Živjo, zadnje dva dni imam tut sam probleme z avtoradiem in bi rabil kak napotek...
M6 2010 Bose, občasno mi poči v zvočnikih in potem zvoka ni več. Pok je tak, kot bi mikrofon ali kitaro vtaknil v prižgan feršterker, ali pa izklopil aktivni zvočnik, ki nima volume na nulo. Po tem začne zvok štekat, radio kot tudi CD. Če avto povsem ugasnem in prižgem znova zadeva spet špila, ampak ne dolgo. Se mi je pa dans zgodilo celo to, da mi je iz sprednjega desnega zvočnika prihajal šum tudi ko sem ugasnil radio. Prenehalo je šele, ko sem ugasnil avto. Zvok šuma je ubistvu enak zvoku pihanja iz ventilatorja v kabini, za primerjavo. Potem, ko sem ga spet prižgal je znova delalo. Ste tej zadevi kdaj prišli do dna? Je problem v ojačevalcu pod sovoznikovim sedežem?
Pi#*A ste eni obremenjeni s to porabo, na decilitre... 🤣
Men pa 9.2 pije in nič ne gledam kje in koliko se vozim, niti ga ne šparam, tankam vedno dvakrat na mesec. Tankal ga bom, če je 1.70, ali pa, če bo 4€ liter 🤷♂️
Pa verjetno moraš nek odmik pazit pri tej sklopki, drugače bo par kilometrov kompresor deloval na polno, potem pa se vse skupaj skuri.
Preverjeno pri prejšni šestici 😅
Očitno sem tudi sam pred menjavo, saj sumim, da je vsaj en disk zvit, verjetno tudi ena zavora malo slabše spusti in nekaj drgne. Mogoče opozorilni kontakt? Pri samem zaviranju ni tistega piskajočega zvoka, ki sem ga slišal pri Brembo ploščicah, pri prejšni šestici. Tokrat je vseeno bolj kovinski zvok, ki pa se pojavlju tudi brez zaviranja, kot bi nekaj v intervalu drgnilo po disku, verjetno ker je zvit in ni stalno v stiku s tisto stvarjo. Opažam, da se to začne po par kilometrih že, verjetno, ko se segreje disk in ko grem rahlo v ovinek in malo obrnem volan. Včasih preneha, ko volan poravnam nazaj, po daljši vožnji pa tudi to ne več. Disk spredaj levo je po vožnji precej bolj vroč in tudi avto mi trese nad 140 km/h. Verjetno bojo tudi te čeljusti za menjat, samo tukaj ni neke znanstvene fantastike, ne? Obnavljal ne bom, če ni zgolj fora v kakem podmazovanju bom kupil nove.
Če gledam z vidika povprečnega uporabnika ne potrebujem naluknjanih diskov, ne? Če se prav spomnim pa so vredu Zimmerman, ATE in Brembo diski? Pri ploščicah pa Brembo in Zimmerman odpadeta? Poskušam si nardit povzetek, ker je ta topic že tako obširen, da težko najdem ''ultimate combo''. Ne želim pa zvijanja diska ali piskanja ploščic pri zaviranju 🙄
A je to retorično vprašane, ker ravno v tem postu sem citiral samega sebe in izjavo o enakomerni posejanosti pikic po celem steklu? Ampak brisalci jih niso uspeli spraviti dol, šele mal več zagretosti in truda je prineslo uspeh.
Hahaha oprosti Boss, nisem še enkrat prebral celotnega citata, dejansko si bil ti. 😅 Torej ni bil sarkazem in sem pomislil, da gre pri nekomu za neko vrsto erozije stekla.
Bom pa dans spremljal ''kaj ste danes naredili na vaši Mazdi'', koliko jih bo zdaj glancalo vetrobranska stekla. (Slednje je bil sarkazem)
Jaz imam Crossclimate 2 in sem povsem zadovoljen. Imam še 6mm profila, in sem dober še za en cajt. Ocene imajo precej dobre in videl sem tudi nekaj spodbudnih videev na YT, glede obnašanja na snegu. Prej sem bil tudi sam precej skeptičen glede celoletnih gum, ampak za povprečnega uporabnika in povprečne zime jim verjetno ni para. Niso pa spet poceni, v moji dimenziji je guma 150€ na liderpnevmatiku.
Če je tale Metabond aditiv res tolk huda zadeva, zakaj potem tega kar vsi ne dolivamo? Stane cca 20€, za cca 10 tankov goriva. Ni nek strošek spet ane, zakaj potem tega ne dajejo vsi v avtomobile? Če vas je tuki par gor, ki to nalivate redno ga takoj vzamem. Mislm... zadeva izboljša VSE, glede na navedbe na njihovi spletni strani.
Očitno ti vse prečisti, izboljša izgorevanje, poveča moč, pomanjša porabo, poveča oktane... evo, pa še 100 oktanski bencin vržem čez to... 😅
Pa to so še kar problemi s temi DPF-ji in dizli? Ne ciljam samo na Mazdo tuki. Človek bi pričakoval, da z leti vse skup nekak napreduje. Men se zdi grozno in bi se počutu kot suženj avtu, če bi se mi 2km pred domom neka regeneracija vklopla in potem bi se obračal na neke hitre ceste in AC. Po možnosti v končnici, po šihtu. To mi je prvi razlog, da na nek način ne upam kupit dizla.
A zraven se bom pa pretvarjal, da sem Keanu Reeves, v filmu Hitrost... če mi obrati padejo pod 2000, bom eksplodiral.
In zdej bo nekdo napisu ''zato maš pa Mazdo in ti je vožnja v užitek''. 😅
Ključavnica pa novi ključi, pa kodiranje na novo? Najbrž ni ugodno. Sej nimam teh izkušenj, ampak a je treba potem tut ključavnice na vratih in kufru menjat? Sklepam. 🤷♂️ Upam, da ga najdeš.
EDIT: Aja pa sovoznikov predal ma tut ključavnico? Hehe
Sem preveril, po številki šasije se da nov ključ naročit.
Olje v ročnih menjalnikih se segreva bistveno manj kot pri avtomatskih, zato so intervali za menjavo lahko tolk večji. Mislim pa, da ni problem dat 30-40€ za tistih par litrov olja, bolj je fora v teh oderuških cenah menjave le tega. Ne vem kako je danes, ampak neke bistvene razlike ne more bit. Mehanik rabi neko čirule čarule mašino, ki ti nardi vakum in potegne tisto olje ven, ne? So pa tovrstni posegi stroškovno še vedno 400-500€ verjetno, to pa potem ni več 30-40€ 😒
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Živjo, zadnje dva dni imam tut sam probleme z avtoradiem in bi rabil kak napotek...
M6 2010 Bose, občasno mi poči v zvočnikih in potem zvoka ni več. Pok je tak, kot bi mikrofon ali kitaro vtaknil v prižgan feršterker, ali pa izklopil aktivni zvočnik, ki nima volume na nulo. Po tem začne zvok štekat, radio kot tudi CD. Če avto povsem ugasnem in prižgem znova zadeva spet špila, ampak ne dolgo. Se mi je pa dans zgodilo celo to, da mi je iz sprednjega desnega zvočnika prihajal šum tudi ko sem ugasnil radio. Prenehalo je šele, ko sem ugasnil avto. Zvok šuma je ubistvu enak zvoku pihanja iz ventilatorja v kabini, za primerjavo. Potem, ko sem ga spet prižgal je znova delalo. Ste tej zadevi kdaj prišli do dna? Je problem v ojačevalcu pod sovoznikovim sedežem?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani