meu 1.6 mazdo... zrihtu turbo...pol sobe...pol dpf.. pol..... ma nakonc vseen krepal ... skoda vsazga evra in zivcev... prodej pa kup 2.0 vw 2014+ pa se bos vozu ...
fak a je to res iz dreka narjen al kaj... dobr pr letniku 2004 bi še reku ok se zgodi.... ne pa 2014.... res delajo samo še zato da se proda, na varnost dajo bolj malo le hvalijo se.... ker tako kot na avtih tud na motorjih šparajo preveč... važn jim je izgled , da je pa vse zašvasan tok mal da komi novo skup stoji kaj šele čez leto ko mal rje pride zravn in letijo vzmetenja stran , če se hočeš dobro peljat morš prvi dan že fedre in olje v vilcah menjat v velikih primerih na motorjih...itd... žalost kako to delajo
sej prov če je to res, ker je res velik avtov na cesti ratalo... letniki tm okol 2005 - 2010 ... kadijo da ne vidiš vozit za njimi.... ful jih je , pa skoz več jih bo če ne bojo nič gledal... vsaj na uč naj gledajo na tehničnem če že druzga ne... kako nrdijo tehničnega eni res nevem... oz vem... frendi oz znanci nardijo oz podpišejo da je izpravn...
Pa saj je lepo povedal, da meni, da je napaka na roki.
vse je pregledal in menil da je nekaj z roko narobe... in še vseeno pravi da je vse kot mora biti .... ja nevem kako je to 'pregledu'.... sej pravm majstr ni kej
ne, sem še odzadii razstavu in vidu da en disk fajn opleta par mm.... itak so ble ploscice tud zapečene in niso gibale lepo... tko da bom se komplet zadnje menju in pol upam da bo mir
prodej cimprej... js sm meu podobno zgodbo, odlocu sm se da ga vozim naprej in ga zato zrihtu in vlozil vanj skor 1500e... nakoc po slabem letu dni spet crknil in se ga takoj znebil ... jama brez dna ,verjemi
Ja tak motor... 1.6 109 konjev...pe?o citroen majo take tud kokr vem ...
Filter nafte je bil menjan leto nazaj ko so se za?ele te?ave...preden je bil na servisu kjer so obnovil sobe... Ko so se menjale ?obe je bil pa ?e nov zra?ni filter in nov maf... Pol leta je ?pilalo sedaj pa rahlo cukanje in ob?asno nihanje obratov na mestu...
Danes spucam maf pa da vidim...
Lambda sonda pa nevem...nisem gledu a mo?no je da to heca tud ...
Maf je original nov ...bil skor 150?.. vgrajen na Bosch servisu kjer so menjali oz obnovili vse ?obe...ker je ?e vedno kadil so menjali ?e to in je bilo pol ok.... Sem placu skor Jurja....
Zdej glede cevi.... Blindirav sem samo cev oz. Priklop ki gre iz filtra .... tist priklju?ek iz pokrova pa ni zaprt, nanj sem montiral cev in jo speljal iz avta...tako je tudi na motorjih narjeno,pomoje neb smel bit te?av...ker ?e se ustvari pritisk bi se vedno loh ?el ven,do mafa pa ne more... Nevem, zaenkt bom tko pustu da vidim kaj bo... ?e vse skp zaru?i pa naj... Ne mislim ve? vlagati veliko.. ve? smo dal vanjo kot je vredna kurc jo gleda
Dela lepo.. recmo par dni .. pol pa se kr spomne in za?ne na mestu ?udno laufat,obrati nihajo oz. Padejo in ?e ne da? hitro mal gasa crkne...
Pol kdaj ko se lepo peles recmo 100, za?ne kr malo cukat kot bi dal in odvzel gas ...
Vse se dogaja naklju?no, najbolj sumim maf senzor...nov je bil dan noter pred pol leta saj je kadil in poraba je bila ogromna..., in do sedaj je bilo vse ok, zdej pa spet jebe... Je mo?no da je ?e spet zani??
Gledu sm da je cev zraka kr mastna,saj gre ena cev iz pokrova ventilov kjer sesa oljne hlape...zdej sm cev spucu in jo odstranu da ne bo vleklo to noter ker zihr ne deluje dobro na maf ?e je umazan... Nevem a naj kupim sprej za pucanje maf al ?koda gnara in zapeljem raj kr u grabn.... jajca
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
sej k bo zacel crkvat bo mazda sla tud na avtonet.... bomo vidl je djau ta slep
Povezava za deljenje
Deli na druge strani