sem spregledal da si napisal med vo?njo...zanimivo....
prebija masa?
mo?no sam ne verjamem. ?e to sem pozabil, ko avto stoji na mestu in v prostem teku (?tandgas) se to ne dogaja, samo med vo?njo in ?e to ne vedno. V?asih ko dam ventilacijo na 4 v?asih pa ?e pri 2.
Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.
Kot je ?e klopko napisal, sistem se sam prezra?. V oprtino pri jermenih dolije? vodo do roba in v raztezni do max. avto segreje? na delovno temperaturo (da zalavfa ventilator). Pusti? avto da se ohladi in preveri? ?e je potrebno kaj vode dolit. Ko je vro? ne odpiraj sistema, ker se lahko popari?!!!
Razlog za to, da ti pol vodo ven zme?e je lahko v termostatu ali pa ima? pokrov?ek kilerja zani? (tam ko gre ven cevka za raztezno posodo.
Mah tele Mazde imajo kar nekaj skupnih delov....evo npr. prve roke od Mazde 5 so popolnoma iste kot pri Mazdi 3 , zadnje roke vodijo prodajalci kar pod Ford Focus, pa bog ve kaj bi se ?e skupnega na?lo
Kaj pa Focus RS, zakaj nisi pol kar od njega vzel roke
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
mo?no sam ne verjamem. ?e to sem pozabil, ko avto stoji na mestu in v prostem teku (?tandgas) se to ne dogaja, samo med vo?njo in ?e to ne vedno. V?asih ko dam ventilacijo na 4 v?asih pa ?e pri 2.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani