Ne sej ni panike. Vem da je avtomatika bolj po?re?na in zraven ?e toliko konjev. Moti me to, da so tako velika odstopanja. Na uradni strani pi?e da je poraba kombinirano 4,8, po mestu 6,1 in izven 4,2. Morate priznat da je to zelo velika razlika. Danes sem tankal 52l (je svetila rezerva) narejenih je bilo 780km. Poraba dejmo re?t kombinirano je bila 6,6. ?e bi vedel se verjetno nebi odlo?il za tak avto, ?e posebej zato, ker je razlika po njihovih navedbah med ro?nim in avtomatskim menjalnikom samo 2 do 3deci, dejansko pa je 2 litra na 100.
V bodo?e pozabi na uradne podatke o porabi in poglej na spritmonitor.
Sem lastnik Mazde 6, 2.2D 175 z avtomatskim menjalnikom. Letnik 2016. Avto sem uvozil iz Nem?ije. Vozim ga dobra dva tedna in predvsem relacije Izola - Ljubljana. Povpre?na hitrost je pa? kolikor dopu??ajo kamioni. Poraba... Glede na to kar pi?e v karakteristikah in testih je precej vi?ja. Recimo iz Izole do Vrhnike je 7.8l/100... Poraba okoli 5l/100 vidim samo na ?isti ravnici, na klancih pa je prav "neprijetno" gledat 15 - 16l..
Prelistal sem to temo in videl, da imate razli?ne izku?nje... Ima kdo podobno M6? lp.
Enak avto, samo letnik 2014; prevo?enih 120.000+ mk; velika ve?ina AC, pri ?emer je 130km/h za mene bolj spodnja omejitev, kateri se na dolge proge izogibam. Torej po AC redno 140-155 po tempomatu (GPS 135-150); pri prehitevanju kick-down - torej redno vidi 5.000 min-1 (neverjeten zvok za dizla)
Dejanska poraba po spritmonitorju: 6.86l/100km - kar je glede na vse, kar mi avto nudi, povsem sprejemljivo.
Manj?a zamera gre skromno dimenzioniranem DPF-filtru, ki zahteva regeneracijo na 250 km - kar posledi?no dviga porabo (no, morda je Mazda le tako pani?no pogosto nastavila, zaradi preteklih slabih izku?enj). Brez tega bi bila poraba vsaj 0,5l/100km ni?ja
Minimalna poraba, ki sem jo dosegel od Linza preko Dunaja do Ljubljane je to?no 5,0l - vo?nja 105km/h po GPS. Sklepam, da na teh nekaj ve? kot 500 km ni pri?lo do regeneracije. Najvi?ja poraba enkrat samkrat 8,5 l/100 km iz meni neznanega razloga - ?e naslednja najvi?ja je vsaj liter ni?ja.
Vsekakor ni avto z najni?jo mo?no porabo, ampak z lego, odzivnostjo, opremljenostjo, zanesljivostjo in ?e ?em odtehta nekaj vi?jo porabo, drago dimenzijo gum ter kak?no nepotrebno sitnost s servisom.
PS: tudi sicer nisem udarjen na porabo in raje u?ivam v vo?nji, kot da stalno razmi?ljam koliko mililitrov lahko privar?ujem, ?e namesto 10 sekund na 50km/h "pospe?ujem" 1 minuto.
ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, ...
Hvala za opozorilo, vendar to niso aktualne te?ave. Te te?ave so se za?ele re?evati pred tremi(!) leti.
Mazda je imela dva dobavitelja za odmi?ne gredi 2.2D motorjev in gredi enega od obeh so se premo?no obrabljale. Posledi?no (ostru?ki) je pri?lo do tolik?nega padca tlaka olja, da se je pri?gala rde?a(!) lu?ka za olje. Kdor je takrat ustavil, je imel sicer sitnosti, a Mazda je odmi?ne gredi zamenjala. Posledi?no pri rednih servisih kriti?nih letnikov redno preverjajo padec tlaka - in ?e je prevelik menjajo gredi.
Pri Mazdi tega ne opazim, sam imam drugo te?avo, da mi pri neogeretem menjalniku (tudi poleti) ne deluje pravilno nek hidravli?ni ventil. Iz tega razloga moram pri prestavljanju iz R v D v?asih malo po?akati, sicer speljem kot za?etnik z ro?nim menjalnikom. Te?ava je poznana, pojavlja se samo pri nekaterih "sre?ne?ih", vendar ni navodila za odpravo.
Pri DSG-ju ne opazim razlike, res pa je, da vozim manj.
Pri Mazdi z neogretim motorjem (dokler sveti modra lu?ka za temperaturo vode) prestavlja pri vi?jih vrtljajih, ?e pa spustim plin, pa se popolnoma odklopi in deluje v prostem teku (jadranje). Prestavljanje v vi?jih vrtljajih je pri?akovano, saj je priporo?ljivo, da se motor ?imprej ogreje.
Pri 42.000 km je bistveno prezgodaj za kaj tak?nega. Mazda menjave olja in filtra itak ne predpisuje (kar je bedarija), niti olja na servisu ne znajo zamenjati.
Sam sem bil v stiku z mojstrom v Lescah, ki priporo?a menjavo olja na 100.000km. Pred menjavo malo olja izpustijo, da preverijo, ?e ni ?e "pre?gano". Pri meni se je obrnilo 100.000km in verjetno ne bom ve? dolgo ?akal.
Pri meni se dogaja, predvsem pri mrzlem, da ko dam iz R v D moram nekaj ?asa po?akati ali zelo ne?no dodajati plin, sicer zgleda kot da ne znam speljevati (z ro?nim). Se pojavi pri nekaterih (imava o?itno "sre?o"), vendar ne pri vseh. G. Majes mi je ?e dolgo nazaj povedal, da je te?ava poznana, menda gre za nek ventil, da pa re?itve (?e) ni - sklepam, da je (pre)draga. Pri zadnjem servisu so uredili ?e dva neurgentna vpoklica (neka objemka pri intercoolerju in update pri programu motorske elektronike), od tedaj je tega manj oz. ne opa?am ve?.
Za slo govorim (mel to masino zato me preseneca) , jebat ga, ce je tako tudi v skyactive potem se ena crna pika za mazdo.
Pri Skyactive 2.2 motorjih je Mazda imela dva dobavitelja odmi?nih gredi. Odmi?ne gredi enega od teh se prekomerno obrabljajo, posledi?no pride do zama?itve. Na Mazdi pri rednem servisu preverjajo padec tlaka - in ?e je previsok zamenjajo obe gredi.
Jaz na Mazdi zemljevidov ?e nisem posodobil, torej me ?aka isto kot tebe.
Na enako zadevo sem naletel na navigaciji TT Via125, ki ima enako samo 4Gb pomnilnika (vgrajenega, ne na kartici). Tam sem izbral cono brez Skandinavije...
Cona 2 se mi zdi sprejemljiva. Tako dale? na Zahod itak ne gre? hipoma. Je pa zoprno, se strinjam, ?e ena stvar na katero mora? po nepotrebnem misliti in ti lahko pokvari potovanje. (Se mi je skoraj zgodilo, ko smo ?li z AD na Dansko...)
Pred leti sem kupil neoriginalni ?aromet za P206, ker je bil polomljen nosilec za ?arnico. Nov je bil videti OK, po dveh letih pa se je ?e opazila razlika, ko je originalni ?aromet, star 13+ let izgledal bolj?e kot novi.
?e avtomobila v naslednjih dveh letih ne namerava? prodati, kupi kakovost.
Zanima me, kak?no toleranco lahko ?e vzamem pri ETju. Predpisane so ET 45, ogledane pa imam ET 42. to pomeni, da je plati??e za 3 mm bolj noter k sredini vozila umaknjeno kot pri ET 45, dr?i? To je verjetno ?e bolj?e, saj ti manj peska pragove, res pa da nekoliko zmanj?a ?irino kolotekov.
Drug problem je potem obseg sredinske luknje. Teh podatkov nikjer ne najdem....
Mnenja?
Za ET so ti ?e povedali, za sredinsko luknjo pa prilo?ijo ustrezni plasti?no pu?o. Pomemben je tudi razmik in ?t. lukenj za vijake.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e preve? pade, za?ne el. sistem napajati akomulator - in takrat se seveda zasveti opozorilna rde?a lu?ka
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani