Ja pa saj ja ves kdaj ti gre nosilec motorja ? Cel avto klocka...
Nja, nisem lih stru?ko, tako da sem bl lahko ugibal. Pa zadeva ni bila konstantna, samo v ovinkih in ko sem bil na gasu, zato so mi na vsakem koncu dobil drugo ugibanje. Eni so rekl vztrajnik, drugi so obto?eval polosovine, tudi kolesni le?aji so ?e bili razlog...
Potem sem avto pustil na poobla??enem za 14 dni (smo ?li z drugim na morje ) in so od tam javili, da sumijo nosilec pa tudi niso garantiral 100%, da je to to. Ker je zadeva bila cenovno sprejemljiva za "ugibanje" sem se odlo?il zamenat in je stvar OK. Ni ?ist odpravljen zvok, tako da sklepam, da je treba ?e kakega zamenat, ampak vsaj vem na ?em smo
No, sicer je to tema stara ampak sem ?ele pred kratkim re?il zadevo oz. na?el te?avo.
Nosilci motorja so po?asi zgubili nosilnost (hidravli?ni) in se je v levem ovinku motor usedel prakti?no na karoserijo oz. stisnil nosilec skup, zato so se vse vibracije prenesle na karoserijo. To je tudi upravi?ilo ropotanje samo pod gasom, ker v prostem teku v isti situaciji zadeva ni ropotala.
?e bo komu pomagalo, preden bo tako resno razmi?ljal o novem vztrajniku in ostalih dra?jih posegih, ki niso ba? potrebni
Malo sem se na?rl gledat, kako ?pricajo ?ibe po svoje, mimo vsega in brez nekega stra?nega u?inka, pa ?e za odma?it in ?telat valjda uporabil iglo, se je zgodilo, da je curek mal "zbledel"
Tako da sem se razjezil dans in naro?il komplet tehle jebencev in zdej ?akam. Sode? po vseh slikah, primerjavah in "raziskavah" tujih forumov, bi naj zadeva pasala skup, kolk sm se pa zajebal, bom pa videl enkrat drugo leto.
Ima ?e kdo podobne izku?nje s tovrstnim rovarjenjem, je kej pametnej?ega za vzet, glede na to, da ?elim meglico...?
Pri meni pa se pojavlja nek zvok, ?e odkar imam avto (ni bil nov, jasno). Ko med prestavljanjem stisnem sklopko, se sli?i neko malo grgranje. Ko vozi?, ni nekih dodatnih u?inkov. Zadnje par mesecev pa se pojavlja oz. se je pojavil nek mote? zvok. Najprej se je dogajalo pri hladnem avtu, pa predvsem v zavoju v levi ovinek, sedaj pa se ga sli?i (in na volanu tudi mal ?uti) med pospe?evanjem, vo?nja nad 130 je prava hrupna izku?nja in po?asi se mi dozdeva da bo odletel vztrajnik.
Ker sm gledal cene garnitur sklopka+vztrajnik, me je sezuvalo, cene v tujini se vrtijo okrog 600eur in ve?, dobrih 500? za obnovljen komplet, kar pomeni, da bi moral starega poslat v Anglijo nazaj, pri nas na poobla??encih sem sli?al za cene 1200 za material,....
Dans sm si mal ogledal stanje spodaj...A sta v stikalu oz. potenciometru za recimo dimming osvetlitve dve ?arnici? Ker mi lu?ka za ?tevc gori, ne vidi se pa spodaj...pa zdej ne vem, a bi se moglo vidt al je samo knof osvetljen, da najde? zadevo?
A kak 3. oja?evalc (ne vem, macaudio, sony, nekej pocen) pa ni varjante not napikat? fer?ti se novi prodajajo po 100eur pa tud manj verjetno, en 4kanalc pa bridge za woofer se bo pa menda ?e na?el?
Dans sm govoril z mojim "majstrom" (dec, k mi je ?e vse kar se elektronke chippal, rihtal, ipd...) in mi je dejal, da mi bo DPF u?timal on. Odstrant ga ne sme, se pa ga odpre, prevrta in za?vasa nazaj tko, da se od spodaj ne vidi, da je bla komora odpirana. Glede pove?anja mo?i pravi da je dokaj vseeno, v kak?nem vrstnem redu se dela, so pa definitivno rezultati bolj?i po odstranitvi particle filtra, ker ?e ostane not in funkcionalen, se raje zaba?e in tudi manj prirastka mo?i nudi, ko pa je filter prebit, pa se lahko nasmejemo menda v smeri blizu 170KM... Ceno mi je dal potem za oba posega bolj?o, tko da verjetno ob prvi finan?ni injekciji gremo v akcijo.
Js jih imam okrog 100, sem pokupil VSO zalogo, ?e rabi? dj ZS.
men si pa reku, da se ne spla?a menat... jest moram o?ivet dve al celo tri lu?ke spodaj levo, pri knofih za osvetlitve armaturke in pa knof za temperaturo ne ?muri ve? oranđasto ampak je brihtno ?rn..
Super tole prebrat, ker sem imel na poti na dopust in z dopusta veselico z DPF lu?ko, avto ni htel it in tako dalje. Sedaj resno razmi?ljam o odstranitvi filtra tud sam, me pa predvsem zanima eno....
Nekako ko se finance bojo opomogle, imam namen zadevo malo chipat. Je mogo?e pametno da DPF fliknem ven po chippanju (ker recimo pri odstranitvi modificirajo obstoje?i program), ali je vseeno, ker se ta del programa ne spreminja?
Ne bi recimo rad do?ivel scenarija, da se avto napili malo, potem mi bo pa en veseljak nalo?il kak osnoven software in bo mo? motorja enaka... Lahko da se motim, samo vpra?am malo
Tud moja grgra, ko pospe?ujem, nekako sm se navadil, ne bi bil pa ni? jezen, ?e se bi zadevo mal uti?alo. Sam ker je ponavadi vedno odgovor enak - potisni le?aj - bomo pa? po?akal do takrat ko bo zadevo treba metat narazen, zdej mam tko al tko dela z injektorji dost...
Ja, k vidm, da se bluetooth 1.5 prodaja za 10?... =)
Zdej sam zanesljivost BT prenosa na prenosnik je vpra?ljiva...sam pomoje ne bi smel bit problem...sej zadeva itak nain?talira 27 COM portov spet, ko se spaira, in pol je to to
aja, pa ?e to vpra?anje se mi pojavlja, mal gledam po eBayu in vidm, da se pojavljajo razli?ne verzije tega modula... 1.4, 1.4b, celo 1.5 sm zasledil ?e... Je pametno potem iskat ?imvi?jo verzijo, al je dolo?ena verzija kompatibilna samo z dolo?eno serijo ECUjev?
v?asih centriranje spodleti... ?e ti tresejo gume, ene ja ene ne, je definitivno slabo scentrirana guma.
Lahko, da ma vulkano?er ?vohno centrirko, lahko je bil povr?en. Kolegu zadnji? se je recimo zgodilo, da je 4x centriral eno gumo, pa vedno ko je nabil gor vte?i, je bila guma razcentrirana. Potem so jo pa snel dol in ugotovil, da je bla v gumi voda...kr prijetna koli?ina.
Men je vulkanizer na Oplu dal nove litke gor z gumami, jih na?okal na mal ?ez 2 bara in ko sem doma ?ez tri dni precej po?asi (primerno parkiranju na plo?nik) zapeljal na plo?nik, mi je gumo pr??ipnilo in presekalo. Od takrat izpod 2,5bara nimam
Ponavad se sli?i ?vi?ganje, katerega vi?ina se dviga z obrati pri pospe?evanju. Ka?e pa kot izguba mo?i, zelo kadi avto, kak olje se voha tud vmes.
?e ti avto vle?e normalno pa ropota, bi znal bit tud mraz kriv pa da potem klepe?e motor, ?e ga kak dan nisi laufal. A ko je topel, utihne, al je zvok ?e kr prisoten?
Moj traktor vem da tak đumbus zganja, ko je dva dni pr gmah, da joj . Ko se ulaufa, je pa kul.
jaz upam da so na RF7 masini (CD140 in 143) res boljsi materiaki kot na RF5 masini.....
ja glede na to, da ocitno je motor mel mini kronicne tezave, resnicno upam, da so uposteval pri nadgradnji motorja kej boljsega not...ce ma pa res Ford zravn prste pa... prasanje
Tud jest si ne zelim kakega kuzlbala tazga, no pa mislim da si ga noben ni, tud m6m ne :|
Kar se tice porabe, s P Boxom bi zadeva mogla celo mal prispevat k boljsi porabi, ce ga vozis zmerno pa ne pospesujes z nogo na podnu, bi realno moral avto mal manj pozret, ker se masina manj namatra za dosego istih rezultatov. Ker pa na (sploh na zacetku) JE noga v podnu, so prvi rezultati verjetno slabi, potem pa se stanje mal normalizira.
Pismo, jest sm zdej se spravil mal 'testirat', vozim na tempomat 120 in bele?im porabe okoli 6,3 do 6,5. ?e bi ?elel porab 6 in manj, bi moral avtocesto vozit verjetno 80. ?e vozim po mojem okusu in ?eljah (t.j. med 130 in 160), poraba sko?i na ponosnih 7,5l in ve?, kar se mi zdi hudo preve?, glede na to, da vsi ostali prakticirajo tako vo?njo in porabo dobrih 6l =\
Al nekako u?timat (fajn bi blo, da bi kako 'okvaro' najdu, da u?timam, dokler ?e mam garancijo) al pa chippat/boxat pa da vidimo, ?e bo kej od tega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni? drgnil, potegnu ven tastare, dal not nove.
^^ klikni me za mojo temo ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani