V?eraj sem ?el tankat, natankal, odpeljal da bi napumpal gume. Sem pustil v?gan motor. Gume so mele enak tlak kot pred 3 meseci in nisem ni? dopolnjeval.
Ko sem se spet vsedel v avto sem opazil, da mi gorita na armaturki dve lu?ki. Oran?ni. Tista za zdrs avtomobila (avto z dvema S pod njim) in oran?na lu?ka za motor. Tudi ko sem motor ugasnil in dal kontakt, se lu?ka za zdrs ugasne, ko se pa motor v?ge, pa se ponovno pri?ge.
Natankano je pa kot ponavadi pred podra?itvijo do fulla!!
V ponedeljek gre avto sicer na redni servis (na katerega sem se naro?il lih pol ure pred tem), ampak bi moral do takrat narediti ?e okoli 150 do 200km. 20kkm nazaj je bil narejen velik servis. Letnik je pa 9/2007. Ma pa 143konjev in 168kkm, z skoraj vso opremo.
Na servisu mi je preko telefona dejal, da se lahko vozim. Da morda je nek ventil ali senzor, da pa ne ve kaj bi lahko bilo, dokler ne priklopi. V ?etrtek se bom mimogrede na servisu ustavil da pogledajo na hitro z ra?unalom...
Ima kdo od vas kak?no izku?njo s tem? Oziroma kaj bi lahko bilo in koliko bodo zara?unali za zadevo porihtat? In ali je pametno se vozit?
Tok tok tok tok tok je ponavadi zvok ?ob - je glas o?itnej?i ko je mrzla?
Meni moja M6 (2007 CD143 s 180k km) recimo spu??a take tok tok... Ko se segreje pa preneha. Na servisu djali da ni nobene panike glede tega in da samo teraj dalje.
Je res tako? Ker meni tisti zvoki niso lih v?e?... A se jih da kako odpravit?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Banda pozdravljena.
V?eraj sem ?el tankat, natankal, odpeljal da bi napumpal gume. Sem pustil v?gan motor. Gume so mele enak tlak kot pred 3 meseci in nisem ni? dopolnjeval.
Ko sem se spet vsedel v avto sem opazil, da mi gorita na armaturki dve lu?ki. Oran?ni. Tista za zdrs avtomobila (avto z dvema S pod njim) in oran?na lu?ka za motor. Tudi ko sem motor ugasnil in dal kontakt, se lu?ka za zdrs ugasne, ko se pa motor v?ge, pa se ponovno pri?ge.
Natankano je pa kot ponavadi pred podra?itvijo do fulla!!
V ponedeljek gre avto sicer na redni servis (na katerega sem se naro?il lih pol ure pred tem), ampak bi moral do takrat narediti ?e okoli 150 do 200km. 20kkm nazaj je bil narejen velik servis. Letnik je pa 9/2007. Ma pa 143konjev in 168kkm, z skoraj vso opremo.
Na servisu mi je preko telefona dejal, da se lahko vozim. Da morda je nek ventil ali senzor, da pa ne ve kaj bi lahko bilo, dokler ne priklopi. V ?etrtek se bom mimogrede na servisu ustavil da pogledajo na hitro z ra?unalom...
Ima kdo od vas kak?no izku?njo s tem? Oziroma kaj bi lahko bilo in koliko bodo zara?unali za zadevo porihtat? In ali je pametno se vozit?
Hvala za pomo?, pa bom sporo?il kaj ga matra...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani