ma? pa tudi moje videje ko sem to delal lani na 6ki in letos na 5ki (5ki ni pomagalo - letel DPF ven), ko pridejo kmji in za?ne nagajat....ni poti nazaj ali pa nov
Poznam ta link in na moji 2006 GY19T6 120 CD face lift ta postopek ne deluje! O tem sem ?e pisal v mojem prispevku spomladi. Zelo dobro pa je problem programsko re?il ?e omenjeni #ALFAinBMW, ki je resetiral vse 3 parametre, servisni interval, oil dilution po menjavi motornega olja, potem pa ?e stati?ni regen. Ni? ni na pamet, nobenih ?ic in pedalke, isto kot pri uradnem servisu. Jaz sem bil zadovoljen, ve? nimam dodati. Pogledal je lahko celo, ?e se injektorji, mass flow in turbina pravilno odzivajo. Bonus zame, ker so bili mnogi dodatki gratis. Bak?i? si je pa zaslu?il
?aki, ti ma? DPF not pa ti ne izvaja regeneracij? Al kaj pomeni ta 'stati?na'?
S programjem in hardwerom se je #ALFAinBMW priklopil na PCM in je pognal stati?no regeneracijo DPF. Stati?na, ker je avto stal na mestu in sam izvajal program regeneracije. Na ra?unalniku se je lepo videl potek postopka, vrtljaji so ?li gor in dol, iz izpuha je malo bolj ?pricalo, trajalo pa ene 45min...
Po koncu postopka sem se peljal v LJ, bilo je cca 3-4 dcl manj porabe. Dve vo?nji do LJ pa sem pokril stro?ek .
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Sam sem spomladi imel podobne simptome. Omenjali so mi predra?une po nekaj sto ojrof, ajoj sem imel glavobole.
Menjal sem olje na Mobil 1 ESP 5W-30, ki ustreza ACEA C2 Mazdinim zahtevam. Z ?ico in pedalko sem nekaj posku?al resetirat...
Potem sem ?el na vo?njo cca 200-300 km, lepo v ?etrti in 2800 - 3200 obratov in lejga DPF se je lepo spucal, poraba dizla je padla v normalo.
Kasneje sem na?el enga mulca na ?tajerskem (uporabnik #ALFAinBMW, znan je sicer na BMW forumu, a MAZDA mu ni tuja..), ki mi je ?e softwersko po?timal parametre in naredil stati?no regeneracijo DPF. Z malo sre?e sem se izognil ??? menjavi/?i??enju DPF. Te dni sem pri pri?gani ma?ini odprl pokrov za olje, je pihnilo ven, tak da grem menjat ?e podlo?ke injektorjev, naredit ?e eno menjavo motornega olja po cca 15tkm, spustit lovilno posodo (karter) in o?istit mre?ico.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
@Zmaj hvala za odgovor tebi in tudi g. Pelku,.. servisni interval lahko menda resetiram sam ali pa na servisu,.mogo?e ve? kak?en je stro?ek resetiranja na serviu oz. pri g. Pelku,..Glede na to, da je bil moj avto kupljen iz uvoza in je bil servisiran v okviru firme in ne na poobla??enem servisu me zanima ali so bili na modelih GH kak?ni upodatei swja,.. ?e so bili, ali lahko to naredi tudi g Pelko in seveda spet kak?en je stro?ek.
Hvala za odgovore.
borovnica
Oj, o nastavitvah po menjavi olja, sem spomladi ?e sam spra?eval. Sam sem najprej posku?al z ?ico in pedalko, no ja...
Na ?tajerskem sem kasneje le na?el uporabnika #ALFAinBMW, ki ima ustrezno programje in hardware za reset servisnega intervala za MAZDA, FORD in BMW, lahko ti naredi ?e reset parametra za motorno olje ter stati?no regeneracijo DPF filtra (na moji GY je regeneracija trajala ene dobre pol ure, stro?ek dizla je bil moj). Pubec je pravi entuziast, ?tudent mehatronike, preden karkoli ukrene pre?ita original navodila. Na koncu sem mu dal en vreji "bak?i?"
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Ima? kak?en link za oem part list, da bi samo vpisal not moj GY19T6 pa enostavneje pobrskal za ?tevilkami oem delov?
no kon?no danes uspe?no zamenjali podlo?ke stare podobno kot pri @roko uporabniku, me je blo pa strah ko.....ker dva injektorja sta ?la kar te?ko ven uf ampak na sre?o je ?lo
lp
aja sanjam pa ?e o nadgradnji webasta sam 400? mater ni pocen
Bravo! Koliko ?asa si porabil?
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Naredil sem test s pri?ganim motorjem in odprem pokrov za olje. Seveda pihne ven. Porabo dizla imam normalno, dimi ?e ne, hm.
Menjat moram podlo?ke injektorjev BOSCH Dichtring F 00V C17 504 Flammschutzdichtung oz. Mazda (RF2A-13-H51A), RF2A-13-H51B pa tudi dihtungo pokrova ventilov RF7J-10-235. Stahlgruber ima vse dele na zalogi, podlo?ke za 6?, tesnilo za 10?, dela pa za nekaj ur . Koliko ur?
Ar?on pravi, da DENSO injektorjev ni mo?no obnoviti, ne ?e, adijo!?
Ar?on mi pravi, da gre za fake ponudnike, meni pa vsaj nem?ka firma deluje zelo resno, cena 160? pa ?e kar, itaq da boli -> www.diesel-technik-biberach.de
?tajerska firma, ki trdi da zna obnoviti za mastnih 180? je www.dts-korenjak.si
Ima kdo kak?ne izku?nje?
-->> Zdaj pa na glas razmi?ljam, da bi lahko mojo Mazdo 6 sprogramiral tja do 105kW, hm?!
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Zdravo ! Zakaj to olje ? Zakaj ne Mazda Dexelia dpf za to olje Mazda garantira da je edino pravo glih za ta motor , na enemracunu ki sem ga dobil polek avta od lanskega osn.servisa sm videl da je dal noter elf obicno brez dpf sm reko sreca da ni filtra zabil jaz sm dal not olje to original cena 5 L 40eur na pooblascenem Mazda servisu pa je isto olje 5L 80eur
Dobro da ti ne narasca jaz ze mam 2-3 cm nad F po 4 mescih servisa
Imel sem enak problem z nara??anjem olja, pa ?e z nenormalno visoko porabo dizla. Moj prijatelj iz Italije je imel podobne probleme in je zamenjal z GAZPROM motornim oljem, ki je za?uda zelo dobro olje. Ker ustreznega GAZPROM olja pri nas ni bilo ve? za kupiti, sem se po primerjavi tehni?nih specifikacij odlo?il za MOBIL. Svetovali so mi ?e drag servis / zamenjavo DPF filtra, pa se je le-ta z novim oljem in vo?njo pri 2800+ obratih lepo sam po?istil. Po cca 200-300 km, se je poraba dizla vrnila v normalne okvirje izpod 7,5 litra, nivo olja pa ve? ne nara??a nad F zarezo, ajde malo ?e, ampak je to zanemarljivo. Pred zimo bom olje zamenjal ?e enkrat.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Bistven podatek je ACEA: C2 in 5W30. Mobil 1 ESP 5W30 v celoti ustreza MAZDA tehni?nim specifikacijam. Spomladi 2014 je bilo nekaj skeptikov, da sem na napa?ni poti. Zelo me veseli, da je ?e kdo z enako, pozitivno izku?njo
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Torej z motornim oljem Mobil 1 ESP sem letos prevozil 15.000 km, 40% mestnih vo?enj, 60% po avtocestah. Dizel tankal v glavnem pri OMV ali AGIP (zadnje ?ase raje pri jodlarjih), povpre?na poraba dizla okoli 6,3 - 7,2 kombinirano, gume 195/65 x R15, znucani zimski profil sem potro?il do zadnjega, poletja itaq ni bilo..
Jeseni sem gume zamenjal za Goodyear UG9, poraba dizla se je ?e malo zni?ala, vo?nja prijetno tiha.
Motorno olje ni povzro?alo te?av z DPF, nivo olja kot se ?ika. Moj na?in vo?nje z obrati 2500 - 3000 rpm, redko okoli 2000 - 2200 rpm, da je DPF-u lepo vro?e .
Filter za olje sem kupil pri Stahlgruberu v Mb za "sitne pare", motorno olje pa itaq vemo kje je ugoden nakup.
Stro?ek oljnega servisa - olje 5 litrov + oljni filter = 43,50? + 12?, pa dva pira po opravljenem delu.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Cloveku se ne da dopovedat za kaj se gre tukaj in tudi v opisu linka.
Olje so pa zamenjali za motorje s ketno! Ti tega nimas.
Ocitno misli da bo avto crknu ce tega ne naredi. Jaz ne pisem vec.
Zabavne so tvoje trditve
Poglej malo bolj podrobno Mazdine uradne objave in upam da opazi? pu??ice Dexelia C1 -> Ultra DPF C2. Seveda velja za GY FL od FIN 400.001 naprej, kamor moj VIN tudi spada.
Dexelia C1 (Total) in podobna olja pa bodo za kupit dokler ne poidejo zaloge.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
• Every time the engine oil is replaced, the parameter “Calculated oil dilution” in the PCM must be reset with the aid of WDS. Therefore, select the option Toolbox->Powertrain->Data Reset->Engine Oil.
Glede kvalitete olja pa so zadnja veljavna navodila iz decembra 2012, ker Dexelia C1 olje ni ve? priporo?eno:Mazda Recommended Engine Oil. O tej zadevi je bilo veliko napisanega tudi v tem forumu.
tebi ni treba ni? resetirat ?e ti ni? ne sveti...se razumeva? Pa tudi ni? ne posveti 5x do 10x, to je samo da ugasne lu?ka DPF ko opozori na servisni interval
ker letnik je tvoja ker napisal si 2.0 FL ampak prva ali druga serija FL???? Tole je opis za prvo serijo
aja sori GY = prva serija - mora delati, potem ali prehitro tapka? ali karkoli to je ?e vsem delalo.
Pa da ?e to vpra?am kaj tebe mori - kaj ti sveti, ker engine oil data??
Servisni interval se poka?e tako da gori DPF lu?ka (ali utripa - sem pozabil), to se bri?e s pedalko
?e ima? pa engine ali drugo je pa ?isto druga stvar
Menjal sem olje. Po navodilih je potrebno izbrisati "engine oil data" v PCM, kar bi moralo delovati s pedalko 5x ali 10x, da 5x posveti "glow" lu?ka. Berem tudi MazdaForum in je tudi druge zezalo. Nimam ve? ideje kaj delam narobe. Gornji desni pin sem povezal na vijak ?asije ...
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Evo sem nekaj na?el... Za 45? komplet s po?tnino je zastonj Glede na to da je naftni 28? pri nas pa oljni 9? pa klima 16? pa motorni 27? Me je prbilo ko sm Euroton klical danes...
Olja.si pa ima za 33? 5L Mobil 3000 5W40 Slabih 80? servis narejen
Zdravo, a lahko prosim javi? link za veliki set servisnih filtrov.
Aja, tudi mene full mika, da bi v Mazda 6 89kW GY19T6, RF motor z DPF poskusil z Mobil 1 ESP 5W-30, saj ustreza ACEA C2/C3.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Oj, ima? kak?ne slike, da se vidi razlika?
Za koliko si Osramke dobil v UK?
Ena ponudba v Mb:
OSRAM D2S 66240CBI Xenarc COOL BLUE Intense..1kpl, 2 ?arnici...127 0022...82?...dobava 1 dan
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani