Dolo?ene znamke tudi po izteku garancije omogo?ajo brezpla?na popravila okvar ali delno sofinanciranje, ?e je avto bil servisiran po predpisih proizvajalca, npr utrgana veriga pri BMW dizlih. Mazda ?al te prakse ne izvaja.
Ja, jaz sem bil od za?etka presene?en, ko je tako hitro zaklju?ilo regeneracijo. ?e vozim relacijo, jo zaklju?i celo pod 10 km, pri prej?nji ni bilo variante. Jaz sem se tega novega re?ima ?e navadil in ?e bo tako delala ?e v naprej, bom ?isto zadovoljen. Tudi s porabo sem zadovoljen, slabih ?est litrov.
Meni dela interval regeneracije v povpre?ju med 250 km in 270 km. ?e je ?e interval kraj?i v primerjavi z GH serijo, pa sama regeneracija traja manj ?asa, pri meni se kon?a med 10-15km, pri prej?nji pa med 15-20km, tako da je sedaj manj mo?nosti, da bi prekinil regeneracijo. Je pa avto dnevno v pogonu na avtocesti Kranj-Ljubljana, kar je po mojem mnenju minimalna razdalja za optimalno delovanje tega motorja.
To sem tudi jaz opazil. 2. generacija 6-ke je veliko bolj realno prikazovala "range" po BC, medtem ko pa 3. generacija 6-ke bolj realno prikazuje povpre?no porabo po BC.
Ne poznam nobene od teh, sta pa obe za pogledat. ?e vozi? ve?inoma kraj?e relacije, potem priporo?am bencinarko, v primeru dalj?ih relacij pa bo tudi diesel lepo delal. 14 dni nazaj sem spet vozil 6-ko s skoraj 500k km prevo?enih, sicer 2.0d motor, pa se ?e vedno lepo pelje.
Verjetno pa se bo prodajala tudi moja biv?a 6-ka 2010 letnik z 2.2 d motorjem, ker je bila kupljena le za vmesno obdobje. Avto je ?el od mene tipi top z znano vso servisno zgodovino.
Jaz tudi tako mislim... da ni vazno, ali je benicnar ali dizel ali EV ali LPG,... vsak je lahko zjeban... vecinoma pa zaradi nerednega ali slampastega vzdrzevanja, ker je skoda denarja za servis, ce pa avto laufa :ne vem: ... Sam sem imel v svoji zgodovini zaenkrat vec problemov s starimi avti ravno z bencinarji ... Zariban Citroen BX, zaribana dobra tri leta stara Kia Spehia (ceprav sem bil lastnik od novega in redno vzdrzevan... ampak je bila vec kot ocitno takrat napaka slampastega serviserja... ceprav je slo za pooblascenca ... no imel sem tudi problem z zaribanim dizlom... in sicer Daihatsu Charade ... ... Z Mazdami pa se nikoli nekih resnih problemov... zato tudi zaenkrat ostajam pri tej znamki ...
+1
Mazda je v moji 20-letni vozni?ki zgodovini prva znamka, za katero sem se ?e enkrat odlo?il, ko sem prodal prej?njo. Zanesljivost in v?e?nost sta mi bila glavna kriterija. Saj sem pogledoval po drugih znamkah, ampak sem stavil na preizku?enost. Ko mi je kolega, sicer zagrizen VAG-ovec, odsvetoval nakup Passata, pa je bila odlo?itev ?e la?ja.
Meni so pri 2. generaciji na 100k km ob rednem servisu menjali avtomati?no ?e olje ro?nega menjalnika. ?e se prav spomnim, je bil Castrol, ne spomnim pa se gradacije. Vse je bilo zabele?eno v DSK.
Meni tudi 2.2 motor pri 2. generaciji rabi 15-20 km vo?nje na avtocesti, da opravi regeneracijo. ?udi me, da 3. generacija spet dela regeneracije na kraj?e razdalje, zato je tudi mo?nost, da pride do prekinitve regeneracije ve?ja. Kolikor sli?im pa se pri drugih znamkah regeneracija v povpre?ju opravi enkrat na tank goriva.
Bom moral dobiti 6-ko bencinarko na test, da bom stestiral porabo z mojim na?inom vo?nje.
Lahko je te?ava ?e kje drugje, kot pa v DPF filtru, lahko je termostat, lahko je EGR, lahko senzorji po?iljajo napa?ne podatke in posledi?no trpi DPF. Doti?ni avto ima malo kilometrov, zato bi ga jaz peljal k nekomu, ki bi se poglobil v te?avo. ?e informacija, kako pogosto se dela regeneracija, bi veliko povedala.
Glede na prevo?ene kilometre avto ni ve? v tovarni?ki garanciji, razne druge garancije pa ne krijejo vsega. Bi pa tudi mene zanimalo, kaj je vzrok za nastanek teh te?av z oljem.
Letnik je 2010/7, facelift 2. generacije. Ja regeneracija se je izvedla ravno na poti na servis. Imam pa jaz ve?ino vo?nje na avtocesti na relaciji Kranj-Ljubljana in nazaj.
Jaz sicer nimam aplikacije na telefonu, imam pa izpis testerja iz servisa, ki so mi ga naredili v BTC-ju v za?etku septembra.
PM_ACC: 0
PM_ACC_DSD: 0,06
PM_GEN: 0,45
Priznam, da niti ne vem, kaj te vrednosti pomenijo, Jure mi je le rekel, da je avto tip top. Gre se pa za Mazdo z 2,2 dizlom v nosu in 163k km prevo?enih. Regeneracije mi redno dela med 400 in 450 km, zadnja se je delala po 420 km. Se je pa regeneracija delala na skoraj 500 km, ko sem tankal ta dra?jo OMV-jevo nafto.
Lu?ke za izvajanje regeneracije DPF tudi ostale znamke nimajo. Vozit in spremljat dalje, bi ti pa za orientacijo pomagal podatek, na pribli?no koliko km se obi?ajno dela regeneracija pri 3. generaciji 6-ke.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e ima? mo?nost probati drug akumulator, probaj ?e to, preden gre? v nakup novega.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Povezava za deljenje
Deli na druge strani