Imam Mazdo cx 7,ki je v?asih tudi po 1 mesec ne uporabljam. Letos se mi je ?e 2x zgodilo,da mi ja AMZS moral v?igati avto. Aku. je star 2 leti. Vozilo je v gara?i. Zanima me koliko km moram prevoziti,da se ta vsaj pribli?no napolni. Mesto,avtocesta?
?e bo kdo potreboval,kak?ne dra?je dele za Mazdo in mu ravno ne te?e voda v grlo. Toplo priporo?am. Ob pogledu na cene se samo ?udim,kak?ni moroni smo.
leto kasneje, menjava termostata, ki sem ga sam prinesel:30eur, redni servis delo+olje(filtre sem imel svoje):50eur, menjava sprednje leve roke in delo: 60eur, popravilo zadnjega pokanja:20eur in hladilna tekocina: 15eur =175eur
letos pa sem mu vse prinesel sam, kar se kar splaca (ker se dele lahko najde tudi vec kot pol ceneje) ce se potrudi pri delu
vidim da imam celotno zadnjo os skoraj novo (diski, 1 ploscico, celjusti, 1 cilinder...)
hladilna tekocina l.2014 4eur, l.2015 pa 15eur??
A ne ve?,da je bil 2015 vrhunski letnik hladilnih teko?in?
Ko sem sam delal doktorat iz olja na 2.3 ma?ini,se je po empiri?ni raziskavi na ameri?kih in nem?kih MPS forumih iskazalo,da se najbolje obnese 0-W 40 olje. Eno leto sem imel Castrola,zdaj imam pa Mobile. V enem letu, oz cca. 10 000 km sem imel za dolivanje tistega pol litra,ki je pa? ostal v kantici od filanja,se pa nikoli ni niti pribli?al oznaki Min. Pred vsako menjavo v olje ?e vlijem CRC ?istilo,pustim 10 minut v leru,potem izlitje.Jaz sem z tem zadovojen,avto je na plin in ima 133kk.Pri takih porabah,kot jih eni navajate,tukaj,bi takoj prodal avto,?e me ne bi fr?lok ?e prej.
Prejsnji teden sem pri pelku menjal zadnje celjusti, ker mi ni prijela rocna. Delo je opravil nek mladec, ki je pri njemu (vajenec?) Menjava celjusti, stelanje rocne in zracenje bremze je precej osnovno popravilo a zgleda ne v njegovi delavnici.
Na tehnicnem mi je odpadel feder celjusti, bremza pa je prijela cisto na dnu ker ni bilo dobro prezraceno, tako da sem se moral spet odpeljati k njemu v medvode in se enkrat na tehnicnega. Nevem ali je bilo slabse narejeno zato ker sem prinesel svoj material ampak vsekakor bi lahko preveril delo svojega vajenca.
Ko sem avto pripeljal nazaj, je spet vse zrihtal mladenic, ki je poleg zacetne salabajzerije posmiral se zadnje zice
Zadnje case me je Pele parkrat razocaral, kaksne so vase izkusnje?pa pustimo tiste, ki ste njegovi prijatelji
Ojoj,jaz pa sem se ravno hotel zmenit,za menjavo bremz pri njem. Verjetno kaj pomaga,?e svetim zraven? Bom pa Pelka prosil naj on naredi,da bo za ziher.
No naj jaz napi?em kot nek link med nemci in japonci... (9 x SEAT in 4 x Mazda)
Da je avto trd za peljat je normalno, ker so japonci naravnani ?portno, da pa je menjalnik trd tako da se tezko salta pa ni normalno.
Nisi napisal ?e je avto nov oz. koliko ima km.
?e je nov potem potrebuje par km da se vpelje, ?e pa je 100.000km + je mogo?e ?as za menjavo olja v menjalniku.
Vsekakor pa predlagam da doda? kak dodatek za bolj gladko menjanje. Moja 1 leto stara CX-7 se je zelo lepo ?altala zjutraj pozimi pa te?ko ko svinja dokelr se ni malo segrelo olje. ?e posebej nekaj 100m za hi?o kjer sem se ustavil na klancu in hotel dati v prvo, z mrzlim zeloooo te?ko.
Potem sem dodal Siriusov (uporabnik tukaj) doatek za menjalnike in po nekaj 100km vpeljanja je lahko bilo tudi -20 pa se je normalno menjalo, pri segretem pa kot putr.
Enako je sedaj pri MX-5 dodatek naredi veliko razliko.
Rezime: Sam ne vidim res velike razlike med VW in Mazdo menjalnikom, razen to da so japonski hodi kraj?i in bolj ?portni (ampak to je tudi malo posledica da sem imel bencinarja mazdo in sedaj TDI) je tud malo razlike se mi osebno zdi (predvsem na sklopki)
Kam dam lahko obnovit zadnje zavorne ?eljusti in pribli?na cena? Bli?a se servis in kolebam med novimi ali obnovljenimi:) a kdo ve zakaj je npr. v nem?ijo treba poslati stare ?eljusti v anglijo pa ne? pri nas pa je cena itak pretirana, kot za ve?ino stvari zanima me ?e na kaj moram biti pozoren pri nakupu - premer in debelina diska, ?e kaj? kako lahko to ugotovim sam brez da se vozim do Peleta, ali ce kdo ve debelino in premer originalnih diskov za mazdo 6 1.8 sport TE l 2004
Original equipment manufacturer za Mazdine bremze sta Sumitomo in Akebono-se jih da dobiti ampak te?ko. Tisto kar pa ima Euroton na zalogi (nipparts) pa ne bi dal niti na bicikel. Bo kar aftermarket padel.
Jaz imam avto leto in pol.Prej je bil vzdr?evan pri AC,odkar ga imam jaz pa pri Pelku. Sam nimam ob?utka,da bi bilo z zavorami kaj narobe ali da bi tresle ali whatever. Enostavno ne zaupam OEM proizvodu,tako pomembnem kot je zavorni disk, in da ga korozija polovico po?re v nekaj letih-samo to. Morda je res problem v vozniku,ker se mu ne ljubi po vsakem de?ju sneti zavornih diskov in jih po hrbtni strani do suhega obrisati z krpo.
Meni je Pelko rekel,da so sprednje zavore zani?,prav tako je popolnoma zarustana tudi protipra?na za??ita. Diski imajo konkreten rob, mesa pa je menda ?e dovolj, so pa na notranji strani kar se korozije ti?e katastrofa.Meni so na AC za vse skupaj dali ponudbo 630? + DDV + delo,kar se mi zdi za tak ?rot od zavor precej zlatarsko.
Torej,treba bo nabaviti nove sprednje diske in plo??ice. Naletel sem na Black dash+yellow stuff in z ceno so ravno nekje blizu ceni AC cosmosa. Zanima me,ali ima kdo kaj izku?enj z omenjeno kombinacijo? Kdo pa sploh proizvaja OEM za Mazdo, Akebono? Ali naj raje za ta denar kupim komplet spredaj+zadaj bolj pohlevnih ATE ali Textar ipd.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Imam Mazdo cx 7,ki je v?asih tudi po 1 mesec ne uporabljam. Letos se mi je ?e 2x zgodilo,da mi ja AMZS moral v?igati avto. Aku. je star 2 leti. Vozilo je v gara?i. Zanima me koliko km moram prevoziti,da se ta vsaj pribli?no napolni. Mesto,avtocesta?
Hvala za odgovore.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani