Je že omenil, da se ne rabimo trudit pisati. Najbrž je že našel kjuč.
Aaa, ok... Drgac pa v Supernovi baje nek majstr obvlada. Ampak ne tisti pred Eleclercom. Supernova ni eleclerc. "ključek" baje nima pojma, medtem ko tisti v Supernovi naredi to še preden človek spije kavo. Baje. Tako pravijo
Veste v čem je štos... jaz sem imel kar precej problemov z izdelavo drugega ključa. Ni problem kjuč izrezat iz surovca, da paše v ključavnico in jo odklepa. To zna vsak ključar. Tud čip lahko nardijo, da avto vžge. Problem je z daljincem za odklepanje. Tega mi je lahko pa šele tretji ključar naredu in to je ta v Supernovi (Clavis doo). Bil sem tud pr tistmu v Leklerku, pa je naredu ključ, sam daljinca pa ni mogel sprogramirat. Zato mi ni bilo všeč, ko je nekdo pol narobe povzel moj post, ko sem govoril, da so mi ključ uspešno nardili v Supernovi, on je pa kot kaže to razumel kao da v Leklerku, a glih tam mi ga niso mogli. In potem je debata začela kazati glih na tega, ki ni mogu nardit ključa in bi uporabnika, ki je hotu tud dat nardit ključ, napotili k napačnemu ključarju. Ko sem jaz bil v fazi izdelave drugega ključa, so mi vsi, pri katerih sem bil, sprva trdili, da bojo nardili ključ. Pol se pa voziš okol, pa čakaš, ves hepi, da boš končno dubu ključ z delujočim daljincem, na konc pa nič. Pol pa slaba volja, pa žalost...
Mah, mal me je podžgalo, ker je nekdo površno prebral in potem napačno drugim razlagal moj mail.
Ej, sam pomagat smo hoteli. Jaz sem preprosto izhajal iz tega da pogosto zajebem in rečem "BTC" pa mislim "citypark" ali kaj podobnega. All good. važno da ključ paše v ključavnico.
Če sm reku v Supernovi to pomeni v Supernovi. Na Rudniku v Ljubljani. Če greš not na stranskem vhodu, prideš do njih direkt naravnost. Firma se pa imenuje Clavis doo. Tisti mojster iz Leklerka (Ključek) meni ni mogel naredit ključa, tale iz Supernove pa brez problema za Mazdo 3 in za Mazdo 2. Vmes sem šel na kofe, še spil ga nisem dobr, pa me je že klical, da je fertik.
Off topic (ali pa tudi ne)... Stanje pred semaforjem v DRIVE s stisnjeno zavoro ; škodljivo ali ne? Raje dati v P (ali N) ali lahko mirne duše stojim v D?
Če ima karavana je problem rešen ,gre komplet noter v avto -samo rokavice mora imet zmeraj v avtu da se ne bo opekel kadar ga bo nakladal
Ne, karavan ima strešne sani zato gor. Ane, Boss?
pred 36 minutami je Mazda59 napisal:
Se prav, da je dobr bit u fajn odnosih z avtovlekami?
Ubistvu z dvema. Ena bo peljala avto, druga auspuh pobirala po cesti.
Avtor teme... Ne sekiraj se.. Malo se hecamo. Auspuh pač prerusta sčasoma, sploh ker je govora o starejsem avtu. A boš dal gor novega ali dal švasati starega je pa najbrž obvisno od tega koliko časa nameravaš imeti avto, koliko je prerustan in itak od cene popravila in cene novega nadomestka...
.. kupit drugo znamko ... 😄 Tudi to je dobra rešitev. 👍
To se mi je zgodilo prvič, če se bo ponavljalo, pa ja - imaš prav. Ampak tale Mazda 3 mi je tako luštkan avto, da ga ne bi kar takoj zamenjal za Golfa, Astro ali kaj podobnegal, ki so sicer tudi čisto v redu. 🙂
zjutraj se odpravim v službo, zunaj -1 stopinja in želim prezračiti avto, vendar se sprednji šipi nista hoteli odpreti (se je slišalo, da sta reagirali na gumb, vendar se nista pomaknili dol). Zadni sta se odprli-zaprli prez težav.
Očitno so se robovi "nalepili" oziroma zamrznili na oblogo.
Zanima me, ali je imel še kdo podobne izkušnje, težave?
Pred 2 mesecema sem rob okvirja na vratih kjer drsa šipa celo našprical s silikonskim sprejem, da bi ja teklo čim bolj gladko.
V vsakem primeru nehaj pritiskati na gumb, da ti ne bo šel motorček ali mehanizem. Meni se je to na kii dogajalo nonstop. Pri xsari letos samo 1x, pa še to pri minus8. Ne mažem z ničemer.
Kakorkoli.Sem pa opazil eno zanimivost. Ponavadi so najbolj "jezni" tukaj na forumu biivši lastniki mazd, ki vozijo sedaj večinoma kaka jajca od avtov in se pojavijo "od nikoder".
Verjamem, da so jezni, ker nimajo več mazd, oziroma si jih ne morejo več privoščiti pa potem svoj gnev stresajo na našem forumu. Dobro, da obstaja dobri ignore.Od sedaj imam tri take modele zabeležene.😏
Kot tisti, ki pljuvajo čez bivšo, a hkrati vedo vse novice o njej...
Take težave so najhujše. Meni na Citroenu podobno dela pozimi , ko avto stoji čez noč in je pod minus 3 stopinje... Avto zalaufa in takoj ugasne. Ali pa ne ugasne in ga začne tresti in kot da bi delal na 3cilindre...
Nekaj časa sem ga še vozil vsakič sproti na servis 30km stran , kjer so itak morali čakati 24h, da se je avto ohladil in potem je avto čudežno vžgal in delal bp(ker je bila topla noč) in ponovi vajo čez 24h.... Menjavali svega i svasta (in bili toliko fer, da niso računali stvari,ki so bile menjane po nepotrebnem) in potem ko sem videl,da smo v slepi ulici (oziroma da so VERJETNO drocniki, ki jih bomo zamenjali ob velikem servisu), sem videl,da mi gre manj živcev in casa, če ga zjutraj parkrat na leto pač 2x zalaufam.
Ne rečem da je prav,ampak čakam dan ko bom obstal na cesti in avto ne bo dal nič od sebe , saj bodo takrat (verjetno)najlažje našli napako.
Skratka; Najdi dober servis... Pelko mogoče? Lahko te bodo povsod začudeno gledali, lahko pa že jutri naletis na serviserja, ki je dan prej imel isti primer in ti bo iz rokava stresel rešitev.
Sodelavec je iz Izole in ponavadi dela tehnični pregled v Kopru. Poklical je na policijo in dejali so mu, da če obstaja tehnični v Izoli, ne sme it. Po moje je enako z mehanikom, če obstaja kak v tvoji občini verjetno ni izjema.
Točno to. Izjema je recimo če greš k vulkanizerju po svoje gume (hramba gum), sicer pa ne. Verjetno bi bila izjema pooblaščeni servis v lj recimo, če ga v Grosupljem nebi bilo,oziroma bi bili zgolj nepooblaščeni.
Šele zdaj sem se spomnil, da so Medvode svoja občina in, da reskiram kazen. če grem do Pelkota.. A ve kdo v Lj za kakega ok mehanika, da mi postavi diagnozo glede ročne in mu lahko prinesem svoje dele?
Jaz sem nekaj časa servisiral pri Hribarju na Šmartinski v lj.
Fer servis in fer odnos (razlog,da ne servisiram več tam je zgolj to,ker mojo priletno xsaro spet vozim na pooblaščenca).
Hmmm, jaz, ko sem zadnji v koloni vedno stojim z nogo na bremzi (na AC pa še štirje žmigavci vklopljeni). Če pa kdo spregleda tud to pa žal ni druge pomoči.
Tako ja, namesto da bi imeli na "Auto" imajo na prvi stopnji ni potem jim automatsko ne preklopi. Morda bi takrat avto lahko opozoril, da je zunaj tema in naj užge luči, če tip sam ne vidi, da vozi v temi
Problem je da včasih "auto" ne zazna mraka,megle. Meni recimo ne preklopi na Šmartinski pod podvozom pri Orto baru. Potem pa stoj v temi zadnji v koloni ...
Resitev, bi bila, da na dnevnem načinu (torej dnevne luči spredaj in zadaj nič) ne sveti niti ena osvetlitev armature; ne kazalci, ne Radio, nič... Ampak... Nekaterim bi še potem ne kapnilo.
Jaz sem proti temu , da zadaj luči ne svetijo. Da spredaj čez dan svetijo dnevne halogenske ali ledice namesto ksenona, razumem...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aaa, ok... Drgac pa v Supernovi baje nek majstr obvlada. Ampak ne tisti pred Eleclercom. Supernova ni eleclerc. "ključek" baje nima pojma, medtem ko tisti v Supernovi naredi to še preden človek spije kavo. Baje. Tako pravijo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani