Ja to itak, v bistvu me je zanimalo, če naj tudi za flush uporabim nov filter.
pred 54 minutami je Aless napisal:
@samuelja priporočam če je mašina preveč zapacana (longlife intervali), če so intervali bili krajši in ni videt oljnih usedlin pol ni potrebe po flushu.
Problem je ker olja v novejših avtih ne zdržijo več dolgih servisnih intervalov in s tem ko je olje uničeno več ne opravlja svojega čistilnega dela, zato se tvorijo oljne usedline in če imaš smolo se olje čist prežge. Tako je v motorju polno oljne nesnage ki ne vpliva glih ugodno na sam motor.
Zato priporočam intervale na max 15kkm, oz., pri bencinarju z ugodnim režimom vožnje tudi do 20kkm, ampak je potrebno spremljat stanje olja, ker tudi bencinarji znajo zasrat olje z kakim bencinom, in takrat olje tudi izgubi svoje sposobnosti.
Glede firme pa ne priporočam nič posebnega, enostavno kateri flush dobiš ceneje. Po sestavi kolikor sem gledal so več ali manj enaki, tisti ta dražji imajo ponavadi še kaj Estra zraven, ki ima tudi dobre čistilne lastnosti.
Filtr olja pa se seveda menja ko se spusti ven staro olje z zmešanim flushom.
Bom malo bolj potrebno preveril stanje kar se tiče usedlin, ko bo naslednjič karter dol. Drugače pa delam menjave na 10kkm. Uporabljam pa že nekaj časa olje Fuchs Titan 5W-30 Gt1 Pro-C3, naslednjih 10kkm priložim kapljico za analizo :).
@samuelJa postopek je odvisen kateri engine flush uporabiš, imaš namreč bolj "močnega" ki ga naliješ v topel motor pred menjavo olja, motor nato pustiš laufat 10-15min in nato spustiš olje.
Imaš pa še bolj blagi flush, ki ga naliješ v motor in z njim narediš cca 200km in nato spustiš olje.
No imaš pa tudi tretjo varianto, obstajajo tudi Flushing olja, ki jih vliješ namesto motornega olja, in pustitš enako motor laufat in nato spet spustit.
P.S.: No ena dobra varianta namesto engine flushov je tudi da za kratek interval vliješ kako mineralno olje in narediš kakih 200-300km. Mineralno olje ima namreč dobre čistilne lastnosti.
Hvala, pa vem spet nekaj več. Pa priporočaš drugače ta flush in katerega? A se priporoča tudi nov oljni filter za flush?
pred 59 minutami je dvorjan napisal:
@Deeyan: kje si kupil sito za olje?
Bom dodal še to na seznam opravil za "generalko" na 230k km. 😃
Meni so aprila prečekirali oljno sito pri 155k km in ni bilo zapacano nič, zdej pa bodi pameten
Tok tok, to je super, jaz sem imel pri okoli 110k km kar konkretno zabito. Je možno da je bilo že kdaj prej očiščeno oz. menjano? Lahko pa, da so podložke injektorjev še ok oz. so bile pravočasno zamenjane. Le tako naprej 👌.
Dejan super, sedaj imaš 1 skrb manj ;). Par informacij:
si karter brez problema dobil dol, sam sem se namreč kar zajebaval, ker je tesnilna masa fullll držala. Katero tesnilno maso si uporabil?
dosedaj sem sito le čistil, naslednjič, ko bom karter jemal dol, ga zamenjam. S čim si prijel zobnik na oljni pumpi, da si lahko odvil vijak. Mazda priporoča namensko orodje, nekateri pa uporabijo kar nekoliko večje klešče?
si že zamenjal pogonsko verigo?
Aless vprašanje zate, zasledil sem, da podobno kot nekateri priporočaš "engine flush". Mogoče napišeš postopek, kako se to najležje izvede. Je pa zanimivo, da nekateri engine flush odsvetujejo?
ps. ta vijak je, ki drži oljno sito je res na sila nerodnem mestu. Sem zbrusil ključ in ga odtegnil, vendar ga nikakor nisem spravil ven :(, oljne pumpe si takrat nekako nisem upal sneti :p. Razmišljal sem, da bi ob menjavi ta vijak nekoliko skrajšal, čeprav bi verjetno bil nato prekratek 🤔.
Original cca 800, tukaj je še Febi za 250. Dejan koliko km imaš prevoženih, da boš menjal? Si kaj pogledal kolikšna je vrednost CC_DIF_WOA, meni kaže trenutno okoli 1,3 in še ne bom menjal. Prevoženih imam prek 200k. "Nachbau" keten res ne hvalijo najbolj, čeprav naj bi bil Febi ok.
tudi men bo počasi kot kaže kihno akumulator, je bil kar priden (6.5 let).
Ker imam i-stop izključen, avto i-eloopa nima, razmišljam, da bi dal kar navadnega ;). Ne toliko zaradi cene, ampak zaradi slabih izkušenj z "originalnim" na Mazdi 6. Življenska doba Varte v primerjavi z originalnim je bila namreč neprimerno daljša. Kot zanimivost, ta Vartin danes bp. še vedno deluje v traktorju (verjetno je star že okoli 12let), kamor sem ga takrat prestavil, ker ni bil ravno idealnih dimenzij (nekoliko manjši), medtem ko sem v tistem času Mazdinega že 2x zamenjal.
Bi bilo mogo?e fajn pri podobnih problemih zadevo poslikati in prilo?iti na forum, da tudi drugi uporabniki vidimo kako to izgleda in kje je sr? problema.
lp
Bom preveril, ?e je morebiti nastala kak?na fotka.
Oj. ?e je ?e aktualno jaz lahko pogledam z forscanom, samo mi naredi en printscreen kaj moram gledati.
Amper hvala za pomo? in koristne informacije.
Na pa nadaljevanje zgodbe o pritisku olja....
Na uradnem servisu so z manometrom izmerili pritisk olja, ki naj bi bil kao ok. Nisem se kaj preve? vtikal v meritve (mi je zdaj kar malo ?al), ker se na servisu to baje ne dela, oni ?e vedo kaj delajo.
No zamenjali so senzor pritiska, olje in filter. Par km po vo?nji iz servisa se je lu?ka ponovno pri?gala, zato se vrnem nazaj, Seveda so bili mojstri zasedeni, rekel pa je, da je pritisk ok in da gre verjetno nekje za okvaro na elektriki in naj pridem pa? 1x kasneje, ko bodo imeli ?as.
Ok, vozim dalje in pritisk olja ob?asno po spremljanju na testerju pade, meni pa naraste
Seveda sem vse mo?ne kable in konektorje doma podrobno preveril in izmeril. Preveril sem tudi morebitne sledi glodalcev, vendar ni bilo zaslediti ni? posebnega.
No po?asi mi je bilo tega dovolj, zato smo se odlo?ili, da snamemo karter. Glej ga zlomka, kljub zatrjevanju na servisu, da se to ne dogaja, je bilo sito na oljni pumpi zabito in to zelo. Sito smo s?istili, zaradi nerodno ali pa namerno postavljenega vijaka (manjka kak cm, da ga do konca odvije?), se sita ne da sneti, brez, da ne bi odstranili oljno pumpo.
V nadaljevanju bomo videli, kako bo s pritiskom olja sedaj. V kratkem sledi tudi menjava podlo?k na injektorjih.
Glede na stanje sita, bi verjetno ma?ina ne ?la ve? dolgo.
Po omenjenem dogodku se sploh ne ?udim, da je toliko zaribanih mazd ne servisih.
Danes so na Mazdi na poobla??enem servisu zamenjali olje in filter, resetiran napako...pa gremo naprej. Zadnji servis je bil na istem servisu narejen januarja letos pri 64k, sedaj jih je 76k, januarja zopet servis in pregled ter menjava ostalega potrebnega.Spet smo tam debatirali okoli te nesre?ne regeneracije in posledic ko stvar ni izpeljana.vsak dan delam 50 km, vo?nja pol naselje pol izven,4km mestna vo?nja.o tej regeneraciji,DPF in odmi?ni gredi sem prebral marsikaj...pa se vedno ne vem kdaj to?no se dela regeneracija,... glasnej?i motor(torej radio na off), pove?ana trenutna poraba... ka?e trenutno porabo z zamikom...da ni mogel pameten Japonec dat noter ene lu?ke ki bi svetila ob tem sra.. in se potem ugasnila...jao..
Lp jani
Najla?je predvsem pa najceneje je spremljati regeneracijo preko ELM327 bluetooth vmesnika (npr. Vgate icar2) in Forscan aplikacije na mobilnem telefonu. Poleg tega lahko spremllja? tudi pritisk olja, napetosti,.... preko namizne aplikacije lahko izvede? kalibracijo injektorjev, izklopi? istop, vklopi? kak?no dodatno funkcijo (find my car,...). Vse to je testirano ma Mazdi CX5, diesel, l. 2014. Verjetno pa deluje tudi na Mazdi 6.
Kljub rednim regeneracijam je potrebno spremljati nivo olja, saj se ta vseeno nekoliko pove?uje.
Pri letnikih pod 2014 je znana te?ava s slabo kvaliteto odmi?nih gredi. Na servisu sem imel priliko videti kako je na Mazdi CX5 s prevo?enimi cca. 89kkm fino postru?ilo gred. Posledica je menjava gredi, turbine oz dveh, verige,.... stro?ek cca 5-6k.
Ne, med vo?njo po avtocesti sem mo?no zabremzal, ker se je kolona pred mano naenkrat ustavila. Ko sem speljal, sem po nekaj km opazil, da mi nekaj zadaj tol?e pa tudi poraba mi je narasla. Ko sem se zaustavil je bilo vse vrelo in se je kar ladilo iz bremz. V?eraj enako.
Zakaj se bo odprla debata bencin/dizel? A bencinarji nimajo oljne ?rpalke ? :ne vem:
Zdaj so pa mo?nosti ali ga serje senzor pritiska olja, kar je malo verjetno ali pa je mogo?e notri napa?no olje oziroma je neustrezna viskoznost. A si menjal olje na poobla??enem servisu, ker se zgodi, da nekateri nepoobla??enci fuknejo notri prvo olje, ki ga imajo pri roki. Potem pa, po nekaj tiso? km, se le to pome?a ?e z nafto in je viskoznost prec neustrezna.
Olje je pravo, preventivne menjave so se opravljale tudi vsakih 10.000km (zadnja menjava pred 6000km). Je pa servis potrdil okvaro senzorja, res pa je, da so imeli dosedaj le par takih primerov.
Da bi se te napake vlekle odnprve generacije to ne bondrzalo. Ti imas mehanskonokvaro - senzor pritiska olja ali pa celo pumpa. Pac ??? bo treba odstet.
P.S. spet se bo odprla debata bencin vs dizel
Nisem rekel, da se napake vle?ejo od prve generacije, prva je bila pri meni prakti?no neuni?ljiva. Seveda sem zamenjal podlo?ke in ??istil cedilo. Sem pa bral, da se tudi tukaj pojavlja zabasanje cedila, pa tudi podlo?ke je treba menjati. Potem bi pa morebiti res dr?alo, da se te napake vle?ejo ?e od prve generacije dalje.
?e se mi je zdel motor pri Mazdi 6 1. gen prakti?no "bulletproof", pa me je na Mazdi CX5 ?e dokaj hitro (imam jo 1.5 leta), pri?akalo prijazno sporo?ilce Engine oil pressure control circuit stuck on in koda napake P06DE.
Sedaj pa vpra?anje, za lastnike skyactive dizel motorjev, ?e je ?e kdo imel podobno te?avo.
Avo je letnik 2014 (ni ve? v garanciji), je redno servisiran. Pa vin ?tevilki je izven tistih, ki so imeli te?ave z odmi?no gredjo.
Nivo olje je krepko pod oznako x, saj je bilo menjano pred cca 6000km. Vedno pazim, da se regeneracije izvedejo do konca, seveda se nivo olja kljub temu po?asi pridno vi?a.
Zasledil sem, da so tudi pri teh motorjih te?ave s sitom oljne pumpe (sumim to) in podlo?kami injektorjev. Je kdo to ?e menjal na teh motorjih?
Najdejo se tudi zanimive slike o sajavosti kolektorja in ostalih delov. Je kdo to ?e ?istil?
In ?e pro?nja za lastnike s podobnim motorjem. Bi mi lahko nekdo s forscanom preveril koliko ima pritisk olja (prosti tek in na vi?jih obratih). Pri meni namre? ka?e v celotnem obmo?ju dokaj podobno (od 150 do 200kpa), kar se mi zdi nizko, glede na priporo?ene vrednosti.
po?asi bom mogel zamenjati injektorje na Mazdi 6 (2003, diesel, 89kw). Avto ima prevo?enih 340.000km in ?e ni bilo kaj menjano. Se pa sli?i, da motor ne te?e ve? kot je treba pa tudi tester je pokazal napaki (P0301 in P0303).
Sedaj pa me zanima kako je z menjava tega v lastni re?iji. Fizi?no bi jih ?e zamenjal, kako pa je s kodiranjem in kalibracijo?. Ali ima kdo vmesnik, ki to omogo?a (poleg poobla??enih servisov seveda).
bli?a se servis na 200.000km, zanima me katero olje priporo?ate za motor in katero za menjalnik. Do sedaj je bilo vedno v uporabi olje Dexelia, v menjalniku pa je bilo menjano na 100k. Avto dela bp, poraba olja je cca 0.5l na servis (20kmm). Zanima me tudi glede ?i??enja karterja, dati tega dol ali ne? ?e kak?ni drugi predlogi za menjavo oz. kontrolo? Gre pa za Mazdo 6CD -120km (2003).
S podobnimi te?avami sem se sam sre?eval, tako da zna biti ventil . V?igal je ?e dokaj normalno, le v?asih je "lavfal" bolj nemirno. Heci so pa bili npr. ob speljevanju iz kri?i??a oz. stranske ceste ali ob prestavljanju. V?asih je enostavno ugasnil in sem z ugasnjenim zapeljal na rob ceste . Ne predstavljam pa si, da bi ugasnil med prehitevanjem . Za silo se je dalo peljati, ?e si ro?no napumpal ?rpalko.
sam sem imel podoben problem, te?ava je bila na visokotla?ni ?rpalki, kjer je bil v okvari visokotla?ni ventil. Zamenjava ni problem le dobiti ga je nekoliko te?je, vpra?aj na servisu v LJ. Lahko pa pogleda? tudi na:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja to itak, v bistvu me je zanimalo, če naj tudi za flush uporabim nov filter.
Bom malo bolj potrebno preveril stanje kar se tiče usedlin, ko bo naslednjič karter dol. Drugače pa delam menjave na 10kkm. Uporabljam pa že nekaj časa olje Fuchs Titan 5W-30 Gt1 Pro-C3, naslednjih 10kkm priložim kapljico za analizo :).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani