Evo končno..po štirih mescih sem nazaj pripeljal domou mazdo 😀
Ni me malu koštalo ampak gre pa k raketa zdej k je vse spucano 👌
Delano pa je blo na autu:
-nova glava, nova ketna in zobniki, novi obrocki, spucan dpf, spucan egr in hladilnik, spucani injektorji in nove podloske, spucani vsi kanali, novo olje v menjalniku, nova zavorna, vsa tesnila nova, spolirane odmične....uglavnem ena lepa mini generalka. 😀
Načeloma ja..že konc leta 2016 nej bi ble zrihtane ampak glede na to da je "moja nova" glava 6x modificirana močno dvomim da je blo use ok tudi od 2017 naprej..verjetno je blo boljše ampak ne pa rešen problem..mal se treba pozanimat kaj je res in kaj ne ampak nekaj se dogaja, če že na uradnem servisu priznajo da pokajo glave..pač previdnost ni odveč 😉
pred 1 uro je Scr3am napisal:
Kaj je pa narobe, če menjaš olje na 20k km ? Tudi v servisni knjigi ti piše enkrat letno oz. na 20k km. Jest že celo življenje menjam na 20k km pa nimam nobenih problemov s prekomerno porabo olja ali počenimi glavami . To pač ni normalno in glede na to, da je teh okvar očitno kar nekaj je vrjetno slab material....
Tudi jst nism imeu nikoli problemou do tega avta, pa sem glih tku servise delou kot pri tej tako da nimajo veze servisi.
Pac slab materjal in pretanke stene za ta navor..sej je kot plocevinka od pive debelo 😀
Nisem pozabil na vas in vam sporočam da je moja mazda po skoraj štirih mesecih še vedno z odprtim motorjem 😕 tolk pizdarij kot imam to glavo dobit je pa ajoj..najprej je nisem mogel nikjer dobit v kratkem roku in je bil najkrajsi 45 delovnih dni iz anglije..okej cakam te skor tri mesce in ko bi mogla pridet smo ugotovili da so jo poslali na slovaško namesto v slovenijo..sem znorel, storniral naročilo in jo naročil v ljubljani..na srečo jih je trenutno po evropi vsepovsod, ker je prišla pred par tedni nova zaloga v evropi..uglavnm popizditis na kvadrat..sedaj je placana in so mi rekli da prispe naslednji teden v ljubljano.
Mi je pa strokovnjak z mazde rekel da zadnje čase je vedno več menjav glave na diesel mazdah tako da ocitno so te mozde po nekaj letih prisle v kilometre kjer pokajo glave 😡tako da previdno z nakupom teh dizlou 😉
Za Francijo ne vem, za Nemčijo pa ziher ne drži, ker spremljam tudi njihov mazda forum. Nisem zasledil teh problemov niti na M6 niti na Mazdah CX5. Kdo ti je pa to rekel? 🤔
Ah gostilniske govorice..sej sm tut jst mal gledou in nism zaslediu tega
Pozabljate, da je cena 1.800 samo za glavo... Potem pa pride se delo in verjetno se kaj materiala... in si hitro na 2.500 € ... Kar spet ni nekaj nedosegljivega ... Verjetno bi bila izguba vecja, ce bi ga sedaj prodajal taksnega, kot je ...
Ubistvu me pride z novo ketno in novmi batnimi obrocki+ usa tesnila in servis okrog 3000€.
Problem je v materialu alex. Nikjer drugje. Fotru je druga generacija parkrat "zakuhala" k je bil termostat hin pa ni nobena glava pokala.
Sem imel prvo in prav tako drugo generacijo in se zdalec, da sem vsak teden haubo dvigoval. Je res, da je fajn na vsake toliko casa malo prekontrolira tekocine itd. ampak ne iskati krivdo v lastniku... Tudi veriga, katero imajo novodobni avtomobili montirano je tako debela, da je moja na kolesu debelejsa.
Jst sm s prejsnjo generacijo naredi 300.000km, pa sm na motorju zamenjal samo ketno pri 170.000..drgac sam pali in vozi..je pa na novi vsaj veriga boljsa hehe.
Drgac pa neki se premika v "boljso" smer. Mal sm se ohladu in najdu sm novo glavo za "samo" 1800€..zvem jutri za sigurno..tako da bom zamenjal in jo se par let obdrzal in vmes jo prodajal brez popustou. Vzemi ali pusti. Ker avto je drugace kot da je sedaj prsu iz salona..podvozje,karoserija,notranjost top..za turbino me je mehanik spraseval,ce je nova ker nima niti mikrona lufta...ma vse je top, sam ta jebena glava
Jaz bi na tvojem mestu vseeno poizkušal izvedeti, ali so na kakem servisu kaj delali prej na tem avtu okoli tega tesnila in glave. A si kontaktiral prodajalca?
Sedaj sem pisal prodajalcu in če ne bo nič bom poklical kjer so bli delani servisi
Tole je zelo verjetna zgodba, ampak vseeno mi je čudno, da v vseh teh letih tole slišim skoraj prvič, da bi bil to znan problem. Link, ki si ga prej objavil je iz ameriškega foruma in tam recimo imajo samo bencinski 2,5 motor, dizlov pa ne.
Motorja sta vseeno toliko različna, da težave na enem ne pomenijo nujno tudi težave na drugem.
Je pa tako, da težave s preplozanim tesnilom bi se na dizlu pokazale prej, saj gre za višje kompresije in vsak normalen voznik bi opazil, da je z avtom nekaj narobe. Po drugi strani imaš pa seveda analfabetične voznike in predvsem voznice, ki ne zaznajo, da je z avtom nekaj narobe pa kar vozijo in vozijo pa ignorirajo raznorazne lučke in je čisto možno, da je počena glava zgolj posledica takega zanemarjanja avtomobila kot pa vzrok.
Ko je bil motor odprt so ugotovili, da je glava počena, zamenjali tesnilo (zato, da izgleda, kot da to ni bil vzrok) zaprli nazaj in lastniku predlagali naj avto čimprej proda. To je pač to, kar se lahko zgodi pri nakupu rabljenih vozil, ker skoraj ne moreš ugotoviti pravega vzroka zakaj je avto v prodaji. In tukaj ni nobene veze al je Mazda, Hyundai, Mercedes, VW al pa Dacia.
Upam, da ne razmišljap tako, da bi isto naredil, kot so tebi naredili, da lepo zapreš motor nazaj in da daša avto v prodajo pa naj se nekdo drug jebe pol s tem. Ker če bo to praksa pol bo nakup rabljeni pa res ratal loterija. Tudi @Sishi je bil 1x takole nategnjen, samo, da so bili ribnjeni ojnični ležaji - sreča je to hitro ugotovil, da je lahko avto vrnil.
V glavnem, začni pri prodajalcu in poskusi tam uredit na osnovi zakonodaje in varstva potrošnikov. Držim pesti, da bo vse OK in da se bo dalo dogovorit.
Avto vozi večinoma žena ampak odkar ga imam nisem opazil nobene razlike v moči al pa karkoli.
In ne avta ne bom prodajal s skritimi napakami, ker nebom mirno spau..popravu ga bom..povedou naprej kaj je blo narejeno in dau normalno ceno brez kaksnih popustou..vzemi al bejži..pa tudi ce ga eno leto prodajam
Pred eno uro je Boss napisal:
Verjamem ☹️ Po drugi strani pa, če je z avtom drugače vse OK in je želja ga vozit še vsaj 5-6 ali več let je menjava motorja vseeno solidna rešitev. Sploh če je kakšen z malo km.
Motor ki smo ga najdli ima 16.000km..ubistvu je nov
@mazda gh: Praviš, da si ga pred par meseci kupil rabljenega. Je bil "super ugoden nakup"? Kdaj si pa opazil prve težave? Mogoče so ti jih prikrili ...
Cena je bla normalna glede na druge mazde..auto od prvega lastnika,kupljen v sloveniji,vsi original računi, preverjena VIN dodatno pri kolegu in kupljen privat brez avtohiš in posrednikov. Tako da to je blo vse idealno za videt.
Se pa dogaja zadnji mesc oz.takrat sem opazil manjko vode.
V bistvu je to prvi primer, da ima kdo na tem forumu tak problem. Niti na italijanskem nisem zasledil še niti enega primera. 🤔Sicer je pa potrebno jemati te mehanike z rezervo. Veliko se jih namreč rado baha pa kar nekaj streljajo. Sem jih že parkrat tako ujel na pretiravanju.
Stari nevem kaj nej ti rečem..usakga k sm poklicou mi je isto reku..zdej al vsi lazejo al nevem..uglavnm jst imam pizdarijo tku al drgac in se morm rest teh jajc od mazde. Grem na evropski auto prvic v zivljenju.
V Sloveniji? Čudno, da na forumu kej dosti nismo zasledili te težave pa je to kar popularen motor. Pa marsikdo, ki se sooči s tako težavo se hitro prijavi na forum samo zaradi tega, da dobi še kakšno dodatno mnenje ali nasvet. Mislim, motor ni ravno v rangu recimo kompresorja klime, da pač zamahneš z roko in kupiš, ampak je kar oreng investicija.
kompletno uređenje glava motora od rastavljanja, ispitivanja, obrade, pranja pa sve do završnog slaganja i kompletiranje glave za ugradnju. zavari
pa vem da tudi od RAV4 2,2 diesel tukaj popravljajo, kjer je tega res dosti.
Uf to pa ne vem..ta kolega k mi sraufa auto ima enga k popraulja. Kulk je tm okvirna cena? Ceneje kot v sloveniji?
pred 20 minutami je jereb napisal:
To je ta serviser?
Ce je ti je on dolžan 2000€ ali ga pa prijavi
Saj pišes da te LETA nateguje in s tem neodgovorno uničuje tvoj avto
To je nazalost ta ja. Jst nism nek strokovnjak za to in pac za servis narest je biu ok, pa tudi pr enmu autu sm meu nek problem,pa nihce ni ugotovu razn njega (imam sreco s temi problemi za popizdt)..zato sm mu zaupou..sedaj si je pa očitno nakopal prevec dela, ker ga treba čakat kot Pelkota najmanj 3 tedne in se ocitno ne posveca vec autu kot bi mogu.
@mazda gh, take težave nobenemu ne privoščim, vendar s svojimi prispevki, konkretnimi podatki in slikami, še kako bogatiš "izčrpan" forum. 👍
Mogoce komu prisparam čas 🙂 bo pa okol 2000€ popravilo,ce se bo dalo popravit glavo..z vsemi popusti.
Drugace pa je problem pri teh glavah ker imajo zelo malo "mesa" in jo more na novo okrog zalit in sele pol pobrusit. Je pa na tej neka oznaka A..pol leta mlajse oz.od 2017 naprej naj bi imele oznako B, kjer so dodali malo "mesa" in nej bi blo ok..je tudi malenkost drugacne oblike, ker nova ne pase na ta motor
pred 5 minutami je Slivka napisal:
Kako je bil motor poln vode, a za olje si pa napisal, da je v redu? Ni mi jasno...
V glavnem, dobro rešite.
Problem je v prejsnjem mehaniku,ker ni pregledal olja ob servisu..in to olje ki je blo sedaj notri je novo in se očitno ni se tolko pomesalo da bi blo opazit. Pač spustu je olje in dau druzga notri in reku da ne najde nc kje pušča..to je blo cca 2000-3000km nazaj
Pelji k pelkotu da ga pregleda tako, kot se zagre.
Je pa slaba diagnoza ze to, da antifriz zginja nikjer pa ni nobene luze ali pa sledi spuscanja. To, da kao nekje spusca tako malo, da izhlapi oz. ne opazis je bla bla.
Blok je dal dol in je motor poln vode..vse je črno notri..verjetno bi v kratkem zaribal..
Na spodnji sliki je na levi strani glava pocena kar konkretno
Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).
Ja to je nekako tudi logično ampak ta avto ni bil nikoli brez vode, ker redno spremljam..vsaj 1x tedensko
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo končno..po štirih mescih sem nazaj pripeljal domou mazdo 😀
Ni me malu koštalo ampak gre pa k raketa zdej k je vse spucano 👌
Delano pa je blo na autu:
-nova glava, nova ketna in zobniki, novi obrocki, spucan dpf, spucan egr in hladilnik, spucani injektorji in nove podloske, spucani vsi kanali, novo olje v menjalniku, nova zavorna, vsa tesnila nova, spolirane odmične....uglavnem ena lepa mini generalka. 😀
Zdej bomo pa vidli 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani