Skoči na vsebino
LED žarnice
Napisano

Jaz sem dal na mazdi 6 gen 1 led s heatsinkom in je bila svetilnost katastrofalna. Kasneje sem dal xenon kit h1 in je bilo občutno bolje. Jaz sicer nisem imel problemov na tehničnem je pa to nezakonito.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 urami je godlike napisal:

Odsvetovano.

Ker bo ozka in visoka guma, pa bo verjetno plaval na bočnicah.

Screenshot_20231230_151802_Firefox.jpg

Btw. Če se greš uradno. Bi jih tudi moral dat homologirat. V primero nesreče je lahko problem z zavarovalnico...... policaji tega še ne znajo preverit.

A te dimenzije zgoraj napisane so kao ok za 7JX17?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Usnje
Napisano

Sej veste, da to kar imate v avtu je vse drugo, kot pa usnje? To mazanje je samo za vas gust :). "Usnje", ce lahko temu tako recem nebo nic dlje zdrzalo. Bo pa lepse izgledalo in lastnik bo imel boljsi obcutek :). Aja jest uporabljam cleaner od geyon, conditioner pa od chemical guys leather conditioner.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Res je ampak žal bomo kmalu vsi v nemilosti električnih avtov in se bo treba privadit na določene slabosti le teh.... :nevem:

Brez "Muje"-nuje se še čevelj ne obuje.... 😉

Potem pa svizec cokolado zavije v folijo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano (urejeno)
dne 4. 12. 2023 ob 8:01 je Slivka napisal:

Danes sem bil prav pozoren, ker sem moral s FucksWagnom (dvolitrski trubo-dizel) na pot in ima en kup senzorjev, da lažje ugotoviš, kaj je krepalo. In sem spremljal temperaturo. Še prej naj povem, da se skale pri 50°C šele začnejo...

Hladilna tekočina je 60°C dosegla po 5,5 km vožnje.

Motorno olje je 60°C doseglo po 8 km vožnje.

Hladilna tekočina je 90°C dosegla po 12 km vožnje.

Potem je pa trajalo predolgo, ko sem pa po 22 km vožnje pogledal na števce, je imelo pa motorno olje že 96°C...

 

Tako da, ja, po petih minutah vožnje bolj težko toplo piha...

No jaz sem isto sedaj stopal, ko se vozim v nocno in je po malo manj kot 4 min in po 5 km ze zacelo toplo pihati. Zunanja temperatura je bila 1 C. Ko bo zunaj bolj mrzlo in bo minus bo vrjetno malenkost vec potreboval ( cca. 7-8 min).Stestiram se zjutri, ko se bom vracal iz nocne 

Moj je bencinar in kljub temu, da imam vecjo prostornino, kot tvoj se hitreje ogreje, ker dizel rabi dlje.

Aja avto ne pije olja in stoji zunaj pod nadstreskom.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moment privitja vijakov
Napisano (urejeno)
pred 9 urami je godlike napisal:

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

Tocno to! Sem ravno letos gledal, ko sem menjal na zimske gume in dec s pistolo zategne vijake in potem gre kao z momentom cez. WTF?? itq je naredilo samo klik ker je s pistolo sigurn zategnil 180-200 nm.

 

No da ne bomo zaplavali stran od teme...

moment.jpg

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski in ploščice
Napisano (urejeno)

Pa ko imas razdrte celjusti in ko namazes "tulke" se normalno gibljejo ven/notri, ce jih pritisnes ? Da ni tebi slucajno prsla voda notri v te odprtine na celjustih kamor grejo "tulke" in ti je notri zarustalo? Gume oz. tesnila ne rezi, ker bos naredil samo se hujse in bo na koncu cela umetnost dobiti tulke sploh ven.

 

 

To sem imel v mislih:
 

 

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zadnji most M6 GH 2008
Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je Brane napisal:

Kaj je to original most ali kopija?Na INTERCARSU ga imajo na zalogi za 450 eur-FZB116 FORTUNA LINE,za poust pa se sam dogovarjaj

Firme ga pri njem dobijo za 250€ drgac je pa redna 450€ ja. Nevem pa ce lahko fizicna oseba kupi avtodele pri njih. Drgac pa neke blazne aftermarket izbire ni. Kolikor sem videl je samo od firme NTY.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zadnji most M6 GH 2008
Napisano (urejeno)

Kataloška številka je GS1D2880XG oz. GS1D2880XE.

Jaz sem ga kupil preko ebaya, vendar ta prodajalec tega artikla nima več na zalogi. Je pa en kup ostalih prodajalcev ne ebayu tako, da ni panike :)
Med drugimi ga ima tudi autodoc, vendar je cena čez 500 €... Samo zgornjo kataloško številko nalimaj v iskalnik (ebay.de) pa ti bo našlo en kup rezultatov. Če boš menjal zadnji most ti svetujem, da še menjaš zadnje roke in stabilizatorje.

 

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie Berceau Corps d'Essieu Arrière Pour Mazda 6 GS1D2880XE GS1D2880XG in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

 

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie Für MAZDA 6 Achsträger Körper Achse Hintere GS1D2880XE GS1D2880XG in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zadnji most M6 GH 2008
Napisano (urejeno)

Me je ravno zadnjic pelko klical glede zadnjega mosta, saj da ima stranko k ga more zamenjat :).

jaz sem dal 450€ preko ebaya. Je pa treba vedeti, da je potrebno zamenjati še zadnje spodnje roke k so na mostu in pa zadnje stabilizator štangice.

 

Vse skupaj me je prišlo:  450€ za most, 2x 60€ za roke in pa 2x20€ za stabilizaror štangice. Na vse to pa pride še delo.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.