Tudi, ko spet priklopiš akumulator nekaj časa nihajo obrati, ker se ECU ''navaja''.
Drugače pa, če je to ista MZR 1.8 mašina kot na NCjki, moraš za lažji dostop do termostata odstraniti tudi throttle body, je možno da si to kaj zapacal pri odstranjevanju?
Edn je pac tak,da je vse mozno preveril predno glavo da dol, drugi je biu pelko, k je reku da je glava (samo po telefonu,ker sem dalec), tretji k bo zdej pa sraufa vecinoma mazde tako da upam da bo ta resu problem
Ker je star avto, ker si ga pripeljal neogretega. Turirajo, da segrejejo katalizator, da prideš čez pri plinih. Sicer pa ne vem, če je za to potrebna ravno blokada
Jaz osebno nikoli ve? tja. Leta 2012 so mi obnovili eno roko in dali notri tako ?udno pu?o (nek kovinski rob, pa tudi notri je bila precej druga?na od originalne), da preden si roko sploh dal na pre?o si mogu pu?o ?agat ven.
Zdej je not Strongflex, ki ima do?ivljensko garancijo. Bomo videli
Samo poliranje pri porumeneli lu?i ni vredu, ker za?ne bledeti nazaj oz. ko enkrat za?ne? polirati ?e hitreje bledi. Najbolj pametno je zbrusiti, z razli?nimi granulacijami, nato se ?ez nanese ?e UV lak.
Meni so na LPPju dejali naj se obrnim na uvoznika in mi je MMS lepo izdal nov duplikat homologacije
V tvojem primeru pa? Avto Triglav...
Pa ?e je avto mlaj?i od ''nevem katerega letnika'' potem ga itak izdaja zastopnik. ?e je starej?i, potem mora? res tja kjer je bil prvi? registriran. V mojem primeru bi bila to Murska Sobota, ampak ker je avto mlaj?i, sem duplikat dobil pri zastopniku Ne vem pa za kateri letnik se gre to to?no
Se strinjam s kleparjem/li?arjem da so neoriginalne obrobe problem ker ponavadi niso iste, ampak to je potem na njemu da ujame in poravna. Pri meni je bilo isto, pa ni nikjer takih stvari...
Ta je res nek obvlada? ker se ti ne ujema niti prehod med vrati in bokom...
Glede homologacije: ?e ne presega 3% tovarni?ke te?e vozila, ?e ne gleda izven tovarni?kih gabaritov in ?e ne zmanj?uje oz. ovira voznika oz. voznikovega pregleda nad okolico, ni homologacije.
Ni tok simple ane. Aftermarket lu?i spadajo v te okvire, pa te ne spustijo ?ez brez homologacije. Zra?ni filter isto recimo. ?e kak?no stvar bi lahko na?teli
Druga?e pa, kot Symon pravi. Tudi sam se ne bi obremenjeval s homologacijo tega. ?e ravno ne izziva?, te ne bo lovil na piko zaradi tega.
Ja po malem mamo vsi probleme, ?eprav eni ve?je eni manj?e, eni skor da ne. Majhen avto. Pa voda je povsod, pri meni se na uni gumi nabere in to rosi cel avto, al pa recimo da ma? de?nik v avtu je tut adijo pamet. ?e sm sam nimam problemov, ?e je pa kdo zraven se pa tut kar fajn rosi
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se mi je zdel, da bi znal bit termostat, samo cx-30 je dokaj nov avto, pa mi ni šlo skupaj.
Kaj pa Mazda čara s temi termostati, na NCjki je ista hiba. Samo hvala bogu raje ostane odprt (čeprov na dolgi rok tudi to ni ok).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani