Mater jernic, toliko kot si imel pa ti ?e ta?ev(ic) s tem avtom, pa po mojem nismo imel vsi lastniki novih letos skupaj. Upam, da gre bolj za porodne te?ave. A vidi?, da bi moral dizelco kupit Jeb.. DPF. Moja dela kot ura. Bom raje tiho, da se ne bom grizel v jezik...
Se v celoti strinjam z Bossom. Menim, da je te?av z DPF-om sedaj manj, pa tudi z letniki 2005 in 2006 ?e zdale? niso imeli problemov vsi. Po mojem se da regeneracijo ujeti tudi s spremljanjem povpre?ne porabe na BC. Povpre?na poraba v nekaj minutah hitro zraste za kake tri litre, kar traja kake 15 minut, potem se pa hitro spusti nazaj. Je pa tako, da imam od zadnje regeneracije ?e skoraj 1000 prevo?enih kilometrov, pa ?e ni bilo naslednje (nekateri pravite, da dela regeneracije dvakrat na tank...). Skupaj imam prevo?enih dobrih 3000 km (od tega kar precej mestne vo?nje) pa pri nivoju olja ni nobene spremembe.
Se pa zaradi tega ne mislim sekirat. ?e se bo nivo olja kaj pove?al, bom verjetno pri 10000 km oziroma pol leta ?el zamenjat olje, da bo mir. Jebiga, ?e drugih stro?kov ne bo, bo tudi to OK.
Saj ne re?em... Sistem ni idealen, ampak samo zaradi tega se ne bi odrekel dizlu.
Skratka, mogo?e smo problem s tem DPF-om malo preve? napihnili. Upam, da se mi ne bo treba ugriznit v jezik
Eh, to bi me najvise interesovalo..po cemu vi mozete primijetiti da auto regenerise, ustvari da DPF regenerise..kako cu da znam da cisti`?
U vreme regeneracije filtera prosje?na potro?nja goriva se u par minuta di?e za 2 do 3 litra/100 km. Kod mene to traje oko 10 do 15 minuta, onda se potro?nja po?ne smanjivat.
dali neko od vas zna koliko kosta prvi servis na 20.000km za mazdu6..ovde u grazu kosta oko nekih 300 eura!
Ne?e biti puno jeftiniji od 300 EUR. Sigurno ?e biti oko 250 EUR.
A ?ta se ti?e ulja i DPF znamo mi te probleme. Pratimo to. Ali mislim, da je ovaj problem sad malo manji nego ?to je bio kod Mazde 5 u godini 2005 in 2006. Prati regeneracije preko board computera (average ili current consumption). Kad se ?isti, vozi jo? malo okolo. Tako ?e? najvi?e napravit.
Jaz sem v trojki imel Parrot CK 3100 in takrat Samsungov mobilni telefon SGH Z100. Velikokrat se mi je zgodilo, da je ob klicanju ali sprejemu klica prek Parrota vse skupaj utihnilo. Potem je bilo treba avto ugasnit in ponovno pri?gat, da se je ves postopek ponovil. Potem je bilo OK. Zanimivo, da ko sem zamenjal telefon, se pa to ni ve? dogajalo. Res nisem imel Bose-a, ampak mislim, da lahko pride do te?av s katerimkoli radijem zaradi Parrota ali pa celo zaradi telefona.
Mater ste me ustra?la s to debato, tak, da sem ?el takoj pogledat, kako grejo gor feltne s stare ?estice.
Vse je OK, placa je dovolj tudi okrog zavornih kle?? in tudi samo kolo stoji natanko na mestu kjer je potrebno tako, da raznorazni distan?niki odpadejo.
Folk, ni panike. Sam da gre vse gor (pa not...)
Verjamem Bossu, ?eprav potem ne vem, kak?en ET je imela tista originalna 16 colka... Tip je rekel, da je od prej?nje ?estice... O?itno ni imel prav. Sori, nisem hotel delat panike.
Imam pa jaz tud Dunlop Winter Sport 3D, pa je fajn guma.
Itak,da ?e da? ET 38 tudi na staro 6-ko,bodo feltne ful bol zunaj.Ker original so ET55 in si izra?unaj razliko.
?e,?e da? namesto 205 kak?ne 17-ke 225 je zmaga tu.
Da ne bo nesporazuma. Nova ?estica bi s 16 colskimi z ET 50 ali 55 verjetno izgledala ?e slab?e kot prej?nja. Ravno tega sem se bal, no pa se je potem uredilo z ET 38. Hotel sem samo re?t, da originalna 16 colska od prej?nje ?estice ne gredo gor. To je vse.
Glede 17 colskih se pa povsem strinjam, ?al se pa moja ?ena ni... :ne vem:
Jaz sem zdaj naro?il pri Furlanu po va?em nasvetu litke in sicer Platin P50 (16 col, ET50; 6,5...) za zimo so po mojem ok. Pr?lo me bo 72 eur po komadu (jeklene pridejo dobre 64 eur). Majo baje zimski lak, vendar me prav zanima kak?na je razlika v primerjavi z letnim lakom . Skratka, verjetno bi dobil kje ?e kak?en eur cenej?, samo se mi ne da ve? iskat, ker bom tam vzel tut gume tko da...
lp
To je dobra cena. Kaj bo? dal gor za ene gume? Pazi na tisto ravnanje (ET), ker ne gredo vsake gor. Na mojo novo ?estico ni ?la originalna lita 16 colska feltna!!! Tako da prej poskusit feltno in distan?nik. Menda so te stvari malo druga?ne kot na prej?nji ?estici. Meni so potem dali gor AWS Maranello 7x16 ET38 in stvar odli?no izgleda, ker je zunanji rob gume sedaj pomaknjen bolj ven in avto ni videt "podhranjen". Zgleda kot allroad V bistvu je sedaj zunanji rob gume pribli?no tam kot pri originalnih 17 colskih. Res sem pa dve uri ?akal, da so "podrejali" distan?nik, ker niso imeli pravega.
Danes sem imel servis v BTCju na 100.000km. V priponki ra?un.
Poleg cene urne postavke (avtomehani?na dela) bi se dalo tud vpra?at, zakaj zaboga so rabili dobri 2 uri za menjavo olja, filtrov in prednjih plo??ic . Sosed je dober mehanik in takle servis opravi v dobre pol ure .
Pozorno prebiram tele poste o te?avah z DPF-om . Malo me je strah, ker imam naro?eno novo dizelsko ?estico. Nekje ste me ?e pou?ili, da naj bi bilo menda pri novi ?estici manj te?av z dvigovanjem nivoja olja. Mo?no upam .
Vsekakor bi bilo pametno zadevo malce dati v javnost, pa bi bil uvoznik prisiljen stvar resneje pojasnit.
Bom preveril pri enem novinarju, ki pi?e za znano slovensko avtomobilsko prilogo. Bom sporo?il, ?e izvem kaj pametnega.
?eprav je poletje, imam eno "zimsko" vpra?anje. Me zanima, ?e je res za zimske razmere in zimske gume bolj primerno obi?ajno jekleno plati??e? Na strani enega ponudnika gum sem zasledil, da prodaja ALU plati??a, ki so dodatno za??itena za zimske razmere. Ima kdo kak?ne izku?nje?
Jaz sem za trojko pla?al prvi servis pri 20.000 km malo ?ez 40.000 SIT. Zamenjali so pa olje, filter in zra?ni filter. ?e doda? ?e par stvari, si hitro na 70k . Jap, poceni res ni tale zadeva. Mislim, da bo po izteku garancije imel moj sosed mehanik eno stranko ve?
Pred kratkim se mi je pri?gala lu?ka za airbag . Na sovoznikovem sede?u sem imel otro?ki sede?, pripet z varnostnim pasom. V otro?kem sede?u nisem imel otroka, le sede? sem za kratko razdaljo prestavil na sovoznikovo stran, ker sem zadaj vozil nekaj drugega. No, ?ez nekaj ?asa se mi posveti, da bi bil lahko to vzrok za pri?gano lu?ko za airbag, zato sem otro?ki sede? odstranil, se usedel na sovoznikovo stran in se pripel, lu?ka pa je po naslednjem zagonu motorja res ugasnila . V navodilih o tem ni? ne pi?e (nimam pa tistega stikala za izklop). Na servisu ?e nisem bil. Ali ima kdo ?e kak?ne izku?nje s tem? :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je ?ist res. Sem tud jaz opazil. ?e se v leru pelje?, ka?e kar neko porabo. ?rtice so le takrat, ko stoji?.
Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.
Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani