?e mehaniki ne vejo zakaj. 5 jih je gledalo, en ?alabajzer mi je zategnil roko zadaj da je pitem ?e extra gume pobiralo. Menjalo se je zadaj amortizerje, stabilizator gumice, zgornje roke. Vargalant je hotel menjat pa ?e selene in pre?ne roke-350? predra?un z optiko. Tako ko bo spet kdaj ropotalo bo Bu?an re?eval.
Jaz sem se ropota zadaj kon?no re?il. Krivec je bil prednji desni amortizer, ki ga je dolo?en ?alabajzer prej?njemu lastniku vgradil rabljenega in to celo kraj?ega kot na levi strani.
Vsi majstri bi zadaj nekaj menjavali na pamet, tud vargalant je imel tako idejo z menjavo selenov, rok itd.
Zadevo mi je re?il Bu?an iz ?entvida pri Ljubljani. Zamenjal prednje amortizerje in naredil optiko.
?e bo komu pomagalo - pri moji m6 so na dveh uradnih servisih rekli, da je razlog za cukanje avtomobila v ?obah. Razlog za obisk dveh razli?nih je zgolj slu?aj, so pa na obeh naredili diagnostiko. Tudi ?tevilke nastavitev senzorjev so temu tako govorile (vsi 4 injektorji so imeli korekcijske faktorje >-80). Predlog je bil naj sprobam prvo s ?istilom. Sprobal, kar so mi dali na servisu (mislim da je bilo fortron) in ni bilo neke pametne spremembe. Potem sem se pa spomnil na metabon in vzel megasel, nalil v tank maks predpisano dozo in po 250km je avto nehal cukati. Korekcijski faktorji so bili takrat cca -60.
Avto je bil na rednem servisu prej?nji petek (narejenih cca 2000km z rednim dodajanjem megasel) in faktorji so sedaj med -20 in -50 in ni? ne ka?e da bo zaenkrat treba menjati.
Lahko pelje? tudi ?e nimajo pogodbe na mazdo. Ogledalo pride tudi pobarvano, vsaj moje takrat je. Peljal sem pa na mazdo ker so mi zakomplicirali zaradi povra?ila stro?kov po?tnine pri siluxu. Jim je bilo pol ceneje tako, meni pa tud ?asovno bolj ugodno.
Ra?unalnik za ?obe tudi potrebuje maso. In ni nujno da je napaka stalno pristna. Pri meni je bilo 2-3 na leto, je zatrokiral, sem ugasnil ?e ni ?e sam in prizgal nazaj. Pa je bil mir. Do pranja ali pa mokrega vremena. Ko smo se za?eli pa z avtovleko vozit pa ni bilo ve? zabavno. In ja, simpl in brezvezna fora.
neb reku da ga masa heca .. pol bi v suhem jebal ...ko je vlazno in mokro je prej stik na masi pomoje kot v suhem...
loh pride kak kabel v stiku ko je mokro....
?e je masa "dobra" ko je suha, ni nujno da je ?e bolj?a ko je mokra. Rja, volk od bakra in voda so lahko hecna kombinacija.
To ni masa. Ko da? kontakt - ali se ti v?gejo vse kontrolne lu?ke v ?tevcu? Predvsem tuljavca, rumen motor, rde? akumulator, DPF, TCS pa druge s klicaji?
Pa ?e ena butalska - kdaj je bil servis in ali je bil resetiran interval?
Bil pri treh majstrih, vsi trije povedali enako. Vsaj za moj primer.
Problem z maso. Meni je avto vsaki? po de?ju cukal, al ni v?gal, uga?ale so ?obe, vrgel ven kodo p0093, pomo?ni na?in. Zaradi slabih mas.
Kjer je masa za kabel odvij vijak, luknjo o?isti z navojnim svedrom, po?mirglaj, na?pricaj z antikorozivom... Jaz sem jih na?el 6. Verjetno je ?e kak?na. Bela ?katlica iz katere gleda ve? ?ic za maso-?rne se podre in tudi to je treba ?im bolj o?istit. Jaz sem se s tem ukvarjal januarja in je bil danes prvi de? od takrat. Zjutraj je v?gal kot da ni bilo de?ja celo no?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vsak ki dela gre?i, da pa gre?i? pri tujih bremzah je pa ?alabajzerstvo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani