Skoči na vsebino
1 hour ago, amusic said:

Bi kdo vedel kaj bi bil vzrok teh napak? Avto pade v safe mode in zelo tezko menja. Gre pa za Mazdo CX-5 l.2016 2.2 awd 175km. 
neki namigi so na zabasan sesalni kolektor, zanimivo pa, da sem 1000km nazaj pri Pelku menjal podlozke na sobah in je scistil tudi sito olja - pa on ni nic opazil, danes pa en kup napak, ko smo ga priklopili na tester pa ena je bila tudi neka loputa... 

IMG_3240.jpeg

Po mojem bo treba peskanje sesalnih kolektorjev.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
7 minutes ago, Anita said:

Pozdravljeni. Začela sem spremljati vaš forum, sem lastnica Mazde cx5. Ker mi šteka levo ogledalo, sem zasledila, da vas je kar nekaj zamenjalo motorček. Kamorkoli pokličem, pravijo, da je potrebno zamenjati celo ogledalo. Kje bi dobila samo motorček? 

Hvala za pomoč.

Poizkusi najprej tole:

https://youtu.be/joGFFazQt2w

Meni je delovalo.

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odmična gred
Napisano
7 minutes ago, Tržičan said:

Če se človek niti na telefon ne oglaša....
Bil sem 2x pa skos prvi poklici nasleden tedan za termin.
Pa se spet ne oglaša...

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
 

To težko komentiram. Ampak, če si kupil rabljen avto (po možnosti uvožen iz tujine), ima tale motor finančni potencial vreče brez dna in je bolje da ga prodaš. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odmična gred
Napisano (urejeno)
5 minutes ago, Tržičan said:

Edino to lahko napišem.
Uradni mazdini servisi so obup od obupa.
Oderejo te in nič ne uredijo.
Edino so blagajničarke luštkaneemoji16.pngemoji16.pngemoji16.png

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
 

Marsikdo priporoča neuradnega Mazda serviserja g. Pelkota, jaz pa bi priporočil g. Majesa na Interclassu.

Popravljeno od vzupan3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

19 minutes ago, Janez007 said:

 ?zmeden? Za ta denar verjetno niti pol spodaj naštetega, ali ... mene je odebeljeno septembra tudi prišlo cca 200€ za G165 (za 4,2 l olja, medtem ko gre v G194 3 dl več, to je 4,5 l), kabinski filter pa menjam sam in jim povem, da ga ne bi še enkrat oni. :)

 

Me pa zanima @Jest, katero oznako olja so ti napisali na računu. 

 

- olje

- filter oljni

- filter zraka kabine

- zavorno olje

- filter zračni

 

@Jest dobi popust (zaslužen privilegij moderatorja Mazda foruma) :zvizga:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

3 hours ago, Janez007 said:

Zanima me, ali sem samo jaz tako smotan, da se mi nekajkrat letno stikalo za luči s položaja AUTO "samo" premakne na OFF? 😯 

 

Opazim pa po parih dneh blendanja nasproti vozečih. :)

 

Moje mnenje je, da je to spet ena od Mazdinih manj posrečenih zadev, tako kot gumbi pod volanom levo, ko dostikrat pridem v avto in ugotovim, da so izključeni senzorji - jih je verjetno nekdo pred mano nevede ugasnil s kolenom.

 

image.png

image.png

Nikoli se mi ni zgodilo v vseh teh letih. Sila, ki je potrebna za obrat stikala ni tako zelo majhna. Si siguren, da se nekdo ne heca s tvojim stikalom 🤪

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
9 minutes ago, sportman333 said:

To je bolj pobožna želja, v smislu, saj meni se to ne more zgoditi....prebereš ta forum, pa te mine za nakup mazde dizla👏👍, sorry, ali pa jaz kaj ne razumem....če pa ti nimaš težav pa super in upam, da tako ostane .. ..moje mnenje, mazda dizla 2013-2018, ne bi nikomur priporočil  ..👀🤔

Brez resne statistične analize je vse bolj govorjenje na pamet (kar je cisto OK za forum). Ampak, kot je @Alex rekel, se na forumu velikokrat javljajo ljudje, ki se jim pojavi težava in pač iščejo rešitev. Po mojem katerikoli forum bereš, te mine veselje do dotične znamke 😀 Kar jaz ne bi nikomur priporočil je to, da kupujejo avto brez garancije (vsaj eno mesečne).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
8 minutes ago, dvorjan said:

Tile Skyactiv-D bodo vsi postali tempirane bombe, če ne bo ravno od ljubitelja, ki je bolj pogosto menjal olje.

Ali pa poiskati takega, ki je imel pretežno AC vožnjo, čeprav ima nekaj več kilometrov.

Zgodba od @Dinare bi bila lahko od katerekoli znamke. Po mojem gre za avto uvožen iz tujine, z vprašljivim vzdrževanjem (večkrat slišano/videno). Zdej generalizirati to na vse Mazda dizle je malo pretirano.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Utrgana veriga črpalke olja
Napisano
14 minutes ago, Deeyan said:

 

js, ko sm vidu svojo na avtu pa med to, ko jo mam doma ne opazim neke razlike, da bi bla kej močnejša

 

IMG_20221103_151200.jpg

IMG_20221103_151301.jpg

IMG_20221103_151317.jpg

 

Včasih ni vidne razlike ampak gre lahko samo za razliko v materialu/dopuščenih tolerancah/itn.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Utrgana veriga črpalke olja
Napisano
15 minutes ago, Bini said:

Glej, vsi čakajo do konca potem pa v jok...... :hohoho::nevem:

Nekje sem zasledil, da je novejši tip verige za oljno črpalko bistveno bolj robusten. A mogoče kdo ve kaj več o tem in kakšne so oznake, da vemo kaj kupit?

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Utrgana veriga črpalke olja
Napisano
9 minutes ago, Deeyan said:

Js sm bil na Selamrju, ko sm mel cca. 180k prevozenih, da bi menju verigo s preventive, povedu sm mu, da sma z mojim mehanikom menjala tut cedilo in, da sm sam menju tut bakrene podlozke. In mi je reku, da v tem primeru ni straha glede verige, da jo bom itak prej slisu. Zdej mam od takrat 220k.

A je bilo govora o verigi oljne črpalke ali o pogonski verigi? Pogonski verigo verjamem da slišiš, verigo oljne črpalke pa nisem prepričan?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Utrgana veriga črpalke olja
Napisano
4 minutes ago, Bini said:

Takih g. Majesov in D.r Pelkotov pa Selmarjev bi še kar nekaj potrebovali, da bi bili lastniki Mazde zadovoljni in brez skrbi.... 😊🤔🤗👍

 

Moram pa poudariti, da so mi na uradnem servisu svetovali tudi menjavo verige oljne črpalke (v planu naslednje leto :-))

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Utrgana veriga črpalke olja
Napisano

Ko sem jaz pripeljal šestico (2015) na peskanje sesalnih kolektorjev (uradni servis), sem jim omenil, da bi rad menjal tudi podložke. Mlajši gospod mi je rekel, da to ni predvideno (oz. potrebno), vendar je bil na srečo v bližini g. Majes in je takoj pripomnil, da bi on na svoji mazdi to menjal, saj je minimalni dodatni strošek. In tako so mi zamenjali tudi podložke. Od sedaj naprej za mnenje vprašam g. Majesa. Pri Matej2020 pa je šlo verjetno za zabito sito, kar je vodilo do odpovedi črpalke?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Fault code: P24A5 - Powertrain
Napisano

Kot obljubljeno razlaga rešitve problema: Na servisu so preverili napako in mi svetovali peskanje sesalnih ventilov. S tem sem se strinjal, prosil pa sem še da mi pogledajo oljno sito in zamenjajo podložke injektorjev. Vse to so naredili, sito so zamenjali (vendar naj bi bilo čisto - nobenih usedlin). Prilagam slike prej/potem. Svetovali so mi tudi menjavo verige oljne črpalke.

20220609_111614_resized.jpg

20220609_111527_resized.jpg

20220609_132027_resized.jpg

20220609_135747_resized.jpg

20220609_114614_resized.jpg

20220609_111752_resized.jpg

20220609_111607_resized.jpg

20220609_111741_resized.jpg

20220609_111537_resized.jpg

20220609_111547_resized.jpg

20220609_132015_resized.jpg

20220609_114631_resized.jpg

20220609_111557_resized.jpg

20220609_111554_resized.jpg

20220609_114617_resized.jpg

20220609_114621_resized.jpg

20220609_132021_resized.jpg

20220609_135801_resized.jpg

20220609_114628_resized.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

On 6/5/2022 at 10:41 AM, Janez007 said:

Vsak od nas ima poleg veliko pozitivnih izkušenj z Mazdami tudi določene negativne izkušnje (tukaj bi se omejil na tehnične). Fino bi bilo, da jih sistematično zbiramo na enem mestu, saj lahko marsikateremu prihranijo nekaj živcev pri diagnozi in rešitvah. Ponavadi ima vsak model avta svoje tipične težave, ki so posledica slabe, neposrečene izvedbe posameznih komponent, tudi zaradi varčevanja pri izdelavi.

 

Moje konkretne izkušnje:

 

CX-3, G120, MT,  model 2015

- 15.000 km, plastični ležaji amortizerja, zaradi česar je pokalo ob obračanju volana. Ukrep: zamenjava

image.png

- 20.000 km, puščanje hladilnika klime (na hladilniku je viden flek). Ukrep: zamenjava

 

M6, CD175, MT, model 2015

- 65.000 km, opozorilna lučka - saje. Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave,  itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- velika obraba površine volana

image.png

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

image.png

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- po 4,5 letih potrebna zamenjava akumulatorja (strošek 130 € leta 2019)

- 80.000 km, senzor izpuha. Ukrep: zamenjava z modificiranim kovinskim (strošek 200 €)

image.png

- 90.000 km, nekaj 1.000 km po menjavi ploščic se zvijejo sprednji zavorni diski. Ukrep: menjava diskov in ploščic (strošek 300 €)

- zadnji diski in klešče zarjaveli. Ukrep: menjava zadnjih diskov, klešč in ploščic

- napokan mikrojermen. Ukrep: zamenjava z novim (strošek 60€)

- zadnja kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi (črn zaslon)

- sem in tja (zelo poredko, recimo 3 x na leto) ni zvoka iz Bose sistema

- interval regeneracij se prepolovi. Zelo verjetna diagnoza: injektorji

 

M6, G165, MT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih se ogledala več ne zlagajo in odpirajo. Ukrep: zamenjava motorčkov

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon). Update programske opreme info sistema ni pomagal. Ukrep: zamenjava navigacijske SD kartice s popolnoma tovarniško novo - drugo, zaenkrat OK

- sem in tja ni zvoka iz Bose sistema (zelo poredko, recimo 3 x na leto)

- določena smer električnega premikanja sedeža nadležno brenči (sumim povezovalno os - bovden ... na uradnem servisu se s tem nočejo ukvarjat, tako da bom verjetno nekoč sam kupil in zamenjal)

https://www.youtube.com/watch?v=nO2NnSMOxpE

- okvara ključavnice sprednjih vrat (sem in tja se samodejno izmenično odklepa-zaklepa). Ukrep: zamenjava

 

M6, G194, AT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih potrebna zamenjava obeh motorčkov vzvratnih ogledal

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon)

 

M3, G120, MT, model 2017

- 20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava

image.png

 

Večina teh težav izvira iz slabe kakovosti (izvedbe, materialov) in so zato zelo verjetno prisotne pri večini avtov določene serije po določenih prevoženih km. Zanimo mi je, da imamo najboljše izkušnje (najmanj tehničnih težav) z Mazdo 3, ki je bila narejena v Mehiki :)

 

 

Kje so opravili: "Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave,  itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)?" Uradni servis?

 

On 6/5/2022 at 10:41 AM, Janez007 said:

Vsak od nas ima poleg veliko pozitivnih izkušenj z Mazdami tudi določene negativne izkušnje (tukaj bi se omejil na tehnične). Fino bi bilo, da jih sistematično zbiramo na enem mestu, saj lahko marsikateremu prihranijo nekaj živcev pri diagnozi in rešitvah. Ponavadi ima vsak model avta svoje tipične težave, ki so posledica slabe, neposrečene izvedbe posameznih komponent, tudi zaradi varčevanja pri izdelavi.

 

Moje konkretne izkušnje:

 

CX-3, G120, MT,  model 2015

- 15.000 km, plastični ležaji amortizerja, zaradi česar je pokalo ob obračanju volana. Ukrep: zamenjava

image.png

- 20.000 km, puščanje hladilnika klime (na hladilniku je viden flek). Ukrep: zamenjava

 

M6, CD175, MT, model 2015

- 65.000 km, opozorilna lučka - saje. Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave,  itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- velika obraba površine volana

image.png

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

image.png

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- po 4,5 letih potrebna zamenjava akumulatorja (strošek 130 € leta 2019)

- 80.000 km, senzor izpuha. Ukrep: zamenjava z modificiranim kovinskim (strošek 200 €)

image.png

- 90.000 km, nekaj 1.000 km po menjavi ploščic se zvijejo sprednji zavorni diski. Ukrep: menjava diskov in ploščic (strošek 300 €)

- zadnji diski in klešče zarjaveli. Ukrep: menjava zadnjih diskov, klešč in ploščic

- napokan mikrojermen. Ukrep: zamenjava z novim (strošek 60€)

- zadnja kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi (črn zaslon)

- sem in tja (zelo poredko, recimo 3 x na leto) ni zvoka iz Bose sistema

- interval regeneracij se prepolovi. Zelo verjetna diagnoza: injektorji

 

M6, G165, MT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih se ogledala več ne zlagajo in odpirajo. Ukrep: zamenjava motorčkov

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon). Update programske opreme info sistema ni pomagal. Ukrep: zamenjava navigacijske SD kartice s popolnoma tovarniško novo - drugo, zaenkrat OK

- sem in tja ni zvoka iz Bose sistema (zelo poredko, recimo 3 x na leto)

- določena smer električnega premikanja sedeža nadležno brenči (sumim povezovalno os - bovden ... na uradnem servisu se s tem nočejo ukvarjat, tako da bom verjetno nekoč sam kupil in zamenjal)

https://www.youtube.com/watch?v=nO2NnSMOxpE

- okvara ključavnice sprednjih vrat (sem in tja se samodejno izmenično odklepa-zaklepa). Ukrep: zamenjava

 

M6, G194, AT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih potrebna zamenjava obeh motorčkov vzvratnih ogledal

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon)

 

M3, G120, MT, model 2017

- 20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava

image.png

 

Večina teh težav izvira iz slabe kakovosti (izvedbe, materialov) in so zato zelo verjetno prisotne pri večini avtov določene serije po določenih prevoženih km. Zanimo mi je, da imamo najboljše izkušnje (najmanj tehničnih težav) z Mazdo 3, ki je bila narejena v Mehiki :)

 

"20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava" Meni je enako napokal. kakšen je bil strošek menjave?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Fault code: P24A5 - Powertrain
Napisano
18 hours ago, NevLado said:

Verjetno bo treba na čiščenje saj. :prstgor:

Sem ga ravno letos nameraval peljati k Purić-u v Samobor na "kompletno nego", no zgleda da res ne gre odlašati. Avto ima sicer 130.000 km in nekako sem skrbel, da so se regeneracije zaključevale. Vsekakor poročam razplet.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Fault code: P24A5 - Powertrain
Napisano
7 minutes ago, Brane said:

Serviserja takoj na hruško obesit,četudi je morda samo  olje in filtre  menjal

HE HE, zaenkrat sem na stališču, da ni povezave med servisom in napako. Samo zanima me, če je kdo že imel podobno napako in kako jo je rešil 😉.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

1 hour ago, Peter22 said:

Zivijo

 

Ravno sem dobil avto nazaj,

Potrebno je bilo čiščenje EGR ventilov,sesalnega kolektorja,lopute ,map senzorja in vse kar zravn paše.

Luknje so bile baje ,tako zabite,da so bile za pol manjše.

Mehanik je reku,da se je ,en ceu dan zajebavu s čiščenjem.

Avto zaenkrat dela ko urca,ne javlja napake.

Cena 300eur

Kje pa je bil delan servis?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
4 hours ago, Hixxy said:

Danes vzel ven innn - no saj slika pove več kot 1000 besed. Dvomim, da je bilo kdaj to spucano (avto ima 120k kilomterov).

 

272833887_519828296058216_8442674613315674159_n.thumb.jpg.3194f4f7ff0c4452813e48312fae22fb.jpg

 

Porabil sem nekih 30 min da sem s čistilom, vatkami in zobotrebci vse spahal dol.

 

Nato sem naredil testno vožnjo in avto lepše teče, bomo videli če bo kaj drugače z regeneracijami.

 

Poročam ampak  zaenkrat imam občutek, da je mogoče bil ta senzor krivec za vse :)

A je tole MAP ali MAF senzor?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
25 minutes ago, SpEkTr said:

Jaz sem to že 2x čistil, se kar hitro zabaše - no v drugo ni bilo tako hudo, ampak v nobenem primeru pa nisem opazil neke razlike v porabi, vožnji...

Kolikor sem bral, naj bi servis ob menjavi zračnega filtra rutinsko očistil tudi MAF. Ne vem ali to tudi počnejo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.