Bil danes na ogledu ene 6-ice. Sicer ne karavan in ne pravi letnik. Ampak toliko da sem se vsedel in pregledal avto. Nimam pripomb.
Bi ga vozil lahko pa je bil tako zaparkiran med drugimi avti.
Uglavnem avto se mi ?edalje bolj dopade. Notranjost je lepa in kvalitetno narejena.
Volan lepo pa?e v roke, sede?i so odli?ni in imajo dobro bo?no oporo. ?e bi imela ?e gretje sede?ev in kako malenkost bi jo celo vzel.
Ampak se mi ne mudi nikamor z nakupom. Odlo?en sem da vzamem sport combi razli?ico.
No no, ne je tolk hvalit...
Volan lepo pa?e v roke (dosti bolje, kot recimo Mondeo iste generacije), ampak je slab?e kvalitete od ve?ine. ?e ima? kak?na te?ja kolesa (18''), ga mora? pri dinami?ni vo?nji ob malce ?vica v rokah kar konkretno dr?at, da ne zdrsi po svoje. Usnjeni sede?i v GT-jki ne nudijo nobene bo?ne opore - je to kaj bolj?e v GTA? Za GT je to mogo?e tudi logi?no... Navadni sede?i pa te vsaj malo bolj dr?ijo na mestu.
Gretje sede?ev ima? serijsko pri usnju (torej GT in GTA oprema) in meni pozimi v GT-jki (ki ima polno usnje, GTA ima delnega) kar pa?e, pa druga?e sploh nisem zmrzljiv tip. ?e pa bi imel ?e ventilacijo sede?ev...
Druga?e pa vzami sport combi - meni osebno najlep?a oblika te ?estice.
Aha so tud pred FL ?e 2,2 motorji. Sem mislil, da so samo 2,0d. Kaj je tudi notranjost kaj druga?na pri FL. Nisem opazil ravno nekih razlik. Mogo?e samo barva armature pri radiu in volanu. Taka piano ?rna je si mi zdi.
2,2 so ?e prej tudi, ja. Razlika je v tem, da je s FL naj?vohnej?a pridobila 4 KM, najmo?nej?a pa izgubila 5. In eno izpu?no cev...
Notranjost ima majhne spremembe, ?e najve?je so pri komandah na volanu in infotainment sistem je bolj?i. Predvaja? lahko glasbo preko BT, ima? USB vhod in podobno.
Ne-FL sestica druge generacije (GH) je bila pri dizelski varianti samo 2.0 140 KS... Ta je bila v letu 2008 in nekje proti koncu 2008 je sele prisla prva FL varianta z 2.2 dizelskim motorjem... kasneje (se mi zdi da 2010) je prisla se druga FL varianta..,
GH pre-FL so bile tudi z R2 motorjem, prve so pri?le ven v za?etku 2009. Prve FL GH pa so pri?le ven mislim da 2010. GH pred FL si lahko nekaj ?asa dobil ali z 2.2 ali 2.0 dizlom.
Prebral mnogo in nisem ravno vesel. Od problemov z egr-jem, problem z dpf-jem, problem z ?obami pa ?e kaj se bi na?lo.
Ker se zanimam za mazdo in na?eloma velja za japonske avte, da so med vdr?ljivej?emi. Imajo vse mazde te probleme ali samo letniki od 2008-2010?
Je odvisno od motorja? Gledam namre? letnike 2011.
Da ne kupim avta in potem letam po servisih kot da imam francoza starega 15let :ne vem:
Mogo?e nisi ravno najbolj natan?no bral...
Problemov z EGR-jem na?eloma ni. Z DPF-jem jih pri 2.2d tudi ponavadi ni. Ta letnik 2.0d itak ne dobi? ve?, bencinarjev pa razen 2.5 itak no?e?. Tudi s ?obami na?eloma ni te?av.
Kje so te?ave?
- Glavna te?ava je mo?nost raztegovanja verige. Ta se na?eloma ne utrga, le raztegne se in je potrebna njena menjava. V primeru redno servisiranega avtomobila, starosti do recimo 6 let in do okoli 180.000 prevo?enimi kilometri menjavo v celoti ?asti Mazda. Poleg tega pa naj bi FL ?estice GH s tem imele manj te?av.
- Ponavadi (ne vedno) je vsakih recimo da 120.000 km potrebno o?istiti sito karterja.
- V primeru uporabe serijskih zavornih oblog se radi zvijajo zavorni diski. Priporo?a se uporaba mehkej?ih oblog.
?e se prav spominjam, je pri ?estki GJ tudi enaka finta, da dokler hladilna teko?ina ni na delovni temperaturi, ta lu?ka sveti modro. Torej, ne skrbi, samo vozi.
Pozdravljen. Najprej dobrodo?el na forumu. Kot drugo pa...zastavlja? enako vpra?anje, kot ga je v zadnjem letu/dveh zastavilo ?e kar nekaj uporabnikov. Daj najprej malo prebrskaj po zgodovini in ?e bo? res imel ?e kak?no vpra?anje, na katerega ne bo? na?el odgovora (hudo dvomim...), nas povpra?aj.
Predvidevam, da ne ravno zaradi nepravilne uporabe, ker RF in ?e posebej R2 motorji s tem niso nikoli imeli posebnih te?av. Narod se pa tudi ni tako na hitro poneumil glede vo?nje turbo dizla?ev...
Uradni servis ve za te napake. ?e je servis tudi kolikor toliko OK, jih tudi priznajo. In ?e najbolj?e...Mazda ?asti popravilo. V primeru po Mazda standardih primerno vzdr?evanega avtomobila, ?astijo popravilo tudi izven garancije.
SkyActive 2.2d imajo na?eloma dve veliki te?avi...obraba/lu??enje odmi?nih gredi in zaribane turbine. Prva te?ava se pri novej?ih (katerih konkretno ne vem, vpra?ajte na servisu) naj ne bi ve? pojavljala, ker je Mazda vmes zamenjala dobavitelja gredi. Zaribanih turbin pa imajo uradni servisi tudi ?e kar nekaj na zalogi...
Kar se verige ti?e mi je serviser na servisu - Selmar rekel, da je nujna menjava, ni pa ni? omenil, gratis verige, ko sva se pogovarjala okoli tega. In glede na vse pripetljaje bi rekel, da je avto prej?nji lastnik verjetno prodal ravno iz tega razloga. Se bom pa pri Mazdi Slovenija vseeno pozanimal kako je s to stvarjo.
Lp,
Sandi
Aja, a na Selmarju?
Pojdi kam drugam, ?e si slu?ajno iz teh koncev magari k Skorn?ku in povpra?aj, ?e si upravi?en ali ne. Na Selmarju marsikaj re?ejo... Tudi to, da je pri PID malce preko 9 nujna menjava verige...
Kot sem ti rekel, ?e je avto res bil redno in pravo?asno servisiran na poobla??encu in izpolnjuje druge "mehke" Mazdine kriterije (z letnikom 2010 in prevo?enimi cca 120k kilometri jih), potem dobi? gratis menjavo verige. Itak pa ni Selmar tisti, ki odlo?i, ali si upravi?en do brezpla?ne menjave, niti kdorkoli drug na slovenskih servisih, ampak Mazda Celovec.
?akaj, Buldog...po?asi... Mazdo ima? servisirano na poobla??encu? Ves ?as? Ne manjka niti en servis, niti niso pri servisiranju kak?ne ve?je (recimo na ve? kot 1000 km) zamude? Letnik je 2010? In cca 120.000 prevo?enih? V tem primeru ti menjavo verige v 100% ?asti Mazda, saj izpolnjuje? vse pogoje. Edino ne bodo ti je ?e zdaj menjali, saj je odstopanje ?e premajhno.
Kot je rekel Labi z verigo ni nic narobe. Menjavo podlozk in ciscenje cedila pa 2.2 ne potrebuje. To je samo za stari 2.0 motor.
Ne ?iriti krive vere...tudi na 2.2 je potrebno ?i??enje cedila v karterju. Jaz sem recimo z mojo pri 117.000 km po?akal ob cesti z lu?ko za prenizek oljni pritisk. K sre?i sem se takoj po pri?igu lu?ke ustavil in Mazda je pre?ivela brez posledic. Cedilo je bilo popolnoma zama?eno...
Moj nasvet - preventivno preveri, kak?na je situacija. Teh nekaj 10? ni ni? v primerjavi z novim motorjem.
Na 6-tki letnik 2009, GT oprema, se pravi keyless odklepanje, je na kljuki voznikovih vrat prenehal delovati gumb za zaklepanje. Gumb je ostal brez povratnega u?inka pri pritisku, enostavno ni ob?utka, da pritiska? na gumb. Senzor za odklepanje za kljuko deluje OK in tudi preostali gumbi za zaklepanje (prtlja?nik in sovoznikova vrata) delujejo BP. A slu?ajno kdo ve, ali se da zamenjati samo ta gumb in ?e se da, kako je z dostopom do njega?
Vpra?anje...pri moji ?estici, 2009, CD185 je pri 136.000 km za?el peti levi sprednji le?aj...kolk bi to kaj pri?lo? Se menja samo le?aj, ali slu?ajno cel pesto? Kolk ?asa traja menjava? Je smiselno menjat oba le?aja hkrati? Desni je ?e popolnoma tih.
Se bom ?e jaz vklju?il v debato...imam 2009 CD185 ?estico in sedaj v hladnih dneh tudi prinese vonj po izpuhu v kabino. Pa ?e to samo takrat, ko je avto hladen, ko je topel, te te?ave ni ve?.
Sedaj pa butasto vpra?anje...?udil sem se ?e, kako hitro se zagreje motor v zimskih razmerah, dejansko pri -10 stopinjah ?e po kak?nih petih kilometrih normalne vo?nje piha prijetno toplo...torej ima ta motor ?e webasto (ali kaj drugega?) za predgretje motorja? Kako je to predgretje izvedeno pri teh motorjih?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No no, ne je tolk hvalit...
Volan lepo pa?e v roke (dosti bolje, kot recimo Mondeo iste generacije), ampak je slab?e kvalitete od ve?ine. ?e ima? kak?na te?ja kolesa (18''), ga mora? pri dinami?ni vo?nji ob malce ?vica v rokah kar konkretno dr?at, da ne zdrsi po svoje. Usnjeni sede?i v GT-jki ne nudijo nobene bo?ne opore - je to kaj bolj?e v GTA? Za GT je to mogo?e tudi logi?no... Navadni sede?i pa te vsaj malo bolj dr?ijo na mestu.
Gretje sede?ev ima? serijsko pri usnju (torej GT in GTA oprema) in meni pozimi v GT-jki (ki ima polno usnje, GTA ima delnega) kar pa?e, pa druga?e sploh nisem zmrzljiv tip. ?e pa bi imel ?e ventilacijo sede?ev...
Druga?e pa vzami sport combi - meni osebno najlep?a oblika te ?estice.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani