Ma ja,ni treba toliko paničariti...Če se le malo spoznaš okoli teh zadev točno veš da je vse izolirano. Ne vem kaj bi me lahko streslo(konektor je izoliran). Samo zavrtiš in ga stakneš in v obratnem vrstnem redu nazaj. 🤷♂️
Tud sam sem že zamenjal vtičnico ali stikalo pod napetostjo... Sem dober prijatelj z elektriko iz svojih mladih dni 🤣🤣🤣
Pri moji se je sedaj tudi pojavilo,da po cca. 1 minuti leva luč ugasne. Ko jih izklopim in ponovno prižgem in dela za minuto in ugasne. Se pa sliši nekakšno piskanje v luči (sumim na balast) 8n potem ko se luč ugasne izgine tudi ta zvok. Je to balast ali žarnica? Sam sumim balast,ker žarnica sveti še lepo modro in ne vijolično kot nekatere,ki izgubljajo svetilnost.
A ni škoda časa? Plačaš tiste 3,5 evre in imaš Torque pro ter uvoziš datoteko z vsemi objavljenimi pidi (prilagam).
Pa objavi log datoteko, da lahko primerjamo.😉
Zanima me parameter DPF Pressure(bar), ki se pri meni giba od nekaj do 200 enot, vmes ko spustim plin kaže čez 4500 enot (verjetno napaka aplikacije???), tudi sicer te enote verjetno niso bari, ampak kPa, saj če bi bili, bi dpf zelo verjetno že zdavnaj razneslo in tudi nas v avtu 🤪
A ti PID-i so pravi tudi za M6 letnik 2008 z 2.0 103kw D motorjem? Ker jaz sem jih uvozil v Torque in mi sploh ne kaže podatkov za DPF. Prej ko sem imel ročno vnešene pid-e mi je kazalo samo DPF PM ACC,zdej pa še tega ne. Edino koliko je km od zadnje regeneracije (2k km+) kar se mi zdi zlo sumljivo in št. regeneracij (1)... Kaj bi lahko bilo narobe?
Če ti tudi z Forscanom ne bo nič kazalo je verjetno problem z obd vmesnikom
Bom probal ja. Sam mi je res čudno,ker danes se je spet pojavil LOAD% in PM GEN. Load je bil danes na 54% in PM GEN na 8. Zelo nižje vrednosti od tistih včeraj. 🤷♀️ Katere OBD vmesnike drugače vi uporabljate?
Vidim da se nobenmu ne sanja kaj bi lahko naredil 🤷.
Upam,da mi bo vsaj na to znal kdo odgovoriti🤔
Kaže mi samo vrednost PM ACC na ostalih pa samo utripa tista zelena lučka,ampak tudi ta kdaj izgine. Zakaj se to dogaja? Danes se mi je na AC,kjer sem ga priganjal ene 70km nad 3k rpm pokazal edino še Load % ki je kazal 180 in PM GEN 18. Potem ko sem avto znova zagnal spet ni nič pokazalo.
Jap...kr visoko je tole. Avto se je verjetno fural sam na neke kratke relacije tam po Koroški. Kaj bi bilo sedaj priporočljivo? Naredit prisilno regeneracijo? Olje je tudi na šipki na sredini med max in X. je pa 10k od menjave olja.
A za ostale parametre je treba imeti Torque Pro ali kaj nisem prav nastavil?
ODB sem kupil pa tegale:
iCar je odličen pripomoček za vse, ki želite podrobneje spremljati, kaj se dogaja z vašim vozilom. Stanje avtomobila boste lahko preverili kar prek svojega
V Torque sem vnesel Pide in hotel preverit delovanje in vrednosti dpf-a. A mi prikazuje samo tega PM ACC.. druge mi noče. Kaj bi lahko bilo narobe? In kaj ta vrednost pomeni?
Ja samo se ga potem vidi pod sedezom. Pri staneh se skrije pod (plasticen) prag. Lahko isti kabel samo zacineš pa bo.
Nič se ga ne vidi. Je speljan pod sredinsko konzolo in pod naslonom za roko in potem naprej pod tapicerijo do prtljažnika. Potem bom kar podaljšal obstoječega pa bo. Tnx za info 👍
Jest sem potegnil po levi (voznikovi strani po pragu). Ni nobenih komplikacij. Pri bmw X5 sem se pa kr fajn zajebaval
Edit: To isto kamero imam jest zmontirano. So mi jo tudi dali gratis.
Jst sem povlekel direkt po sredini nazaj,pod zadnje sedeze in nato v prtljažnik. Sam mi sedaj rata prekratek kabel cca. 1m. A se kje pri nas dobi kak podaljšek?
Eonon Mazda 6 2009-2012 Android 10 Car Stereo 8 Inch Touchscreen Car GPS Navigation Head Unit with 32G ROM Bluetooth 5.0 Car DVD Player Support Split Screen Multitasking and Compatible with Bose...
Tudi meni je super edino malo me motijo trdi gumbi.
Eonon Mazda 6 2009-2012 Android 10 Car Stereo 8 Inch Touchscreen Car GPS Navigation Head Unit with 32G ROM Bluetooth 5.0 Car DVD Player Support Split Screen Multitasking and Compatible with Bose...
Načeloma imaš na usakemu koncu rdeč kabel... en konec povežeš na kabel pri enoti na katermu piše reverse wire ali pa trigger wire, drug konec pa na 12v rikverc žico. Samo kolikor se spomnem tega nerabiš narediti pri eonon, ker dobi direktno 12v štrom preko canbusa, ko daš v rikverc. To vidiš tako, da če nimas priklopljeno kamero in ko boš dal v rikverc ti bo enota avtomatično skočila v rikverc samo, da ti bo pisalo "no signal" al neki v tem smislu. Skratka priklopiš samo RCA (rumen) kabel in zadeva špila.
P.S. a si kupil enoto ?
Aha ok. Ker na strani od enote je RCA + rdeča žička na drugi strani pri kameri pa je še rdeča in črna zraven RCA.
Ja. Točno te. Sicer moraš počakati nekaj časa po vgradnji, da zasvetijo z vso svojo močjo. Na začetku, ko jih montiraš nimajo tako bele svetlobe a več kot svetijo, bolj so bele in boljše svetijo. Leče pa očistiš najlažje tako, da snameš kolesa spredaj in zaščitno plastiko kolotekov.
Tako imaš prosto pot. Jaz sem vzel bakreno žico, jo primerno ukrivil, da dosežeš vse kotičke leče in na njo privezal majhno krpico. To sem namočil z alkoholom.
Je sicer malo tečno, ker te ovira nastavek za xenon žarnico, ki je na sredini leče. Najbolje, da je še nekdo poleg, da gleda s sprednje strani v lečo in ti točno pove, kje je še motna. To enostavno ugotoviš, ker je razlika očitna. Se splača to narediti. Na koncu lahko naročiš pri Kitajcih še novo zaščitno prozorno plastiko.
In bodo kot nove. 😊
Super. 👍Bom kar naročil obe novi stekli in odstranil komplet luči in takrat še očistil leče z zunanje in notranje strani 😎
Za ponovno lepljenje stekla bi to bilo verjetno OK?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če pogledaš pod pokrovček za olje in bo tam nekakšna rumenkasta sluz, pol je zihr kje počena glava.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani