- najprej sem vprašal na uradni servis, kjer sem dobil oceno stroškov menjave na 2.200,00€, kar seveda ni prišlo v poštev.
- zatem sem pogledal na AliExpress in našel možnost menjave stekla (celotna čelna plošča za 200,00€). Tukaj je potrebno biti pozoren ali imaš 50 ali 36 pinski konektor. Po mojem bi bila to čisto OK opcija, vendar sem se odločil za zadnjo rešitev:
- nakup celotnega novega originalnega zaslona preko ebay.de, ki me je prišla 450,00€. Imel sem kar srečo, da sem tole našel na ebay-u po relativno ugodni ceni.
Menjavo sem že opravil, stari zaslon pa sem iz firbca razstavil na prafaktorje in ugotovil naslednje:
- sam zaslon ni počen, v resnici ni nič počeno ampak pride do procesa razslojitve dveh steklenih zaslonov, ki prekrivata LCD zaslon. Steklo, ki tvori površino občutljivo na dotik je sestavljeni iz dveh steklenih delov z vmesno lepilno komponento. In ta dva zaslona se razslojita (delaminacija), kar daje videz počenega zaslona. Kolikor sem bral to niti ni tako redek pojav, naj bi pa se pojavil zaradi pogostih temperaturnih fluktuacij.
Update: Končno rešil celo agonijo s turbino.. Delim, če komu pride prav, ker je pri meni šlo precej časa s pridobivanjem ponudb tako glede turbine oz. obnove (dobavni roki neznani, ni možno dobiti sredice itd.) kot tudi s servisiranjem (nemca bi še pošraufali, Mazde ne...). Na koncu dobil obnovljeno turbino pri podjetju AB turbine d.o.o. iz Medvod za 1/3 zneska (so jo imeli že na zalogi, odpremili isti dan po placilu predracuna po posti), staro jim vrnem. Na turbo je 12m garancije ob predpostavki določenih pogojev (vgradnja s strani usposobljene osebe, menjava olja, priklopa testerja ipd.). Na pooblaščenem je bila ponudba za turbo in ves potreben material (brez dela) 3052 EUR brez DDV, na drugem pooblaščenem set turba 3420 z DDV (priblizno enako torej) + za predvidenih 1,5 dneva dela in potrošni material cca. 650 EUR. Avto gre sedaj spet tako kot mora.
Druga varianta glede turbine pa je bil avtoodpad v Zagrebu (Auto Jazbina d.o.o. - Miro), ki ima za Mazde na zalogi precej delov. Trenutno je bila ponudba za turbino s cca. 40.000 km prevoženih (in naprej) med 600 - 800 EUR. Morda če bo kdo rabil tudi kaj drugega, se bi verjetno tam našlo.
Lp
Super! Kje je bila opravljena menjava in kakšen je bil strošek dela?
Smo ugotovili napako. EGR ventil ga zajebava. Smo ugasnal lučko zaenkrat da vidimo, če bo še.
Hvala vam.
A je to uradni servis test ali domači? Meni je na "domačem" testerju tudi pokazalo EGR, pa se je potem izkazalo na uradnem servisu, da je potrebno očistiti sesalne ventile.
na moji mazdi3 2017, 2.2 dizel, prevoženih 191 tisoč se mi že kakšen mesec prižiga lučka za motor ki pa 2-3 dneh ugasne. Avto se drugače pelje normalno in vse. Dnevno pa naredim 120 km do službe in nazaj in od tega 105 km po avtocesti.
Zanima me, če je že imel kdo tako izkušnjo? V ponedeljek ga tako mislim it priklopit da vidim kaj je narobe.
Evo popravilo opravljeno očistili kolektor in vse kar spada zraven. Čiščenje z orehovimi luščinami pa priklop na tester 270€.
Mi je pa všeč, da so si vzeli čas in pregledali vozilo in svetovali menjavo jermene, ki naj bi bil napokan, opazili so tudi, da je potrebna menjava diskov (ki jih imam že, le menjavo bom izvedel pri popoldancu). Ta pregled nekak pogresam pri lokalnih mehanikih in popoldancih, vecinoma zamenjajo kar se naroči ni pa nekega temeljitega pregleda kot to delajo na uradnih servisih (izkusnja s vw in sedaj mazda) - ali pa nimam dobrega mehanika 😊
Sem vprašal glede verige oljne črpalke pri njih je menjava 800€, Pelko mi je zadnjič rekel pri njemu dobrih 600€.
Sem vprašal še za strošek menjave jermena pa je rekel 110€ z menjavo, jermen naj bi bil okoli 60€.
Super, zdaj bo lažje dihala. O kakšnem jermenu je govora?
Sem peljal avto na Mazda servis v Britof k avto Močnik. Rekel je da glede na protokol in izkušnje, ki jih imajo je vzrok v sesalnem kolektorju. Tako da bo očistil kolektor in EGR cena pa med 250 in 380 eur. To naj bi rešilo težave... Bomo videli 🙂 upam da ja. Sicer pa vseeno ni neka stvar, ki bo storjena in recimo temu, da ni potrebna, ker slej ko prej bi se najbrž tudi tega moral lotiti, glede na prevožene kilometre pa je pravi čas, saj ima avto 131k km.
Ja, jaz sem moral pri enakih kilometrih dat očistiti. Mogoče se lahko še pozanimaš kakšen bi bil strošek mejave verige oljne črpalke.
Na Passatu sem jaz menjal olje vsakih 60.000km in je bil strošek cca 300 eur - ampak jaz to razumem kot redni servis, pri 220.000 sem menjal jermena in vodno pumpo pred tem samo redni servisi na 30.000km oz. 1x letno in potrošni material 1x diski in ploščice. Čiščenje sesalnega kolektorja pri 130.000 pa se mi zdi nekaj izrednega...
Ampak saj bomo videli kaj sploh je pri mojem vozilu, danes zjutraj ko sem ga prižgal in šel na delo ni kazal nobenih napak, včeraj je mehanik vse zbrisal in rekel naj pridem okoli, ko se spet pokaže. Najhuje je, ker s takšnim avtom ne morem nikamor na pot, napake trenutno ne kaže lahko jo pa spet vrže ven kadarkoli...
Ni, da avto nima moči, avto dela normalno samo, ko se je pokazala napaka je šel avto v varni način in je bil brez moči pa šaltal je zelo grobo (gre za avtomatika). Ko ni napake avto deluje povsem normalno pa tudi vleče OK.
Enako pri meni, dokler nisem dal peskati sesalnih kolektorjev. Če boš naredil peskanje in menjavo verige oljne črpalke, boš imel mir za naslednjih 130.000km.
Ujoj, ko sem kupoval mazdo si nisem mislil da je vzdrzevanje tako drago oz se kvari in so taki stroski pri tako malo km... sm imel passata pred tem 6 let pa v vsem casu nism toliko vlozil v popravilo pa sem naredil 150k km, tu pa pri 130k km tak strosek popravila 🤬🤬 pa pol cez 20-30k km veriga 600€..
Meni so danes dali oceno stroška menjave verige oljne črpalke 1200 eur 🤪
Bi kdo vedel kaj bi bil vzrok teh napak? Avto pade v safe mode in zelo tezko menja. Gre pa za Mazdo CX-5 l.2016 2.2 awd 175km.
neki namigi so na zabasan sesalni kolektor, zanimivo pa, da sem 1000km nazaj pri Pelku menjal podlozke na sobah in je scistil tudi sito olja - pa on ni nic opazil, danes pa en kup napak, ko smo ga priklopili na tester pa ena je bila tudi neka loputa...
Pozdravljeni. Začela sem spremljati vaš forum, sem lastnica Mazde cx5. Ker mi šteka levo ogledalo, sem zasledila, da vas je kar nekaj zamenjalo motorček. Kamorkoli pokličem, pravijo, da je potrebno zamenjati celo ogledalo. Kje bi dobila samo motorček?
Če se človek niti na telefon ne oglaša....
Bil sem 2x pa skos prvi poklici nasleden tedan za termin.
Pa se spet ne oglaša...
Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
To težko komentiram. Ampak, če si kupil rabljen avto (po možnosti uvožen iz tujine), ima tale motor finančni potencial vreče brez dna in je bolje da ga prodaš.
Za ta denar verjetno niti pol spodaj naštetega, ali ... mene je odebeljeno septembra tudi prišlo cca 200€ za G165 (za 4,2 l olja, medtem ko gre v G194 3 dl več, to je 4,5 l), kabinski filter pa menjam sam in jim povem, da ga ne bi še enkrat oni.
Me pa zanima @Jest, katero oznako olja so ti napisali na računu.
- olje
- filter oljni
- filter zraka kabine
- zavorno olje
- filter zračni
@Jest dobi popust (zaslužen privilegij moderatorja Mazda foruma)
Zanima me, ali sem samo jaz tako smotan, da se mi nekajkrat letno stikalo za luči s položaja AUTO "samo" premakne na OFF? 😯
Opazim pa po parih dneh blendanja nasproti vozečih.
Moje mnenje je, da je to spet ena od Mazdinih manj posrečenih zadev, tako kot gumbi pod volanom levo, ko dostikrat pridem v avto in ugotovim, da so izključeni senzorji - jih je verjetno nekdo pred mano nevede ugasnil s kolenom.
Nikoli se mi ni zgodilo v vseh teh letih. Sila, ki je potrebna za obrat stikala ni tako zelo majhna. Si siguren, da se nekdo ne heca s tvojim stikalom 🤪
To je bolj pobožna želja, v smislu, saj meni se to ne more zgoditi....prebereš ta forum, pa te mine za nakup mazde dizla👏👍, sorry, ali pa jaz kaj ne razumem....če pa ti nimaš težav pa super in upam, da tako ostane .. ..moje mnenje, mazda dizla 2013-2018, ne bi nikomur priporočil ..👀🤔
Brez resne statistične analize je vse bolj govorjenje na pamet (kar je cisto OK za forum). Ampak, kot je @Alex rekel, se na forumu velikokrat javljajo ljudje, ki se jim pojavi težava in pač iščejo rešitev. Po mojem katerikoli forum bereš, te mine veselje do dotične znamke 😀 Kar jaz ne bi nikomur priporočil je to, da kupujejo avto brez garancije (vsaj eno mesečne).
Tile Skyactiv-D bodo vsi postali tempirane bombe, če ne bo ravno od ljubitelja, ki je bolj pogosto menjal olje.
Ali pa poiskati takega, ki je imel pretežno AC vožnjo, čeprav ima nekaj več kilometrov.
Zgodba od @Dinare bi bila lahko od katerekoli znamke. Po mojem gre za avto uvožen iz tujine, z vprašljivim vzdrževanjem (večkrat slišano/videno). Zdej generalizirati to na vse Mazda dizle je malo pretirano.
Nekje sem zasledil, da je novejši tip verige za oljno črpalko bistveno bolj robusten. A mogoče kdo ve kaj več o tem in kakšne so oznake, da vemo kaj kupit?
Js sm bil na Selamrju, ko sm mel cca. 180k prevozenih, da bi menju verigo s preventive, povedu sm mu, da sma z mojim mehanikom menjala tut cedilo in, da sm sam menju tut bakrene podlozke. In mi je reku, da v tem primeru ni straha glede verige, da jo bom itak prej slisu. Zdej mam od takrat 220k.
A je bilo govora o verigi oljne črpalke ali o pogonski verigi? Pogonski verigo verjamem da slišiš, verigo oljne črpalke pa nisem prepričan?
Ko sem jaz pripeljal šestico (2015) na peskanje sesalnih kolektorjev (uradni servis), sem jim omenil, da bi rad menjal tudi podložke. Mlajši gospod mi je rekel, da to ni predvideno (oz. potrebno), vendar je bil na srečo v bližini g. Majes in je takoj pripomnil, da bi on na svoji mazdi to menjal, saj je minimalni dodatni strošek. In tako so mi zamenjali tudi podložke. Od sedaj naprej za mnenje vprašam g. Majesa. Pri Matej2020 pa je šlo verjetno za zabito sito, kar je vodilo do odpovedi črpalke?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
No, da napišem kako sem zadevo rešil.
- najprej sem vprašal na uradni servis, kjer sem dobil oceno stroškov menjave na 2.200,00€, kar seveda ni prišlo v poštev.
- zatem sem pogledal na AliExpress in našel možnost menjave stekla (celotna čelna plošča za 200,00€). Tukaj je potrebno biti pozoren ali imaš 50 ali 36 pinski konektor. Po mojem bi bila to čisto OK opcija, vendar sem se odločil za zadnjo rešitev:
- nakup celotnega novega originalnega zaslona preko ebay.de, ki me je prišla 450,00€. Imel sem kar srečo, da sem tole našel na ebay-u po relativno ugodni ceni.
Menjavo sem že opravil, stari zaslon pa sem iz firbca razstavil na prafaktorje in ugotovil naslednje:
- sam zaslon ni počen, v resnici ni nič počeno ampak pride do procesa razslojitve dveh steklenih zaslonov, ki prekrivata LCD zaslon. Steklo, ki tvori površino občutljivo na dotik je sestavljeni iz dveh steklenih delov z vmesno lepilno komponento. In ta dva zaslona se razslojita (delaminacija), kar daje videz počenega zaslona. Kolikor sem bral to niti ni tako redek pojav, naj bi pa se pojavil zaradi pogostih temperaturnih fluktuacij.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani