako pobarvati roke, da bo barva dr?ala? Ker vsake pol leta jih pa res ne mislim jovo na novo barvat.
Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani