Danes sem med vo?njo opazil novo napako in sicer ?e navijem volan do konca v levo ali pa desno takrat obrati padejo na nulo glih toliko da avto ne ugasne,nato se obrati ponovno dvignejo na nekje 800rpm(nihanje gor in dol).
Res je pred meseci sem zamenjal kompletno loputo s senzorjem prostega teka ter regulatorjem,nastavil sem tudi vijak prostega teka.
Maf senzor sem tudi zamenjal saj je bil moj zani?(loputo ter maf sem kupil rabljeno)
Zamenjal sem tudi lambda sondo(z rabljeno) saj sem imel pove?ano porabo goriva.
Sedaj sumim useeno kaj ?e je mogo?e tudi ta senzor(motor?ek prostega teka) v okvari,zato sem ga imel zopet namen zamenjat,pri alternatorju pa tudi nisem 100% da deluje tako kot treba zato ga mislim zamenjat,useeno pa nevem ali bom s tem re?il omenjeno napako oziroma okvaro!
Z vklju?enimi porabniki alternator polni med 11.5v-13v takrat tudi obrati padejo pod 500 in nihajo,ko te porabnike izklopim pa alternator polni 14v in takrat so obrati tako kot treba 600-800. Akomulator je nov exide 55 amperski. Mase akomulatorja so brezhibne!.Ko obrati padejo in nihajo je vidno kako tudi alternator upo?asni delovanje!
z vklopljenimi vsemi porabniki lu?i,ventilacija,gretje zadne ?ipe,radio je pokazalo da polni med 11.5 in pa 12.5(nihanje),brez teh porabnikov pa polni ?e se prav spomnim 14.3
da sporo?im sedaj sem ugotovil da ko poleg lu?i ter avtoradia vklopim ?e stikalo gretja zadnjega stekla takrat obrati kar mo?no padejo,ko pa to stikalo zadnjega stekla izklopim takrat pa avto v prostem teku te?e normalno.
motor?ek prostega teka je res nagajal,vendar sem pred meseci kupil kompletno loputo z motor?kom prostega teka. nevem ve? v ?em bi lahko bil problem,normalno pa se mi to seveda ne zdi da avto tako deluje...
Vsem en lep pozdrav! Na moji mazdi ?e vedno ostaja problem ko imam med vo?njo pri?gan avtoradio,lu?i takrat avto v prostem teku pri semaforju ali kri?i??u te?e normalno pri obratih med 600-800,ko pa recimo ?e zraven vklopim ventilacijo in pa gretje zadnjega stekla pa obrati v prostem teku padejo pod 500. kaj bi lahko bil vzrok te napake? v vozilu je popolnoma novi akomulator in pa pregledav sem ?e kar se ti?e elektri?ne napeljave pri motorju in nisem opazil nobene vidne napake. prosim za pomo?.
hmmmm kako bi ti odgovoril max-min. uglavnem ko pri?gem lu?i ane se tudi osvetlitev v tem delu z digitalno kilometrino prika?e,osvetlitev se lepo vidi tudi pono?i res pa je da osvetlitev ni nevem kaj mo?na!
po ravnini gre avto ?ist vredu tudi pospe?ke imam tak?ne kot treba,motor?ek prostega teka deluje kot treba,tudi obratomer kaj dosti ne poskakuje,avto med vo?njo in na semaforjih nikjer ne crkuje. pa ajd ?e sem v vozilu sam ?e nekako gre po strmih klancih,?e pa mam zraven enega sovoznika takrat pa ?e ne ve?,samo 1 prestava
pozdravljeni! zanima me naslednja trditev glede mazdinih motorjev in sicer ?e se strga zobati jermen je to res da na motorju ne naredi ?kode?v tem sem bral na raznih forumih sedaj pa me zanima ?e ta trditev dr?i. LP
zdravo! ?e imam na moji FKI vklopljenje brisalce,ventilacijo v kabini,gretje zadnjega stekla,lu?i in pa seveda avtoradio mi obratomer pade na 200-300 kaj bi bilo lahko narobe? LP
te?ava na mazdi je slede?a: ko zjutraj avto zalavfam(hladen) laufa pod 200-400 potem ko ?e motor laufa nekaj minut se obrati za?nejo malenkost dvigovat pride do nekje 500,potem pa ko se temperatura na ?tevcu dvigne tako kot treba do polovice in ko je avto ?e dobro zagret se pa obrati samodejno dvignejo na 1000-1200 v prostem teku! kaj bi bila te?ava? spra?ujem zato da nebom brezveze kupoval dolo?ene stvari in si delal nepotrebne stro?ke! zra?no loputo sem ?e o?istil,tudi motor?ek prostega teka je bil o?i??en poleg lopute,zra?ni filter menjan,sve?ke menjane,rebrasta cev ki vodi od filtra do lopute cela nikjer pokjena. lp peter
pozdravljeni! zanima me kak?na razlika je med du?ilno loputo z oznako z9 in pa z4? na avtu mam sedaj original z9 pa mi nekaj slabo deluje ta loputa,zdaj pa bil dal gor loputo z oznako z4. jas mam 97 letnik avto ta loputa z4 je pa od 96 letnika. lp
mam tut jas na moji 323f BA podobne te?ave in sicer pri normalno ogretem avtu so mi na kri?i??ih ali pa pri semaforju obrati padali na 200 pa se potem naenkrat dvignili na nekje 800,to se je dogajalo pogosto,nato sem se odlo?il da snamem loputo ter da jo dobro pre?istim z ustreznim sprejem za ?i??enje loput,s?istil sem tut motor?ek prostega teka in use dobro obrisal s coto. nato sem loputo zmontiral nazaj kamor spada in avto v?gal,mrzel laufa u prostem teku na 1500 kak?no minuto nato se obrati spustijo na nekje 1200,potem pa ko se avto ogreje na delovno temperaturo ?e nekaj ?asa deluje normalno obrati nihajo med 800-1000,nato pa kar naenkrat ko recimo ?akam na semaforju in ko gas spustim obrati obstanejo na nekje 1300-1500,u?asih se potem samodejno obrati spustijo na 900 velikokrat pa morem pohodit gas 1x ali pa 2x in potem se po?asi obrati spu??ajo pod 1000. cevke so cele tudi tista rebrasta cev ki pride z lopute pa na ohi?je filtra je videt cela,zra?ni filter je nov,maf senzor sem ?e zamenjal in ga dal od druge mazde(v tem ?asu ko loputa nagaja). sve?ke sem tut menjal. kaj bi ?e lahko bil vzrok,sumim na motor?ek prostega teka??e bi dobil kje loputo komplet s temi senzorji bi zamenjal in probal ?e bi bilo potem kaj bol?e.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes sem med vo?njo opazil novo napako in sicer ?e navijem volan do konca v levo ali pa desno takrat obrati padejo na nulo glih toliko da avto ne ugasne,nato se obrati ponovno dvignejo na nekje 800rpm(nihanje gor in dol).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani